László Bölöni

Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

trel@menos έγραψε: δεν υπαρχει ελληνας που μπορει να αντεξει το βαρος του παγκου του ΠΑΟΚ. δωνης και π@@τσες μπλε. ο ΠΑΟΚ εχει προπονηταρα αυτη τη στιγμη που αν τον αφησουμε να δουλεψει καποια χρονια θα δουμε μεγαλα πραγματα. και πιστευω ουτε που ιδρωνει το αφτι του για τις αστειες αποψεις των αστειων αρδ που ανεχομαστε τοσα χρονια. στα @@ του τους γραφει ολους και σε καθε συνεντευξη τυπου τους πουλαει και τρελιτσα.
θετικο επισης το οτι βγηκε ανακοινωση υπερ του απο τη θυρα 4.


+1926. Τα ειπες ολα αδερφε.
Kun
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kun »

Μπόλονι… Αγαπάς να τον μισείς…

Όταν ήρθε στην Ελλάδα, έμοιαζε με γυρολόγο για όσους δεν ήξεραν. Ειδικά την ώρα που είχε ακουστεί για ένα σωρό ομάδες, τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ δηλαδή, πριν καταλήξει τελικά στον ΠΑΟΚ. Στην αναζήτηση του βιογραφικού του διαπιστώσαμε ότι σε όσες ομάδες έχει εργαστεί, πριν αρχίσει να ψάχνει τα λεφτά στην Αλ Γουάντα, έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με τις Ακαδημίες κι έχει αναδείξει ταλέντα.
Κυρίως οι Κουαρέσμα, Ούγκο Βιάνα και Κριστιάνο Ρονάλντο στην Σπόρτινγκ Λισσαβόνας. Κάτι το οποίο δεν άργησε να κάνει και στον ΠΑΟΚ, με πιτσιρικάδες όπως ο Σταφυλλίδης, ο Γιάννου, ο Αποστολόπουλος, αλλά και η εμπιστοσύνη που έδειξε σε παίκτες που στελεχώνουν τώρα τον Δικέφαλο, αλλά και την Εθνική Ελλάδας.
Ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στο πατενταρισμένο παιχνίδι του ΠΑΟΚ, που ξεκίνησε με τον Σάντος και όσοι προσπάθησαν να το αλλάξουν έφυγαν κακήν κακώς. Μόνο την έξτρα πίεση έφερε στο κέντρο της ομάδας του, που με την προσθήκη του Λάζαρ ανέβηκε συνολικά επίπεδο, αφού προστέθηκε στους ήδη καλούς Γκαρσία και Φωτάκη. Προφανώς και οι αλλαγές στο ρόστερ, με τις αποχωρήσεις Βιερίνια και Κοντρέρας του άλλαξαν τα σχέδια, αλλά αυτός φρόντισε να τους αντικαταστήσει και να κάνει ένα φτωχό σχετικά ρόστερ να μοιάζει πιο …πλούσιο, τουλάχιστον από ότι είναι!
Όντως έχει δώσει ποιότητα στο ελληνικό πρωτάθλημα, με την παρουσία του και μόνο. Απλά ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται κάποια πράγματα είναι περίεργος και δείχνει σαν να θέλει να φύγει όπως όπως από την Ελλάδα. Ακόμη θυμάμαι τα παράπονα που έκανε όταν δεν προλάβαινε ο ΠΑΟΚ να ξεκουραστεί από τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια, με το περίφημο «ζαν μαν φου το ντέρμπι, αφού ακόμη δεν έχουμε προλάβει να ξεκουραστούμε και η λίγκα δεν μας άλλαξε τη μέρα».
Σε όλα αυτά τα …νευρωτικά ήρθαν να προστεθούν και οι δηλώσεις μετά την Κέρκυρα που τελικά δεν θα γίνουν πράξη, τουλάχιστον πριν το τέλος της σεζόν.
Αν φύγει ο ΠΑΟΚ θα χάσει έναν προπονητή, που όντως βγάζει πράγματα από το κεφάλι του και ευνοεί το παιχνίδι της ομάδας του. Αλλά από την άλλη, είναι προτιμότερο να δουλέψει στην Τούμπα κάποιος που έχει κάψα για το ειδικό βάρος του ΠΑΟΚ και κουράγιο να σταθεί στις …ιδιαιτερότητες του ελληνικού πρωταθλήματος.

http://transfermarket.gr/2012/03/28/apo ... on-miseis/
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα στο πατενταρισμένο παιχνίδι του ΠΑΟΚ,
και κάπου εδώ (κι ευτυχώς νωρίς στο κείμενο) καταλαβαίνεις ότι αυτός που το γράφει ειναι ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣ από ποδόσφαιρο και σταματάς να χάνεις χρόνο απ τη ζωή σου διαβάζοντάς τον.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Kun έγραψε:.......

Αλλά από την άλλη, είναι προτιμότερο να δουλέψει στην Τούμπα κάποιος που έχει κάψα για το ειδικό βάρος του ΠΑΟΚ και κουράγιο να σταθεί στις …ιδιαιτερότητες του ελληνικού πρωταθλήματος.

http://transfermarket.gr/2012/03/28/apo ... on-miseis/

καλα σε ειπε ο αδερφος πανασχετο

για πες και ενα ονομα να ακουσουμε ρε ταγαρι ποιον ενοεις με το.......καποιος...ειδικο βαρος....κουραγιο....ιδιαιτεροτητες;;;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

kun
δεν ειναι για σενα αλλα για αυτον που εγραψε το αρθρο
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από joshua »

Argonaut4 έγραψε:Και μόνο που κάποιοι θεωρείτε καλό τον Δώνη για τον ΠΑΟΚ......παιδιά με συγχωρείτε αλλά ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Για τον ΠΑΟΚ του κοντρερας,του Γκαρσια,του Βιερινια,του κονσεισαο,του μουσλιμοβιτς και και και,ο Δωνης είναι λίγος,πολυ λίγος.Για τον ΠΑΟΚ του αποστολοπουλου,του φωτακη,του Γεωργιάδη,του μπαλαφα και του κατσικα είδες πόσο λίγος είναι, ήδη και φέτος.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από paoki_sweden »

PAOK has far the best coach in Greece. Boloni has to stay and continue building the new PAOK. If he manage to bring players up to the team from the youth academies and work with them so that they in the future will be PAOK´s heart what else do we want?

We can even without Vierinha and Contreras hit the second position and go the C.L. qualifications. Imagine if we let him continue his work 3-4 years with signings of players like Lazar and bringing up players like Stafilidis! THIS IS PAOK manges! Not gay and vazeline that if we played in a another country they would be plaing in D ethniki......but this is Greece and yes for you all go and vote PASOK and ND. GOODNIGHT
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

joshua έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Και μόνο που κάποιοι θεωρείτε καλό τον Δώνη για τον ΠΑΟΚ......παιδιά με συγχωρείτε αλλά ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Για τον ΠΑΟΚ του κοντρερας,του Γκαρσια,του Βιερινια,του κονσεισαο,του μουσλιμοβιτς και και και,ο Δωνης είναι λίγος,πολυ λίγος.Για τον ΠΑΟΚ του αποστολοπουλου,του φωτακη,του Γεωργιάδη,του μπαλαφα και του κατσικα είδες πόσο λίγος είναι, ήδη και φέτος.

3 γκολάκια στον πάτο του άρπαξε και στο χαλαρό.
κι άλλα τόσα θα αρπάξει στο περιστέρι, έτσι για να τελειώνουμε και με αυτόν τον σπυριάρη και τους όψιμους οπαδούς του που του άνοιξε η κλάνα στην Τούμπα κι έγινε θεός ξαφνικά επειδή φύσαγε ο αέρας.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Re: László Bölöni

Δημοσίευσηαπό Stepas » Κυρ Ιαν 22, 2012 2:05 pm
Όλα τα εύσημα στον Μπόλονι από πλευράς μου. Είναι ξακάθαρα αποτέλεσμα της εξαιρετικής δουλειάς του η εικόνα μας φέτος και ειδικά η καλή εικόνα μας απ'τις αποχωρήσεις και μετά. Αξιοποιεί μεγάλο μέρος του ρόστερ του, κάνει συγκρατημένο rotation, αναδεικνύει πραγματικούς πιτσιρικάδες (και όχι 24χρονους - αιώνια ταλέντα) τους οποίος εντάσσει σε μικρό χρόνο αλλά σταδιακά στο κλίμα των μεγάλων, ενώ ταυτόχρονα κρατά δεμένη και συσπειρωμένη την ομάδα παρά τις αντιξοότητες (οικονομικά, αποχωρήσεις βασικών κλπ) κατακτώντας και νίκες που την έχουν κρατήσει εντός και των τριών στόχων της.

Η ομάδα αντί να δείχνει σημάδια διάλυσης (βλ κουλα) βγάζει μια δύναμη, μια υγεία και με τους πιτσιρικάδες σού δίνει κι ένα όραμα για το μέλλον. Θέλω σαν τρελός να στηριχθεί ο Μπόλονι και το πλάνο που διαφαίνεται να υπάρχει (εξορθολογισμός οικονομικών, ανάδειξη νέων παιχτών, νέες πηγές εσόδων) να το βάλουμε σε πλήρη εφαρμογή και να το στηρίξουμε παρά τα λάθη που έχουν γίνει απ'τη διοίκηση. Νομίζω αξίζει.

Εγώ τέτοια πράγματα που βλέπω απ'τον Μπόλονι δεν τα έχω ξαναδεί στον ΠΑΟΚ. Τέτοια ευρωπαϊκή, σύγχρονη νοοτροπία, χωρίς να χάνεται το δικό μας ΠΑΟΚτσήδικο στοιχείο, είναι πρωτόγνωρη για εμένα. Ακόμα και ο Σάντος που σωστά του αναγνωρίσαμε ότι μας άλλαξε νοοτροπία και ότι ήταν ο σημαντικότερος προπονητής-δάσκαλος που είδε η ομάδα μετά από πολλά χρόνια, μοιάζει "λίγος" μπροστά σε αυτά που κάνει ο Μπόλονι.

Θέλω μόνο να πω ότι θα έρθουν και κακές στιγμές του Μπόλονι. Και ήττες θα έρθουν και ίσως νέες επικοινωνιακές του τρέλες που θα μας βάζουν στην πρίζα. Είναι ευφυέστατος, ικανότατος αλλά όπως έχει δείξει το παρελθόν του έχει και αρνητικά. Εκεί είναι που πρέπει να στηρίξουμε. Ας μην ξεχνάμε το μέλι που στάζουμε όλοι τώρα που τα πράγματα είναι καλά. Ας βλέπουμε τα πράγματα σφαιρικά όταν θα έρθει η στραβή, ας σκεφτόμαστε δηλ ότι ένα σερί αρνητικών αποτελεσμάτων ή κακής μπάλας δεν είναι τίποτα μπροστά στην πιθανότητα να κάτσει αυτός ο άνθρωπος εδώ για άλλα δύο χρόνια και να σου φτιάξει ομάδα 5 δικών σου Ελληνόπουλων που θα πρωταγωνιστεί...


- Το επανατοποθετω οχι μονο λογω τιμης ενεκεν στην μνημη του φιλου μας αλλα κυριως για την ορθοτητα της σκεψης ... :(

Υ.Γ. Αυτα διαβαστε τετραποδα ΑΡΔ....δεν χρειαζεται τιποτε αλλο....
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sourmenetes »

Sick Bastard έγραψε:
joshua έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Και μόνο που κάποιοι θεωρείτε καλό τον Δώνη για τον ΠΑΟΚ......παιδιά με συγχωρείτε αλλά ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Για τον ΠΑΟΚ του κοντρερας,του Γκαρσια,του Βιερινια,του κονσεισαο,του μουσλιμοβιτς και και και,ο Δωνης είναι λίγος,πολυ λίγος.Για τον ΠΑΟΚ του αποστολοπουλου,του φωτακη,του Γεωργιάδη,του μπαλαφα και του κατσικα είδες πόσο λίγος είναι, ήδη και φέτος.

3 γκολάκια στον πάτο του άρπαξε και στο χαλαρό.
κι άλλα τόσα θα αρπάξει στο περιστέρι, έτσι για να τελειώνουμε και με αυτόν τον σπυριάρη και τους όψιμους οπαδούς του που του άνοιξε η κλάνα στην Τούμπα κι έγινε θεός ξαφνικά επειδή φύσαγε ο αέρας.
Ρε ξεχασανε να του πουνε οι αρδ να ζητησει συγγνωμη απο εναν παιχτη του ατρομητου..
Το ζητησε ο δωνης... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

πολυ θα ηθελα να δω τον μπολονι να διαχειριζεται ενα ροστερ οπως εκεινο της δευτερης η τριτης χρονιας σαντος.
με ιβιτς βιειρι χαλκια στα καλυτερα τους, με παυλους, λινο, 2 χρονια νεοτερους, με σορλεν, με μαρκαντωνη κονσεισαο(την δευτερη χρονια), με ζλαταν.
+ να ειχε πιο πριν να διαλεξει παικτες απο μια κ20 που το 2007 ειχε παρει το πρωταθλημα με τσοντα.
Dimg4

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Dimg4 »

Χαλαρα φιλε, κι εγω πιστευω οτι με το προπερσινο υλικο θα ειχαμε τιτλο σιγουρα
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από danirifle »

ο μπολόνι απλά δε θα είχε ποτέ αυτό το υλικό, γιατί βιερίνια, κονσεισάο και λίνο δεν πρόκειται να έρχονταν χωρίς τον σάντος

κι ο λαζαράκος πάντως είναι εξαιρετικός

(σαντόσκυλοοοοο)
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από free4 »

«Ιατρικός σύμβουλος» έβριζε τον Μπόλονι!

Άνθρωπος που παρουσιάστηκε με την ιδιότητα του ιατρικού συμβούλου ήταν αυτός που επιτέθηκε φραστικά στον Λάζλο Μπόλονι, σύμφωνα με τον Κώστα Ιωσιφίδη, που παρέστη ως μάρτυρας στην απολογία του ΠΑΟΚ.


Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ απολογήθηκε σήμερα ενόψει της Πειθαρχικής Επιτροπής της Σούπερ Λιγκ για την συμπεριφορά του Λάζλο Μπόλονι στο παιχνίδι με την Κέρκυρα την περασμένη Κυριακή. Ο γενικός αρχηγός ωστόσο του ΠΑΟΚ δήλωσε πως ο Ρουμάνος τεχνικός προκλήθηκε, γι' αυτό και αντέδρασε κατ' αυτόν τον τρόπο.

Συγκεκριμένα ο Κώστας Ιωσιφίδης υποστήριξε ότι: «Ήμουν δίπλα και είδα τι ακριβώς έγινε. Κάποιος κύριος Προβατάς, δικηγόρος στο επάγγελμα που μπήκε στο γήπεδο με την ιδιότητα του ιατρικού συμβούλου, έβρισε τον προπονητή μας στα ρουμάνικα και ο κ. Μπόλονι απάντησε. Προκλήθηκε και αντέδρασε έτσι. Το ματς κυλούσε ομαλά για τον ΠΑΟΚ και νομίζω ότι υπάρχει προσωπικό πρόβλημα του κ. Στυλιάρα με τον Μπόλονι».

Στην συνέχεια τόνισε ότι ο διαιτητής του αγώνα είχε προηγούμενα με τον προπονητή του «Δικεφάλου του Βορρά», ενώ κατηγόρησε τον διαιτητή πως είχε… προηγούμενα με τον τεχνικό του «Δικεφάλου του Βορρά», λέγοντας πως: «Στην πρωινή σύσκεψη πριν το ματς με την Κέρκυρα ο κ. Στυλιάρας μας είπε "αν βγάλει κιχ ο Μπόλονι θα τον αποβάλλω γιατί εξαιτίας του εγώ τιμωρήθηκα για δύο αγωνιστικές"».

Παράλληλα ως αβάσιμη χαρακτήρισε την ποινή απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα του Λάζλο Μπόλονι, ο νομικός εκπρόσωπος της ΠΑΕ, αναφέροντας μάλιστα ως δεδικασμένο άλλους προπονητές που τιμωρήθηκαν γι' ανάλογη συμπεριφορά με πρόστιμο.

Στις τάξεις τουν ΠΑΟΚ πάντως υπάρχει την αισιοδοξία ότι τελικά ο τεχνικός της ομάδας θα τιμωρηθεί μόνο με πρόστιμο, ενώ η απόφαση αναμένεται να έχει βγει μέχρι το απόγευμα.

http://www.gazzetta.gr/super-league/art ... on-mpoloni
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από free4 »

«Έβρεξε» πρόστιμα στην Σούπερ Λίγκα

Αρκετά πρόστιμα έριξε την Πέμπτη η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκα. Τα μεγαλύτερα ποσά καλούνται να πληρώσουν οι ΟΦΗ και Ατρόμητος (41.000 και 12.000 ευρώ αντίστοιχα). Επίπληξη σε ΠΑΟΚ και Λάζλο Μπόλονι.

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας πήρε τις παρακάτω αποφάσεις στο πλαίσιο των συναντήσεων της 26ης αγωνιστικής. Αναλυτικά :

Α) ΠΑΕ ΑΕΚ: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει χρηματική ποινή δύο χιλιάδων ευρώ.

Β) ΠΑΕ Άρης: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει χρηματική ποινή δύο χιλιάδων ευρώ.

Γ) ΠΑΕ Ατρόμητος Αθ.: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει συνολική χρηματική ποινή δώδεκα χιλιάδων ευρώ.

Δ) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει συνολική χρηματική ποινή τεσσάρων χιλιάδων ευρώ.

Ε) ΠΑΕ Κέρκυρα, Β. Προβατά (υπεύθυνο ασφαλείας): Για την συμπεριφορά του υπεύθυνου ασφαλείας κ. Β.Προβατά καθώς επίσης και για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει στην ΠΑΕ Κέρκυρα συνολική χρηματική ποινή τεσσάρων χιλιάδων ευρώ. Επίσης επιβάλλει στον κ. Β. Προβατά τη χρηματική ποινή των τριών χιλιάδων ευρώ.

ΣΤ) ΠΑΕ Ολυμπιακός: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει χρηματική ποινή δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ.

Ζ) ΠΑΕ ΟΦΗ: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: επιβάλλει συνολική χρηματική ποινή σαράντα μίας χιλιάδων ευρώ.

Η) ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζλο Μπόλονι (προπονητή): Για τη συμπεριφορά του προπονητή κ. Λάζλο Μπόλονι: επιβάλλει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και στον κ. Λάζλο Μπόλονι την ποινή της επίπληξης.

http://www.gazzetta.gr/super-league/art ... yper-ligka
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”