Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΔΥΟ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΣ:
-ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΩΡΗ?? ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ??
-ΑΣΤΑ,ΕΙΜΑΙ ΣΚΑΤΑ.
-ΓΙΑΤΙ??
-ΕΧΩ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ, ΕΙΜΑΙ ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ.
- ΜΠΑΑΑΑΑ!!! ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
-ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΓΛΩΣΣΟΦΑΓΑΝΕ

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ήταν κάποτε ένα ζευγάρι που γιόρταζε τα 50 ευτυχισμένα χρόνια γάμου τους. Είχαν γίνει διάσημοι όταν μαθεύτηκα ότι όλα αυτά τα χρόνια, δεν είχαν ούτε έναν καβγά! Έτσι, η τοπική εφημερίδα αποφάσισε να γράψει ένα άρθρο γι αυτούς και έστειλαν τον πιο έμπειρο Συντάκτη τους να τους πάρει συνέντευξη.
«Αυτό Κύριε, είναι υπέροχο και απίστευτο! Πώς τα καταφέρατε»; Λέει ο Συντάκτης.
Ο σύζυγος κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από το «Ταξίδι του Μέλιτος» οπότε είχαν τον πρώτο και τελευταίο τους καβγά!
«Είχαμε πάει στην Ισπανία και αποφασίσαμε να κάνουμε ιππασία. Διαλέξαμε δυο άλογα και ξεκινήσαμε. Το δικό μου αποδείχτηκε ένα καλόβολο άλογο που έκανε ότι το πρόσταζες. Της γυναίκας μου όμως ήταν ένα τρελάλογο. Όπως προχωρούσαμε δίπλα δίπλα, το άλογό της ξαφνικά σηκώθηκε στα πίσω πόδια και η γυναίκα μου σωριάστηκε στο έδαφος. Ευτυχώς δεν χτύπησε άσχημα και έτσι με ζόρι σηκώθηκε, χάϊδεψε τη πλάτη του αλόγου και του είπε».
«Αυτή είναι η πρώτη σου φορα» και ξανακαβαλίκεψε.
Έτσι συνεχίσαμε για λίγο μέχρι που πάλι ξαφνικά, έγινε ακριβώς το ίδιο. Η γυναίκα μου σωριάστηκε πάλι στο έδαφος, ευτυχώς χωρίς να έχει τραυματιστεί σοβαρά. Και πάλι με ήρεμο ύφος το χάιδεψε και του ψιθύρισε.
«Αυτή είναι η δεύτερή σου φορά»! Ξανακαβαλίκεψε και συνεχίσαμε.
Όταν όμως την έριξε για Τρίτη φορά, τράβηξε ένα πιστόλι από την τσάντα της και του φύτεψε μια σφαίρα στο κρανίο, λέγοντάς του.
«Αυτή ήταν η τελευταία σου φορά»!
Εγώ τρελάθηκα και ούρλιαξα στη γυναίκα μου:
«Μα είσαι ψυχασθενής; Καταλαβαίνεις τι έκανες; Μόλις σκότωσες το καημένο το άλογο,
τρελάρα…»!
Με κοίταξε σοβαρά και μου είπε: «Αυτή είναι η πρώτη σου φορά…»
«Έτσι τελείωσε ο πρώτος και τελευταίος μας καβγάς»!
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kostasff »

Κάψιμο θερμίδων.
ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Γδύνοντας την.
Με τη θέληση της....................................12 Θερμίδες
Χωρίς την θέληση της..............................187 Θεμίδες

Ανοίγοντας το σουτιέν της.
Με τα δύο χέρια..........................................8 Θερμίδες
Με το ένα χέρι...........................................12 Θερμίδες
Με τα δόντια............................................ .85 Θερμίδες

Φορώντας το προφυλακτικό.
Ερεθισμένος....................................... .......6 Θερμίδες
Χαλαρός........................................... ......315 Θερμίδες

Προκαταρκτικά.
Προσπαθόντας να βρείτε την κλειτορίδα της....8 Θερμίδες
Προσπαθόντας να βρείτε το σημείο G..........92 Θερμίδες

Στάσεις.
Ιεραποστολικό..................................... ......12 Θερμίδες
'69¨ εσείς από κάτω..................................78 Θερμίδες
'69¨ εσείς από πάνω.................................112 Θερμίδες
Βαρελάκι.......................................... .......216 Θερμίδες
4x4............................................... .........316 Θερμίδες
Ταρζανάτο......................................... ......912 Θερμίδες

Φάση οργασμού.
Στ' αλήθεια........................................... ...112 Θερμίδες
Υποκρινόμενη...................................... ....315 Θερμίδες

Μετά τον οργασμό.
Μένετε ξαπλωμένοι αγκαλιά.......................18 Θερμίδες
Πετάγεστε από το κρεβάτι...........................36 Θερμίδες
Προσπαθώντας να δικαιολογηθείτε
που θα γίνετε καπνός................................816 Θερμίδες

2ος γύρος.
Αν είστε:
20-29 ετών.............................................. ..36 Θερμίδες
30-39 ετών.............................................. ..80 Θερμίδες
40-49 ετών.............................................. 124 Θερμίδες
50-59 ετών.............................................. .972 Θερμίδες
60-69 ετών.............................................. 2916 Θερμίδες
70+............................................... ..................ΧΑΡΟΣ

Ντύσιμο.
Στο χαλαρό............................................ .....32 Θερμίδες
Βιαστικά.......................................... ...........98 Θερμίδες
Με τον πατέρα της να χτυπάει την πόρτα.....1218 Θερμίδες
Με την γυναίκα σας να χτυπάει την πόρτα...3521 Θερμίδες
Άβαταρ μέλους
PanKan
Δημοσιεύσεις: 676
Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 11:00

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από PanKan »

Ξεκινάει ο Τοτός να κάνει μπουρδελότσαρκα. Φτάνει λοιπόν στην οδό που έχει όλο μπουρδέλα και στο πρώτο βρίσκει την τσατσά απέξω.
-Έχετε καμιά κοπέλα με σύφιλη; ρωτάει!
-Τι είναι αυτά που λες κωλόπαιδο άντε να χαθείς εμείς είμαστε καθαρές κτλ, του απαντάει η τσατσά.
Φεύγει ο Τοτός πάει στο επόμενο βρίσκει πάλι την τσατσά.
-Έχετε καμιά κοπέλα με σύφιλη; ρωτάει και πάλι!
Και δω τα ίδια βρισίδια χαμός απο την τσατσά.
-Φεύγει και πάλι ο Τοτός πάει και στο άλλο και στο άλλο παντού τα ίδια.
Εκεί που πάει να φύγει απογοητευμένος τον φωνάζει μια τσατσά και τον ρωτάει: τι την θες ρε παλικάρι μου εσύ την κοπέλα με σύφιλη,
νέος ωραίος και υγιής. Δε λυπάσαι τα νιάτα σου;
-Ακουσε να δεις της λέει ο Τοτος:
Αν πάω εγώ με κοπέλα που έχει σύφιλη θα κολλήσω κι εγώ, σωστά;
Εγώ γαμάω την υπηρέτρια μας, άρα θα κολλήσει κι αυτή, σωστά;
-Την υπηρέτρια την γαμάει κι ο μπαμπάς άρα κολλάει κι αυτός, σωστά;
Ο μπαμπάς γαμάει τη μαμά, άρα κολλάει κι αυτή, σωστά;
Η μαμά, τώρα γαμιέται με τον κουμπάρο άρα κολλάει κι αυτός, σωστά;
-Ο κουμπάρος φυσικά γαμάει την κουμπάρα κι έτσι κολλάει κι αυτή.
Η κουμπάρα τώρα γαμιέται με αυτόν τον πούστη τον μαθηματικό που με άφησε στο μάθημα, ε!
-"Αυτόν τον πούστη θέλω να κολλήσω και δεν μπορώ!!!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Πελάτης: -Θα ήθελα 3 κουτιά προφυλακτικά...
Φαρμακοποιός: -Θέλετε και σακούλα???
Πελάτης: -Όχι μωρέ εντάξει....ψιλοβλέπεται!
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από guardian4 »

http://www.protothema.gr/sports/article/?aid=187660


Οποιος εχει τις γνωσεις να βαλει το βιντεακι εδω...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

-Παντως η λυση στη σχεση σου ειναι ασετον..
-Τι ασετον;
-Ασετον μ@λακα κι ελα μαζι μου..!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

-Σε βρηκα δουλεια στην RED BULL 4ωρο με 20 ευρω !!! την ωρα..... Σε ψηνει...?
- Βεβαιααα φιλε μου, τι θα κανω???
-ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΥΡΟΥΣ :lol::lol: :mrgreen: :P :shock: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Πως να γίνω σωστoς ρε μάνα όταν από μικρή ηλικία έβλεπα:
-Τον Ταρζάν να τριγυρνάει γυμνός.
-Την σταχτοπούτα να γυρνάει μεσάνυχτα.
-Τον Πινόκιο να λέει ψέματα.
-Τον Αλαντίν να είναι κλέφτης.
-Τον Μπάτμαν να οδήγα με 320km/h
-Η Χιονάτη να μένει σε ένα σπίτι με 7 άντρες.
-Τον Ποπάϋ να καπνίζει κ να έχει τατουάζ.
-Και το Πακμαν να τρέχει σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με ηλεκτρονική μουσική,
τρώγοντας χαπάκια που τον έκαναν να σπιντάρει....Πες μου ΠΩΣ??????

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Dark Angel
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Dark Angel »

Είναι ένας αγρότης με την γυναίκα του στο χωράφι και τσαπίζουν για να σπείρουν.

Ξαφνικά αρχίζει και βρέχει όμως συνεχίζουν χωρίς να ενδιαφέρονται.
Πέφτει ένας κεραυνός σε ένα δέντρο κοντά τους. Κοιτάει με απορία ο αγρότης στον ουρανό και λέει:

- Εεεε, ντε!
Πέφτει...και δεύτερος κεραυνός σε ένα άλλο δέντρο δίπλα τους.
Αγανακτισμένος λέει ο αγρότης:
- Εεεε, ντε!
Ξαφνικά πέφτει τρίτος κεραυνός και χτυπάει την γυναίκα του, κοιτάει στον ουρανό ο αγρότης και λέει:
- Αντε ντε! :D
Άβαταρ μέλους
Dark Angel
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Dark Angel »

Μία ξανθιά γράφει στις τελικές εξετάσεις του πανεπιστημίου

όπου οι απαντήσεις είναι τύπου Ναι/Οχι.

Δεν έχει διαβάσει τίποτα οπότε βγάζει ένα νόμισμα και παίζει
κάθε ερώτηση κορώνα - γράμματα για να δει τι θα απαντήσει.
Μέσα σε δέκα λεπτά έχει τελειώσει ενώ οι άλλοι ακόμα προσπαθούν.
Παρόλα αυτά μένει μέσα στην αίθουσα. Κατά τα τελευταία λεπτά της ώρας,
ακόμα ρίχνει το νόμισμα, βρίζοντας και ιδρώνοντας.


Την πλησιάζει ο επιτηρητής:
- "Συμβαίνει κάτι, δεσποινίς;"
- "Α, τίποτα! Τελείωσα το τεστ μέσα σε δέκα λεπτά, απλά τσεκάρω ξανά τις απαντήσεις μου."
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Φοβερή αίτηση απαλλαγής από το στρατό(πραγματική επιστολή)...

Κύριε Υπουργέ Άμυνας,
επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να
τακτοποιήσετε το θέμα μου.



Περιμένω να μου "έρθει το χαρτί" για να παρουσιαστώ στο στρατό.
Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια
κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως ο πατέρας
μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.
Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά
μου.

Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά
συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος
του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς
μου.
Άρα ο γιος μου είναι θείος μου.

Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι
ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου,
αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.
Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας
κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της
κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της.
Επομένως είμαι ο παππούς μου.

Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει
πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό.

πηγή:heavengr.blogspot.com :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από niks »

ειναι ένας αθεος που ψαχνει 2-3 ώρες να παρακάρει
κοιτάει προς τα πάνω και λέει
"ρε μεγαλε αμα βρω να παρκαρω θα σε πιστεψω λαιμαι"
δεν προλαβαινει την σκεψη , να μια θεση για παρκαρισμα, για 2 αυτοκινητα και βαλε

"ασε,ασε βρηκα , δεν χρειάζεται..."
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από gika »

Τσεκάρετε βιντεάκι... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από guardian4 »

????
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”