Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

MVP

Χαλκιάς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αποστολόπουλος
20
34%
Μπαλάφας
2
3%
Τσιρίλο
3
5%
Λίνο
1
2%
Γκαρσία
2
3%
Λάζαρ
3
5%
Φωτάκης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Σαλπιγγίδης
5
9%
Νιμανί
5
9%
Αθανασιάδης
7
12%
Γεωργιάδης
5
9%
Παπάζογλου
3
5%
Τσουκαλάς
2
3%
 
Σύνολο ψήφων: 58

Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Χωρικός »

Σήμερα η ομάδα απ'τη μέση και μπροστά ήταν μια χαρά.. μέχρι το δύο -μηδέν. Έμπαζε πίσω όμως... λόγω έλλειψης ηγέτη στην άμυνα.. Ο Σώτος ήταν τραγικός. Ο Κλάους πάλι το παστέλωσε, το 'χει αυτό. Όταν μπήκε ο Παπάζογλου όμως, φάνηκε αμέσως πως είναι να παίζεις με σέντερ φορ.Αλάνθαστος και τσαμπουκαλεμένος, με πολύ καλή τεχνική κατάρτιση.Δεν είναι δυνατόν αυτόν τον ποδοσφαιριστή να τον έχεις στην κερκίδα.. Ο Αποστολόπουλος ήταν αποκάλυψη. Σέντρες διαβήτης, όλες συστημένες ήταν.Και καλή συνεργασία με τον Σάλπι.Ο προπονητής μας.. δεν ξέρω. ακόμα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αυτό που δεν μ'αρέσει πάντως, είναι το γεγονός πως αποβάλλεται συχνά, βρίζει τους διαιτητές , και γράφει την ...αυτοβιογραφία του. Με τους μικρούς το'χει πάντως.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από guardian4 »

Μια χαρα ειναι ο Μπολονι.
Πραγματικα παρα μα παρα πολυ καλος.

Αυτο μη το συζητατε καν.
Αυτ που πρεπει να διορθωθουν ειναι τα μετοπισθεν. Στα αλλα καλα ειμαστε.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από DC »

guardian4 έγραψε:Βγαλε και σημερα ανακοινωση Ζαγορακη για το 0-3 στο 15.
Σα δε ντρεπεσαι αφησες την ομαδα ξεβρακωτη.

Τα λεγα εγω οτι ετσι και λειπει ο Μαλεζας με καρτες, αλλα και τραυματιας θα χουμε θεματα.
Αλλα με λεγατε.. Ειμαστε ΠΑΟΚ οχι κοντρερας.

Λες και δε ξερω εγω τι πρεπει να ειμαι.
0-3 στο 15 απο τον αστερα τριπολης.

Ο γκικα θα θυμαται που τα λεγα.

Και τα πλει οφ ερχονται. . .
Ο Ζαγοράκης θα πρέπει να είναι ο Χουντίνι. Αφού σε μια βδομάδα πρόλαβε να γδύσει ολόκληρη ομάδα μετά το 0-2 του οακα.
Εξ αποστάσεως κιόλας.


Thanix έγραψε:Μεχρι το 17' εκαναν 1,5 φαση και βαλαν 3 γκολ!
Απο εκει και περα οποια ομαδα και να ειναι χανει ψυχραιμια τακτικες τα παντα!Μειωσαμε νωρις στο 55' και απο εκει και περα 20 λεπτα περιμεναμε νασηκωθουν απο ''κραμπες'' και απο τα 6 λεπτα παιξαμε 30'' !

Αυτο ειναι το ποδοσφαιρο και οσοι εχουν παιξει η ασχολουνται το ξερουν, οι λοιποι που ειναι επαγγελματιες στο pro και στο manager μπορουν να κραζουν και το σημαιακι του κορνερ και να τους φταινε τα παντα! Αλλα πρεπει να σκεφτουν οτι και στο pro ακομη που παιζουν αν χασουν μια ευκαιρεια μετα απο τα νευρα τους μπορει να φανε 4 γκολ! Αλλα ποιος εχασε την ποδοσφαιρικη του αντιληψη για να την βρουν 90% των ΠΑΟΚτσηδων!Προφανως και εγινε πολυ κακο ξεκινημα και λαθη απο την ομαδα αλλα η ομαδα σαν συνολο φταιει το λιγοτερο! Δεν φταινε αυτοι και ο προπονητης που ξαφνικα εχουν χασει το βασικο στοπερ τους,το βασικο και αναντικαταστατο εξτρεμ τους 2 χαφ που μπορουσαν να δωσουν ανασες κτλ κτλ... Δεν φταινει αυτοι που εχουν μεινει 13 παικτες με ποδοσφαιρικη υποσταση και ζηταμε ειτε απο παικτες μετριου επιπεδου η απο νεαρα παιδια βλεπε αποστολοπουλο,σταφυλλιδη να σηκωσουν ολο τον ΠΑΟΚ στη πλατη τους!

Ο καημος μας πως θα κραξουμε τον παπαζογλου τον μπολονι και πως θα κανουμε καποιο ποστ με κακης ποιοτητας ειρωνεια ωστε να γελασουν αλλοι 15 και να μας γραψουν +1926 ωστε να ικανοποιησουμε το γ@μημενο μας ΕΓΩ!
Για να μην χαλαστείς: +6291
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Karelias »

Χωρικός έγραψε: Όταν μπήκε ο Παπάζογλου όμως, φάνηκε αμέσως πως είναι να παίζεις με σέντερ φορ.Αλάνθαστος και τσαμπουκαλεμένος, με πολύ καλή τεχνική κατάρτιση.Δεν είναι δυνατόν αυτόν τον ποδοσφαιριστή να τον έχεις στην κερκίδα..
Και ποιός να παίζει στη θέση του; :o :shock:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από guardian4 »

DC έγραψε:
guardian4 έγραψε:Βγαλε και σημερα ανακοινωση Ζαγορακη για το 0-3 στο 15.
Σα δε ντρεπεσαι αφησες την ομαδα ξεβρακωτη.

Τα λεγα εγω οτι ετσι και λειπει ο Μαλεζας με καρτες, αλλα και τραυματιας θα χουμε θεματα.
Αλλα με λεγατε.. Ειμαστε ΠΑΟΚ οχι κοντρερας.

Λες και δε ξερω εγω τι πρεπει να ειμαι.
0-3 στο 15 απο τον αστερα τριπολης.

Ο γκικα θα θυμαται που τα λεγα.

Και τα πλει οφ ερχονται. . .
Ο Ζαγοράκης θα πρέπει να είναι ο Χουντίνι. Αφού σε μια βδομάδα πρόλαβε να γδύσει ολόκληρη ομάδα μετά το 0-2 του οακα.
Εξ αποστάσεως κιόλας.

Ποιος επαιξε στο ΟΑΚΑ, ο βαζελος, ή εμεις?

Επισης οπως εγραψε ενας αδερφος, 0-2 με ουντινεζε στο 20, 0-2 με ολυμπιακο στο 20, 0-3 με αστερα στο 20
Τυχαιο δε νομιζω.

Θυμισε μου ενα τετοιο πριν την αποδυναμωση των χριστουγεννων.
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Vonapartis »

Ένα έχω να πω, Βρύζας ή τανκς!
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Thanix »

Αδερφε guardian παρολο που συμφωνω σε παρα πολλα μαζι σου στο συγκεκριμενο εχεις λιγο αδικο...εκτος του γαυρου που ηταν ανωτερο τα αλλα 2 ματς ηταν πλασματικο το σκορ...1,5 φαση 3 γκολ απλα οτι παει μεσα γραφει(μαλλον μας το γυρναει για τα σωμενα στη γραμμη στην αρχη)

Επισης παρολο που ειμαι ο πρωτος που φωναζει για αποδυναμωση στην ομαδα και το εχεις δει αυτο συμφωνω οτι πριν τα χριστουγεννα δεν ειχε ξαναγινει αυτο το σκηνικο αλλα επισης πριν τα χριστουγεννα δεν ειχαμε κανει κολλητα και 2 διπλα στο ΟΑΚΑ...μυλος ειναι και γυριζει...και οταν εχεις μετρια ποιοτικα ομαδα θα γυριζει πολυ γρηγορα ο μυλος...το θεμα ειναι αν θα τον καλμαρουμε εμεις η αν θα του βγαλουμε τον αξονα να γινει χιλια κομματια!

Αδερφικα και ΠΑΟΚτσηδικα :pano:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ρε χαλαρώστε λιγάκι...
Πάει, χάσαμε, τελείωσε...Πάμε στον επόμενο αγώνα..
Γιατί πρέπει πάντα να μαλώνουμε?
Δηλαδή αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο ΠΑΟΚτσίδικο λεξιλόγιο?
Μόνο νίκες..??
Χαρείτε λίγο την ζωή και ξεφύγετε λίγο απο το ποδόσφαιρο..Αυτή η υπερβολική αγάπη μας έχει καταστρέψει..... :D :opaokara:
Οι οπαδοί της Τότεναμ όταν έτρωγαν τα μπαλάκια απο μια "επαρχιακή" ομάδα γι αυτούς, τον ΠΑΟΚ, έτσι έκαναν?
Που στο κάτω κάτω αυτοί πήραν τον μπιιιπ απο το ΕL αφού έχασαν..

Ηρεμία...
Asimos

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Asimos »

Ωραία, χάσαμε.
Ωραία, η Τούμπα άδεια.
Ωραία, αφορίσαμε.
Ωραία, ξεδώσαμε.
Ωραία ξενερώσαμε.

ΑΔΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΩΡΕ;;; ΑΔΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ;;;

Κριμα σε μας τους μαλακες που οπου βρεθουμε και σταθουμε φωναζουμε για τον ΠΑΟΚ....
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

Karelias έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Ο Σάλπι σε πείραξε τώρα?Ηταν ο χειρότερος?Γιατι να παραιτηθεί?
Γιατί ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να έχει παίχτες που κλαίνε και πέφτουν σαν τον Καραγκούνη όλη την ώρα. Τον βαρέθηκα. Τέλος για μένα ο παίχτης.
θυμασαι εναν βιερινια που ειχαμε?
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

guardian4 έγραψε:Κοιταχτε ρε παιδια, παταω να πουμε αγωνστικα , και μετα μου το εμφανιζει 10το στη σειρα.
Ειναι καποια ρυθμιση δηλαδη?
αλανι πιτα θα εισαι ακομα :lol: :lol:
απο τα νευρα δε βλεπεις το τοπικ
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Asimos έγραψε:Ωραία, χάσαμε.
Ωραία, η Τούμπα άδεια.
Ωραία, αφορίσαμε.
Ωραία, ξεδώσαμε.
Ωραία ξενερώσαμε.

ΑΔΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΩΡΕ;;; ΑΔΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ;;;

Κριμα σε μας τους μαλακες που οπου βρεθουμε και σταθουμε φωναζουμε για τον ΠΑΟΚ....
ΟΛΟΙ αυτοι που έχουν blog που αφορούν τον ΠΑΟΚ αν ερχόταν θα είμασταν τουλάχιστον 20.000 .....
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΘΈΛΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΣΤΉΡΙΞΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΒΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΌΤΕ ......
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

Λοιπον ας κανω κι εγω την απλη μου κριτικη

Χαλκιάς - Μετρια εμφανιση με μερικη ευθυνη στο δευτερο γκολ αφου παει πανω του το σουτ και το τρωει πανω απο το κεφαλι του. Στο τριτο γκολ εχει τεραστια ευθυνη γιατι δε βγαινει... αλλα Χαλκιας u are

Αποστολόπουλος - Μπραβο στον μικρο γιατι εδειξε ετοιμος για εντεκαδα και καθολου τρακ. Μεγαλο ατου η τεχνικη του και οι σεντρες που επιτελους βλεπουμε απο ενα μπακ και οχι οι 5/10 στα περιστερια. Σιγουρες χαμηλες σεντρες ιδανικες για καρφωτες κεφαλιες.

Μπαλάφας - Χανει τον Περονε στο πρωτο γκολ αφου γινεται διαγωνια πασα και εκτελει με τη μια. Και φταιει και δε φταιει. Φταιει γιατι ο Περονε ειναι πιο αργος απο αυτον αλλα δε φταιει γιατι η εκτελεση ηταν ιδανικη. Σο δευτερο γκολ χανει τον παικτη ο Λινο οχι ο Μπαλαφας με μεγαλο φταιξιμο του χαλκια. Στο τριτο τον χανει και παλι στο σπριντ... οποτε ναι μπορει να φταιει καποιος απο προσωπικα λαθη αλλα μην ξεχναμε οτι δεν ειναι στοπερ το παιδι ουτε ο παικτης με μεγαλες δυνατοτητες που βρισκεται στο ροστερ λογω αναγκης και χαμηλου μισθου...

Τσιρίλο - Οπου χρειαζοταν ηταν εκει αφου δεν εχασε μονομαχιες αλλα δεν ειχε συννενοηση καλη με τον Μπαλαφα αφου οταν αλλαζαν θεσεις αφηναν πολυ χωρο και ετσι ηρθε το δευτερο γκολ. Αλλα παλι καλα που επαιξε κι αυτος τελευταια στιγμη και δεν μπηκε ο Σταφυλιδης σεντερ μπακ με Μπαλαφα... ωχ Παναγια μου...

Λίνο - Ο Λινο ειναι ο καλυτερος αριστερος μπακ που ειχαμε ποτε (μαζι με Ολιβαρες). Δε με νοιαζει που εχασε το πεναλτυ. Αυτα συμβαινουν σε ολους και ειδικα στο χρονικο σημειο που εγινε οπου οι σφυγμοι πηγαινουν σαν παλαβοι. Το εχασε, μας πονεσε αλλα ο ανθρωπος δημιουργει φασεις μονος του και οταν εχει τη μπαλα νιωθεις μια σιγουρια οτι θα γινει ευκαιρια. Παραλιγο θα εβαζε και μια γκολαρα αλλα ο Μπαντης το επαιξε κασιγιας

Γκαρσία - Ο γνωστος Παυλαρας με τις σιγουρες μπαλιες του αλλα 2 πραγματα που του χρεωνω. Ενα εχει μεγαλο φταιξιμο στο πρωτο εικοσαλεπτο αφου στο κεντρο κοβουν και ραβουν οι τριπολιτες και ετσι βγαινουν οι καθετες που ηρθαν τα γκολ. Δευτερον, κατι πρεπει να γινει με τα στημενα. Οκ εχει τεχνικη αλλα εξισου καλα στημενα εχει και ο Λινο και οπως εδειξε και ο Γεωργιαδης. Χαραμιζονται πααααρα πολλα στημενα εξαιτιας της εμμονης του Παμπλο να σκοραρει ειτε απευθειας ειτε που την στελνει απευθειας στη μικρη περιοχη με αποτελεσμα να εχει ευκολο εργο ο τερματοφυλακας.

Λάζαρ - Και αυτος εχει το μεριδιο του για το καταστροφικο εικοσαλεπτο, οπως επισης και πολυ τρεξιμο με τη μπαλα οπου λες και σταματουσε το μυαλο του. Ειναι λαχειο ο παικτης αλλα χθες δεν του πολυβγηκε το ματς και φανηκε απο τα νευρα του οταν αντικατασταθηκε.

Φωτάκης - Φωτακη, εχεις σουτ αλλα δεν ειναι pro evolution ο αγωνας. Κατεστρεψε 2 μεγαλες φασεις χθες με σουτ απελπισιας απο τα 50 μετρα ενω ειχαμε και κλαους και σαλπι μεσα στην περιοχη οπου χρειαζοταν μια απλη παραλληλη πασα. Τρεξιμο, απλες καλες μεταβιβασεις αλλα μεχρι εκει. Ιβιτς που εισαι?

Σαλπιγγίδης - Του εγιναν σιγουρα 2 πεναλτυ αλλα τα υπολοιπα ηταν πεσιματα που δεν αρεσουν στον ΠΑΟΚτση. Κανεις ομως δεν μπορει να του καταλογισει ευθυνη γιατι ηταν απο τους λιγους που σκιστηκε στο παθος μεχρι το 96.
Ανελεητο τρεξιμο, μαρκαρισμα, παθος, σωστες μεταβιβασεις αλλα σε 2 φασεις επρεπε να εκτελεσει καλυτερα. Ειδικα στη φαση με την κεφαλια ισως ενα κατεβασμα και εκτελση θα ηταν ιδανικο. Αλλα απο εξω καλα τα λεμε..

Νιμανί - Το μεγαλο αινιγμα αλλα χθες δυστυχως για αυτον ειχε τις ευκαιριες να γινει ηρωας αλλα ειτε λογω ανικανοτητας ειτε λογω ανετοιμοτητας (που πιστευω πως αυτο ειναι) σπαταλησε 2 απιστευτες ευκαιριες και κινδυνευει να γινει το ανεκδοτο της ομαδας. Στο χερι του ειναι.

Αθανασιάδης - Ενα γκολ που δειχνει τι αντιληψη εχει αυτος ο παικτης και γενικα πολυ καλη εμφανιση αλλα σε καποιες φασεις που επρεπε να εκτελσει καλυτερα, εκανε λαθος τοποθετησεις.

Γεωργιάδης - Εκτελεση για highlight και γενικα μεσα στις φασεις αλλα η ταση που εχει να χανεται μεσα στο ματς για κατι εικοσαλεπτα θα ειναι καθοριστικα για αυτον. Πρεπει να καταλαβει οτι για να κερδισεις τον ΠΑΟΚτση πρεπει να την ματωσεις τη φανελα και να δειχνεις οτι η φανελα αυτη δε σηκωνει ηττοπαθεια.

Παπάζογλου - Κι ομως εδειξε καλα στοιχεια με καλες μεταβιβασεις αλλα ειναι στη κατηγορια Μπαλαφα, παικτες δηλαδη που κατα τη γνωμη μου πρεπει να αποχωρησουν. Υπαρχει ο Γιαννου ο οποιος υπερεχει σχεδον σε ολα.

Τσουκαλάς - Τι να προλαβει να κανει ο Τσουκ? Αδικο να κριθει καν
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Τον αγώνα τον έχασε ο κόουτς με τις αργές και λάθος αλλαγές που έκανε .
Το ματς φώναζε ότι θα έπρεπε να μπει πιο νωρίς βαρί φορ για να γεμίσει η αντίπαλη περιοχή (Νιμανί , Σάκης) αλλά ο κόουτς αναλλώνεται να μαλώνει με τους βοηθούς και τους αντιπάλους :evil:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Is it bolonis fault that balafas is chasing perone and the spaniord 10 meters behind. In all 3 goals he is behind, in the second goal again he is in the line from the throw of asteras (the same misstake) with the goal against gay in toumba from the same player.

We will never be a big club until toumba is filled with 30 000 agains all teams, even if the name is KOLOPETINITSA.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνων”