P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Dimg4

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Dimg4 »

ARMY έγραψε:Xωρίς Ντι Νατάλε η Ουντινέζε

Χωρίς το μεγάλο της αστέρι τον Αντόνιο Ντι Νατάλε θα αγωνιστεί η Ουντινέζε στην Θεσσαλονίκη για την ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ για την φάση των «32» του Γιουρόπα Λιγκ. Ο Φραντσέσκο Γκουϊντολίν αναγκάστηκε να αφήσει εκτός τον 34χρονο άσο ο οποίος δεν ξεπέρασε τον τραυματισμό του.

Αναλυτικά οι 20 ποδοσφαιριστές που έρχονται στην Θεσσαλονίκη: Χαντάνοβιτς, Παντέλι, Ρόμο, Αρμέρο, Μπάστα, Μπενάτια, Ντανίλο, Ντομίτσι, Εκστραντ, Φερονέτι, Νεουτον, Πασκουάλε, Αμπντί, Ασαμόα, Μπατόκιο, Μπεντίν, Παζι΄νσα, Φαμπρίνι, Φλόρο Φλόρες, Μαρσουρα


Πηγή:γαζετα

αρα βασικος ο ντι ναταλε :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ποιον να δουμε αραγε στη θεση του φωτακη αυριο????

Θεωρω πως θα δουμε πιο επιθετικογενη παιχτη (π.χ.γεωργιαδη,γιαννου ισως και λινο) παρα μετατοπισμενο αμυντικο χαφ π.χ. λαζαρ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μπαλάφας λαίμαι!
Παίζει δεξί μπακ, σέντερ-μπακ, αμυντικό χαφ ακόμη και επιθετικό χαφ (σκοράρει άλλωστε)!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αμα θα εχεις μπαλαφα δυσκολα θα εχεις και λινο...

Δεν ξερω,ειναι τρελο μπερδεμα...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από eorptol »

Γρια σου ρε αντελινο ψυχαρα πάντα δικός μας .....:):):):)
Άβαταρ μέλους
paprica
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:31
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από paprica »

Για να καταλάβουμε πόσο δύσκολο θα είναι το παιχνίδι και πόσο καλή ομάδα είναι η Ουντινέζε, φτάνει μόνο να δούμε πως η Νάπολι, που βρίσκεται 3 θέσεις και 5 βαθμούς χαμηλότερα, έκανε πλάκα χθες στην Τσέλσυ.Πολλή προσοχή, αυτοσυγκέντρωση και πάθος και θα τα καταφέρουμε.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από eorptol »

Επειδη το έχουμε ξανακάνει με φενερ με τοτεναμ με δυναμο μπορούμε δυνατά χωρίς ηττοπάθεια παίζονται αρκει να είμαστε εμείς καλα και θα είμαστε
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από kos »

κατα την προσωπικη μου αποψη δυο ειναι οι επιλογες για να λυθει ο γριφος στο κεντρο.

1) μπαλαφας μπροστα απο τα στοπερ και μπροστα του παμπλο-λαζαρ. εαν σταθουμε τυχεροι πισω, θα κλεψουμε το ματς. εαν οχι....

2) σταφυ-λινο αριστερα, μιρο-γεωργιαδης δεξια και σαλπι πισω απο τον κλαους. ο κοντος χανει λιγο σε υποδοχη και σπασιμο μπαλας αλλα ξερω οτι θα σκυλιασει για να βοηθησει τα χαφ και εαν μπει σε δευτερο χρονο στην περιοχη θα το καρφωσει. επισης θα στηριξει τον κλαους που μονος του θα χαθει μεσα στα 3 στοπερ των ιταλων, και θα κερδισει αρκετα φαουλ εξω απο την περιοχη.

ΥΓ. ο γεωργιαδης δεν εχει αντοχη και δυναμη για να βοηθησει τα χαφ. εαν παιξει με λινο στα ακρα εχουμε ελπιδες να μπουμε περιοχη. αντιθετα απο δεξια οι χαμηλες του σαλπι δυσκολα θα βρουν τον κλαους.
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Holypaok »

Αρχης γενομενης απο τη Δευτερα καθε μερα που παω στη δουλεια κατι μου φταιει.Δε μπορω να συγκεντρωθω με τιποτα.Παω σπιτι κ βαριεμαι αφορητα.Δεν εχω διαθεση να βγω ουτε να μεινω μεσα.Μια μερα μου χει καρφωθει στο μυαλο,η Πεμπτη.Τοση λαχταρα κ αγωνια για ενα αγωνα ειχα να νιωσω απο τη σεζον 2009 - 2010 και τον αγωνα με το βαζελο μεσα,τοτε που ημαστε τρενο.Μια ρημαδα μερα ακομα κ ανεβαινουμε να δουμε ΠΑΟΚαρα.
Ειμαι αισιοδοξος οτι θα παμε καλα.Η τυχη ηταν σκληρη απεναντι μας με το θεο των τιτλων κ των διακρισεων την Κυριακη αλλα την Πεμπτη θα μας χαμογελασει.
το μονο που θελω ειναι να κυλησει το ματς χωρις τραυματισμους κ εκτακτες αλλαγες πλανων.για ολα τα αλλα θαφροντισει το καρμα η φανελα κ ο εγωισμος των παικτων.Α ναι κι εμεις απο την εξεδρα



Sent from my Ipad using only my two thumbs and my middle finger
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Alastor »

ειναι η ωρα να κανουμε την υπερβαση,ειναι καιρος να παρουμε μια προκριση που σαν συλλογο μας αξιζει,ασχετα με το αγωνιστικο.....

μια προκριση επι της ουντινεζε,θεωρω πως λυνει τελειως τα οποια ληξοπροθεσμα προβληματα μας αφησε ο ζαγορακης σε οικονομικο κομματι,ανεβαζει το πρεστιζ του συλλογου που μπορει να αποφερει καλυτερους χορηγους,καλυτερα συμβολαια σε τηλεοπτικα και δυνατοτερα φιλικα με ευρωπαικες ομαδες το καλοκαιρι...

αδερφια,αυριο γραφουμε ιστορια
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Odi »

Μιας και αναφέρθηκε ξέρει κάποιος να μας πει ποια θα είναι τα οικονομικά οφέλη για την ομάδα από την αυριανή πρόκριση; (Ναι είμαι αισιόδοξος). :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ενα κατοσταρικο σε περιπτωση προκρισης συν 140 απο τη νικη συν το μαρκετ πουλ...
Υπολογισε οτι μεχρι να τελειωσει και η φαση των 16 θα εχουμε κανενα 1.0-1.5 μυριο...
Μαζι με εισητηρια και τα ρεστα εννοειται..
Άβαταρ μέλους
thodoris31
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
Τοποθεσία: Καμποτζη

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από thodoris31 »

Δεν πρεπει με τιποτα να δεχτουμε γκολ αμα θελουμε να προκριθουμε. :pano:

Το νου σου Τσιριλο,Μαλεζα..το νου σας ρεμαλια! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εχουμε παιχτες με πειρα και αυτο ειναι συν...Μπορει η ταχυτητα των ιταλων να ειναι μεγαλυτερη αλλα εχουμε καποιους παιχτες που τετοια ματς τα "μασανε"...

Δε λεω οτι περναμε αερα,αλλα η πειρα θα παιξει μεγαλο ρολο..

Θελω ΠΑΜΠΛΟ ηγετη,σαλπι σκυλι,αθανασιαδη εκτελεστη,λαζαρ βιονικο,κρεσιτς γατο,τσιριλο ρουφιανο ιταλιανο,μαλεζα
κυριαρχο,σναουτσνερ εμπειρο,λινο φαρμακερο και γεωργιαδη φωτοβολιδα...

Ζηταω πολλα...?????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

sourmenetes έγραψε:Εχουμε παιχτες με πειρα και αυτο ειναι συν...Μπορει η ταχυτητα των ιταλων να ειναι μεγαλυτερη αλλα εχουμε καποιους παιχτες που τετοια ματς τα "μασανε"...

Δε λεω οτι περναμε αερα,αλλα η πειρα θα παιξει μεγαλο ρολο..

Θελω ΠΑΜΠΛΟ ηγετη,σαλπι σκυλι,αθανασιαδη εκτελεστη,λαζαρ βιονικο,κρεσιτς γατο,τσιριλο ρουφιανο ιταλιανο,μαλεζα
κυριαρχο,σναουτσνερ εμπειρο,λινο φαρμακερο και γεωργιαδη φωτοβολιδα...

Ζηταω πολλα...?????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλονοποίηση ή μεταγραφές! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”