Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Η 36η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτου προσεχώς στη Θεσσαλονίκη
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, διοργανώνει τον 36ο αγώνα Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτου, για το Έπαθλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος. Η δεξιοτεχνία θα διεξαχθεί...
την Κυριακή 20 Νοεμβρίου και ώρα 11.00 το πρωί στην υψηλών προδιαγραφών πίστα καρτ "Drive Park" στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. Η διαδρομή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η δράση να εξελίσσεται μπροστά στους θεατές προσφέροντας μέγιστη απόλαυση σε όλους.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης καλεί όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετέχουν στο Έπαθλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος αλλά και όλους όσους θέλουν να δοκιμάσουν την επιδεξιότητά τους, να συμμετέχουν και να γιορτάσουν όλοι μαζί το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, διοργανώνει τον 36ο αγώνα Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτου, για το Έπαθλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος. Η δεξιοτεχνία θα διεξαχθεί...
την Κυριακή 20 Νοεμβρίου και ώρα 11.00 το πρωί στην υψηλών προδιαγραφών πίστα καρτ "Drive Park" στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. Η διαδρομή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η δράση να εξελίσσεται μπροστά στους θεατές προσφέροντας μέγιστη απόλαυση σε όλους.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης καλεί όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετέχουν στο Έπαθλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος αλλά και όλους όσους θέλουν να δοκιμάσουν την επιδεξιότητά τους, να συμμετέχουν και να γιορτάσουν όλοι μαζί το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.thestival.gr/actions/item/12651-zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwce97zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiw-36zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwceb7zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiw-zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwce94zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwzrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwceb5zrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwzrhhrdkwoownvnxzfjjewiiwcebezrhhrdkwoownvnxRe: Cars&Moto
Ένα απίστευτο υπερθέαμα από την Ιταλία του 50!Δείτε το βίντεο
Δεκαετία του 50 και η ιταλική αστυνομία είχε μία εκπληκτική ομάδα μοτοσυκλετιστών,οι οποίοι παρουσίαζαν ένα απίστευτο σώου! Απολαύστε τον εξωπραγματικό συγχρονισμό τους.Δεν γνωρίζουμε αν εξακολουθεί να υφίσταται κάποια τέτοια ομάδα σήμερα στη γειτονική χώρα.Προφανώς θα την "έφαγε" κάποια οικονομική κρίση.
[youtube]UrLvYrKYVD8#![/youtube]
Καταπληκτικό.!!
Δεκαετία του 50 και η ιταλική αστυνομία είχε μία εκπληκτική ομάδα μοτοσυκλετιστών,οι οποίοι παρουσίαζαν ένα απίστευτο σώου! Απολαύστε τον εξωπραγματικό συγχρονισμό τους.Δεν γνωρίζουμε αν εξακολουθεί να υφίσταται κάποια τέτοια ομάδα σήμερα στη γειτονική χώρα.Προφανώς θα την "έφαγε" κάποια οικονομική κρίση.
[youtube]UrLvYrKYVD8#![/youtube]
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=10136Καταπληκτικό.!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102870
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
OPEL INSIGNIA 2.0 BITURBO D
O 2λιτρος CDTI Biturbo κινητήρας έχει τη δύναμη αλλά και της επιδόσεις ενός 3λιτρου 6κύλινδρου, συνδυάζοντας τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες και τη χαμηλή κατανάλωση ενός 2λιτρου 4κύλινδρου. Αποδίδει 195 ίππους και 40,7 χλγμ ροπής, απαιτεί 4,9 λίτρα καυσίμου (πετρελαίου) ανά 100χλμ και οι εκπομπές σε CO2 ανέρχονται στα 129 γρ/χλμ.
Επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη (τελική) ταχύτητα να ανέρχεται στα 230 χλμ/ώρα.
Τα εντυπωσιακά αυτά νούμερα είναι προϊόν μιας σειράς κορυφαίων τεχνολογικών καινοτομιών. Η κυριότερη εξ αυτών; Τα δύο τούρμπο με τα δύο ψυγεία (intercooler)!
Συγκεκριμένα στις χαμηλές στροφές (από τις 1500,για την ακρίβεια) ένας πρόσθετος υδρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει ώστε η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στον θάλαμο καύσης.
Στις μεσαίες στροφές (περίπου ως τις 3.000 σ.α.λ.) λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο υπερσυμπιεστές, ενώ πάνω από τις 3.000 σαλ ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει την κύρια συμβολή στο σύστημα.
Βέβαια ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από το μεγαλύτερο και συμβατικό intercooler. Με τον τρόπο αυτόν ο κινητήρας όχι μόνον ανταποκρίνεται ακαριαία στο πάτημα του δεξιού πεντάλ (γκαζιού), αλλά ΚΥΡΙΩΣ έχει απίστευτα γραμμική απόδοση και ελαστικότητα σε σχεδόν όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1956 κ.ε.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 195 ίπποι / 4.000 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 40,7 χλγμ / 1.750 – 2.500 σ.α.λ.
0-100 ΧΛΜ / ΩΡΑ: 8,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 230 χλμ / ώρα
ΒΑΡΟΣ: 1.664 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,9 λίτρα / 100 χλμ
ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ: 34.900,00 €
Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ Μαρτίου 2012
O 2λιτρος CDTI Biturbo κινητήρας έχει τη δύναμη αλλά και της επιδόσεις ενός 3λιτρου 6κύλινδρου, συνδυάζοντας τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες και τη χαμηλή κατανάλωση ενός 2λιτρου 4κύλινδρου. Αποδίδει 195 ίππους και 40,7 χλγμ ροπής, απαιτεί 4,9 λίτρα καυσίμου (πετρελαίου) ανά 100χλμ και οι εκπομπές σε CO2 ανέρχονται στα 129 γρ/χλμ.
Επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη (τελική) ταχύτητα να ανέρχεται στα 230 χλμ/ώρα.
Τα εντυπωσιακά αυτά νούμερα είναι προϊόν μιας σειράς κορυφαίων τεχνολογικών καινοτομιών. Η κυριότερη εξ αυτών; Τα δύο τούρμπο με τα δύο ψυγεία (intercooler)!
Συγκεκριμένα στις χαμηλές στροφές (από τις 1500,για την ακρίβεια) ένας πρόσθετος υδρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει ώστε η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στον θάλαμο καύσης.
Στις μεσαίες στροφές (περίπου ως τις 3.000 σ.α.λ.) λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο υπερσυμπιεστές, ενώ πάνω από τις 3.000 σαλ ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει την κύρια συμβολή στο σύστημα.
Βέβαια ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από το μεγαλύτερο και συμβατικό intercooler. Με τον τρόπο αυτόν ο κινητήρας όχι μόνον ανταποκρίνεται ακαριαία στο πάτημα του δεξιού πεντάλ (γκαζιού), αλλά ΚΥΡΙΩΣ έχει απίστευτα γραμμική απόδοση και ελαστικότητα σε σχεδόν όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1956 κ.ε.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 195 ίπποι / 4.000 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 40,7 χλγμ / 1.750 – 2.500 σ.α.λ.
0-100 ΧΛΜ / ΩΡΑ: 8,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 230 χλμ / ώρα
ΒΑΡΟΣ: 1.664 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,9 λίτρα / 100 χλμ
ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ: 34.900,00 €
Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ Μαρτίου 2012
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102870
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Οι καινούριοι κινητήρες diesel δεν παίζονται! Θα γράψω αργότερα και για τους ντήζελ της BMW!
Re: Cars&Moto
Αν είναι να γράψεις για 2λιτρους τότε μην μπαίνεις στον κόπο. Στο ελλαντα τιμωρείται αυστηρά οποίος τολμήσει να αποκτήσει κάτι τέτοιο...
Re: Cars&Moto
Λες και όσοι έχουμε 2λίτρα είμαστε μπρούκληδες γαμώ το κράτος τους...............Τι είναι το δίλιτρο ρε παιδιά και το βαράτε έτσι στα τέλη?
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Cars&Moto
Το θεμα ειναι κατα ποσο ισχυει το 4,9 της καταναλωσης...ΑποστόληςΑ έγραψε:OPEL INSIGNIA 2.0 BITURBO D
O 2λιτρος CDTI Biturbo κινητήρας έχει τη δύναμη αλλά και της επιδόσεις ενός 3λιτρου 6κύλινδρου, συνδυάζοντας τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες και τη χαμηλή κατανάλωση ενός 2λιτρου 4κύλινδρου. Αποδίδει 195 ίππους και 40,7 χλγμ ροπής, απαιτεί 4,9 λίτρα καυσίμου (πετρελαίου) ανά 100χλμ και οι εκπομπές σε CO2 ανέρχονται στα 129 γρ/χλμ.
Επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη (τελική) ταχύτητα να ανέρχεται στα 230 χλμ/ώρα.
Τα εντυπωσιακά αυτά νούμερα είναι προϊόν μιας σειράς κορυφαίων τεχνολογικών καινοτομιών. Η κυριότερη εξ αυτών; Τα δύο τούρμπο με τα δύο ψυγεία (intercooler)!
Συγκεκριμένα στις χαμηλές στροφές (από τις 1500,για την ακρίβεια) ένας πρόσθετος υδρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει ώστε η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στον θάλαμο καύσης.
Στις μεσαίες στροφές (περίπου ως τις 3.000 σ.α.λ.) λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο υπερσυμπιεστές, ενώ πάνω από τις 3.000 σαλ ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει την κύρια συμβολή στο σύστημα.
Βέβαια ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από το μεγαλύτερο και συμβατικό intercooler. Με τον τρόπο αυτόν ο κινητήρας όχι μόνον ανταποκρίνεται ακαριαία στο πάτημα του δεξιού πεντάλ (γκαζιού), αλλά ΚΥΡΙΩΣ έχει απίστευτα γραμμική απόδοση και ελαστικότητα σε σχεδόν όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1956 κ.ε.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 195 ίπποι / 4.000 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 40,7 χλγμ / 1.750 – 2.500 σ.α.λ.
0-100 ΧΛΜ / ΩΡΑ: 8,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 230 χλμ / ώρα
ΒΑΡΟΣ: 1.664 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,9 λίτρα / 100 χλμ
ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ: 34.900,00 €
Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ Μαρτίου 2012
Πλεον κανεις δεν κοιταει πιστευω επιταχυνσεις και τελικες εκτος απο αυτους που μπορουν να βαζουν αβερτα καυσιμα..
Re: Cars&Moto
Argonaut4 δεν είναι μόνο τα τέλη. Μην ξεχνάς το χαράτσι (στο τέλος επιτηδεύματος). Το ωραίο είναι πως κάποιος με c200 αξίας κοντά στα 45.000€ την γλυτώνει. Αυτα μόνο στην όμορφη Ελλάδα μας... 
Re: Cars&Moto
Εκτός απο τα τέλη στο δίλιτρο.....στη τελευταία εκαθάριση μου σκασε και ένα χαράτσι 230 ευρώ λόγω κυβισμού λέει.
Δε ξέρουν απο που να τα πάρουν και αυτοι με τα τέρατα των 50 χιλιάδων και πάνω την βγάζουν λάδι.
Αλλά έτσι είναι ο μισθωτός που κατάφερε να πάρει ένα δίλιτρο να τη φάει όλη τη πούτσα και ο μεγαλο-καρχαρίας επιχειρηματίας στον αφρό.
Δε ξέρουν απο που να τα πάρουν και αυτοι με τα τέρατα των 50 χιλιάδων και πάνω την βγάζουν λάδι.
Αλλά έτσι είναι ο μισθωτός που κατάφερε να πάρει ένα δίλιτρο να τη φάει όλη τη πούτσα και ο μεγαλο-καρχαρίας επιχειρηματίας στον αφρό.
Re: Cars&Moto
Αργοναύτη, πριν 3 χρόνια, όταν είχαμε δουλειά και φράγκα, 1400άρι πήραμε αν και μπορούσαμε και 1800 ή 2000.
Όχι επειδή δεν μας άρεσαν. Επειδή ξέρουμε που ζούμε και ξέρουμε ότι θα την ξανακάνουν γυριστή όπως την είχαν ξανακάνει πριν 4-5 χρόνια και όπως θα την ξανακάνουν στο μέλλον.
Και να σε πω, αν προλαβαίναμε και το σύγχρονο downsizing, 1200άρι ή και 1000άρι θα παίρναμε.
Πριν 2 μήνες, φιλαράκι μου σκότωσε rav4 διετίας, λελουδικό μιλάμε, με 15 χιλιάρικα ..... Πίκρα.
Όχι επειδή δεν μας άρεσαν. Επειδή ξέρουμε που ζούμε και ξέρουμε ότι θα την ξανακάνουν γυριστή όπως την είχαν ξανακάνει πριν 4-5 χρόνια και όπως θα την ξανακάνουν στο μέλλον.
Και να σε πω, αν προλαβαίναμε και το σύγχρονο downsizing, 1200άρι ή και 1000άρι θα παίρναμε.
Πριν 2 μήνες, φιλαράκι μου σκότωσε rav4 διετίας, λελουδικό μιλάμε, με 15 χιλιάρικα ..... Πίκρα.