László Bölöni
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
δεν μαλωνουμε. γνωμες λεμε. για μενα το προβλημα δεν ειναι ο μπολονι. ο ΠΑΟΚ μπορει με μπολονι + το καλο επιπεδο των ακαδημιων μελλοντικα να κανει μεγαλα πραγματα. κατι που φυσικα δεν μπορει να γινει με ΚΑΝΕΝΑΝ ελληνα προπονητη και ουτε με συνεχεις αλαγες προπονητων.
πλεον η κατασταση στην ελλαδα ειναι τετοια που ολες οι ομαδες θα αναγκαστουν να παραγουν τα δικα τους προιοντα απο το να κανουν μεταγραφες.
και για μενα ο καλυτερος(μακραν) προπονητης στην ελλαδα που εχει την ικανοτητα να αναδεικνυει νεα ταλεντα ειναι ο μπολονι.
δυστυχως εχει κουρασει αυτη η λεξη αλλα νομιζω αξιζει να κανουμε λιγη ακομη. ΥΠΟΜΟΝΗ.
τωρα το αν χασαμε 2 φορες στην τουμπα απο χωρια η αν δεν παιξαμε μπαλα με τον ατρομητο δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα που υπαρχουν οι προυποθεσεις για να γινουν.
πλεον η κατασταση στην ελλαδα ειναι τετοια που ολες οι ομαδες θα αναγκαστουν να παραγουν τα δικα τους προιοντα απο το να κανουν μεταγραφες.
και για μενα ο καλυτερος(μακραν) προπονητης στην ελλαδα που εχει την ικανοτητα να αναδεικνυει νεα ταλεντα ειναι ο μπολονι.
δυστυχως εχει κουρασει αυτη η λεξη αλλα νομιζω αξιζει να κανουμε λιγη ακομη. ΥΠΟΜΟΝΗ.
τωρα το αν χασαμε 2 φορες στην τουμπα απο χωρια η αν δεν παιξαμε μπαλα με τον ατρομητο δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα που υπαρχουν οι προυποθεσεις για να γινουν.
László Bölöni
Καλα τώρα απο τελικές σε παιχνίδια του. Μπολονι άλλο τίποτε στα περισσότερα έχουμε πολλές τελικές ακόμη και σε ματς που χάσαμε μην γίνεσε άδικοςxlebouras έγραψε:Ακόμα επιμένετε πως φταίνε οι παίχτες και όχι ο προπονητής;
Είναι δυνατόν ο ΠΑΟΚ να μην εχει τελικη σε ολο το παιχνιδι;
Ευτυχώς Παναγιά μου που δε το δα το ματς...
Και μιας που λεω παναγιά...τι να έκανε και η ψυχή ο Αναστασιάδης που κάνει πλάκα με τον ΠΑΣ Γιαννινα όλες τις ομάδες
ΌΣΟ ΓΙΑ ΆΓΓΕΛΟ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΤΥΧΟΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Εσύ δηλαδή θεωρείς οτι με παίκτη μείον από το 36, με τη δεδομένη φόρμα της ομάδας και το υλικό, το οτι η ομάδα στήθηκε αμυντικά σωστά και πήρε το Χ από μία ομάδα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι τελικό κυπέλλου, σε απέκλεισε μέσα στην Τούμπα (κωλόφαρδα; λίγο ίσως, αλλά ας της έριχνες 3 να ξεμπέρδευες), και το 3-1 του πρώτου γύρου έγινε με παίκτη παραπάνω από την αρχή + πέναλτυ.
Τώρα έπαιζαν με ψυχολογία, με διαιτησία, με παίκτη παραπάνω και γεμάτη φάση δεν σου έκαναν. Και κάποιοι έχουν παράπονα από τον προπονητή. Για τι; επειδή δεν έβαλε πιο νωρίς τον ΓΓ ο οποίος άμυνα δεν μπορεί να παίξει ούτε στον Κατμαν;
Ας γίνουμε λίγο πιο ρεαλιστές και πραγματιστές όλοι και ας καταλάβουμε οτι το καλύτερο asset που έχει αυτή τη στιγμή η ομάδα είναι ο προπονητής της. Και εμείς ενωμένοι.
ΥΓ. Και εάν ο ΓΓ που θα έμπαινε νωρίτερα για να κλέψει το ματσάκι έκανε μάγκα τον Γερμανό τι θα λέγαμε; "ρε κόουτς, με 10 παίζεις και οι άλλοι τα έχουν παίξει, κάτσε πίσω να κλειδώσεις το βαθμό, τι μου θες και ανοίγεσαι...με ποιον ρε κόουτς, με το ΓΓ;;"
ΥΓ2. Έλεος με τον Άγγελο, έλεος με αυτή την εμμονή, θα κάνετε και τους ουδέτερους να γίνουν αντι-Αγγελικοί.
Τώρα έπαιζαν με ψυχολογία, με διαιτησία, με παίκτη παραπάνω και γεμάτη φάση δεν σου έκαναν. Και κάποιοι έχουν παράπονα από τον προπονητή. Για τι; επειδή δεν έβαλε πιο νωρίς τον ΓΓ ο οποίος άμυνα δεν μπορεί να παίξει ούτε στον Κατμαν;
Ας γίνουμε λίγο πιο ρεαλιστές και πραγματιστές όλοι και ας καταλάβουμε οτι το καλύτερο asset που έχει αυτή τη στιγμή η ομάδα είναι ο προπονητής της. Και εμείς ενωμένοι.
ΥΓ. Και εάν ο ΓΓ που θα έμπαινε νωρίτερα για να κλέψει το ματσάκι έκανε μάγκα τον Γερμανό τι θα λέγαμε; "ρε κόουτς, με 10 παίζεις και οι άλλοι τα έχουν παίξει, κάτσε πίσω να κλειδώσεις το βαθμό, τι μου θες και ανοίγεσαι...με ποιον ρε κόουτς, με το ΓΓ;;"
ΥΓ2. Έλεος με τον Άγγελο, έλεος με αυτή την εμμονή, θα κάνετε και τους ουδέτερους να γίνουν αντι-Αγγελικοί.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
στην τουμπα δεν νομιζω να μασταν με παικτη παραπανω. πεναλτι ναι, παικτη παραπανω νομιζω οχι. μαλλον μπερδευεσαι με παναιτωλικο.
Re: László Bölöni
Αναλυστε το ροστερ και μετα πειτε οτι ο προπονητης δεν ειναι καλος...οχι οτι δεν κανει λαθη...αλλα ειναι μια νοτα αισιοδοξιας ο κοουτε σε ενα δυσοιωνο αγωνιστικο μελλον...
Re: László Bölöni
ίσως έχεις δίκιοtrel@menos έγραψε:στην τουμπα δεν νομιζω να μασταν με παικτη παραπανω. πεναλτι ναι, παικτη παραπανω νομιζω οχι. μαλλον μπερδευεσαι με παναιτωλικο.
Re: László Bölöni
ίσως έχεις δίκιοtrel@menos έγραψε:στην τουμπα δεν νομιζω να μασταν με παικτη παραπανω. πεναλτι ναι, παικτη παραπανω νομιζω οχι. μαλλον μπερδευεσαι με παναιτωλικο.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: László Bölöni
Αν λεγόταν Μπολονιάδης, την έβγαζε στην Μονή Σταυρονικήτα, και με σκαρμούτσο αιχμή του δόρατος, τότε θα ήταν προπονηταράς.
Re: László Bölöni
κανονικά σήμερα θα έπρεπε να τον μαλώσω αφού προτίμησε τον ποδοσφαιρικό ρεαλισμό, του "όταν δεν κερδίζεις τουλάχιστον να μην χάνεις". Ευτυχώς η νοοτροπία να παίζεις για το αποτέλεσμα σε κάθε ημίχρονο δεν έχει περάσει στον Μπόλονι που δίνει μεγαλύτερη ουσία σε μακροπρόθεσμους στόχους. Προβλέπω ότι θα τον χαλάσουμε ή θα τον χάσουμε.
Είναι 2-0 στις καθυστερήσεις και πάει αποδυτήρια αντί να παριστάνει ότι κοουτσάρει (με Κέρκυρα).
Ξεκινάει τον Νιμανί και επιμένει αντί να κυνηγάει το 3ποντο με κάθε μέσο.
Θα δοκιμάσει πράγματα στην επίθεση στον αγώνα με τη Δόξα.
μόνο μια ερώτηση, εκείνες οι κομπίνες στα στημένα που βλέπαμε στην αρχή της σεζόν, τι έγιναν;
Είναι 2-0 στις καθυστερήσεις και πάει αποδυτήρια αντί να παριστάνει ότι κοουτσάρει (με Κέρκυρα).
Ξεκινάει τον Νιμανί και επιμένει αντί να κυνηγάει το 3ποντο με κάθε μέσο.
Θα δοκιμάσει πράγματα στην επίθεση στον αγώνα με τη Δόξα.
μόνο μια ερώτηση, εκείνες οι κομπίνες στα στημένα που βλέπαμε στην αρχή της σεζόν, τι έγιναν;
Re: László Bölöni
Στα στημενα ειμαστε απο τις χειροτερες ομαδες στο πρωταθλημα. Εαν εξαιρεσεις το ματς με το παναιτωλικο αδυνατο να θυμηθω αλλο γκολ απο στημενο. Επι καρπουζα ειχαμε σαφες πλανο-κομπινες στα στημενα. Ειδικα εκεινη που την στελναμε στο πρωτο δοκαρι και πεταγονταν ο αντζελινο ειχε κανει θραυση. Προχειρα θυμαμαι πανομοιοτυπα γκολ με ξανθη εκτος με αγιαξ εντος με ολυμπιακο εντος .. με ολυμπιακο εκτος στο 0-1 του εντινιο απλα η μπαλα ειχε σκαλωσει στο δοκαρι και πολλα ακομα..
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: László Bölöni
Καρπάτι,Εργοτέλης,Ολυμπιακο, απο Μπαλαφα τα στημενα ειναι και θεμα ικανοτητας παιχτών αυτο.....ο Μπαλάφας ειναι με διαφορα ο καλυτερος σε αυτον τον τομεα(μονο σε αυτο τον παραδεχομαι) και με την κουλα ο Κλαους το δευτερο απο οτι θυμαμαι +2 3 απο απευθειας εκτελεσεις,παντως αυτο που ειχαμε δει με Βαλερενγκα 2 3 διαφορετικες κομπινες και δεν ξαναδοκιμασαμε τπτ παρομοιο μου φαινεται παραξενο
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: László Bölöni
Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο
ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς
ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς
ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: László Bölöni
ας κανουμε κουραγιο για εξαγωγη συμπερασματων μετα το περας των πλει-οφφ.διατηρω καλο προαισθημα ...
υγ χθες ηταν μια μαυρη σελιδα για τον ΠΑΟΚ των τελευταιων ετων αγωνιστικα και προφανως οχι ελεω αποτελεσματος.και να νικουσαμε,ακομα και με 10,το ιδιο θα πιστευα.αποκαρδιωτικη επιεικεστατα η εικονα μας.θελω να πιστευω οτι θολωνει τα νερα ο λαζλος.θα με πειτε με το ιδιο σκεπτικο κι ο φερειρας ή ο κωστενογλου μπορει να κανουν το ιδιο ...
πλει-οφφ στο ποκερ λετε να εξελιχθει η ολη φαση;;πολυ ... μπλοφα ρε παιδακι μου

υγ χθες ηταν μια μαυρη σελιδα για τον ΠΑΟΚ των τελευταιων ετων αγωνιστικα και προφανως οχι ελεω αποτελεσματος.και να νικουσαμε,ακομα και με 10,το ιδιο θα πιστευα.αποκαρδιωτικη επιεικεστατα η εικονα μας.θελω να πιστευω οτι θολωνει τα νερα ο λαζλος.θα με πειτε με το ιδιο σκεπτικο κι ο φερειρας ή ο κωστενογλου μπορει να κανουν το ιδιο ...
πλει-οφφ στο ποκερ λετε να εξελιχθει η ολη φαση;;πολυ ... μπλοφα ρε παιδακι μου