Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από akis_1987 »

Και ένα από μένα! Λοιπόν,

Τι είπε ο Ηράκλειτος στους μπογιατζήδες που πήγανε να του βάψουνε το σπίτι;
- Τα πάντα γκρι!

χαχα!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από gika »

Aυτή, με τα μεγαλύτερα βυζιά!!! :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από elpaoki »

Τρόμος έγραψε:Eλεφαντάκια;;;
σωστος!!!!!
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ale3 »

Ενας τύπος βλέπει μία ωραία κοπέλα και παει κοντα της...

- Να καθήσω;

- Να κάτσεις.

- Είσαι πολύ όμορφη, μ`αρέσεις. ...

- Κι εμένα μου αρέσεις. .. πιάνουν την κουβέντα, και μετά από ώρα, κ λέει αυτός:

- Δε συστηθήκαμε. Εμένα με λένε Γιάννη Χιόνη.

- Εμένα με λένε Κατερίνα Άνοιξη.

Αρχίζει τότε να γελάει ο Γιάννης.

- Γιατί γελάς;

- Να, σκέφτομαι 30 πόντους χιόνι μέσα στην Άνοιξη.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Πάει μια δημοσιογράφος σε ένα χωριό να πάρει συνέντευξη από έναν κτηνίατρο …
Ρωτάει λοιπόν το γιατρό: Τι γνώμη έχετε να μας πείτε για το φαινόμενο των τρελών αγελάδων;
- Έχουν όλες μουρλαθεί τελείως, απαντά ο γιατρός.
- Ναι αλλά εσείς, σαν κτηνίατρος, που αποδίδετε το γεγονός ότι οι αγελάδες τρελαίνονται; ρωτάει η δημοσιογράφος.
- Να σου πω κοπέλα μου λέει ο κτηνίατρος:
Εδώ δίπλα στη στάνη έχω μια αγελάδα.
Ξέρεις πόσες φορές τον χρόνο μου την πηδάει ο ταύρος;
- Όχι απαντά η κοπέλα.
- Μια φορά το χρόνο.
Και συνεχίζει ο κτηνίατρος:
Ξέρεις πόσες φορές την ημέρα την αρμέγω;
- Όχι απαντά ξανά η δημοσιογράφος.
Τέσσερις φορές τη μέρα . Απαντά ο γιατρός
Έκπληκτη η δημοσιογράφος λέει.
- Καλά, τι σχέση έχουν όλα αυτά;
- Τι λες κοπέλα μου; της λέει ο κτηνίατρος. Εσένα αν σου έπιαναν τα βυζι@ κάθε μέρα και σε πηδούσαν μια φορά το χρόνο, δε θα είχες χαζέψει;
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Πώς λέγεται ο Ινδός γιατρός γυναικολόγος που ειδικεύεται στις παρθενορραφές και έχει χόμπι του τη ζαχαροπλαστική;

- Ράβει μ@υνί σα ραβανί!!!




Γιατί οι άνθρωποι των σπηλαίων έσερναν τις γυναίκες τους από τα μαλλιά;

-Γιατί είδαν πως όταν τις έσερναν από τα πόδια γέμιζε το μ@υνί τους χώμα!!!


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Εκτακτο ανακοινωθεν: Ενας τυπος εβγαινε με μια ξανθια 1,55, 45 κιλα. Tον συνελαβαν για μικροποσοτητα χαζης.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Πάει κάποιος σε ένα μαγαζί με αποκριάτικες στολές για να ντυθεί Αδάμ.
Ο πωλητής τσακίζεται να τον εξυπηρετήσει και του δίνει ένα φύλλο συκιάς.
Αφού το δοκιμάζει ο τύπος ξεπροβάλει από το παραβάν και ευγενικά ζητάει το μεγαλύτερο μέγεθος επειδή αυτό του έπεφτε κομματάκι μικρό.
Αμέσως ο πωλητής του φέρνει το μεγαλύτερο μέγεθος, όμως κι αυτό του ήταν μικρό.
Ο πωλητής γεμάτος απορία του λέει:
- Μισό λεπτό να κοιτάξω στο πατάρι μήπως μας έχει μείνει το XX-Large.
Μετά απο λίγο εμφανίζεται κατά-ιδρωμένος και του το δίνει. Περιμένει με αγωνία να δει το αποτέλεσμα οπότε και εμφανίζεται ο τύπος ξανά απογοητευμένος να του λέει πως ούτε κι αυτό του κάνει.
Τότε ο πωλητής φανερά εκνευρισμένος τον ρωτάει:
-Δηλαδή ρε φιλαράκι τι θες να μας πεις ότι έχεις μεγάλα @ρχίδια;
- Ε μάλλον, απαντάει κάπως αμήχανα ο πελάτης.
- Τότε ρίξτα στη πλάτη σου, βάλε και το π@ύτσο σου στο στόμα και ντύσου βατραχάνθρωπος!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Μία γυναίκα, λέει στον άντρα της καθώς κάνανε σεξ.
-Μίλα μου πρόστυχα αγόρι μου.
Και αυτός της λέει:
- Γ@μώ την μάνα σου!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

-Το Ρολόι μου λέει πως δεν φοράς εσώρουχα.....
-Μα,ΦΟΡΑΩ !!!
-Φτου γ@μώτο,πάει ένα τέταρτο μπροστά..! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106611
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όταν ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, υποσχέθηκε στον άντρα ότι θα βρίσκει καλές και υπάκουες γυναίκες σε κάθε ΓΩΝΙΑ της γης...
Και έκανε τη γη... στρογγυλή!!!

Μουσλι: Tο πήρα απόφαση...θα χωρίσω τη γυναίκα μου!!. Δεν είναι δυνατόν κάθε βράδυ να πηγαίνει από μπαράκι σε μπαράκι παντρεμένη γυναίκα. Δεν κρατιέται έτσι ένας γάμος....Έχω βαρεθεί να με ψάχνει!!

Οι 3 κούκλες στη ζωή ενός άντρα:
1) Η κόρη του: "BABY DOLL"
2) Η γκόμενα του: " BARBIE DOLL "
3)...και η γυναίκα του: " PANADOLL "

-Αγάπη μου πως θα περιέγραφες την αγάπη σου για μένα..?
-Σαν να μετράω τα αστέρια...
-Ουαου ατελείωτη..?
-Όχι, χάσιμο χρόνου..!

ΥΓ: Σε πέρασα Φρίξο!
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kostasff »

πράγματι... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Tσιγγανος μαθαινει τσιγγανα οδηγηση:
"ελα μωρη ηλιτια, βαλε μπρος να ξεκινησουμε"
Ξεκιναει αυτη στουκαρει σε τοιχο χτυπαει το κεφαλι στο τιμόνι
γεμιζει αιματα και φωναζει: "αιματα αιματα"
και ο τσιγγανος:"αρχιντια εματες"! :lol: :lol:
Dimg4

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Dimg4 »

Για το πώς έριξε την Καμηλά: "Την εχω γνωρίσει στο αεροδρόμιο! Την είδα να κάθεται στην καφετέρια και την πλησίασα. Της είπα ποιος είμαι, που παίζω, τι αμάξι οδηγώ κι αυτό ήταν "
Dimg4

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Dimg4 »

Penioti4 έγραψε:Σαλπιγγίδης σέντερ φορ...!
οτι ναναι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”