P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μεταγραφες δε γινονται...

Αρα κλωνοποιηση...

Εκτος αν ο "χοντρουλης" αφησει τη μερκελ και ερθει μια βολτα στα γρηγορα...

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Βάσει των απουσιών που έχουμε αλλά και τη δυναμικότητα του αντιπάλου.........είναι το πιο δύσκολο ματς τα τελευταία 10 χρόνια.

Βάλτε τα κάτω όλα τα δεδομένα πριν διαφωνήσετε και θα το δείτε ξεκάθαρα.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Χωρικός »

θα παίξει ο κοντός χαφ πίσω απ'τον σεντερ φορ και θα τους πάρουμε τα σώβρακα !!! μήν ανησυχείτε καθόλου! αααα και θα σκοράρει τουλάχιστον δύο γκολ! να με θυμηθείτε!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Photis »

Argonaut4 έγραψε:Βάσει των απουσιών που έχουμε αλλά και τη δυναμικότητα του αντιπάλου.........είναι το πιο δύσκολο ματς τα τελευταία 10 χρόνια.

Βάλτε τα κάτω όλα τα δεδομένα πριν διαφωνήσετε και θα το δείτε ξεκάθαρα.
Σαφέστατα είναι...δε βλέπεις που δεν μιλά κανένας????Άλλους αγώνες ξεσαλώναμε! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Οταν δεν ξεσαλωνουμε πριν το ματς μας βγαινει σε καλο...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Photis »

Σώστος!!
:pano:
Dimg4

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Dimg4 »

sourmenetes έγραψε:Οταν δεν ξεσαλωνουμε πριν το ματς μας βγαινει σε καλο...
Αυτο δεν καταλαβα ποτε. Λες και εμεις παιζουμε!
Ρε φιλε εμεις οπαδοι ειμαστε και κανουμε ονειρα και δικαιουμαστε να ξεφευγουμε λιγο, οι παικτες ομως οχι. Αυτοι εχουν ολοκληρη διοικηση και προπονητικο τιμ που τους βαζει στο σωστο πλανο αγωνιστικα οποτε ειναι εντελως χαζο να γινεται προσπαθεια συγκρατησης καποιου ο οποιος γραφει τον ενθουσιασμο του!
Dimg4

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Αυτη θα ειναι υπερβαση της υπερβασης. Ειναι στο γηπεδο μας με μια ομαδα που μπορουμε να νικησουμε. Ναι ρε γαμωτο να παμε μια φορα στους 16 και οτι βγει μετα!
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από vasilis.A »

καλη επιτυχια ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ...ειμαι σιγουρος οτι θα δω 11 μαχητες στο γηπεδο που θα τα δωσουν ολα για την τεραστια προκριση...ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......................
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Πριν 10' ξύπνησα, και είδα (μεταξύ άλλων) ότι προκριθήκαμε!!!! Το σκορ πρέπει να ήταν 1-0 ή 2-0, δεν θυμάμαι...

Άντε ΠΑΟΚάρα, κάνε το όνειρό μου πραγματικότητα!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από DigitalFan »

Ρε φίλε τα όνειρα που θέλουμε να βγούνε δεν τα λέμε προς τα έξω... Τι θες και μας το λες...;;; :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ARMY »

12 ώρες ακόμη. Δεν το εντέχω λέμε.
Dimg4

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Για να ξερουμε τι εχουμε πετυχει και τι αντιμετωπιζουμε. Reality check το κειμενο

http://www.sport24.gr/football/EuropaLe ... 63416.html

Ασαμόα, το... μαύρο διαμάντι της Ουντινέζε

Ο Κουαντού Ασαμόα, σε αντίθεση με το ματς της Ιταλίας, είναι στην διάθεση του Φραντσέσκο Γκουιντολίν για το δεύτερο αγώνα με τον ΠΑΟΚ και το Sport24.gr αναλύει γιατί αυτό μόνο... καλό δεν είναι για τον "Δικέφαλο".
Αρμέρο ή Ασαμόα; Αυτό φαίνεται να είναι το δίλλημα του Φραντσέσκο Γκουιντολίν για το παιχνίδι της Πέμπτης (22/2) όσον αφορά στην ενδεκάδα απέναντι στον ΠΑΟΚ.

Ο Γκανέζος πλέον σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι (σ.σ. είχε επιστρέψει με ένα πρόβλημα στον ώμο από το Κόπα Αφρικα και έτσι δεν έπαιξε στο "Φρίουλι") είναι διαθέσιμος για τον Ιταλό τεχνικό και έτσι ο τελευταίος έχει ένα όπλο περισότερο στην διάθεσή του. Και τι όπλο μάλιστα...

Ο Κουαντού Ασαμόα θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του αφρικανικού ποδοσφαίρου την δεδομένη χρονική στιγμή.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά και ένας παίκτης που μπορεί να φέρει στους Ιταλούς πολλά λεφτά μετά τον Αλέξις Σάντσες που πωλήθηκε στη Μπαρτσελόνα το προηγούμενο καλοκαίρι.

Εξηγούμεθα... Ο διεθνής Γκανέζος ανήκε στην Μπελιντσόνα και αφότου αποκτήθηκε από την Ουντινέζε ως δανεικός, έκανε το ντεμπούτο του στις 11 Γενάρη του 2009 απέναντι στην Σαμπντόρια.

Ο 23χρονος μέσος άρχισε να ξεδιπλώνει το ταλέντο του, να ξεχωρίζει με το δυνατό του τάκλιν, τον καλό έλεγχο της μπάλας, αλλά και την δυνατότητα του να τη μεταβιβάζει σωστά.

Κάπως έτσι η Ουντινέζε "αναγκάστηκε" να δαπανήσει 800.000 ευρώ για την αγορά του. Χρήματα που φαίνεται πως θα βγάλει πολλαπλάσια μιας και ήδη ο Ασαμόα έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων ομάδων.

Μάντσεστερ Σίτι και όχι μόνο...

Ποιες είναι αυτές; Καταρχήν, η Μάντσεστερ Σίτι από την περασμένης σεζόν, ενώ στο μάτι τον είχε βάλει και η Φιορεντίνα.

"Δεν μπορώ να αρνηθώ πως τον πελάτη μου θέλουν πολλοί σύλλογοι", είχε δηλώσει ο εκπρόσωπος του, Κλαούντιο Βαρέγκι και πρόσθεσε:

"Η Μάντσεστερ Σίτι είναι μια από αυτές τις ομάδες αλλά δεν είναι η μοναδική. Η Φιορεντίνα έδειξε πρώτη ενδιαφέρον αλλά έχουμε αποφασίσει να μην συζητήσουμε με την Ουντινέζε μέχρι να ολοκληρωθεί η σεζόν".

Ακόμη όπως είχε γραφτεί στην Ιταλία, ενδιαφέρον για τον Ασαμόα είχε εκφράσει και η Μίλαν, δίχως όμως το συγκεκριμένο ζήτημα να "τρέξει".

Οσο για τα χρήματα που πρέπει να δαπανήσει μία ομάδα για να τον αποκτήσει; Σύμφωνα με τα όσα γράφονται στο εξωτερικό η τιμή του αγγίζει τα 30 εκ. ευρώ. Μετά από όλα αυτά μήπως θα είναι καλύτερα να αγωνιστεί ο Αρμέρο;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Παίχτες του ΠΑΟΚ, το μόνο πράγμα που έχετε να κάνετε σήμερα είναι,

ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.


Όλα τα άλλα θα έρθουν απο μόνα τους.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όταν δει τον Μπαλάφα, αυτός ο άμπαλος Γκανέζος, δεν θα μπορεί να κάνει ούτε κοντρόλ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”