9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Deksi mpak xthes. sumbolaio oxi panw apo 300.000 kai polla eipa. Akou ekei 800.000 . Einai gia na gelas kai na klais mazi.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Boksic4 »

δεξι μπακ πιστευω ειναι η θεση που του ταιριαζει γαντι πλεον... πρεπει να το σκεφτει...
για 5 χρονια θα εχουμε εγγυηση για αυτη τη θεση,
σοβαρα μιλαω εκει μπορει να αποδοσει τελεια
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

συνέχισε τέτοιες εμφανίσεις να με δικαιώνεις που παρακαλάω να μείνεις στην ομάδα χωρίς μείωση για πολλά ακόμα χρόνια!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gergeo4 »

Βλεπω καποιοι κραζετε κ ξανακραζετε το Σαλπι που τουλαχιστον τα δινει ολα και προσπαθει πολυ παραπανω απο πολλους αλλα για τον κ.Γκαρσια που 1 χρονο πλην 3-4 ματς δεν βλεπεται ΤΙΠΟΤΑ!Αν ειχαμε αντι γκαρσια εναν λαζαρ νο2,αντι για τον απαρχαιωμενο σναου ενα φουλ μπακ σαν τον λινο στο νεοτερο κ ενα σωστο 10αρι θα σας ελεγα αλλα φτωχεια καταραμενη κ επιλογες για τα ....
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

σε παρακαλώ μην είσαι οφ τοπικ... :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Photis »

Καλά δηλαδή ρε παιδιά εχτές ο Σαλπιγγίδης ήταν ο χειρότερος μας παίκτης???Συμφωνώ πως 800 χιλιάρικα που παίρνει είναι πολλά αλλά αν θέλετε χειρότερους παίκτες πρέπει να ανατρέξετε σε τόπικ ξένων ποδοσφαιριστών και όχι του Σάλπιγγίδη.
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Δεν ηταν απλα χτες ο χειροτερος παικτης.Ειναι σχεδον μονιμα ο χειροτερος παικτης,καθως θα πρεπει να σκεφτεστε οτι παιζει ΕΞΤΡΕΜ.Να το ξαναπω: ΕΞΤΡΕΜ.Χαρακτηριστικα οπως τρεξιμο,σκυλιασμα,παθος,τακλιν,και σεντρουλες ειναι για αμυντικα χαφ,ακραια μπακ,κεντρικους αμυντικους και οτι αλλο εκτος απο εξτρεμ.Τα εξτρεμ παιζουν το ενας με εναν,δημιουργουν αριθμητικο πλεονεκτημα στην επιθεση με την τεχνικη τους,βλεπουν τερμα με προσωπο,απειλουν με σουτ,συγκλινουν απο τα πλαγια προς το κεντρο,κουβαλανε την μπαλλα και πλειστα οσα τα οποια ο Σαλπι απλα ΔΕΝ.Αν εσας δεν σας ενοχλει δικαιωμα σας.Εμενα πλεον με εχει κουρασει απιστευτα να τον βλεπω εκει δεξια να βασανιζει την μπαλλα.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από trel@menos »

bob έγραψε:συνέχισε τέτοιες εμφανίσεις να με δικαιώνεις που παρακαλάω να μείνεις στην ομάδα χωρίς μείωση για πολλά ακόμα χρόνια!
εεεετσι...
να παρακαλαμε να ειναι χωμα καποιος παικτης μας για να ικανοποιηθει το εγω μας.
ΠΑΟΚ πανω απ ολα και τ @@ μου τα δυο.
ειλικρινα το τοπικ αυτο ειναι σκετο εκτρωμα. δεν ξαναμπαινω στον κοπο να ποσταρω κατι εδω, ουτε καν να ξαναδιαβασω.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

joshua έγραψε:ΕΞΤΡΕΜ.Χαρακτηριστικα οπως τρεξιμο,σκυλιασμα,παθος,τακλιν,και σεντρουλες ειναι για αμυντικα χαφ,ακραια μπακ,κεντρικους αμυντικους και οτι αλλο εκτος απο εξτρεμ.Τα εξτρεμ παιζουν το ενας με εναν,δημιουργουν αριθμητικο πλεονεκτημα στην επιθεση με την τεχνικη τους,βλεπουν τερμα με προσωπο,απειλουν με σουτ,συγκλινουν απο τα πλαγια προς το κεντρο,κουβαλανε την μπαλλα και πλειστα οσα τα οποια ο Σαλπι απλα ΔΕΝ.Αν εσας δεν σας ενοχλει δικαιωμα σας.Εμενα πλεον με εχει κουρασει απιστευτα να τον βλεπω εκει δεξια να βασανιζει την μπαλλα.

Aπό τις πιο αναλυτικές και ολοκληρωμένες δημοσιεύσεις στο συγκεκριμένο τόπικ .

+1976
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

joshua έγραψε:Δεν ηταν απλα χτες ο χειροτερος παικτης.Ειναι σχεδον μονιμα ο χειροτερος παικτης,καθως θα πρεπει να σκεφτεστε οτι παιζει ΕΞΤΡΕΜ.Να το ξαναπω: ΕΞΤΡΕΜ.Χαρακτηριστικα οπως τρεξιμο,σκυλιασμα,παθος,τακλιν,και σεντρουλες ειναι για αμυντικα χαφ,ακραια μπακ,κεντρικους αμυντικους και οτι αλλο εκτος απο εξτρεμ.Τα εξτρεμ παιζουν το ενας με εναν,δημιουργουν αριθμητικο πλεονεκτημα στην επιθεση με την τεχνικη τους,βλεπουν τερμα με προσωπο,απειλουν με σουτ,συγκλινουν απο τα πλαγια προς το κεντρο,κουβαλανε την μπαλλα και πλειστα οσα τα οποια ο Σαλπι απλα ΔΕΝ.Αν εσας δεν σας ενοχλει δικαιωμα σας.Εμενα πλεον με εχει κουρασει απιστευτα να τον βλεπω εκει δεξια να βασανιζει την μπαλλα.

MpoloniLazloprikstemeproponitarades@paokpanwapolapaparia.com
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Photis »

Κουράζετε μερικοί,συγγνώμη που σας το λέω με την εμμονή σας στον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή!
:pano:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Φώτη εγώ θα έλεγα πάλι ότι κουράζουν ορισμένοι με την στήριξη σε αυτόν τον παίκτη. Δηλαδή το σχόλιο πάνω απόεσένα τι είναι; Όποιος διαφωνεί με την χρησιμοποίηση ενός παίκτη δεν κάνει να το λέει; Ή πρέπει να είναι προπονητής; Θα προτιμούσα πάντως ο εν λόγω χρήστης να μας πει το ΓΙΑΤΙ του αρέσει ο Σαλπιγγίδης στη συγκεκριμένη θέση..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

gergeo4 έγραψε:Βλεπω καποιοι κραζετε κ ξανακραζετε το Σαλπι που τουλαχιστον τα δινει ολα και προσπαθει πολυ παραπανω απο πολλους αλλα για τον κ.Γκαρσια που 1 χρονο πλην 3-4 ματς δεν βλεπεται ΤΙΠΟΤΑ!Αν ειχαμε αντι γκαρσια εναν λαζαρ νο2,αντι για τον απαρχαιωμενο σναου ενα φουλ μπακ σαν τον λινο στο νεοτερο κ ενα σωστο 10αρι θα σας ελεγα αλλα φτωχεια καταραμενη κ επιλογες για τα ....
Δεν είναι φτώχεια καταραμένη. Γιατί πολύ απλά αν προσθέσεις το συμβόλαιο του Λαζάρ, του Έτο και του Γιάννου βγάζεις το συμβόλαιο του Σαλπιγγίδη.
Οπότε γιατί να μην πάρουμε ένα εξτρέμ, ένα χαφ και ένα εξτρέμ και να καλύψουμε τις αδυναμίες μας;
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Αντμιν, οταν κανετε edit σε σχολιο βαλτε και το ονομα σας παρακαλω. Μην απλα κανετε διορθωσεις (κι ας μη χρειαζεται)
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Παρ'όλο που τον υποστίριζα,βλέπω ειλικρινά απαίσιες εμφανίσεις στα τελευταία ματς.Αν όντως τα δίνει όλα...αυτό σημαίνει (βάσει αυτών που δείχνει) ότι δεν μπορεί πια,την έχει χάσει την μπάλα εντελώς,είδα σε 2-3 αντεπιθέσεις μας,να γυρίζει την μπάλα τελείως "άκυρα" σε σχέση με την θέση των συμπαικτών του.Δεν ξέρω αν πρέπει να τον κρατήσουμε άλλο.Ειλικρινά.... :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”