3.Κώστας Σταφυλίδης

ariskatiforos

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από ariskatiforos »

πω πω τι ταυριιι ειναι αυτο...ποντιος αλλωστε
απιστευτη βελτιωση απο παιχνιδι σε παιχνιδι
τεφαρικι και αυθεντικο ΠΑΟΚτσακι
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από eleos »

Dimg4 έγραψε:Ρητρα ΤΩΡΑ
Αυτό μπήκα να γράψω... απλά
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Vonapartis »

Με τέτοιες εμφανίσεις δεν πας πουθενά. Ούτε ένα ευθύβολο σουτ. Σκίζεις τα δίχτυα, δεν σκοτώνεις τον τερματά. Προχώρει.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

αυτος μαγκες θα φερει στην ομαδα πολλα γκαφρα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο παικτης που βρισκεται στην καλυτερη κατασταση στα πλει οφ///// Αμυντικα κερβερος και επι θ πολυ καλος....Κπς επιπολαιοτητες λογω ηλικιας και ελ εμπειριας....επισης προσοχη στην ομαδα επειδη ειναι επιρρεπης μην παρουν τα μυαλα του αερα///
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Karelias »

Καλύτερα να φέρει τίτλους πρώτα και μετά λεφτά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Photis »

Πάντως η ουσία είναι μία. Αυτό που έπρεπε ο ΠΑΟΚ να κάνει εδώ και χρόνια το κάνει κι ας είναι αργά. Γεννάει ΑΥΘΕΝΤΙΚΆ ταλέντα και όχι ταλέντα με εξέλιξη στα 25 τους!Αυτό ονομάζεται εξέλιξη.
:pano:
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από elpaoki »

ποσο θελω να ερθει η στιγμη που να βγαζουμε τετοια παιχτακια αλλα να τα κραταμε και οχι για να τα δινουμε σε αλλους για να βγαλουμε κανα φραγκο επειδη το χρειαζομαστε και οι αλλοι απλα να παιρνουν το τριτο το μακρυ (οπως γαυρος).τετοιοι παικτες πονανε την φανελα...ρητρα χρειαζεται..
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από desperando »

ηρεμια μαγκες ηρεμια, ας αφήσουμε τους διθυράμβους
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από karl »

Τι διαφορα κάνει τελικά το νεανικό του θράσος. Μακάρι σε άλλες δυο τρεις θέσεις να έχουμε του χρόνου τέτοιους παίκτες.

Και είναι γουρλής: είπε ο σπίκερ ότι με Σταφ δε έχει χάσει ακόμη παιχνίδι ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αυτός τώρα μετράει για μεταγραφή Ιανουαρίου ή Ιουνίου;

επειδή είναι και μπακ, η καλύτερή του ενέργεια ήταν το διώξιμο με κεφαλιά πάνω από τον Λαζαράκο εκεί προς το τέλος.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Συμφωνω για τον μπετατζη.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από eorptol »

Αυτήν την νοοτροπία σου να έχουν τα πιτσιρίκια που έρχονται απο πίσω θα βγάλουμε σπουδαίους παίκτες ......ταλέντο αλλα και ψυχη και θρασος .....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από Maximus »

Κώστα, έχεις μεγάλη μύτη και το κούρεμα που έχεις, δεν σου πάει καθόλου... :D

ΥΓ.

Είσαι η αυγή ενος ονείρου που αρχίζει και γίνεται πραγματικότητα...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Κοιταξε εμεις οι Ποντιοι φημιζομαστε για τις μυτες μας... :lol: :lol: :lol:

Αυτο που μου κανει εντυπωση στον παιχτη ειναι, εκτος του παθους και της δυναμης που παει στις φασεις, η ωριμοτητα που δειχνει στο παιχνιδι του αλλα και η εμπιστοσυνη που εχει στον εαυτο του και στα ποδια του.Ειναι σημαδια μεγαλου παιχτη..

Συνεχισε ετσι κωνσταντινε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”