Κοιταξε εμεις οι Ποντιοι φημιζομαστε για τις μυτες μας...
Αυτο που μου κανει εντυπωση στον παιχτη ειναι, εκτος του παθους και της δυναμης που παει στις φασεις, η ωριμοτητα που δειχνει στο παιχνιδι του αλλα και η εμπιστοσυνη που εχει στον εαυτο του και στα ποδια του.Ειναι σημαδια μεγαλου παιχτη..
Συνεχισε ετσι κωνσταντινε...