Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Την προηγούμενη βδομάδα ήταν κρίσιμη αυτή που τελειώνει σήμερα. Σήμερα λέει είναι η επόμενη βδομάδα.Την επόμενη θα είναι η μεθεπόμενη???Και στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα είναι η τελευταία μέρα μπας και βάλει κάποιος άλλος λεφτά????Οκ...μετα???

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μετά θα έχουμε ένα μήνα παράταση στην αύξηση γιατί δεν πρόλαβε. Δεν έχεις μάθει τη σειρά ακόμα;
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Και μετά στο κελί θα καταλήψει και αυτός...!
Δεν πήγαινε μαζί με τον Εφραίμ, μπας και πηδήξουμε επεισόδια και γλιτώσουμε το αγχος του θαρθει-δενθαρθει- θαβαλει-δενθαβαλει ?!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
πιο αηδια ειναι πισευω οτ ασχολουμαστε....παλι και παλι και παλι///...χιλιοπαιγμενη ταινια...
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Γνωρίζει κάποιος,πως μπορούμε να μεταβιβάσουμε μετοχές σε άλλα πρόσωπα?
Τί έγγραφα χρειάζονται κ.τ.λ.?
Τί έγγραφα χρειάζονται κ.τ.λ.?
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1826
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Sladjan ρίξε μια ματιά εδώ.
Έχει κάμποσα πράγματα βέβαια, αλλά νομίζω οτι είναι σχετικά κατανοητά. Περισσότερα δεν λέω μιας και δεν είμαι νομικός.
ΥΓ : Περίπου 12.000 είμαστε που έχουμε. Προς τι η ερώτηση ;
ΥΓ2 : Η σωστή ερώτηση (για μένα) είναι "εσύ δηλαδή δεν έχεις ;"
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://ypodeigma.blogspot.gr/2009/12/1.htmlΥΓ : Περίπου 12.000 είμαστε που έχουμε. Προς τι η ερώτηση ;
ΥΓ2 : Η σωστή ερώτηση (για μένα) είναι "εσύ δηλαδή δεν έχεις ;"
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ευχαριστώ,angelheart.
Πάντως,αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία με τη διαδικασία,(γιατί θυμάμαι πολύ κόσμο,που έλεγε πως θα έδινε και σε συγγενικά του πρόσωπα),ας την αναφέρει.
Πάντως,αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία με τη διαδικασία,(γιατί θυμάμαι πολύ κόσμο,που έλεγε πως θα έδινε και σε συγγενικά του πρόσωπα),ας την αναφέρει.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Sladjan Spasić έγραψε:Γνωρίζει κάποιος,πως μπορούμε να μεταβιβάσουμε μετοχές σε άλλα πρόσωπα?
Σε προσεγγισε ο Σαββιδης ??
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Sladjan Spasić έγραψε:Γνωρίζει κάποιος,πως μπορούμε να μεταβιβάσουμε μετοχές σε άλλα πρόσωπα?
Τί έγγραφα χρειάζονται κ.τ.λ.?
Πιστοποιήτικο φιλάθλου ιδιότητας έχεις
Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Σιγα μην εχετε μετοχες. Οι μονες μετοχες που υπαρχουν ειναι της αθλος αε. Κ φυσικα το αϋλο συστημα δεν ισχυει για μετοχες μη εισηγμενων. Μετοχες λοιπον δεν υπαρχουν. Το θα εκδοθουν κ τα υπολοιπα θα τα χουν ακουσει κ οι αρειανοι με το 20χιλιαρο του τροχανα αν δε απατωμαι.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
από πού απορρέει τοτε το δικαιωμα συμμετοχής σε συνελεύσεις μετόχων της ανωνύμου εταιρίας?
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
μπορώ δλδ να λειτουργώ σαν μέτοχος αν και δεν είμαι ? μετοχος μιας εταιρίας είναι αυτός μόνο που έχει τίτλο στο όνομά του?και μια τελευταία ερώτηση αν είχα τίτλο τι παραπάνω δικαιώματα θα είχα από αυτά που έχω σήμερα?