László Bölöni
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
λαζλο κανε μου μια χαρη σε παρακαλω πολυ.
αυριο ριξτους μια π#$τσα απο δω ως το περιστερι μπας και σταματησουν να μας τα πρηζουν με τον δωδωνη.
ειλικρινα αυτη τη νικη θα την χαρω πιο πολυ για σενα παρα για την ομαδα.
αυριο ριξτους μια π#$τσα απο δω ως το περιστερι μπας και σταματησουν να μας τα πρηζουν με τον δωδωνη.
ειλικρινα αυτη τη νικη θα την χαρω πιο πολυ για σενα παρα για την ομαδα.
László Bölöni
Συμφωνω άντε ρε λαζλο καντο και βγες όπως ξέρεις εσυ να κάνεις καλα και σκιστους
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Aν γινει και τριτο εγκλημα φετος στην ομαδα, αυτη τη φορα με τον λαζλο ισως να ειναι και το τελευταιο!
Re: László Bölöni
Σιγά το πράμα. Έγραψε (ακόμα) μια @ρχιδιά μια σκουλικοεφημερίδα και χέστηκε η φατμέ στο Γενί Τζαμί.
Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
László Bölöni
Μπορει να γράφει ο γρηγοριαδης εδω και να κάνει κλίμα ....Στέλιο μάθε μας Μπλακ τζάκ Και ρουλέτα και ασε τον μπολονι εκει δεν το κατέχεις το θέμα ....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Kαμια εφημεριδα δν νομιζω να ειναι τοσο ανευθυνη για ενα τοσο καθαρο πρωτοσελιδο κατα του προπονητη μας...Δεν μπορει να μην ξερουν απο την διοικηση τι θα βγει....διοτι κλασσικα δεν θα υπαρξει καμια αντιδραση απο πλευρας μας!DC έγραψε:Σιγά το πράμα. Έγραψε (ακόμα) μια @ρχιδιά μια σκουλικοεφημερίδα και χέστηκε η φατμέ στο Γενί Τζαμί.
Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
Αλλωστε ισως να τον θελουν ολο αυτο τον πολεμο κατα του λαζλο καποιοι απο την διοικηση μας!
Re: László Bölöni
Γίναμε και πανελλαδικός ρεζίλι..
Να ξέρατε τι χαρά παίρνουν οι αλλόθρησκοι που διαβάζουν αυτά τα πρωτοσέλιδα..
Να ξέρατε τι χαρά παίρνουν οι αλλόθρησκοι που διαβάζουν αυτά τα πρωτοσέλιδα..
Re: László Bölöni
το εγραψα απο την πεμπτη...η παρουσια του Λαζλο ποναει...παραμονη σημαντικου αγωνα τετοιος βρωμικος πολεμος ξεφτιλισμενοι ...και αβαντα στο δωδωνη...θελω ρουμανο κοουτς με γαλλικη παιδεια που να ριχνει και τα γαλλικα του οποτε χρειαζεται...Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ...ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΛΑΖΛΟ ΜΠΟΛΟΝΙ...Υ.Γ...η διοικηση τι λεει επι του θεματος;;;vasilis.A έγραψε:προσεχε την κυριακη λαζλο στο περιστερι...πολλοι σου την εχουν στημενη...οι αληθειες σου πονανε...θελουν να σε τελειωσουν και να αποθεωσουν το δωδωνη...τετοια προπαγανδα υπερ προπονητη μονο για αυτον και τον ρεξονα...ΠΑΟΚ ΡΕ...
Re: László Bölöni
+1926vasilis.A έγραψε:το εγραψα απο την πεμπτη...η παρουσια του Λαζλο ποναει...παραμονη σημαντικου αγωνα τετοιος βρωμικος πολεμος ξεφτιλισμενοι ...και αβαντα στο δωδωνη...θελω ρουμανο κοουτς με γαλλικη παιδεια που να ριχνει και τα γαλλικα του οποτε χρειαζεται...Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ...ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΛΑΖΛΟ ΜΠΟΛΟΝΙ...Υ.Γ...η διοικηση τι λεει επι του θεματος;;;vasilis.A έγραψε:προσεχε την κυριακη λαζλο στο περιστερι...πολλοι σου την εχουν στημενη...οι αληθειες σου πονανε...θελουν να σε τελειωσουν και να αποθεωσουν το δωδωνη...τετοια προπαγανδα υπερ προπονητη μονο για αυτον και τον ρεξονα...ΠΑΟΚ ΡΕ...
Re: László Bölöni
DC έγραψε:Σιγά το πράμα. Έγραψε (ακόμα) μια @ρχιδιά μια σκουλικοεφημερίδα και χέστηκε η φατμέ στο Γενί Τζαμί.
Εδώ γράφουν τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ τα γνωστά παπαγαλάκια μέσα στο φόρουμ, εδώ και 10 μέρες ... συμπτωματικά. Ο μετροσκόληκας σας πείραξε;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλαβαίνουν μερικοί τι ρόλο βαράνε κάποιοι users εδώ μέσα.
ΕΜΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Η ΠΑΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ.
Το παοκ 24 εκανε μια κολοτουμπα και αριζει να τα μαζευει αυτα που εγραφε.
DC Εγω δεν ειδα καποιον να κραξει ρε συ τον λαζλο εδωμεσα. Ουτε εναν...
Ου φοβου τον user και παραθεσε εν το φορουμιο.
Εμεις τοτε θα σταμπαρωμεν και θα κραξωμεν αυτον.
DC(και εσυ στην εξουσια ε? )
Υ.Γ Τελικα ο Ζαγορακης ηταν καλος αλλαξα γνωμη
Re: László Bölöni
Νταξει ειναι πασιφανες οτι παιρνουν γραμμη απο το ΚΕΝΤΡΟ της λαμογιας.
Πιστευω πρεπει να βγει αρθρο στη κεντρικη με κραξιμο προς τη συγκεκριμενη φυλλαδα.
Δεν ειναι η πρωτη φορα εχουν γινει και αλλα πολλα, με αποκορυφωμα τη φορα που θα διναμε φακελο απολογιας στην ευρωπη με οσα εγιναν στη ΠΟΛΗ και η κωλοφυλλαδα τους τα βγαλε ολα στη φορα πολυ προκλητικα.
Ναι εκεινη τη φορα λεω που τον καλεσε ο εισαγγελεας και τελικα εννοειτε δεν εγινε τιποτα.
Πρεπει να πεσει " επισημο" κραξιμο.
Πιστευω πρεπει να βγει αρθρο στη κεντρικη με κραξιμο προς τη συγκεκριμενη φυλλαδα.
Δεν ειναι η πρωτη φορα εχουν γινει και αλλα πολλα, με αποκορυφωμα τη φορα που θα διναμε φακελο απολογιας στην ευρωπη με οσα εγιναν στη ΠΟΛΗ και η κωλοφυλλαδα τους τα βγαλε ολα στη φορα πολυ προκλητικα.
Ναι εκεινη τη φορα λεω που τον καλεσε ο εισαγγελεας και τελικα εννοειτε δεν εγινε τιποτα.
Πρεπει να πεσει " επισημο" κραξιμο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Σάβ 07 Απρ 2012, 18:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Έλα ... κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ...
Δεν εννούσα το αν έκραξε κάποιος ή όχι τον Μπόλονι αλλά το ράδιο αρβύλα περί αποχώρησής του και ερχομού του Δώνη.
Ένα ξεφύλλισμα προς τα πίσω βοηθά.
PS: Άμα δεν σε δω με την φανέλλα του και φωτό με την αφίσσα του στον τοίχο σου, το μπαν θα πάει καπνός κι αντάρα.

Όσο κράξιμο και να πέσει στην σκουληκοσπόρ, όσο υπάρχουν συνοπαδοί που ακούνε ραπτοβλάκα και μούτσο, τζάμπα θα πάει.
Δεν εννούσα το αν έκραξε κάποιος ή όχι τον Μπόλονι αλλά το ράδιο αρβύλα περί αποχώρησής του και ερχομού του Δώνη.
Ένα ξεφύλλισμα προς τα πίσω βοηθά.
PS: Άμα δεν σε δω με την φανέλλα του και φωτό με την αφίσσα του στον τοίχο σου, το μπαν θα πάει καπνός κι αντάρα.
Όσο κράξιμο και να πέσει στην σκουληκοσπόρ, όσο υπάρχουν συνοπαδοί που ακούνε ραπτοβλάκα και μούτσο, τζάμπα θα πάει.
Re: László Bölöni
DC έγραψε:Έλα ... κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ...
Δεν εννούσα το αν έκραξε κάοποιος ή όχι τον Μπόλονι αλλά το ράδιο αρβύλα περί αποχώρησής του και ερχομού του Δώνη.
Ένα ξεφύλλισμα προς τα πίσω βοηθά.
PS: Άμα δεν σε δω με την φανέλλα του και φωτό με την αφίσσα του στον τοίχο σου, το μπαν θα πάει καπνός κι αντάρα.
Όσο κράξιμο και να πέσει στην σκουληκοσπόρ, όσο υπάρχουν συνοπαδοί που ακούνε ραπτοβλάκα και μούτσο, τζάμπα θα πάει.
Αληθεια ειπαν ετσι στο αρβυλα? Βλεπω επεσε ολοκληρη επενδυση για να φαει πολεμο ο μπολονι απο το κεντρο.
Ειναι και μια αλλη φυλλαδα.Τυχαια παντα.. Απολαυστε υπευθινα...
http://news247.gr/newspapers/Sport/athl ... litiki.jpg
................
Μπα αμα τους τσουξει η τζεπη τους μια χαρα θα αλλαξουν,
Αμα φυγει λιγο κραξιμο απο δω, θα μπουν πισω στις φωλιες τους.
Υ.Γ ΘΑ ΜΕ ΚΛ@ΣΕΙΣ ΤΑ @@