László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Παιδια, δεν νομίζω ότι το οικονομικο θα μπορεί να ειναι θεμα...Λυσεις (και λεφτα :D ) υπάρχουν!

Σε οτι αφορα τις δικές του οικονομικές απολαβές, μπορεί η διοίκηση να κάνει μία υπερβαση (την μονη στο αγωνιστικο τμημα) και να κανει μειωμενη μεν, αλλα και μεσα στα όρια δε, πρόταση που να τον ικανοποιήσει... Ο Λαζλο δεν ειναι μ@λ@κ@ς, θα καταλαβει την κατασταση... (πχ. αν επαιρνε 600, δεν θα του κανεις μειωση στα 300, αλλά στα 450-500)

Από την άλλη αν δεν σκοπευεις να του προσφέρεις μπατζετ για παίχτες, τότε παρουσίασε του ένα πλάνο που υποσυνείδητα να θελει να το δεχθεί... πχ. πληρη ελευθερια μεταγραφικων κινήσεων, επιλογή νεαρών ποδοσφαιριστών κλπ κλπ. (το θεωρω σημαντικοτερο από το πρωτο)

Ολα αυτα βέβαια με την βασικοτατη προυποθεση οτι η ΠΑΕ εχει την βούληση να τον κρατήσει...

Δεν μπορεί από την μία να μας λενε ότι θέλουν να στηριχτούν στους νεαρους ποδοσφαιριστες και να δημιουργήσουν υπεραξία απο αυτους και από την άλλη να διώχνουν εναν σοβαρο ευρωπαιο προπονητη που έχει το ταλέντο αυτο να το κανει πραγματικοτητα και να φέρνουν Αγγελο-Χαβο-Γεωργιαδη-Δωνη- ή το κολληταρι του Βρύζα, τον Σέρτζιο-...

Ειναι εξωφρενικό, ειναι δείγμα ασχετοσύνης, είναι πορεία κόντρα στην λογική, αν γινει κατι τετοιο!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Μάξιμε , χωρίς να εξετάζω αν είναι σωστό (που δεν είναι) , θεωρείς ότι μπορούσαν να φέρουν κάποιον από αυτούς που λες με 150 θα προτιμούσαν να δώσουν 600 στο Λάζλο?

Επίσης υπερεκτιμάς την κάψα(?) του Λάζλου να μείνει στο ΠΑΟΚ. Δλδ τι ελευθερία μεταγραφικών κινήσεων μου λες? Αντί για τον Έλληνα Παπάζογλου, σε αφήνω να φέρεις τον αντίστοιχο Γάλλο. ΟΚ , σιγά τα αυγά κιόλας . Δλδ έχεις μπάτζετ 100 χιλιάρικα αλλά κάντο ότι θες.....μπράβο άπλες και χαιλίκια !! Δλδ ο λαζλος είναι χρόνια στο κουρμπέτι , έχει προπονήσει και έχει βγάλει πραγματικά ταλέντα και θα ερεθιστεί με τη προοπτική σταφ-αποστολό-γερωργιάδη-παναγιωτούδη...... Χλωμό ... πολύ χλωμό

Για μένα σημασία έχει το οικονομικό και οι άλλες προτάσεις που θα έχει ή δε θα έχει.

ΥΓ: Mia xαρά για το τωρινό ΠΑΟΚ και την Ελλάδα είναι οι παίκτες που ανέφερα...αλλά όχι ότι ο Λάζλος μάσησε τώρα από τα ταλέντα του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Μετά ΚΑΙ το φιάσκο της Λειβαδιάς, που σου πρόσφαραν οι ίδιοι παίχτες κάνει ότι μπορείς μιας και μετά το τέλος των playoff δυστηχώς θα σε φύγουν απο τον ΠΑΟΚ. Εγώ πιστεύω ότι πρόσφερες πάρα πολλά κι σευχαριστώ για όλα.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

giapas έγραψε:Μάξιμε , χωρίς να εξετάζω αν είναι σωστό (που δεν είναι) , θεωρείς ότι μπορούσαν να φέρουν κάποιον από αυτούς που λες με 150 θα προτιμούσαν να δώσουν 600 στο Λάζλο?

Επίσης υπερεκτιμάς την κάψα(?) του Λάζλου να μείνει στο ΠΑΟΚ. Δλδ τι ελευθερία μεταγραφικών κινήσεων μου λες? Αντί για τον Έλληνα Παπάζογλου, σε αφήνω να φέρεις τον αντίστοιχο Γάλλο. ΟΚ , σιγά τα αυγά κιόλας . Δλδ έχεις μπάτζετ 100 χιλιάρικα αλλά κάντο ότι θες.....μπράβο άπλες και χαιλίκια !! Δλδ ο λαζλος είναι χρόνια στο κουρμπέτι , έχει προπονήσει και έχει βγάλει πραγματικά ταλέντα και θα ερεθιστεί με τη προοπτική σταφ-αποστολό-γερωργιάδη-παναγιωτούδη...... Χλωμό ... πολύ χλωμό

Για μένα σημασία έχει το οικονομικό και οι άλλες προτάσεις που θα έχει ή δε θα έχει.

ΥΓ: Mia xαρά για το τωρινό ΠΑΟΚ και την Ελλάδα είναι οι παίκτες που ανέφερα...αλλά όχι ότι ο Λάζλος μάσησε τώρα από τα ταλέντα του ΠΑΟΚ
Σε οτι αφορά την πρώτη ερωτηση σου, δεν ξερω να σου απαντήσω. Αν θέλουν να τον κρατησουν ,θα τα δώσουν... Αν τώρα αποφασισουν να φερουν καποιο κολληταρι, τότε ουτε καν θα το σκεφτουν... Θα δείξει αδερφέ. Θα καταλαβουμε λίγο μετά την λήξη της σεζόν πως κινουνται τα πραγματα.

Δεν υπερεκτιμάω καμία κάψα. Ο κοουτς εχει προσωπικότητα και μπορεί να κρίνει ποιον παίχτη θέλει και ποιον όχι.
Οι Λαζαρ, Νιμανι ήταν δικές του επιλογές... Μπορεί να βρει και άλλους αμα θέλει. Αν είναι όμως να του φορτώσουν παλτά από μανατζαρέους ή να παρεμβαίνουν στο έργο του, τότε ας το αφήσουμε καλύτερα. Είναι ξενερωμα να μην έχεις φράγκα και παράλληλα να σου φορτώνουν παιχτες που δεν θέλεις.

Αν υπαρχει διάθεση και απο τις δυο πλευρες, μπορεί να συνεχιστει η συνεργασία.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Ωραίες δηλώσεις μετά το παιχνίδι ΝΤΡΟΠΗ κύριε Μπόλονι.
Σας ρώτησαν για τα πλει-οφ... και είπατε... ( εγώ κράτησα και σχολίασα καποια απο τα σημεια της συνεντευξης)

Μπορούμε να τους κερδίσουμε και να χάσο ... την όρεξη.[/color]
ΑΥΤΟ με το...Ξέρετε ότι όταν η ομάδα παίρνει ρίσκα επιθετικά, αποδυναμώνεται στην άμυνα και στο κέντρο.
Η ομάδα μας Μπόλονι ήταν μπροστά στο σκορ... για πια επιθετικά ρίσκα μιλάς;

ΟΤΙ ΝΑ-ΝΑΙ
ΛΥΠΗΡΟ!

http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%B8%CE%B7
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

KilledByDeath_4 έγραψε:Καλοκαιρι αποχωρησεις Βιτολο και του μετριου αλλα ποδοσφαιριστη τουλαχιστον Μουσλι(Φιλομενο,Σαβινι που προφανως και δεν προσφεραν)
Καλοκαιρι ηρθαν Λαζαρ(*επιλογη Μπολονι με λιγα για την ποιοτητα του λεφτα) ,Γεωργιαδης,Σπαντασιο,Ρομπερτ (κλαινε και οι πετρες).
Ως εδω καλα ειχες ελειψεις μεν που δεν καλυφτηκαν αλλα το ροστερ ηταν αξιοπρεπες.

Χειμωνα αποχωρησεις Βιερινια,Κοντρερας,Αριας,Σπαντατσιο(λογω ανετοιμοτητας κυριως και απαιτησης του ιδιου να ειναι ενδεκαδα).
Ηρθε Νιμανι με 35.000.
Ανεβασε επιπεδο τον Κλαους-Μαλεζα-Εττο,δουλεψε τον Γιαννου-Κατσικα,ανεδειξε Σταφυλιδη-Αποστολοπουλο-Παναγιωτουδη και ετοιμαζει σταθερα Ποποβιτς -Πελκα.Εκανε τον Σακης να μοιαζει ποδοσφαιριστης.

Και μετα απο ολα αυτα και τα διοικητικα εγκληματα που εγιναν με την σαρδελοποιηση του ροστερ εγω ο μ@λ@κ@ς απορω που ακριβως φταιει ο κοουτς περα απο καποια λαθη κοουτσαρισματος που κανουν ολοι οι προπονητες...
Για μενα για τις συνθηκες που δουλευει ,το φτωχο και γηρασμενο ροστερ και την παραλληλη αναπτυξη παικτων ειναι ηδη ακρως επιτυχημενος και προσωπικα μπορει να κουραζει που το λεω αν φυγει θα προκειτε για εγκλημα και καθαρα για να ανοιξει ο δρομος για φαγοποτια...

υγ. Κολκα ποσα ρε ?

+123456
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

KilledByDeath_4 έγραψε:Καλοκαιρι αποχωρησεις Βιτολο και του μετριου αλλα ποδοσφαιριστη τουλαχιστον Μουσλι(Φιλομενο,Σαβινι που προφανως και δεν προσφεραν)
Καλοκαιρι ηρθαν Λαζαρ(*επιλογη Μπολονι με λιγα για την ποιοτητα του λεφτα) ,Γεωργιαδης,Σπαντασιο,Ρομπερτ (κλαινε και οι πετρες).
Ως εδω καλα ειχες ελειψεις μεν που δεν καλυφτηκαν αλλα το ροστερ ηταν αξιοπρεπες.

Χειμωνα αποχωρησεις Βιερινια,Κοντρερας,Αριας,Σπαντατσιο(λογω ανετοιμοτητας κυριως και απαιτησης του ιδιου να ειναι ενδεκαδα).
Ηρθε Νιμανι με 35.000.
Ανεβασε επιπεδο τον Κλαους-Μαλεζα-Εττο,δουλεψε τον Γιαννου-Κατσικα,ανεδειξε Σταφυλιδη-Αποστολοπουλο-Παναγιωτουδη και ετοιμαζει σταθερα Ποποβιτς -Πελκα.Εκανε τον Σακης να μοιαζει ποδοσφαιριστης.

Και μετα απο ολα αυτα και τα διοικητικα εγκληματα που εγιναν με την σαρδελοποιηση του ροστερ εγω ο μ@λ@κ@ς απορω που ακριβως φταιει ο κοουτς περα απο καποια λαθη κοουτσαρισματος που κανουν ολοι οι προπονητες...
Για μενα για τις συνθηκες που δουλευει ,το φτωχο και γηρασμενο ροστερ και την παραλληλη αναπτυξη παικτων ειναι ηδη ακρως επιτυχημενος και προσωπικα μπορει να κουραζει που το λεω αν φυγει θα προκειτε για εγκλημα και καθαρα για να ανοιξει ο δρομος για φαγοποτια...

υγ. Κολκα ποσα ρε ?
Πολύ σωστός.
Dimg4

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μπραβο φιλε, πολυ σωστα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ας περιμένουμε και τα Play-off
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Εάν είχε αυτές της αποτυχίες ( ολα τα χωριά μας κέρδισαν ) κανένας Αναστασιάδης ( τυχαίο το όνομα) θα καίγαμε το θέμα László Bölöni. Θα γράφαμε ως τα ξημερώματα.

Καλώς μπορεί να είναι, ταλέντα βγάζει τα μυρίζει ναι και μπράβο. Πρώτη μπορεί ίσως και να βγούμε, ΜΑΚΑΡΙ!!!
Αλλά ξεχνάμε ένα πράγμα. Όλα τα παιδιά που ήρθαν στην μεγάλη ομάδα, παίζανε για τον ΠΑΟΚ και κάποιοι δουλέψανε μαζί τους. Δεν ήρθαν από τα δεύτερα της Νάουσας.

Η αποδυνάμωση δυστυχώς ειναι ένα θέμα για εμάς εδώ και χρόνια, πριν την κρίση.
Εγώ ως απλός φίλαθλος που παρακολουθώ τον ΠΑΟΚ μας. Με έχει εκνευρίσει η αντιμετώπιση του σαν ομάδα ΠΑΟΚ.
Εξηγώ... ΠΟΛΛΑ πειράματα σε πάρα πολλά παιχνίδια. Και κάτι δηλώσεις ειδικά τελευταία, οτι χρειαζόμαστε διόρθωση εδώ και εκεί και στην τελική κλπ. Ενώ μένανε μόλις 3 παιχνίδια για παράδειγμα πριν το τέλος του πρωταθλήματος.

Αυτό με ενοχλεί ως ΠΑΟΚτσή. Μου δίνει την αίσθηση οτι μας αντιμετωπίζει σαν μικρή ομάδα.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Και ο αγγελαρας έκανε τις πατάτες του θυμασε κυπελο με αγροτικό αστέρα ; Με Καστοριά που παίζανε στην γ εθνικη ;


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Λάζλε να σου κάνω και μια ερώτηση γιατί είμαι Ελέφαντας και δε ξεχνώ...

Το καλοκαίρι που ήρθες και σου φάνηκε ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ το επίπεδο των μικρών, λάθος έκανες;

Ή το είπες για να φανείς ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ τώρα με τη φοβερή τους βελτίωση;;!!

Δηλαδή αν ήταν υψηλό τι θά'βγαζες; Μια 11άδα παίχτες;

Άντε γιατί όλη η δουλειά της δοίκησης και των τμημάτων υποδομής, σε εσένα λογίζεται και δε μου πολυαρέσει...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bane1980 »

Η καλή δουλειά της διοίκησης και των υποδομών (που συμφωνώ 100% οτι γίνεται) γιατί δεν φάνηκε και επί καρπουζά και του περσυνού συνονθυλεύματος;

Α, ναι, ξέχασα, ο καρπουζάς έβαζε 5λεπτα και έστειλε δανεικό το φετινό πρώτο σου σκόρερ....
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

eleos έγραψε:Λάζλε να σου κάνω και μια ερώτηση γιατί είμαι Ελέφαντας και δε ξεχνώ...

Το καλοκαίρι που ήρθες και σου φάνηκε ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ το επίπεδο των μικρών, λάθος έκανες;

Ή το είπες για να φανείς ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ τώρα με τη φοβερή τους βελτίωση;;!!

Δηλαδή αν ήταν υψηλό τι θά'βγαζες; Μια 11άδα παίχτες;

Άντε γιατί όλη η δουλειά της δοίκησης και των τμημάτων υποδομής, σε εσένα λογίζεται και δε μου πολυαρέσει...
Δεν είπε για το επίεπδο των μικρών λάθος θυμάσαι. Μίλησε για την ΟΜΑΔΑ.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Realcon »

Για το επίπεδο των μικρών είχε μιλήσει και για βάθος πάγκου.
Αυτό θυμάμαι.
Ναι ο Άγγελος έκανε πολλά άσχημα παιχνίδια, συμφωνώ. Το θέμα για μένα είναι μια κριτική να γίνετε με πάντα γνώμονα της ποδοσφαιρικής άποψης και όχι της απαξίωσης.
Αλλά και δεν θα τον βαθμολογήσω με άριστα το 10. Δεν μου έδωσε εκείνα τα κίνητρα για να τον δικαιολογήσω σε αγώνες που χάσαμε. Αλλά και δεν θα του στηρίσω όμως το πόσο υπερήφανο με έκανε ως ΠΑΟΚτσή μέσα στην Τότεναμ. Οι Άγγλοι σχολιαστές λέγανε ... Ποιος είναι αυτός ο Γεωργιάδης. ( έτσι το θυμήθηκα ).
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”