Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από kostasff »

Οτι θα επέστρεφαν τα τεκμήρια ήταν σίγουρο. Δεν θα αποτελούσε πρόβλημα για τους περισσότερους. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι κάτι διαφορετικό (τέλη-χαράτσι). Πρώτη φορά εφαρμόζεται.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8340
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από moican4 »

Έτσι όπως πάει, ή τοπικ αυτό θα πάει στα "ρετρό" ή θα το μετονομάσουμε σε Cars&Moto&bicycle .. :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100625
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sourmenetes έγραψε: Το θεμα ειναι κατα ποσο ισχυει το 4,9 της καταναλωσης...
Πλεον κανεις δεν κοιταει πιστευω επιταχυνσεις και τελικες εκτος απο αυτους που μπορουν να βαζουν αβερτα καυσιμα..
Τα πετρέλαια γενικά δεν φημίζονται για τις επιταχύνσεις τους και για την ισχύ τους. Τα πλεονεκτήματά τους είναι η πολλή ροπή, η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (πιθανόν λόγω λειτουργίας σε χαμηλότερες στροφές) και η φθηνότερη λειτουργία και συντήρηση. Λένε μάλιστα ότι και οι εκπομπές ρύπων είναι λιγότερο επικίνδυνες.
Τα τελευταία χρόνια όμως οι τεχνολογικές εξελίξεις στους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι καταιγιστικές .
Πρώτα ήρθε η εξέλιξη των turbo κινητήρων βενζίνης και μάλιστα σε χαμηλότερα κυβικά, αρχικά απο την VW, που διέλυσαν τον ανταγωνισμό σε σχέση με τους απλούς (ατμοσφαιρικούς) κινητήρες.
Η εξέλιξη όμωςς των turbo κινητήρων πετρελαίου ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή, σε σημείο οι επιδόσεις τους να πλησιάζουν αυτούς της βενζίνης! Πάλι καλά που έστω και μετά από ...έναν αιώνα επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση!
Όσον αφορά στην κατανάλωση, ανακοινώνουν ότι είναι εντυπωσιακά χαμηλή, θα φανεί όμως στην πράξη.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5833
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πιάνομαι απο αυτό που έγραψε ο moican,

Θα ήθελα ενα καινούριο αυτοκίνητο. Αυτό που θα γούσταρα όμως, είναι ενα ποδήλατο.

Αυτοκίνητο δεν μπορώ να αποκτήσω λόγω έλλειψης χρημάτων και ποδήλατο λόγω έλλειψης ποδηλατόδρομων. :(

Θα ήθελα να χρησιμοποιώ καθημερινά το ποδήλατο κι οχι μόνο για μια κυριακάτικη βόλτα γύρω απο τη λίμνη. Αυτο, στα Γιάννενα τουλάχιστον, είναι ψιλο-αδύνατο.

Ευτυχώς ευχαριστιέμαι ακόμη το περπάτημα :D
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Cars&Moto

Δημοσίευση από Thanix »

kostasff έγραψε:Argonaut4 δεν είναι μόνο τα τέλη. Μην ξεχνάς το χαράτσι (στο τέλος επιτηδεύματος). Το ωραίο είναι πως κάποιος με c200 αξίας κοντά στα 45.000€ την γλυτώνει. Αυτα μόνο στην όμορφη Ελλάδα μας... :shock:
αυτός Αδερφέ την γλιτώνει γιατι έχει 18αρι μοτέρ και όχι 2λιτρο! Ο καημός μας είναι να πληρώνουν φόρο όσοι οδηγούν merc , BMW και jaguar η να υπάρχει ισονομία ;;;


Sent from my mind using boobs power
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από DC »

kostasff έγραψε:Οτι θα επέστρεφαν τα τεκμήρια ήταν σίγουρο. Δεν θα αποτελούσε πρόβλημα για τους περισσότερους. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι κάτι διαφορετικό (τέλη-χαράτσι). Πρώτη φορά εφαρμόζεται.
Φίλε, τους μπασταρδους που μας κυβερνάνε μην τους έχεις εμπιστοσύνη. Ποτέ. :lol:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Thanix έγραψε:
kostasff έγραψε:Argonaut4 δεν είναι μόνο τα τέλη. Μην ξεχνάς το χαράτσι (στο τέλος επιτηδεύματος). Το ωραίο είναι πως κάποιος με c200 αξίας κοντά στα 45.000€ την γλυτώνει. Αυτα μόνο στην όμορφη Ελλάδα μας... :shock:
αυτός Αδερφέ την γλιτώνει γιατι έχει 18αρι μοτέρ και όχι 2λιτρο! Ο καημός μας είναι να πληρώνουν φόρο όσοι οδηγούν merc , BMW και jaguar η να υπάρχει ισονομία ;;;


Sent from my mind using boobs power

Ρε Θάνο πλάκα κάνεις ?Θίχτηκες επειδή εχεις Μερσεντές?

Μίλησε κανείς για 18αρια μοτερ?Υπάρχουν και 18 αρια μοτέρ σε αυτη τη κατηγορία αλλά εσυ το ξεχειλώνεις το θέμα.

Δες ξανά το σύστημα με τα τέλη κυκλοφορίας και πες μου αν ειναι δικαιο.....αλλα και τα χαράτσια στα κυβικά.
Αυτός που έχει τα λεφτά να πάρει 3.2 αμάξι τα τέλη που έχει να πληρώσει και το χαράτσι είναι γρατζουνιές για αυτόν.

Δες την διαφορά στα τέλη από το 18 αρι στα 2λιτρο........ειναι τελείως φελοί οι άνθρωποι....Τελείως όμως.

Γενικά απο όπου και να το πιάσεις το θέμα είναι σκατά και ο θιγμένος είναι ο μισθωτός και πάλι ο μισθωτός.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100625
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο νέος τρίλιτρος κινητήρας diesel της BMW

Tri-turbo
Είναι εντυπωσιακός σε προδιαγραφές και για πρώτη φορά υιοθετεί τη λύση των τριών (3) υπετροφοδοτών, αποδίδοντας 381 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. (η ειδική ισχύς του με άλλα λόγια φτάνει τους127 ίππους ανά λίτρο!) και την εντυπωσιακή ροπή των 740 Nm (σταθερή) από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ.
Στον τομέα των τεχνολογικών επιτευγμάτων ξεχωρίζουν το ιδιαίτερα υψηλό, για κινητήρα diesel, όριο περιστροφής και το εξελιγμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού της πρόσφατης γενιάς common-rail, που διαθέτει νέους πιεζοηλεκτρικού τύπου εγχυτήρες, οι οποίοι λειτουργούν με μέγιστη πίεση 2.200 bar. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 8 σχέσεων, αλλά και με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της εταιρίας, το οποίο διαθέτει τη δική του ξεχωριστή ρύθμιση, που ανταποκρίνεται στον χαρακτήρα του εκάστοτε μοντέλου στο οποίο εφαρμόζεται.
Ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί στα μοντέλα:
· M550dxDrive sedan και M550dxDrive touring, στα οποία οι μέσες απαιτήσεις σε καύσιμο δεν ξεπερνούν κατά μέσο όρο και κατά αντιστοιχία τα 6,3 και 6,4 λίτρα/100χλμ. Επιπρόσθετα οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κυμαίνονται στα 165 και 169 γρ/χλμ. Η BMW ανακοινώνει ότι η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα των δύο μοντέλων ολοκληρώνεται σε μόλις 4,7 και 4,9 δλ.
· X5 M50d και X6 M50d στα οποία οι μέσες απαιτήσεις σε καύσιμο δεν ξεπερνούν κατά μέσο όρο και κατά αντιστοιχία τα 7,5 και 7,7 λίτρα/100χλμ. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται αντίστοιχα στα 199 και 204 γρ/χλμ. Η επιτάχυνση των δύο μοντέλων, από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα, παρά το αυξημένο βάρος τους, ολοκληρώνεται σε μόλις 5,4 και 5,3 δλ.
Η τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ, τεύχος Μαρτίου 2012
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Cars&Moto

Δημοσίευση από Thanix »

Argonaut4 έγραψε:
Thanix έγραψε:
kostasff έγραψε:Argonaut4 δεν είναι μόνο τα τέλη. Μην ξεχνάς το χαράτσι (στο τέλος επιτηδεύματος). Το ωραίο είναι πως κάποιος με c200 αξίας κοντά στα 45.000€ την γλυτώνει. Αυτα μόνο στην όμορφη Ελλάδα μας... :shock:
αυτός Αδερφέ την γλιτώνει γιατι έχει 18αρι μοτέρ και όχι 2λιτρο! Ο καημός μας είναι να πληρώνουν φόρο όσοι οδηγούν merc , BMW και jaguar η να υπάρχει ισονομία ;;;


Sent from my mind using boobs power

Ρε Θάνο πλάκα κάνεις ?Θίχτηκες επειδή εχεις Μερσεντές?

Μίλησε κανείς για 18αρια μοτερ?Υπάρχουν και 18 αρια μοτέρ σε αυτη τη κατηγορία αλλά εσυ το ξεχειλώνεις το θέμα.

Δες ξανά το σύστημα με τα τέλη κυκλοφορίας και πες μου αν ειναι δικαιο.....αλλα και τα χαράτσια στα κυβικά.
Αυτός που έχει τα λεφτά να πάρει 3.2 αμάξι τα τέλη που έχει να πληρώσει και το χαράτσι είναι γρατζουνιές για αυτόν.

Δες την διαφορά στα τέλη από το 18 αρι στα 2λιτρο........ειναι τελείως φελοί οι άνθρωποι....Τελείως όμως.

Γενικά απο όπου και να το πιάσεις το θέμα είναι σκατά και ο θιγμένος είναι ο μισθωτός και πάλι ο μισθωτός.
ρε ιασωνα αυτο φάνηκε; Σορρυ τότε!
Προφανώς και το θέμα με τέλη κυκλοφορίας τεκμήρια είναι τραγικό και φυσικά καραστημένο!!! Διότι οποίος γνωρίζει ξέρει ότι τα τεκμήρια για διλιτρα καταργήθηκαν επειδη ο σημιτης είχε κουμπαρια με τον CEO της BMW η οποία έχει για κυρία αγορα των διλιτρων μοντέλων της την Ελλάδα , Πορτογαλία , και Τουρκία και με την απελευθέρωση μπόρεσε να κάνει αύξηση στα μικρά μοντέλα της στην Ελλάδα!

Απο εκει και πέρα αυτός που ΕΊΧΕ λεφτα να αγοράσει 3.2 αμάξι προ 5ετιας όταν του έκαναν τρελές εκπτώσεις δεν είχε τεκμήρια δεν είχε τρέλα σήματα να πληρώσει έιχε επιτόκιο 3,5% και βενζίνη στο 0.90€ δεν σημαίνει ότι μπορει να ανταπεξέλθει τώρα. Δεν είναι δικαιολογία αλλα δεν φταίει εξολοκλήρου και αυτός!

Επίσης στο θέμα του τι μάρκα έχει ο καθένας στάθηκα επειδη Έχω δει πολυ κόσμο να κραζει άτομα που έχουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα λες και έκλεψε τα λεφτα απο την τσέπη του αλλού και το πήρε! Το να έχεις λαντα δεν σε κάνει πιο τίμιο απο κάποιον που έχει jaguar! Απλα σαν κλασικοι έλληνες σε καταστάσεις κρίσης βγάζουμε το τσουβάλι και όποιον πάρει ο χάρος ! :p


Sent from my mind using boobs power
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6140
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Parolos »

Τι έβγαλαν οι τυπάδες ρε συ στην BMW.. έπαθα πλάκα..
Εικόνα
Εικόνα

Πάντως όποιος θέλει diesel μικρό κι ωραίο για την πόλη κι όχι μόνο, τώρα που θα βγει ο νόμος, πολύ καλή επιλογή είναι το Corsaki 1.3TD. Πολύ καλή η τιμή κι είναι πολύ value for money.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4337
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Τρόμος »

+1926 στον ΑποστόληςΑ που ενώ όλοι μιρλιάζουν για τέλη,τεκμήρια,βενζίνες αυτός ποστάρει για 3λιτρους κινητήρες με 380 ίππους και κόφτη στα 250 χλμ/ώρα!!!!
Αναμένουμε την απάντηση της Μερσεντές σε V8 με 4 turbo και να καίει μόνο 4,9 λίρα στα 100!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100625
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι τεχνολογικές εξελίξεις πρέπει να μαθαίνονται. Μπορεί αυτή τη στιγμή - οι συγκεκριμένες - να αφορουν 3λιτρους κινητήρες, αλλά καθόλου παράξενο σε ένα χρόνο να τις δούμε να εφαρμόζονται και σε κινητήρες ενός λίτρου.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 8913
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Τρόμος έγραψε:+1926 στον ΑποστόληςΑ που ενώ όλοι μιρλιάζουν για τέλη,τεκμήρια,βενζίνες αυτός ποστάρει για 3λιτρους κινητήρες με 380 ίππους και κόφτη στα 250 χλμ/ώρα!!!!
Αναμένουμε την απάντηση της Μερσεντές σε V8 με 4 turbo και να καίει μόνο 4,9 λίρα στα 100!
μαζί σου. Και για όσους θέλουν πληροφορίες για πιο "καθημερινά" αυτοκίνητα, ορίστε

- is it green?

- yes... very!

[youtube]7e7R3y-qwZ0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από kostasff »

Thanix έγραψε:
kostasff έγραψε:Argonaut4 δεν είναι μόνο τα τέλη. Μην ξεχνάς το χαράτσι (στο τέλος επιτηδεύματος). Το ωραίο είναι πως κάποιος με c200 αξίας κοντά στα 45.000€ την γλυτώνει. Αυτα μόνο στην όμορφη Ελλάδα μας... :shock:
αυτός Αδερφέ την γλιτώνει γιατι έχει 18αρι μοτέρ και όχι 2λιτρο! Ο καημός μας είναι να πληρώνουν φόρο όσοι οδηγούν merc , BMW και jaguar η να υπάρχει ισονομία ;;;


Sent from my mind using boobs power
Αδερφέ δεν με έπιασες.
Ξέρω τον λόγο που δεν πληρώνει ο ιδιοκτήτης του merc. Η λογική (αν υπάρχει) των τεκμηρίων είναι πως πρέπει να πληρώσει αυτός που "έχει" φράγκα. Με αυτή την λογική, ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου 45.000€ (c200) δεν επρεπε να την "γλιτώνει" και να πληρώνει ο ιδιοκτήτης ενός 2λιτρου χιουνται αξίας 20.000€. Και δεν εχω κανένα πρόβλημα με τους ιδιοκτήτες των παραπάνω αυτοκινήτων παρα μόνο με το παράλογο τρόπο φορολόγησης.
Υ.Γ. Τα τεκμήρια δεν τα κατήργησε ο σημίτης αλλά ο καραμανλής (αν θυμάμαι καλά).
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από kostasff »

Parolos έγραψε:Τι έβγαλαν οι τυπάδες ρε συ στην BMW.. έπαθα πλάκα..
Εικόνα
Εικόνα

Πάντως όποιος θέλει diesel μικρό κι ωραίο για την πόλη κι όχι μόνο, τώρα που θα βγει ο νόμος, πολύ καλή επιλογή είναι το Corsaki 1.3TD. Πολύ καλή η τιμή κι είναι πολύ value for money.
+1 και στα δύο που γράφεις...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”