Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Και ποιός μας λέει οτι δεν τα έστειλαν;
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GeorgT »

το ότι δεν βούιξε ο τόπος, εδω γραφούν χωρίς τίποτα χειροπιαστό, αν είχαν δεν θα το διατυμπανιζανε
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Έχεις υπόψην σου πως:

1 - Πρώτα προέχουν οι διοικητικές και αγωνιστικές εξελίξεις
2 - Πρέπει να εγκριθούν τα σχέδια από τον εμπορικό διευθυντή και το Δ.Σ. πρώτα
3 - Συνήθως αυτά τα πράγματα μένουν καλά κρυμμένα μέχρι την επίσημη ανακοίνωση?
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GeorgT »

Σε ποια ΠΑΕ αναφέρεσαι γιατι σίγουρα οχι στην δικιά μας, με Εμπ. Διευθ. Δ.Σ και καλα κρυμενα μυστικα απο τους αρδ!!! :lol: :lol: :lol:

Δυστυχώς ολα αυτά ειναι όνειρα θερινής νυχτός για εμάς προς το παρών! Απέχουμε έτη φωτός απο να λειτουργούμε έτσι! Εδω μια μπουτικ δεν μπορέσαμε να λειτουργήσουμε σωστα ρε παιδια, η ενα site μεσω νετ που ειναι τα βασικά! Ατα δυσκολα θα λειτουργήσουμε σωστα! Απλα οι αρδ βγάλανε 90% πράγματα σαν τελειωμένα που ουτε σε φάση αναγνώρισης δεν θα ηταν λογικά (κοινώς μπούρδες) και τωρα απλα εχουν άλλα να ασχοληθούν!! Μολις ξεμείνουν θα εχουμε κανενα επενδυτή, σουπερ φανελα κλπ κλπ όπως πάντα!
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=17511&t=1

Αν δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο... αναμένουμε.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DC »

Οριστικό: Η νέα φανέλα με 49 ευρώ

Το PAOK24 είχε αποκαλύψει εδώ και καιρό πως ο βασικός στόχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στη συμφωνία με την Umbro, ήταν να καταφέρει να πουλήσει τη φανέλα σε χαμηλή τιμή. Τελικά ο στόχος επιτεύχθηκε.

Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών είναι οριστική και το μόνο που απομένει είναι να αποσταλούν τα υπογεγραμμένα έγγραφα από την πλευρά της εταιρίας αθλητικής ένδυσης. Στον ΠΑΟΚ έβαλαν όλες τις παραμέτρους της συμφωνίας που ήθελαν να υπάρχουν μέσα στο συμφωνητικό.

Ο βασικότερος στόχος της ΠΑΕ, ήταν να μπορέσει να πουλήσει τη φανέλα φθηνά και τελικά κατάφερε να συμφωνήσει με την Umbro στη πώληση της φανέλας από τη μπουτίκ αλλά και τα υπόλοιπα σημεία πώλησης με 49 ευρώ.

Η τιμή που εξασφάλισε ο ΠΑΟΚ είναι σίγουρα πολύ μικρή για τα δεδομένα των μπουτίκ των μεγάλων ομάδων, όμως στη παρούσα κατάσταση πρώτος στόχος είναι η ικανοποίηση του κοινού σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας και όχι μόνο.

Από εκεί και πέρα η Umbro αναμένεται να γεμίσει την μπουτίκ μέχρι και τις 15 Ιουνίου όχι μόνο με φανέλες αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς που θα ραφτούν για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.

Ο βασικός προβληματισμός πλέον των ανθρώπων του ΠΑΟΚ είναι το κατά πόσο θα προλάβουν μέσα σε 15 μέρες να έχουν έτοιμη τη μπουτίκ, αφού θα παραλάβουν το μαγαζί την 1η του Ιούνη από τη Puma.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=17778
Πολλά είναι τα 49. :evil:
Θα προτιμούσα κάτι στα 30 με 35.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Από τα 70άρια και 80άρια της Πούμα πολύ καλύτερα. Επιτέλους μετά από καιρό θα αγοράσω φανέλα!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
thodoris31
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
Τοποθεσία: Καμποτζη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thodoris31 »

γιατι δεν τη βαζουν 50 και την βαζουν 49 ? :D
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Photis »

Είναι καλή η τιμή αν σκεφτείς και την ποιότητα και σίγουρα απείρως καλύτερη από την πούμα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DC »

Σίγουρα καλύτερη από πριν αλλά τα οικονομικά χειροτερεύουν για όλους.
Θεωρώ ότι με τιμή στα 35 θα πάτσιζαν την χασούρα, απο τον υψηλότερο τζίρο.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Kαταραμένη φτώχεια......
Vagelis_Rodos
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2011, 12:04

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Vagelis_Rodos »

Καλή τιμή είναι... πιστεύω ένα 50αρικο για φανέλα δεν είναι πολλά ..... σε σχέση με την πούμα που είχε 70 με 80 ευρώ .... μερικοί ας μην τα ρίχνουν εδώ και ας τα δώσουν για τον Π.Α.Ο.Κ

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8197_n.jpg
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Είχα πάρει την προπέρσινη ριγέ (με ΔΕΠΑ χορηγό) 70 ευρώ...
Τώρα πήγαν τη φανέλα 49 και λέω "Ω ρε π*στη πού θα βρω λεφτά..."
:(
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gika »

Αν περσυ ειχε τοσο και οχι 80 θα την αγοραζω.. Φετος δεν υπαρχουν ουτε αυτα.. Γαμημενη κριση... Προεχουν αλλα δυστυχως.. Καλη προσπαθεια παντως!!
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από brigate4 »

''...Από εκεί και πέρα η Umbro αναμένεται να γεμίσει την μπουτίκ μέχρι και τις 15 Ιουνίου όχι μόνο με φανέλες αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς που θα ραφτούν για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ''.

Όπως και να 'χει η συμφωνία ως τώρα δείχνει θετική και μάλλον στη ΠΑΕ το πήραν πιο ζεστά το θέμα επιτέλους.

Α, ρε puma αν ήθελες... :oops: http://www.botafogo.com.br/
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”