László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Realcon έγραψε:Εάν είχε αυτές της αποτυχίες ( ολα τα χωριά μας κέρδισαν ) κανένας Αναστασιάδης ( τυχαίο το όνομα) θα καίγαμε το θέμα László Bölöni. Θα γράφαμε ως τα ξημερώματα.
Αν είχε αυτές τις επιτυχίες (κέρδισε στο ΟΑΚΑ μετά απο 800 χρόνια) κανένας Αναστασιάδης ( τυχαίο το όνομα) θα είχαμε γεμίσει Αγγελόσκυλα, oh wait.
zizu10
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από zizu10 »

bane1980 έγραψε:Η καλή δουλειά της διοίκησης και των υποδομών (που συμφωνώ 100% οτι γίνεται) γιατί δεν φάνηκε και επί καρπουζά και του περσυνού συνονθυλεύματος;

Α, ναι, ξέχασα, ο καρπουζάς έβαζε 5λεπτα και έστειλε δανεικό το φετινό πρώτο σου σκόρερ....
Χάρις τον καρπουζα ο φετινός σου πρώτος σκόρερ είναι πρώτος σκόρερ..Αλίμονο αν εκείνο το 18χρονο αμούστακο παιδί τοτε που ενώ είχε το χάρισμα,δεν μπορούσε να κάνει καμμία κίνηση εντός περιοχής,να μπορεί να σταθεί μεσ' στον αγωνιστικό χώρο καν,να μπορούσε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ΠΑΟΚ τότε!Και κακά τα ψέμτατα ακόμα και τώρα ο Κλάους έχει αδυναμίες...Μην ξεχνάς πως ο ίδιος είπε πως μόνο καλό του έκανε ο δανεισμός,καθώς πήρε ματς στα πόδια του...Ααα κι ο καρπουζάς πήγε να σε παρει πρωτάθλημα...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

eleos έγραψε:Λάζλε να σου κάνω και μια ερώτηση γιατί είμαι Ελέφαντας και δε ξεχνώ...

Το καλοκαίρι που ήρθες και σου φάνηκε ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ το επίπεδο των μικρών, λάθος έκανες;

Ή το είπες για να φανείς ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ τώρα με τη φοβερή τους βελτίωση;;!!

Δηλαδή αν ήταν υψηλό τι θά'βγαζες; Μια 11άδα παίχτες;

Άντε γιατί όλη η δουλειά της δοίκησης και των τμημάτων υποδομής, σε εσένα λογίζεται και δε μου πολυαρέσει...
μπερδευεσαι φιλε μου τοτε του ειχαν φερει για μικρους κατι γεωργιου, κουτσια , σακελαριου , ιντζιδη και καποιους ακομα που τους εχουμε τωρα δανεικους απο δω και απο κει.
παιδια οπως παναγιωτουδη, πελκα, ποποβιτς , σταφ δεν γνωριζε καν την υπαρξη τους
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από monopaokre »

Σωστός ο Ντεσπεράντο...Που θέλαν να μας περάσουν για ταλέντο τον Κουρδάκη!!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Τρόμος »

Έτσι είναι από τους νέους μόνο ο Αποστολόπουλος έδειξε καλα στοιχεία. Παναγιοτούδης,Πέλκας,Ποποβιτς,Β.Παπαδόπουλος ήταν 16 χρονών και μόλις είχαν ανέβει από την Κ17 και θα παίζαν στην Κ20,ο Σταφυλίδης ήταν τραυματίας και οι Γιάννου,Κατσικας δεν είχαν αποκτηθεί.Και λίγα είπε ο Μπόλονι.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Πήγε να πάρει κανένας διαρκειας σήμερα η μόνο εγω :(:( είχε κάποιους που περνανε αλλα λίγοι ....α και η πουμα ξεπουλαει οποίος θέλει να παει να πάρει μαζι με το ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ του και φανέλα πολυ φτηνά ......





ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Τρόμος έγραψε: Έτσι είναι από τους νέους μόνο ο Αποστολόπουλος έδειξε καλα στοιχεία. Παναγιοτούδης,Πέλκας,Ποποβιτς,Β.Παπαδόπουλος ήταν 16 χρονών και μόλις είχαν ανέβει από την Κ17 και θα παίζαν στην Κ20,ο Σταφυλίδης ήταν τραυματίας και οι Γιάννου,Κατσικας δεν είχαν αποκτηθεί.Και λίγα είπε ο Μπόλονι.
Πέρσι οι 17ρηδες ήταν 16ρηδες, δεν είναι το ίδιο...

Τώρα ωρήμασαν αρκετά, τους ανέδειξε ο Λάζλο ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ.
Sick Bastard έγραψε:...
Δεν είπε για το επίεπδο των μικρών λάθος θυμάσαι. Μίλησε για την ΟΜΑΔΑ.
Εσύ μπερδεύεσαι... Δεν κάνω λάθος.
desperando έγραψε:...
μπερδευεσαι φιλε μου τοτε του ειχαν φερει για μικρους κατι γεωργιου, κουτσια , σακελαριου , ιντζιδη και καποιους ακομα που τους εχουμε τωρα δανεικους απο δω και απο κει.
παιδια οπως παναγιωτουδη, πελκα, ποποβιτς , σταφ δεν γνωριζε καν την υπαρξη τους
Αν δε γνώριζε την ύπαρξη του, τότε είπε ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ. Γιατί αυτοί είναι το νέο αίμα και με αυτούς έπρεπε να δουλέψει, οι παραπάνω ότι είναι πάνω κάτω θα είναι...
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Othin »

Realcon έγραψε:Ωραίες δηλώσεις μετά το παιχνίδι ΝΤΡΟΠΗ κύριε Μπόλονι.
Σας ρώτησαν για τα πλει-οφ... και είπατε... ( εγώ κράτησα και σχολίασα καποια απο τα σημεια της συνεντευξης)

Μπορούμε να τους κερδίσουμε και να χάσο ... την όρεξη.[/color]...
?! Αυτή η δήλωση είναι τόσο αυτονόητη κι έχει γίνει από τόσους πολλούς προπονητές, που απορώ πώς καταδέχτηκε να δηλώσει μια τέτοια κοινοτοπία. Τι πιο φυσικό από το να υπονοείς ότι δεν θεωρείς καμιά ομάδα ως καλύτερή σου, δηλαδή την πεποίθησή σου ότι μπορείς να τους κερδίσεις όλους αν παίξεις σύμφωνα με τις δυνατότητές σου. Διαφορετικά, θα χάσεις από όλους αν αδιαφορήσεις.
Realcon έγραψε:...ΑΥΤΟ με το...Ξέρετε ότι όταν η ομάδα παίρνει ρίσκα επιθετικά, αποδυναμώνεται στην άμυνα και στο κέντρο.
Η ομάδα μας Μπόλονι ήταν μπροστά στο σκορ... για πια επιθετικά ρίσκα μιλάς;

ΟΤΙ ΝΑ-ΝΑΙ
ΛΥΠΗΡΟ!

http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%B8%CE%B7
Η ομάδα μας πήρε κεφάλι στο σκόρ στο 83΄. Για να το πετύχει αυτό είχαν περάσει στον αγώνα ο Γεωργιάδης, ο Ίβιτς και ο Παπάζογλου, ενώ είχε βγει το δεξί μπακ και την θέση κάλυπτε ο Φωτάκης. Στην σύνθεση της ομάδας υπήρχαν ταυτόχρονα και οι Νιμανί, Αθανασιάδης. Αυτό το σχήμα δεν σου φαίνεται κάπως επιθετικό με ρίσκο στην άμυνα? Μετά το 2-3 δεν υπήρχε η δυνατότητα πλέον για αλλαγή παίκτη, οπότε παρέμεινε αναγκαστικά το επιθετικό σχήμα που είχε δημιουργηθεί για να κατορθώσει την ανατροπή, με τα αντίστοιχα αμυντικά ρίσκα. Το προφανές δήλωσε ο άνθρωπος.

Τι το περίεργο ή ντροπιαστικό βρήκες αδερφέ Realcon σε αυτές τις δηλώσεις του? Νομίζω πως ήταν πολύ λογικές και αναμενόμενες. Σκέψου να έκανε και τίποτε αινιγματικές ή αμφιλεγόμενες δηλώσεις, όπως συνηθίζει κατά καιρούς, τι θα γινότανε...

Κρίνοντας και από τα επόμενα ποσταρίσματά σου στο συγκεκριμένο topic, νομίζω αδερφέ πως δυστυχώς επηρεάστηκες έστω και υποσυνείδητα από όσα έχουν γράψει ορισμένοι ΑΡΔ για τον Μπόλονι και τις δηλώσεις του και τον αντιμετωπίζεις με προκατάληψη. Φαίνεται σα να ψάχνεις αφορμή να εκφράσεις αρνητική άποψη για τον προπονητή, που όμως δεν βλέπω να δικαιολογείται παρά μόνο από την συμπάθειά σου προς τον Άγγελο. Μην αδικείς με τόση ευκολία έναν άνθρωπο που, όπως έγραψαν και κάποιοι αδερφοί πιο πάνω, ήδη έχει προσφέρει πολλά και τον θεωρώ κι εγώ ήδη πετυχημένο και τεράστιο κεφάλαιο για την ομάδα, ασχέτως των αποτελεσμάτων των play off.

Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να δικαιολογείς την κριτική ή την αρνητική γνώμη σου τόσο στον εαυτό σου όσο και σε όσους σε διαβάζουν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

eleos έγραψε:
Τρόμος έγραψε: Έτσι είναι από τους νέους μόνο ο Αποστολόπουλος έδειξε καλα στοιχεία. Παναγιοτούδης,Πέλκας,Ποποβιτς,Β.Παπαδόπουλος ήταν 16 χρονών και μόλις είχαν ανέβει από την Κ17 και θα παίζαν στην Κ20,ο Σταφυλίδης ήταν τραυματίας και οι Γιάννου,Κατσικας δεν είχαν αποκτηθεί.Και λίγα είπε ο Μπόλονι.
Πέρσι οι 17ρηδες ήταν 16ρηδες, δεν είναι το ίδιο...

Τώρα ωρήμασαν αρκετά, τους ανέδειξε ο Λάζλο ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ.
Sick Bastard έγραψε:...
Δεν είπε για το επίεπδο των μικρών λάθος θυμάσαι. Μίλησε για την ΟΜΑΔΑ.
Εσύ μπερδεύεσαι... Δεν κάνω λάθος.
desperando έγραψε:...
μπερδευεσαι φιλε μου τοτε του ειχαν φερει για μικρους κατι γεωργιου, κουτσια , σακελαριου , ιντζιδη και καποιους ακομα που τους εχουμε τωρα δανεικους απο δω και απο κει.
παιδια οπως παναγιωτουδη, πελκα, ποποβιτς , σταφ δεν γνωριζε καν την υπαρξη τους
Αν δε γνώριζε την ύπαρξη του, τότε είπε ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ. Γιατί αυτοί είναι το νέο αίμα και με αυτούς έπρεπε να δουλέψει, οι παραπάνω ότι είναι πάνω κάτω θα είναι...

Προφανως και γινεται καλυτερη δουλεια στις ακαδημειες που αρχιζει να πιανει τοπο και ο Λαζλο δε φοβαται να πεταξει μεσα οσους εμπιστευεται...ποιος ο λογος να μειωσουμε την προσπαθεια ειτε της διοικησης στο συγκεκριμενο ειτε του Λαζλου?????
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από danirifle »

καλά ας είχαμε τα φράγκα να αγοράσουμε παίκτες και σιγά μη βλέπαμε ποτέ παναγιωτούδη και σταφυλίδη
αυτοί οι παίκτες πιστώνονται για μένα στη διοίκηση και στους προπονητές των μικρών μας.
αυτό το ότι "ο μπολόνι έβγαλε τους μικρούς μας" είναι τεράστιο παραμύθι
αναγκάστηκε να τους βάλει
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Othin έγραψε:
Realcon έγραψε:Ωραίες δηλώσεις μετά το παιχνίδι ΝΤΡΟΠΗ κύριε Μπόλονι.
Σας ρώτησαν για τα πλει-οφ... και είπατε... ( εγώ κράτησα και σχολίασα καποια απο τα σημεια της συνεντευξης)

Μπορούμε να τους κερδίσουμε και να χάσο ... την όρεξη.[/color]...
?! Αυτή η δήλωση είναι τόσο αυτονόητη κι έχει γίνει από τόσους πολλούς προπονητές, που απορώ πώς καταδέχτηκε να δηλώσει μια τέτοια κοινοτοπία. Τι πιο φυσικό από το να υπονοείς ότι δεν θεωρείς καμιά ομάδα ως καλύτερή σου, δηλαδή την πεποίθησή σου ότι μπορείς να τους κερδίσεις όλους αν παίξεις σύμφωνα με τις δυνατότητές σου. Διαφορετικά, θα χάσεις από όλους αν αδιαφορήσεις.
Realcon έγραψε:...ΑΥΤΟ με το...Ξέρετε ότι όταν η ομάδα παίρνει ρίσκα επιθετικά, αποδυναμώνεται στην άμυνα και στο κέντρο.
Η ομάδα μας Μπόλονι ήταν μπροστά στο σκορ... για πια επιθετικά ρίσκα μιλάς;

ΟΤΙ ΝΑ-ΝΑΙ
ΛΥΠΗΡΟ!

http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%B8%CE%B7
Η ομάδα μας πήρε κεφάλι στο σκόρ στο 83΄. Για να το πετύχει αυτό είχαν περάσει στον αγώνα ο Γεωργιάδης, ο Ίβιτς και ο Παπάζογλου, ενώ είχε βγει το δεξί μπακ και την θέση κάλυπτε ο Φωτάκης. Στην σύνθεση της ομάδας υπήρχαν ταυτόχρονα και οι Νιμανί, Αθανασιάδης. Αυτό το σχήμα δεν σου φαίνεται κάπως επιθετικό με ρίσκο στην άμυνα? Μετά το 2-3 δεν υπήρχε η δυνατότητα πλέον για αλλαγή παίκτη, οπότε παρέμεινε αναγκαστικά το επιθετικό σχήμα που είχε δημιουργηθεί για να κατορθώσει την ανατροπή, με τα αντίστοιχα αμυντικά ρίσκα. Το προφανές δήλωσε ο άνθρωπος.

Τι το περίεργο ή ντροπιαστικό βρήκες αδερφέ Realcon σε αυτές τις δηλώσεις του? Νομίζω πως ήταν πολύ λογικές και αναμενόμενες. Σκέψου να έκανε και τίποτε αινιγματικές ή αμφιλεγόμενες δηλώσεις, όπως συνηθίζει κατά καιρούς, τι θα γινότανε...

Κρίνοντας και από τα επόμενα ποσταρίσματά σου στο συγκεκριμένο topic, νομίζω αδερφέ πως δυστυχώς επηρεάστηκες έστω και υποσυνείδητα από όσα έχουν γράψει ορισμένοι ΑΡΔ για τον Μπόλονι και τις δηλώσεις του και τον αντιμετωπίζεις με προκατάληψη. Φαίνεται σα να ψάχνεις αφορμή να εκφράσεις αρνητική άποψη για τον προπονητή, που όμως δεν βλέπω να δικαιολογείται παρά μόνο από την συμπάθειά σου προς τον Άγγελο. Μην αδικείς με τόση ευκολία έναν άνθρωπο που, όπως έγραψαν και κάποιοι αδερφοί πιο πάνω, ήδη έχει προσφέρει πολλά και τον θεωρώ κι εγώ ήδη πετυχημένο και τεράστιο κεφάλαιο για την ομάδα, ασχέτως των αποτελεσμάτων των play off.

Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να δικαιολογείς την κριτική ή την αρνητική γνώμη σου τόσο στον εαυτό σου όσο και σε όσους σε διαβάζουν.
Αδερφέ αν καθόμαστε να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα τι να πω; Με λιβαδειά παίζαμε όχι με τον γαύρο. Και εγώ μαζί του είμαι. Αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται. Για μένα οι δηλώσεις του και έτσι όπως το χάσαμε το παιχνίδι. Που δεν είναι μόνο αυτό με επίπεδο Λιβαδειάς. Είναι απαράδεκτο. Δεν μπορεί να φταίνε μόνο οι παίκτες.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Karelias έγραψε:
Realcon έγραψε:Εάν είχε αυτές της αποτυχίες ( ολα τα χωριά μας κέρδισαν ) κανένας Αναστασιάδης ( τυχαίο το όνομα) θα καίγαμε το θέμα László Bölöni. Θα γράφαμε ως τα ξημερώματα.
Αν είχε αυτές τις επιτυχίες (κέρδισε στο ΟΑΚΑ μετά απο 800 χρόνια) κανένας Αναστασιάδης ( τυχαίο το όνομα) θα είχαμε γεμίσει Αγγελόσκυλα, oh wait.
Αγγελόσκυλα είχαμε και ίσως έχουμε ακόμη. Τον Άγγελο τον ανέφερα για έναν και μοναδικό λόγο. Θεωρώ ότι είναι ο πιο επιτυχημένος Έλληνας προπονητής. Αν ήταν ξένος δεν θα έμπαινα στον κόπο. ( δεν έχω τίποτε με τους ξένους )

Ως Έλληνες είμαστε ξενομανής. Άλλο κεφάλαιο αυτό. Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου με τον Μπόλονι. Ως ΠΑΟΚτσής οφείλω να τον στηρίζω. Αυτό δεν σημαίνει, ότι όταν βλέπω λάθος να μην το λέω. Εμένα θα μου άρεσε να ακούσω από τον ίδιο... Έκανα λάθος σε αυτό το παιχνίδι. Κανείς δεν μπορεί να είναι τέλειος και κανείς μας δεν ζητά κάτι τέτοιο φαντάζομαι. Δεν μπορεί πάντα να μας φταίει ο ποδοσφαιριστής.
Στην νίκη... όλα καλά και στην ήττα... δεν βλέπω να έχω πάγκο η αδυνατούμε εκεί και εδώ.
Τον στηρίζω ναι και είμαι μαζί του. Προπονητής της ομάδος μας είναι. Τα θετικά του; Ίσως περισσότερα από τα αρνητικά του. Ότι είναι αναγνωρισμένος προπονητής και έχει βγάλει αυτός στην επιφάνεια τον Κ. Ρονάλτο, τα λέει όλα!!! Δεν σημαίνει τίποτε για μένα προσωπικά όταν η ομάδα μου έχει χαρακτήρα μικρής ομάδος. Μιλάω πάντα για το πως χάθηκαν παιχνίδια με τις μικρότερες ομάδες.
Δεν μπορεί από την μια να λέμε ότι μπορούμε να βγούμε πρώτοι στα πλει-οφ και από την άλλη δεν έχουμε παίκτες. Αυτά δεν πάνε μαζί.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εξτρά προπόνηση για τους μικρούς


Ποδόσφαιρο 26 Απρ. 2012 20:18 - Από Κώστας Πετρωτός

<



Ο Λάσλο Μπόλονι αρέσκεται στο να δίνει πρόσθετη δουλειά στους νεαρούς ποδοσφαιριστές της ομάδας όποτε βρίσκει την ευκαιρία κι αυτό έκανε και σήμερα. Το απόγευμα βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της Μεσημβρίας αρκετοί νεαροί ποδοσφαιριστές, μεταξύ των οποίων και παίκτες όπως ο Γεωργιάδης, ο Γιάννου, ο Παπάζογλου, ο Κατσικάς, ο Αποστολόπουλος και άλλοι προκειμένου να δουλέψουν πάνω σε διάφορους τομείς. Το επόμενο ραντεβού για ολόκληρη την ομάδα είναι προγραμματισμένο αύριο το πρωί


http://olapaok.gr/podosfairo/ekstra_pro ... 49919.html

ο ανθρωπος δεν τους πεταει απλα ...τους δουλευει....και με ενεργειες οπως να εμπιστευτει π.χ σταφ στην τοτεναμ.. ενω υοηρχε ο σναου..δειχνει πολλα..
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Συμφωνούμε
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

eleos έγραψε:Λάζλε να σου κάνω και μια ερώτηση γιατί είμαι Ελέφαντας και δε ξεχνώ...

Το καλοκαίρι που ήρθες και σου φάνηκε ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ το επίπεδο των μικρών, λάθος έκανες;

Ή το είπες για να φανείς ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ τώρα με τη φοβερή τους βελτίωση;;!!

Δηλαδή αν ήταν υψηλό τι θά'βγαζες; Μια 11άδα παίχτες;

Άντε γιατί όλη η δουλειά της δοίκησης και των τμημάτων υποδομής, σε εσένα λογίζεται και δε μου πολυαρέσει...

Το καλοκαιρι που δεν ηξερε του μικρους του πηγαν ως καλυτερα ταλεντα Ιντζιδη,Κουρδακη,Μωησιαδη οι οποιοι δεν τον επεισαν και τωρα ειναι δανεικοι πλην του πρωτου.Επισης επαιξαν Σκεμπης και Παπαδοπουλος στην υπρο που τους θεωρει ακομα ανετοιμους.Το χαμηλο επιπεδο πηγαινε σε αυτους και για καποιους 23-25 που θεωρουμε ταλεντα τυπου τσουκαλα-μπαλαφα, το ειχε πει ξεκαθαρα οτι δεν μπορω να θεωρησω 23 χρονων παικτη ταλεντο...θα πρπει να δειξει κατι αμεσα.

Και φυσικα εχει γινει δουλεια στις υποδομες αλλα η ικανοτητα του Μπολονι ειναι να βλεπει ποιος μπορει να κανει το αλμα και αυτο εκανε σε συνεργασια με τον Κολο απο την Κ20.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”