P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πολυ μυστικισμος και στις 2 ομαδες...Καποιος θελει να κανει την εκπληξη αλλα δεν ξερουμε αν οι ιταλοι κανουν κανενα μαγικο και βαλουνν μεσα ντι ναταλε ο οποιος απ'οτι ακουγεται θα ακολουθησει την αποστολη.

Ουτε ο μπολονι δειχνει κατι προς το παρον και μπορει να ειναι σκοπιμο..Για να δουμε...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Κατι λεγαμε για εκπληξεις...


Ο Λάσλο Μπόλονι προϊδέασε κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας τους ποδοσφαιριστές του για τις σκέψεις που έχει όσον αφορά στα πλάνα πρόκρισης στον μεγάλο αγώνα της Πέμπτης.




Ο Ρουμάνος τεχνικός του ΠΑΟΚ, συνεχίζει να σκέφτεται το πώς θα καλύψει το κενό του Γιώργου Φωτάκη, με τις επιλογές να έχουν γίνει πλέον… τέσσερις.

Σίγουρα οι τρεις λύσεις είναι αυτές που γνωρίζουν άπαντες από την προηγούμενη εβδομάδα. Οι Γιάννου, Μπαλάφας ή Τσουκαλάς.

Αυτό που ουδείς προβλέπει, είναι μία σκέψη που έγινε πρόσφατα και δεν αποκλείεται να πάρει σάρκα και οστά.

Αυτή η σκέψη, αφορά την είσοδο του Κώστα Σταφυλίδη στο αριστερό άκρο της άμυνας, την μετατώπιση του Λίνο σε ρόλο χαφ και την μεταφορά του Γιώργου Γεωργιάδη στον άξονα, κάτι που συγκεντρώνει σεβαστές πιθανότητες.

Αύριο αναμένεται να φανεί περισσότερο το που προσανατολίζεται ο Ρουμάνος, πάντως όπως και να χει, οι σκέψεις του παρουσιάζουν αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον.

http://www.paok24.com



Η λογικη λεει πως ο σταφυλλιδης πρεπει να ξεκινησει ως αριστερο μπακ ωστε να εχουμε τα τρεξιματα του.Η λογικη παλι λεει οτι η φαρμακερη σεντρα του λινο και το καλο στημενο του δεν πρεπει να παραληφθει.Αρα ή σαν χαφ-εξτρεμ ή πισω απο τους επιθετικους..

Ο γεωργιαδης εχει τα τρεξιματα ωστε να μαρκαρει ψηλα αλλα δεν ξερω αν μπορει να πιασει στη θεση του επιθετικου χαφ αν βεβαιως ισχυσει αυτο το σχημα..Βεβαια μπορει να πεταγεται ως δευτερο φορ πραγμα το οποιο ειναι παρα πολυ καλο γιατι με την ταχυτητα του μπορει να σπασει την αμυνα...

Καλο ακουγεται αυτο το σεναριο..Για να δουμε...Κατι ωρες μεινανε..
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από lostre_4 »

Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ!!! :opaokara: :opaokara:
Δεν φοβάμαι καθόλου και θεωρώ οτι θα τους κερδίσουμε εύκολα! :twisted:
Δεν υποτιμώ καθόλου τους ρουφιάνους :mrgreen: τους Ιταλούς μα πιστεύω πως αν φανεί η ομάδα σοβαρή και σε καλή μέρα, μέσα στο κολαστήριο της τεράστιας ΤΟΥΜΠΑΣ θα χεστούν πάνω τους!!! :opaokara: :opaokara:
Η κερκίδα πρέπει να θυμίζει κάτι απο παλιά... :nairepaok:
Εκεί να δεις πως περνάμε στους 16...ετσι απλα!!! ΠΑΟΚ είσαι!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από DigitalFan »

Γεια σας παιδια... Θέλω να κάνω μια ερώτηση... Είμαστε με ένα παιδί και θέλουμε να πάμε στο ματς, αλλά η μόνη λύση είναι το μεσημέρι της Πέμπτης που θα φτάσουμε Σαλονίκη να πάμε στα εκδοτήρια του γηπέδου να παρουμε 2 εισητήρια. Πιστεύετε ότι θα έχουν μήνει προς διάθεση κάποια, ή θα έχει γίνει sold out ήδη...; Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Karelias »

Αν υποψιαστώ ότι θα κάνουν οι gayροι sold out κι όχι εμείς θα πεθάνω.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Karelias έγραψε:Αν υποψιαστώ ότι θα κάνουν οι gayροι sold out κι όχι εμείς θα πεθάνω.
Πιστευω πως θα γινει το sold out...
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από DigitalFan »

Θέλει ΜΟΝΟ πιστωτική και εγώ δεν έχω...!
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από lefis »

συνηθως αν πας εξω απο το εκδοτηριο που ειναι μπροστα στην μπουτικ ολο και καποιον θα βρεις να πουλαει κανα εισητηριο ασε που δεν πιστευω να πουληθουν ολα
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Στα υποψιν...Ας προφυλαξουμε την ομαδα απο τυχον προστιμα ή και κλεισμενων θυρων γηπεδο...

Εκτος απο τη ζημια που εχουμε οικονομικα,μιας και τα λεφτα δε μας περισσευουν φανταστειτε να περασουμε στην επομενη φαση και να εχουμε αδειο γηπεδο...Ειναι μεγαλο κριμα....

ΜΟΝΟ ΦΩΝΗ...

ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Δευτέρα κατι έχω, την Τρίτη δεν αντέχω, Τετάρτη πως βαριέμαι, την Πέμπτη δεν κρατιέμαι...
Και τα στρουμφάκια ΠΑΟΚ είναι. :opaokara: .
Δε περνάει ΛΑΙΜΑΙ...
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Από Admin Team
Τετάρτη, 22 Φεβρουάριος 2012 09:43

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, με δηλώσεις του, εξέφρασε την πίστη του πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να προκριθεί στους "16" του Europa League.
Αναλυτικά τα όσα είπε στα "Σπορ του Βορρά":



Για το αν παρακολούθησε τον πρώτο αγώνα του ΠΑΟΚ με την Ουντινέζε, τόνισε: "Φυσικά και είδα το πρώτο ματς του ΠΑΟΚ στην Ιταλία και πιστεύω ότι το 0-0 ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα μας. Ο ΠΑΟΚ μας μπορεί να προκριθεί, παρότι η Ουντινέζε είναι μία πολύ δύσκολη ομάδα. Στην Τούμπα οι πιθανότητες είναι 50-50. Ωστόσο ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη έχει πάρει σπουδαία αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια και μπορεί να τα καταφέρει. Ποιος ξεχνάει τις νίκες με Βιγιαρεάλ, με Φενέρμπαχτσε και τις άλλες μεγάλες προκρίσεις;".
Ο Βιεϊρίνια δεν έχει χάσει παιχνίδι του ΠΑΟΚ αφού έχει εντοπίσει ελληνικό μαγαζί με NOVA και μπορεί εκεί να παρακολουθεί όλα τα παιχνίδια.
"Ανυπομονώ όταν τελειώσει το πρωτάθλημα στη Γερμανία να βρεθώ ξανά στην Τούμπα για να δω ξανά ένα παιχνίδι του ΠΑΟΚ από κοντά. Πιστεύω ότι θα προλάβω κάποια ματς στα πλέι οφ!".
Για τον ΠΑΟΚ, ανέφερε: "O ΠΑΟΚ είναι η οικογένειά μου! Εύχομαι λοιπόν στους φίλους μου με τους οποίους είχαμε φέρει μαζί την ομάδα και φέτος (όπως και πέρυσι...) μέχρι τους "32" του Europa League να κερδίσουν και να πάρουν την πρόκριση γιατί πραγματικά το αξίζουν! Και η ομάδα το αξίζει και ο κόσμος. Να μην ξεχάσει κανένας τι έχει καταφέρει αυτή η ομάδα τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και να πιστέψουν όλοι μαζί ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Είμαι αισιόδοξος παρά τις δυσκολίες που έχει η ρεβάνς με την Ουντινέζε".


......μπορει να εχει φυγει απο την ομαδα μας....δεν εχει φυγει απο τον ΠΑΟΚ μας......
παικταρα μου......μακαρι να σουν εδω.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Karelias έγραψε:Αν υποψιαστώ ότι θα κάνουν οι gayροι sold out κι όχι εμείς θα πεθάνω.

Θα είναι εξαιρετικά τραγικό,indeed.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Olorin »

Vladimir Lenin έγραψε:Kalyspera my brothers! Sas evxomai prokrisi kai dynata! opos symera i CSKA! Filia kai xairetismoys from very hot tonight Moscow.
P.S. an den kano lathos symera sta proastia mas akousa pos patisan ena skouliki
Γειά σου Vladimir, αν είμαστε πιο τυχεροί από ότι πέρσι με εσάς ;) τότε θα προκριθούμε.
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ARMY »

Xωρίς Ντι Νατάλε η Ουντινέζε

Χωρίς το μεγάλο της αστέρι τον Αντόνιο Ντι Νατάλε θα αγωνιστεί η Ουντινέζε στην Θεσσαλονίκη για την ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ για την φάση των «32» του Γιουρόπα Λιγκ. Ο Φραντσέσκο Γκουϊντολίν αναγκάστηκε να αφήσει εκτός τον 34χρονο άσο ο οποίος δεν ξεπέρασε τον τραυματισμό του.

Αναλυτικά οι 20 ποδοσφαιριστές που έρχονται στην Θεσσαλονίκη: Χαντάνοβιτς, Παντέλι, Ρόμο, Αρμέρο, Μπάστα, Μπενάτια, Ντανίλο, Ντομίτσι, Εκστραντ, Φερονέτι, Νεουτον, Πασκουάλε, Αμπντί, Ασαμόα, Μπατόκιο, Μπεντίν, Παζι΄νσα, Φαμπρίνι, Φλόρο Φλόρες, Μαρσουρα


Πηγή:γαζετα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Vladimir Lenin έγραψε:Kalyspera my brothers! Sas evxomai prokrisi kai dynata! opos symera i CSKA! Filia kai xairetismoys from very hot tonight Moscow.
P.S. an den kano lathos symera sta proastia mas akousa pos patisan ena skouliki
Ευχαριστούμε για τις ευχές σου Βλαδίμηρε! Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος στην παρέα μας!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”