3.Κώστας Σταφυλίδης
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
εχει καταντησει αηδια αυτο με τις συνεντευξεις!Τι ειμαστε καμμια ομαδουλα?ποτε ειδατε συνεντευξη παιχτη του ποκ τελευταια φορα?ΕΛΕΟΣ............
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Την τελευταια βδομαδα 3 φορές μίλησαν παίχτες του γαυρου, 2 του παναθηναικου που λεγανε οτι εχουν το προβαδισμα και 2 της αεκ που λεγανε οτι μπορουν την πρώτη θέση...gergeo4 έγραψε:εχει καταντησει αηδια αυτο με τις συνεντευξεις!Τι ειμαστε καμμια ομαδουλα?ποτε ειδατε συνεντευξη παιχτη του ποκ τελευταια φορα?ΕΛΕΟΣ............
Νομίζω έχουμε παρεξηγήσει λίγο την έννοια του ποδοσφαίρου. Μπάλα παίζουν οι άνθρωποι, δεν κάνουν μετάνοιες για να λάβουν το μοναχικό σχήμα...!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Μηδέν δηλώσεις μεσοβδόμαδα και 1-0 την Κυριακή...
Πολυ βαρετη περιοδος! Ενω τώρα?
Πολυ βαρετη περιοδος! Ενω τώρα?
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
+1Maximus έγραψε: Νομίζω έχουμε παρεξηγήσει λίγο την έννοια του ποδοσφαίρου. Μπάλα παίζουν οι άνθρωποι, δεν κάνουν μετάνοιες για να λάβουν το μοναχικό σχήμα...!
Αν δεν μιλήσουν οι πρωταγωνιστές, δηλαδή οι ποδοσφαιριστές και οι προπονητές για το ποδόσφαιρο, ποιοί θα πρέπει να μιλάνε; Οι δημοσιογράφοι, οι παράγοντες, ή οι οπαδοί;
Υπάρχουν 16 αθλητικές εφημερίδες στην Ελλάδα. Υπερβολικός αριθμός, ακόμη και για Ελλάδα. Μήν τις αγοράζετε, μήν τις διαβάζετε, μήν τις δίνετε σημασία. Όταν μείνουν τρεις, δεν θα χρειάζονται τόσες συνεντεύξεις.
ΥΓ: Και τώρα το 1-0 θα είναι το αγαπημένο μας σκορ, Μάξιμε.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
κορυφαιος μακραν και παλι....πολυ καλο για τον ιδιο αλλα κακο σημαδι για την ομαδα...που δε βλεπω κανενα απο τους λιγους καλους που χουμε να μπορουν να σηκωσουν την ομαδα..
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Αμα ειναι να σουταρεις κιτα και λιγο πιο πριν. Δεν εισαι δα και μονος σου.
4 συνεχομενη φορα ιδιο λαθος.Δουλεια μικρε
4 συνεχομενη φορα ιδιο λαθος.Δουλεια μικρε
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
K όμως μόνος του ήτανε.Λάθος είσαι αδερφέ,η πιο καλή επιλογή ήτανε το σουτ.Και ήτανε πάρα πολύ καλό και αν πήγαινε 5 εκατοστά πιο αριστερά θα λέγαμε για τον Σταφυλίδη που πήρε και 2ο ματς σερί.Γενικά το έχει το σουτ.Δοκάρι με την Λειβαδιά,δοκάρι με την Δράμα,σουτάρες με Παναιτωλικό και σήμερα.
Για δεύτερη σερί φορά εξαιρετικός.Μπράβο παλίκαρε συνέχισε έτσι.
Για δεύτερη σερί φορά εξαιρετικός.Μπράβο παλίκαρε συνέχισε έτσι.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Κάκιστη εμφάνιση. Γιουρούσια μόνο σε περιόδους εθνικής παλιγγενεσίας είναι αποδεκτά.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Παιχταρααααααααα μου εσυ!!!
Συνέχισε την καλή δουλειά στις προπονήσεις τέτοιες εμφανισαρες mvp το κεφάλι κάτω μην πάρει αέρα το μυαλό σου (τοσα και τόσα ταλέντα εξανεμίστηκαν) και θα φτάσεις πολύ ψηλά με την ΠΑΟΚΑΡΑ!!!

Συνέχισε την καλή δουλειά στις προπονήσεις τέτοιες εμφανισαρες mvp το κεφάλι κάτω μην πάρει αέρα το μυαλό σου (τοσα και τόσα ταλέντα εξανεμίστηκαν) και θα φτάσεις πολύ ψηλά με την ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Καλη εμφανιση.
Ο δρομος που χωριζει αυτον που κανει καριερα ,απο αυτον που δεν κανει ,ειναι η στιγμη που σταματαει να προσπαθει να βελτιωνεται.
Πολυ δουλεια μικρε.
Ο δρομος που χωριζει αυτον που κανει καριερα ,απο αυτον που δεν κανει ,ειναι η στιγμη που σταματαει να προσπαθει να βελτιωνεται.
Πολυ δουλεια μικρε.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Μπράβο Κώστα παλικάρι μου... Απόψε ήσουν ΑΝΤΑΞΙΟΣ της βαριάς φανέλας που φορούσες. Συνεχισε να δουλεύεις και να κάνεις τέτοιες συγκλονιστικές εμφανίσεις. 1926 ΜΠΡΆΒΟ και άλλα τόσα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.