Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Πρώτο. Μήπως κοιτάς από δημοσιεύσεις σου και όχι από νήματα;
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Κοιταχτε ρε παιδια, παταω να πουμε αγωνστικα , και μετα μου το εμφανιζει 10το στη σειρα.
Ειναι καποια ρυθμιση δηλαδη?
Ειναι καποια ρυθμιση δηλαδη?
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Στα ενεργά θέματα πάτα ρε συ .....και σου δείχνει αυτομάτως τα πιο δημοφιλή και τέλος να ούμε και έτσι.

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Ξεκολάτε με τον σάλπι. Δεν είναι ο σάλπι η αιτία για την ήττα. Είναι ΚΑΙ αυτός αιτία για την ήττα, μαζί με όλη την υπόλοιπη ομάδα.
Ο νιμανί σήμερα ήταν .... άστο καλύτερα μη φάμε μπαν στα καλά καθούμενα. Αναμενώμενο ο μπόλονι να τον κρατήσει μέχρι το ημίχρονο, για να του δώσει χρόνο σημμετοχής, ασχέτως την τροπή που πήρε το ματς. Άλλωστε δεν μας έχει συνηθήσει να κάνει διορθώσεις πριν την ανάπαυλα. Δεν μπορώ να χωνέψω το πως έσκυψε και πέρασε η μπάλα απο πάνω του. Μπες με την μπάλα στα δίκτυα γαμώτη μου. Τον θεωρώ ανέτοιμο από άποψη φυσικής κατάρτισης, με αποτέλεσμα να καθυστερεί ακόμη πιο πολύ να βρει ρυθμό. Οι τεχνική του κατάρτιση και οι κινήσεις που θέλει, αλλά λόγο φυσικής κατάστασης, δεν μπορεί να κάνει, μου αιτιολογούν την θέληση του μπόλονι να του δώσει χρόνο.
Ο αποστολόπουλος εμφανίστηκε πολύ καλύτερα σήμερα και δίχνει ότι αγώνα με τον αγώνα αποκτά σιγά σιγά ρυθμό.
Ο τραυματισμός του παίκτη της τρίπολης, στο γκολ του κλάους, μου θύμισε τεκκεν. τρομερή γονατιά ο τερματάς τους. να τον παρει μαζί του ζαμπίδης να του αναδείξει τα κρυφά του ταλέντα.
δεν έχω χρόνο να συνεχίσω και για τους υπόλοιπους, ήδη τους έχω στήσει 45 λεπτά και δεν έχω κάνει μπάνιο ακόμη....
Ο νιμανί σήμερα ήταν .... άστο καλύτερα μη φάμε μπαν στα καλά καθούμενα. Αναμενώμενο ο μπόλονι να τον κρατήσει μέχρι το ημίχρονο, για να του δώσει χρόνο σημμετοχής, ασχέτως την τροπή που πήρε το ματς. Άλλωστε δεν μας έχει συνηθήσει να κάνει διορθώσεις πριν την ανάπαυλα. Δεν μπορώ να χωνέψω το πως έσκυψε και πέρασε η μπάλα απο πάνω του. Μπες με την μπάλα στα δίκτυα γαμώτη μου. Τον θεωρώ ανέτοιμο από άποψη φυσικής κατάρτισης, με αποτέλεσμα να καθυστερεί ακόμη πιο πολύ να βρει ρυθμό. Οι τεχνική του κατάρτιση και οι κινήσεις που θέλει, αλλά λόγο φυσικής κατάστασης, δεν μπορεί να κάνει, μου αιτιολογούν την θέληση του μπόλονι να του δώσει χρόνο.
Ο αποστολόπουλος εμφανίστηκε πολύ καλύτερα σήμερα και δίχνει ότι αγώνα με τον αγώνα αποκτά σιγά σιγά ρυθμό.
Ο τραυματισμός του παίκτη της τρίπολης, στο γκολ του κλάους, μου θύμισε τεκκεν. τρομερή γονατιά ο τερματάς τους. να τον παρει μαζί του ζαμπίδης να του αναδείξει τα κρυφά του ταλέντα.
δεν έχω χρόνο να συνεχίσω και για τους υπόλοιπους, ήδη τους έχω στήσει 45 λεπτά και δεν έχω κάνει μπάνιο ακόμη....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον αγώνας για παρατηρήσεις.
1)Νιμανί, στα μάτς που έπαιξε συνολικά δεν μπορεί να βαθμολογηθεί με πάνω από 3 , αλλά κατά την γνώμη μου έχει πολύ ποιότητα.Φοβάμαι ότι σήμερα κάηκε μιά και καλή, αποκορύφωμα ότι δεν του είπαν καν ότι έγινε αλλαγή στο ημίχρονο και πήγε να μπεί στο γήπεδο.
2)Υποτονικός ο Γκαρσία για άλλη μια φορά το τελευταίο τρίμηνο, μακάρι να είναι παροδικό γιατί είναι η μόνη ηγετική προσωπικότητα στην ομάδα.
3)Αφού μπήκαμε με πρόβλημα στο κέντρο της άμυνας δεν θα έπρεπε οι παίκτες του κέντρου να έχουν κάποιες εντολές κάλυψης?
4)Πάλι κομμένη στα δύο η ομάδα μετά το 60 όταν κάθησε ο Λάζαρ.
5)Το ότι ο Φωτάκης οργώνει το γήπεδο δεν τον κάνει και μπαλαντέρ.
6)Κανένα σχόλιο για Μπαλάφα, δεν είναι σέντερ-μπακ, όσο μπορεί παίζει.
7)Ο Λίνο δήλωσε μεσοβδόμαδα ότι τα πέναλτυ που χτυπάει στα δεξιά δεν πιάνονται ακόμη κι αν ο τερματοφύλακας πέσει σωστά, είναι κρίμα για το γαμώτο να χάσεις πέναλτυ στο 90.
8)Η διαιτησία έπαιξε σοβαρό ρόλο κι ας μην έχουμε διάθεση να την κρίνουμε, για μένα σοβαρότερο λάθος το οφσάιντ στο τετ-α-τετ του Σάλπι στο α ημίχρονο απο την ξανθιά χωρίς καλτσόν.
9)Εξαιρετικός ο Από όπως και ο Σάλπι, και ΝΑΙ πρέπει να μάθουν να διαμαρτύρονται οι παίκτες μας όταν έχουν δίκιο.Επίσης εντυπωσιακή βελτίωση Παπάζογλου σε κράτημα-σπάσιμο και ντρίμπλα.
10)Καλός ο Γεωργιάδης, είχε ενέργειες και μετά το γκόλ αλλά σ αυτή τη φάση κάτι του λείπει.
11)Μπόλονι με 1000 όσα λάθη κι αν κάνει.
12) Θ5+Θ6 μισοάδειες, Θ4 μισογεμάτη και μπράβο στα παιδια απο την 4 που βρίζαν τον Σάλπι στην προθέρμανση και για το γιουχάισμα στην αναγγελία της σύνθεσης.

1)Νιμανί, στα μάτς που έπαιξε συνολικά δεν μπορεί να βαθμολογηθεί με πάνω από 3 , αλλά κατά την γνώμη μου έχει πολύ ποιότητα.Φοβάμαι ότι σήμερα κάηκε μιά και καλή, αποκορύφωμα ότι δεν του είπαν καν ότι έγινε αλλαγή στο ημίχρονο και πήγε να μπεί στο γήπεδο.
2)Υποτονικός ο Γκαρσία για άλλη μια φορά το τελευταίο τρίμηνο, μακάρι να είναι παροδικό γιατί είναι η μόνη ηγετική προσωπικότητα στην ομάδα.
3)Αφού μπήκαμε με πρόβλημα στο κέντρο της άμυνας δεν θα έπρεπε οι παίκτες του κέντρου να έχουν κάποιες εντολές κάλυψης?
4)Πάλι κομμένη στα δύο η ομάδα μετά το 60 όταν κάθησε ο Λάζαρ.
5)Το ότι ο Φωτάκης οργώνει το γήπεδο δεν τον κάνει και μπαλαντέρ.
6)Κανένα σχόλιο για Μπαλάφα, δεν είναι σέντερ-μπακ, όσο μπορεί παίζει.
7)Ο Λίνο δήλωσε μεσοβδόμαδα ότι τα πέναλτυ που χτυπάει στα δεξιά δεν πιάνονται ακόμη κι αν ο τερματοφύλακας πέσει σωστά, είναι κρίμα για το γαμώτο να χάσεις πέναλτυ στο 90.
8)Η διαιτησία έπαιξε σοβαρό ρόλο κι ας μην έχουμε διάθεση να την κρίνουμε, για μένα σοβαρότερο λάθος το οφσάιντ στο τετ-α-τετ του Σάλπι στο α ημίχρονο απο την ξανθιά χωρίς καλτσόν.
9)Εξαιρετικός ο Από όπως και ο Σάλπι, και ΝΑΙ πρέπει να μάθουν να διαμαρτύρονται οι παίκτες μας όταν έχουν δίκιο.Επίσης εντυπωσιακή βελτίωση Παπάζογλου σε κράτημα-σπάσιμο και ντρίμπλα.
10)Καλός ο Γεωργιάδης, είχε ενέργειες και μετά το γκόλ αλλά σ αυτή τη φάση κάτι του λείπει.
11)Μπόλονι με 1000 όσα λάθη κι αν κάνει.
12) Θ5+Θ6 μισοάδειες, Θ4 μισογεμάτη και μπράβο στα παιδια απο την 4 που βρίζαν τον Σάλπι στην προθέρμανση και για το γιουχάισμα στην αναγγελία της σύνθεσης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimbar την Σάβ 10 Μαρ 2012, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
dimbar έγραψε: 1)Νιμανί, στα μάτς που έπαιξε συνολικά δεν μπορεί να βαθμολογηθεί με πάνω από 3 , αλλά κατά την γνώμη μου έχει πολύ ποιότητα.Φοβάμαι το σήμερα κάηκε μιά και καλή, αποκορύφωμα ότι δεν του είπαν καν ότι έγινε αλλαγή στο ημίχρονο και πήγε να μπεί στο γήπεδο.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
ΚατσεArgonaut4 έγραψε:Στα ενεργά θέματα πάτα ρε συ .....και σου δείχνει αυτομάτως τα πιο δημοφιλή και τέλος να ούμε και έτσι.![]()
Εννοεις στη κεντρικη του φορουμ που γραφει προβολη ενεργων δημοσιευσεων?
Εγω εννοω κανονικα να πατησεις αγωνιστικα και ετσι ξερω γω
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Την κεφαλιά που έχασε ο Νιμανι ο Παπάζογλου την έχει για πρωινό....και πέστε να με φάτε.
Γενικά ο Παπάζογλου έχει τρομερή βελτίωση φέτος.Με τις υποθέσεις δουλειά δε γίνετε αλλά ο Παπ ισως αμα εμπαινε νωρίτερα να είχαμε κάνει κάτι καλύτερο και αμα προσέξετε όταν μπήκε η ομαδα απέκτησε δύναμη μπροστά και προσέξτε και την ασσίστ που βγάζει στον Σάλπι.
Γενικά ο Παπάζογλου έχει τρομερή βελτίωση φέτος.Με τις υποθέσεις δουλειά δε γίνετε αλλά ο Παπ ισως αμα εμπαινε νωρίτερα να είχαμε κάνει κάτι καλύτερο και αμα προσέξετε όταν μπήκε η ομαδα απέκτησε δύναμη μπροστά και προσέξτε και την ασσίστ που βγάζει στον Σάλπι.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
επειδή τον έχω κράξει πολύ τον sakis, βλέπω διαφορά και βελτίωση...
δεν είμαι σίγουρος αν έχει φτάσει στο επίπεδο να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, αλλά πρέπει να του το αναγνωρίσω ότι δουλεύει
δεν είμαι σίγουρος αν έχει φτάσει στο επίπεδο να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, αλλά πρέπει να του το αναγνωρίσω ότι δουλεύει
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Το ματς χαθηκε καθαρα απο τις μαλακιες του μπαλαφα στο πρωτο 20λεπτο. Αντε στα τσακιδια να παει, εχουν πονεσει τα ματια μου ποσα χρονια και στο κατω κατω σιγα τον παικτη πια. Δεν μπορεις να πεις οτι δεν το παλεψαμε η οτι δεν προσπαθησαμε. Ο Σαλπιγγιδης δεν ηταν κακος και η συγκριση με τον καραβουτα ειναι τουλαχιστον ατυχης και μερικοι βγαζουν αρρωστημενο κομπλεξ (ακομα και τωρα) για την προδοσια κλπ κλπ, θαρρεις και ειναι πιο πολυ ΠΑΟΚτσηδες απο τους υπολοιπους. Εχουμε μαθει ομως την καραμελα χανει η ομαδα φταιει ο Σαλπι. Καλο θα ητανε καποιοι να την κοψουν την πρωινη γιατι κανει κακο στο μυαλο και στα ματια. Ο ΝΙμανι ειναι λογικο να σερνεται απλα ο κοουτς τον βαζει μεσα γιατι χρειαζεται παιχνιδια, δεν μπορουμε να δουμε την πραγματικη του αξια (ή αμπαλοσύνη) πριν περασει 3μηνο.
Η διαιτησια ηταν αθλια κυριως (περα απο το πνιγμενο πεναλτυ) γιατι εδειξε ανοχη -τηρωντας την παραδοση του ελληνικου ποδοσφαιρου και διαιωνιζοντας τη μαλακια και τη σκατονοοτροπια των μικρων ομαδων - σε μια ομαδα να ξαπλωνει για οση ωρα θελει στο χορτο και να κανει καθυστερησεις. Μαλλον ειμαστε πολυ βρωμικοι σαν ομαδα....Εχει καταντησει αηδια. Αυτα δεν γινονται ουτε στο ζαιρ.
Οπως και να εχει ομως το μεγαλυτερο μεριδιο το εχουμε εμεις γιατι φαγαμε 3 γκολ. Ασχετα αν φταιει ενας συγκεκριμενος παικτης (ο οποιος το ξαναλεω ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ γενικα και οχι μονο σημερα) χανει ολη η ομαδα.
Η διαιτησια ηταν αθλια κυριως (περα απο το πνιγμενο πεναλτυ) γιατι εδειξε ανοχη -τηρωντας την παραδοση του ελληνικου ποδοσφαιρου και διαιωνιζοντας τη μαλακια και τη σκατονοοτροπια των μικρων ομαδων - σε μια ομαδα να ξαπλωνει για οση ωρα θελει στο χορτο και να κανει καθυστερησεις. Μαλλον ειμαστε πολυ βρωμικοι σαν ομαδα....Εχει καταντησει αηδια. Αυτα δεν γινονται ουτε στο ζαιρ.
Οπως και να εχει ομως το μεγαλυτερο μεριδιο το εχουμε εμεις γιατι φαγαμε 3 γκολ. Ασχετα αν φταιει ενας συγκεκριμενος παικτης (ο οποιος το ξαναλεω ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ γενικα και οχι μονο σημερα) χανει ολη η ομαδα.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Αν και δεν τον πιστευω, ομολογω οτι εχω δει μια ψιλοβελτιωση που δειχνει οτι εχει ριξει δουλεια. Μακαρι να συνεχισει.danirifle έγραψε:επειδή τον έχω κράξει πολύ τον sakis, βλέπω διαφορά και βελτίωση...
δεν είμαι σίγουρος αν έχει φτάσει στο επίπεδο να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, αλλά πρέπει να του το αναγνωρίσω ότι δουλεύει
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
οι περισσοτεροι παιχτες σημερα ηταν σε κακη μερα με μονη εξαιρεση λιγο τον αποστολοπουλο
παρολαυτα μπορουσαμε να νικησουμε
παντως την μια αγωνιστικη λεμε εχουμε ομαδαρα και την αλλη βριζουμε και ειναι υπερβολικο
το μονο που θελω να πω ειναι οτι ο γεωργιαδης αξιζει καλυτερης μεταχειρισης και οτι δεν πρεπει με την καμια να φυγει ο μαλεζας γιατι ειναι κολονα στην αμυνα
η απουσια του κοσμου σημερα ηταν κατι που εβγαζε ματι
δηλαδη τοσοι πολλοι ηταν οι οπαδοι του ζαγορακη(περισσοτερο ζαγορακης παρα ΠΑΟΚ) ή ο κοσμος ξενερωσε τοσο πολυ με αυτα που ακουστηκαν??
ελπιζω να μην συνεχιστει αυτο γιατι τοτε δεν μας σωζει τιποτε
ο κοσμος καλως η κακως πρεπει να στηριξει ακομη μια φορα
αλλιως problema
παρολαυτα μπορουσαμε να νικησουμε
παντως την μια αγωνιστικη λεμε εχουμε ομαδαρα και την αλλη βριζουμε και ειναι υπερβολικο
το μονο που θελω να πω ειναι οτι ο γεωργιαδης αξιζει καλυτερης μεταχειρισης και οτι δεν πρεπει με την καμια να φυγει ο μαλεζας γιατι ειναι κολονα στην αμυνα
η απουσια του κοσμου σημερα ηταν κατι που εβγαζε ματι
δηλαδη τοσοι πολλοι ηταν οι οπαδοι του ζαγορακη(περισσοτερο ζαγορακης παρα ΠΑΟΚ) ή ο κοσμος ξενερωσε τοσο πολυ με αυτα που ακουστηκαν??
ελπιζω να μην συνεχιστει αυτο γιατι τοτε δεν μας σωζει τιποτε
ο κοσμος καλως η κακως πρεπει να στηριξει ακομη μια φορα
αλλιως problema
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ronaldo την Κυρ 11 Μαρ 2012, 00:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Αυτο εινα η αρχη ενος ποσταρισματος μου που εγεινε πριν 2-3μερες.....
......................................................................................................................................
Απο τα εσωτερικα προβληματα και τις εριδες που μαστιζουν την ομαδα,εχει ''κρυωσει'' και εχει ''μπερδευτει'' ο κοσμος
Πολυ φοβαμε οτι θα φτασουμε στο σημειο να κοιταει καχυποπτα ο ενας τον αλλο μεσα στο γηπεδο,και με το παραμικρο θα γινεται κωλος η Τουμπα.Ο εμφυλιος σπαραγμος ειναι πολυ κοντα......μα παρα πολυ κοντα....
.......................................................................................................................................
Δυστυχως...σαν να το ηξερα....
Θα γραψω για το πριν του ματς....αλλα και τα του ματς.
Σε καθε αγωνα πριν παμε στο γηπεδο μαζευωμασται καμια 10-12 ατομα στο καφενειο,και αφου πιουμε καμια
Μαλαματινα παμε ολοι μαζι στην 4.Με τους ποιο πολλους ειμαστε μαζι απο το γυμνασιο.Φιλαρακια-αδελφια ενα πραμα.
Ολοι γυρω στα 40-45 και κανα δυο πιτσιρικαδες 30αριδες που μας γουσταρουν σαν παρεα και ερχωνται μαζι μας
Σημερα ηρθαν οι μισοι.....
Και απο τους μισους που ηρθαν ,στο γηπεδο πηγαμε 3.......
Αυτοι που εκατσαν στο σπιτι τους.....δηλωσαν ξενερωμα με αυτα που εγειναν τις τελευταιες μερες στην ΠΑΕ,και το ιδιο
πανω κατω μας ειπαν και αυτοι που εκατσαν στο καφενειο να δουνε το ματς απο την Νοβα.Μαλιστα κοντεψανε να αρπαχτουνε γιατι ο ενας κατηγορουσε τον Ζαγορ......και ο αλλος ελεγε τον Βρυζα συφεροντολογο.....
.....τελεια ατμοσφαιρα....Παοκτσιδικη......
Στα του ματς.....
Τα ειπαν οι ποιο πανω...λιγο πολυ,ο γνωστος ΠΑΟΚ...με τα συν και τα πλυν...σημερα τα πλυν ηταν ποιο πολλα.
Ας το παραδεχτουμε....αν εξαιρεσεις τον γαυρο.....και την Δραμα που εινα στο αλλο ακρο
ολοι οι αλλοι αγωνιστικα ειμαστε στο ιδιο καζανι.
Ολοι μπορουν να κερδισουν ολους....ετσι απλα.
Τα ροστερ ειναι πανω κατω τα ιδια.....3-4 καλους παικτες εχουν ολοι....τοσους εχουμε και εμεις.
Οπως χασαμε σημερα....ετσι μπορει να κανουμε διπλο μεσα στο Περιστερι,.......και μετα να ξαναδουμε το ιδιο εργο στην Τουμπα.
Αλλωστε αυτο δεν γινεται ολη την χρονια;...ΑΓΓΛΙΑ γιναμε ρε πουστη μου
Ειναι ανωφελο να κατηγορουμε παικτες.....αυτους εχουμε,με αυτους θα τελεισουμε την σεζον.Ειπαμε...απο τους
τρεις παικτες που ξεχωριζαν,οι δυο εφυγαν....οι μαλλον τους εφυγαν.
Ολα τα λεφτα ειναι να ανεβαζει ο Μπολονι πιτσιρικαδες στην Α ομαδα.Ειναι το μελλον του ΠΑΟΚ...
....και τωρα το ρεζουμε...
Στο τελος του ματς ενα παλληκαρι εκει στην 4 που ειμασταν εβριζε τον Ζαγορακη....κανα δυο τον αρπαξαν στα πινελικια ,αλλοι πηραν το μερος του....εγω γελασα....απο την πικρα και την στεναχωρια μου ...γελασα....
...και δεν ηταν το αποτελεσμα του ματς,που με πικρανε......
το ξενερωμα του κοσμου ηταν....του παγωμενου,και μπερδεμενου κοσμου....με ολα οσα εγειναν στην ΠΑΕ και τις αλληλοκατηγοριες αναμμεσα σε Βρυζα και Ζαγορακη.
....σημερα ειμασταν 6-7χιλ......την επομενη αμφιβαλω αν θα ειμαστε 3-4χιλ...
συνεχιστε τον ''εμφυλειο πολεμο''....ειστε στο σωστο δρομο....
Υ.Γ.συγνωμη αν σας κουρασα με το μεγαλο κειμενο....
......................................................................................................................................
Απο τα εσωτερικα προβληματα και τις εριδες που μαστιζουν την ομαδα,εχει ''κρυωσει'' και εχει ''μπερδευτει'' ο κοσμος
Πολυ φοβαμε οτι θα φτασουμε στο σημειο να κοιταει καχυποπτα ο ενας τον αλλο μεσα στο γηπεδο,και με το παραμικρο θα γινεται κωλος η Τουμπα.Ο εμφυλιος σπαραγμος ειναι πολυ κοντα......μα παρα πολυ κοντα....
.......................................................................................................................................
Δυστυχως...σαν να το ηξερα....
Θα γραψω για το πριν του ματς....αλλα και τα του ματς.
Σε καθε αγωνα πριν παμε στο γηπεδο μαζευωμασται καμια 10-12 ατομα στο καφενειο,και αφου πιουμε καμια
Μαλαματινα παμε ολοι μαζι στην 4.Με τους ποιο πολλους ειμαστε μαζι απο το γυμνασιο.Φιλαρακια-αδελφια ενα πραμα.
Ολοι γυρω στα 40-45 και κανα δυο πιτσιρικαδες 30αριδες που μας γουσταρουν σαν παρεα και ερχωνται μαζι μας
Σημερα ηρθαν οι μισοι.....
Και απο τους μισους που ηρθαν ,στο γηπεδο πηγαμε 3.......
Αυτοι που εκατσαν στο σπιτι τους.....δηλωσαν ξενερωμα με αυτα που εγειναν τις τελευταιες μερες στην ΠΑΕ,και το ιδιο
πανω κατω μας ειπαν και αυτοι που εκατσαν στο καφενειο να δουνε το ματς απο την Νοβα.Μαλιστα κοντεψανε να αρπαχτουνε γιατι ο ενας κατηγορουσε τον Ζαγορ......και ο αλλος ελεγε τον Βρυζα συφεροντολογο.....
.....τελεια ατμοσφαιρα....Παοκτσιδικη......
Στα του ματς.....
Τα ειπαν οι ποιο πανω...λιγο πολυ,ο γνωστος ΠΑΟΚ...με τα συν και τα πλυν...σημερα τα πλυν ηταν ποιο πολλα.
Ας το παραδεχτουμε....αν εξαιρεσεις τον γαυρο.....και την Δραμα που εινα στο αλλο ακρο
ολοι οι αλλοι αγωνιστικα ειμαστε στο ιδιο καζανι.
Ολοι μπορουν να κερδισουν ολους....ετσι απλα.
Τα ροστερ ειναι πανω κατω τα ιδια.....3-4 καλους παικτες εχουν ολοι....τοσους εχουμε και εμεις.
Οπως χασαμε σημερα....ετσι μπορει να κανουμε διπλο μεσα στο Περιστερι,.......και μετα να ξαναδουμε το ιδιο εργο στην Τουμπα.
Αλλωστε αυτο δεν γινεται ολη την χρονια;...ΑΓΓΛΙΑ γιναμε ρε πουστη μου
Ειναι ανωφελο να κατηγορουμε παικτες.....αυτους εχουμε,με αυτους θα τελεισουμε την σεζον.Ειπαμε...απο τους
τρεις παικτες που ξεχωριζαν,οι δυο εφυγαν....οι μαλλον τους εφυγαν.
Ολα τα λεφτα ειναι να ανεβαζει ο Μπολονι πιτσιρικαδες στην Α ομαδα.Ειναι το μελλον του ΠΑΟΚ...
....και τωρα το ρεζουμε...
Στο τελος του ματς ενα παλληκαρι εκει στην 4 που ειμασταν εβριζε τον Ζαγορακη....κανα δυο τον αρπαξαν στα πινελικια ,αλλοι πηραν το μερος του....εγω γελασα....απο την πικρα και την στεναχωρια μου ...γελασα....
...και δεν ηταν το αποτελεσμα του ματς,που με πικρανε......
το ξενερωμα του κοσμου ηταν....του παγωμενου,και μπερδεμενου κοσμου....με ολα οσα εγειναν στην ΠΑΕ και τις αλληλοκατηγοριες αναμμεσα σε Βρυζα και Ζαγορακη.
....σημερα ειμασταν 6-7χιλ......την επομενη αμφιβαλω αν θα ειμαστε 3-4χιλ...
συνεχιστε τον ''εμφυλειο πολεμο''....ειστε στο σωστο δρομο....
Υ.Γ.συγνωμη αν σας κουρασα με το μεγαλο κειμενο....