Σε οτι αφορα τις δικές του οικονομικές απολαβές, μπορεί η διοίκηση να κάνει μία υπερβαση (την μονη στο αγωνιστικο τμημα) και να κανει μειωμενη μεν, αλλα και μεσα στα όρια δε, πρόταση που να τον ικανοποιήσει... Ο Λαζλο δεν ειναι μ@λ@κ@ς, θα καταλαβει την κατασταση... (πχ. αν επαιρνε 600, δεν θα του κανεις μειωση στα 300, αλλά στα 450-500)
Από την άλλη αν δεν σκοπευεις να του προσφέρεις μπατζετ για παίχτες, τότε παρουσίασε του ένα πλάνο που υποσυνείδητα να θελει να το δεχθεί... πχ. πληρη ελευθερια μεταγραφικων κινήσεων, επιλογή νεαρών ποδοσφαιριστών κλπ κλπ. (το θεωρω σημαντικοτερο από το πρωτο)
Ολα αυτα βέβαια με την βασικοτατη προυποθεση οτι η ΠΑΕ εχει την βούληση να τον κρατήσει...
Δεν μπορεί από την μία να μας λενε ότι θέλουν να στηριχτούν στους νεαρους ποδοσφαιριστες και να δημιουργήσουν υπεραξία απο αυτους και από την άλλη να διώχνουν εναν σοβαρο ευρωπαιο προπονητη που έχει το ταλέντο αυτο να το κανει πραγματικοτητα και να φέρνουν Αγγελο-Χαβο-Γεωργιαδη-Δωνη- ή το κολληταρι του Βρύζα, τον Σέρτζιο-...
Ειναι εξωφρενικό, ειναι δείγμα ασχετοσύνης, είναι πορεία κόντρα στην λογική, αν γινει κατι τετοιο!