László Bölöni

Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Τρόμος »

Επίπληξη ε;Πάλι καλά μπορούμε να την καλύψουμε! :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Να πάρει θέση το PAOK24 και ο κολκας νικολακης και σια για τον κακο μπολονι αλήθεια εκείνη την ανακοίνωση της ΘΥΡΑΣ 4 για μπολονι θα την βάλετε στο site σας κύριοι τσορμπατζογλου και κολκα η μπα ;
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

joshua έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Και μόνο που κάποιοι θεωρείτε καλό τον Δώνη για τον ΠΑΟΚ......παιδιά με συγχωρείτε αλλά ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Για τον ΠΑΟΚ του κοντρερας,του Γκαρσια,του Βιερινια,του κονσεισαο,του μουσλιμοβιτς και και και,ο Δωνης είναι λίγος,πολυ λίγος.Για τον ΠΑΟΚ του αποστολοπουλου,του φωτακη,του Γεωργιάδη,του μπαλαφα και του κατσικα είδες πόσο λίγος είναι, ήδη και φέτος.

Jos......θα ήθελες ο Δωδώνης να προπονεί και να μεταδίδει την γνώση του ή ο Μπόλονι....... στα νέα παιδιά σου?
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Σκόρδα... σκόρδα..!!
Εικόνα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

trel@menos έγραψε:πολυ θα ηθελα να δω τον μπολονι να διαχειριζεται ενα ροστερ οπως εκεινο της τριτης χρονιας
78 βαθμούς θα έγραφε το wikipedia. ;)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

προφανως ειμαστε η μειοψηφια του ΠΑΟΚτσηδικου κοσμου,γιατι οι αρδ εκριναν οτι οι πολλοι εχουν ξενερρωσσει με τον Μπολονι... :lol:
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Othin »

eorptol έγραψε:Να πάρει θέση το PAOK24 και ο κολκας νικολακης και σια για τον κακο μπολονι αλήθεια εκείνη την ανακοίνωση της ΘΥΡΑΣ 4 για μπολονι θα την βάλετε στο site σας κύριοι τσορμπατζογλου και κολκα η μπα ;
Το βλέπω λίγο χλωμό να τη βάλουνε στο site τους. Πιο πιθανό είναι να τη βάλουνε... κάπου αλλού και να γουστάρουνε κιόλας.
Btw η ελληνική αθλητική δικαιοσύνη απλώς επέπληξε τον Μπόλονι, αλλά επέβαλε χρηματικό πρόστιμο στον προβατά (αλήθεια αυτό είναι το πραγματικό του επίθετο ή παρατσούκλι που του κολλήσανε οι Κερκυραίοι?). Με το φτωχό μυαλό μου καταλαβαίνω ότι οι δικαστές θεώρησαν υπεύθυνο τον προβατά για το επεισόδιο και ουσιαστικά αθωώσανε τον Μπόλονι. Τα παληκάρια των αρδοsite τί γνώμη έχουν αλήθεια? Εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο Μπόλονι το παράκανε με τις αποβολές του ή μήπως το ξανασκέφτηκαν το πράγμα?
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bane1980 »

έχει χαλάσει την πιάτσα ο Λάζλο και πολλοί ξεβολεύτηκαν με την πάρτη του.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Τι πλάκα είχανε σήμερα στα ραδιόφωνα οι ρεπόρτερ της καρδιάς μας..
Το γυρίσανε το τροπάριο..
Σε ερώτηση "τι γίνεται με το θέμα προπονητή? θα αλλάξει ο προπονητής για του χρόνου?"
απάντησαν όλοι το ίδιο αρμονικά "Μα ο ΠΑΟΚ έχει προπονητή.. γιατί να θέλει άλλον? Μια χαρά είναι ο Μπολόνι.."
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Αχ τα άτιμα τα κλικ τι σου κάνουν... εξπερ στο τραμπολίνο...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

DC έγραψε:
guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.
Και εγω αυτο σκεφτηκα.

Προσεξε το γιατι συμφωνουμε και παλι.

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από george aspromayros »

εγω δεν γραφω ..κ ειμαι η μειοψηφια..
φωνή βοώντος εν τη ερήμω....
οταν μαθευτουν πολλα...τοτε θα το παιξω εξυπνος! ;)
πανω απ ολαααα Η ΠΑΟΚΑΡΑ!!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από danirifle »

μαζί σου γιώργο.
ας μη χαλάσουμε το κλίμα όμως οι διαφωνούντες
δεν είναι ώρα

:nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

guardian4 έγραψε:
DC έγραψε:
guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.
Και εγω αυτο σκεφτηκα.

Προσεξε το γιατι συμφωνουμε και παλι.

:lol: :lol: :lol:
Ξεπέρασέ το.
Εγώ ξεπέρασα το σχόλιο στην κεντρική. :D
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εχει να διαχειριστει ενα τελειως ανισορροπο ροστερ με φορ ..κλαους σακη νιμανι γαννου...εξτρεμ γεωργιδη και ας πουμε ρομπερ...

με 3 χαφ.....και τερμα...

σαρδελες ισ μπακ..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”