László Bölöni
László Bölöni
Να πάρει θέση το PAOK24 και ο κολκας νικολακης και σια για τον κακο μπολονι αλήθεια εκείνη την ανακοίνωση της ΘΥΡΑΣ 4 για μπολονι θα την βάλετε στο site σας κύριοι τσορμπατζογλου και κολκα η μπα ;
Re: László Bölöni
joshua έγραψε:Για τον ΠΑΟΚ του κοντρερας,του Γκαρσια,του Βιερινια,του κονσεισαο,του μουσλιμοβιτς και και και,ο Δωνης είναι λίγος,πολυ λίγος.Για τον ΠΑΟΚ του αποστολοπουλου,του φωτακη,του Γεωργιάδη,του μπαλαφα και του κατσικα είδες πόσο λίγος είναι, ήδη και φέτος.Argonaut4 έγραψε:Και μόνο που κάποιοι θεωρείτε καλό τον Δώνη για τον ΠΑΟΚ......παιδιά με συγχωρείτε αλλά ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Jos......θα ήθελες ο Δωδώνης να προπονεί και να μεταδίδει την γνώση του ή ο Μπόλονι....... στα νέα παιδιά σου?
Re: László Bölöni
Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Re: László Bölöni
Σκόρδα... σκόρδα..!!guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..

78 βαθμούς θα έγραφε το wikipedia.trel@menos έγραψε:πολυ θα ηθελα να δω τον μπολονι να διαχειριζεται ενα ροστερ οπως εκεινο της τριτης χρονιας
Re: László Bölöni
Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Re: László Bölöni
προφανως ειμαστε η μειοψηφια του ΠΑΟΚτσηδικου κοσμου,γιατι οι αρδ εκριναν οτι οι πολλοι εχουν ξενερρωσσει με τον Μπολονι... 
Re: László Bölöni
Το βλέπω λίγο χλωμό να τη βάλουνε στο site τους. Πιο πιθανό είναι να τη βάλουνε... κάπου αλλού και να γουστάρουνε κιόλας.eorptol έγραψε:Να πάρει θέση το PAOK24 και ο κολκας νικολακης και σια για τον κακο μπολονι αλήθεια εκείνη την ανακοίνωση της ΘΥΡΑΣ 4 για μπολονι θα την βάλετε στο site σας κύριοι τσορμπατζογλου και κολκα η μπα ;
Btw η ελληνική αθλητική δικαιοσύνη απλώς επέπληξε τον Μπόλονι, αλλά επέβαλε χρηματικό πρόστιμο στον προβατά (αλήθεια αυτό είναι το πραγματικό του επίθετο ή παρατσούκλι που του κολλήσανε οι Κερκυραίοι?). Με το φτωχό μυαλό μου καταλαβαίνω ότι οι δικαστές θεώρησαν υπεύθυνο τον προβατά για το επεισόδιο και ουσιαστικά αθωώσανε τον Μπόλονι. Τα παληκάρια των αρδοsite τί γνώμη έχουν αλήθεια? Εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο Μπόλονι το παράκανε με τις αποβολές του ή μήπως το ξανασκέφτηκαν το πράγμα?
Re: László Bölöni
Τι πλάκα είχανε σήμερα στα ραδιόφωνα οι ρεπόρτερ της καρδιάς μας..
Το γυρίσανε το τροπάριο..
Σε ερώτηση "τι γίνεται με το θέμα προπονητή? θα αλλάξει ο προπονητής για του χρόνου?"
απάντησαν όλοι το ίδιο αρμονικά "Μα ο ΠΑΟΚ έχει προπονητή.. γιατί να θέλει άλλον? Μια χαρά είναι ο Μπολόνι.."
Αχ τα άτιμα τα κλικ τι σου κάνουν... εξπερ στο τραμπολίνο...
Το γυρίσανε το τροπάριο..
Σε ερώτηση "τι γίνεται με το θέμα προπονητή? θα αλλάξει ο προπονητής για του χρόνου?"
απάντησαν όλοι το ίδιο αρμονικά "Μα ο ΠΑΟΚ έχει προπονητή.. γιατί να θέλει άλλον? Μια χαρά είναι ο Μπολόνι.."
Αχ τα άτιμα τα κλικ τι σου κάνουν... εξπερ στο τραμπολίνο...
Re: László Bölöni
Και εγω αυτο σκεφτηκα.DC έγραψε:Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Προσεξε το γιατι συμφωνουμε και παλι.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: László Bölöni
εγω δεν γραφω ..κ ειμαι η μειοψηφια..
φωνή βοώντος εν τη ερήμω....
οταν μαθευτουν πολλα...τοτε θα το παιξω εξυπνος!
πανω απ ολαααα Η ΠΑΟΚΑΡΑ!!
φωνή βοώντος εν τη ερήμω....
οταν μαθευτουν πολλα...τοτε θα το παιξω εξυπνος!
πανω απ ολαααα Η ΠΑΟΚΑΡΑ!!
Re: László Bölöni
Ξεπέρασέ το.guardian4 έγραψε:Και εγω αυτο σκεφτηκα.DC έγραψε:Είναι απλώς μια κακιά στιγμή που δεν θα ξανασυμβεί.guardian4 έγραψε:Παντως ειναι η μονη φορα που συμφωνουμε εδωμεσα , ολοι, μα ολοι.
Μου προκαλει εντυπωση και σχεδον δεν το πιστευω.
Απολαυστε υπευθηνα..
Προσεξε το γιατι συμφωνουμε και παλι.
![]()
![]()
Εγώ ξεπέρασα το σχόλιο στην κεντρική.
Re: László Bölöni
εχει να διαχειριστει ενα τελειως ανισορροπο ροστερ με φορ ..κλαους σακη νιμανι γαννου...εξτρεμ γεωργιδη και ας πουμε ρομπερ...
με 3 χαφ.....και τερμα...
σαρδελες ισ μπακ..
με 3 χαφ.....και τερμα...
σαρδελες ισ μπακ..