Φανέλα ΠΑΟΚ
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Κι εμένα η 7 με τρέλανε πιο πολύ από όλες...Πολύ Π.Α.Ο.Κ. η φανέλα...
Πάρτε και την καινούργια της Εθνικής Σουηδίας σε μαύρο λευκό και πορτοκαλί...



- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ας κάνουμε 12ετές συμβόλαιο με την Umbro..έναν χρόνο για κάθε φανέλα του Φοφανά!!
Ελπίζω να κάνει κάποια κίνηση που να ζητήσει από τους φιλάθλους τα σχέδια η ΠΑΕ...ή να στείλουμε εμείς όπως είχαμε πει (αλλά δεν κάναμε) "πέρσυ"
Ελπίζω να κάνει κάποια κίνηση που να ζητήσει από τους φιλάθλους τα σχέδια η ΠΑΕ...ή να στείλουμε εμείς όπως είχαμε πει (αλλά δεν κάναμε) "πέρσυ"
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
"Ο ΠΑΟΚ κατεβαίνει στην Αθήνα έχοντας να προτείνει σχέδια αφού η εταιρία έχει δεχτεί να ράψει ξεχωριστά ρούχα για την ΠΑΕ. Η αλήθεια είναι πως θα γίνει μία κουβέντα για τις προτάσεις του ΠΑΟΚ και των όσων μπορούν να υλοποιήσουν οι άνθρωποι της εταιρίας, κάτι που σημαίνει πως μετά από χρόνια η ΠΑΕ θα μπορεί να έχει μία φανέλα πιο κοντά στα «θέλω της» και βέβαια στις ανάγκες του κοινού. Με βασική, τη ριγέ φανέλα με τις πολλές ρίγες που έχει σημαδέψει την ιστορία της ομάδας."
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=16637
Λέτε?
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=16637
Λέτε?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φοφάνα είσαι θεούλης!Δώσε μας και τα σορτσάκια!Εγώ θα πρώτεινα άσπρο με μαύρες γραμμές για την μαύρη και μαύρο με άσπρες για τις άλλες!
το σήμα της umbro κοκκινο , ραφτό και όχι τυπωμένο που λέει και ο Thanix!
υ.γ.Tώρα είδα τις πίσω καλές αλλά θέλω τις 3 τις Σουηδικές!
το σήμα της umbro κοκκινο , ραφτό και όχι τυπωμένο που λέει και ο Thanix!
υ.γ.Tώρα είδα τις πίσω καλές αλλά θέλω τις 3 τις Σουηδικές!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ανοιξτε ενα πολλ και ας ψηφισουμε σχεδια ρε παιδια! Αφου η παε θα τα δειξει στην Αμπρο ας αποφασησουμε εμεις γ τ σχεδια κ ν τ στειλουμε στη παε
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4163
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚ έχει θέσει ανώτατο όριο πώλησης της φανέλας από την μπουτίκ του τα 49 ευρώ και εφόσον η Umbro του δώσει μία τιμή που να μπορεί να έχει περιθώρια κέρδους με το συγκεκριμένο νούμερο, τότε η συμφωνία θα ολοκληρωθεί.
παοκ24
παοκ24
-
Dimg4
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
μπραβο αν ισχυει αυτη η τιμη και ΠΡΕΠΕΙ να ασχοληθει η παε με τις παραγγελιες για εξωτερικο.
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Fofana φτάνει ρε φίλε.
Μας έχεις κατακαυλώσει.
Αυτή η τελευταία απλά ΔΕΝ υπάρχει.
Αμα δούνε απτην 4 να μπαίνει η ομάδα με ριγέ μαύρο και πορτοκαλί παίζει να τον έχουν σηκωμένο για κανα 2 δεκαετίες και να πηγαίνουν μαυτήν για καφέ στον Πειραιά.
Άσε που θα γίνει sold out σε μιά βδομάδα.
Τίποτα σε flying με δικέφαλο έχεις εύκαιρο??

Μας έχεις κατακαυλώσει.
Αυτή η τελευταία απλά ΔΕΝ υπάρχει.
Αμα δούνε απτην 4 να μπαίνει η ομάδα με ριγέ μαύρο και πορτοκαλί παίζει να τον έχουν σηκωμένο για κανα 2 δεκαετίες και να πηγαίνουν μαυτήν για καφέ στον Πειραιά.
Άσε που θα γίνει sold out σε μιά βδομάδα.
Τίποτα σε flying με δικέφαλο έχεις εύκαιρο??
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
θυμαστε σχεδον στην αρχη καθε χρονιας (πριν και λιγο μετα τα πρωτα προκριματικα) η μπλουζα της πουμα η επισημη
κοστιζε 29 ευρο??? μαλλον επειδη δεν ειχε παρουσιαστει ακομα...
ευχομαι η επομενη να κοστιζει 40-50 γιατι οχι και 30-35
μη φαμε ξανα τα 70αρια στην μαπα!
κοστιζε 29 ευρο??? μαλλον επειδη δεν ειχε παρουσιαστει ακομα...
ευχομαι η επομενη να κοστιζει 40-50 γιατι οχι και 30-35
μη φαμε ξανα τα 70αρια στην μαπα!

