P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δυστυχώς παρουσιάστηκε εμπόδιο και στη δική μου δουλειά που με υποχρεώνει να είμαι στην Αθήνα αύριο και μεθαύριο! Δεν πειράζει! Θα βρεθούμε, πρώτα ο Θεός τον Μάρτιο με την Ολλανδέζα ή την Βελγίδα και μετά με τον γαύρο, ώστε να πάμε με καλό καιρό στο Manchester (στους 4) για να γελοιοποιήσουμε τον Rooney και την παρέα του!

Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Θα τους ειπες τιποτα τετοια παραξενα στη δουλεια και δε θα σε αφησαν Αποστολη.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όχι έχουμε έλεγχο από ISO.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:... ώστε να πάμε με καλό καιρό στο Manchester (στους 4) για να γελοιοποιήσουμε τον Rooney και την παρέα του!
Γι αυτό μ αρέσεις. :D :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

...και στον τελικό (Bουκουρέστι) θα γίνει της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα!
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Δεν πειραζει τιμημενα και περηφανα εκτος Σαλονικα Παοκτσακια μου.
Θα ειστε εδω με το μυαλο και την ψυχη σας.
Εξαλου....θα ειναι εκει ο ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ να βγαλει τα λαρυγγια του και για την παρτυ σας :opaokara:

υ.γ. τιμη και δοξα σε ολους οσους αγαπουν τον ΠΑΟΚ, και η πουτ@να η ζωη τα εφερε ετσι, να ζουνε μακρυα του.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ετσι...Νοητικα ειμαστε καε φορα στο γηπεδο...Τι να κανουμε...

ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...
ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΤΟΥΜΠΑ....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από danirifle »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Δεν πειραζει τιμημενα και περηφανα εκτος Σαλονικα Παοκτσακια μου.
Θα ειστε εδω με το μυαλο και την ψυχη σας.
Εξαλου....θα ειναι εκει ο ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ να βγαλει τα λαρυγγια του και για την παρτυ σας :opaokara:

υ.γ. τιμη και δοξα σε ολους οσους αγαπουν τον ΠΑΟΚ, και η πουτ@να η ζωη τα εφερε ετσι, να ζουνε μακρυα του.
είναι πολύ δύσκολο. πρώτη χρονιά το βιώνω φέτος και δε θα αντέξω για πολύ ακόμα...
ΠΟΥΤΑΝΑ αθήνα ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:θα ειναι εκει ο ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ να βγαλει τα λαρυγγια του και για την παρτυ σας :opaokara:
Κάντο όπως ο ΤΑΓΜΑ.Αφήστε τη φραπεδιά και το σποράκι και δώστε δύναμη στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Karelias »

Φραπεδιά τον Φλεβάρη και στις 8 η ώρα;
Μα τι λέω, ΠΑΟΚ είσαι αφού επειδή. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

ΠΑΟΚαρα ΠΑΟΚαρα σ' αγαπώ
ΠΑΟΚαρα ΠΑΟΚαρα σ' αγαπώ
γιατί είσαι στην Ευρώπη το καλύτερο σιρόπι
ΠΑΟΚαρα ΠΑΟΚαρα σ' αγαπώ!!!

Ακόμα Τρίτη είναι ρε π**στη;;; :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Δυστυχώς ούτε εγώ θα ανέβω.....ας ελπίσουμε στον επόμενο γύρο να είμαστε όλοι οι Αθηναίοι εκεί.

ΦΩΝΑΞΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ........ΤΟΝ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΟΒΩ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
shogoon
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 08:47

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από shogoon »

Tιμή και δόξα στα ΠΑΟΚτσάκια από Αθήνα που ήρθαν με το λεωφορείο τον ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ στην Ιταλία και συμπλήρωσαν 30 και πλέον ώρες στον δρόμο της επιστροφής. Θα φωνάζουμε εμείς για σας αν και από όσο σας έκοψα είστε όλοι φωνακλάδες!!!! Πρόκριση και επόμενη στάση Ολλανδία ή Βέλγιο!!!
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Εικόνα
Vladimir Lenin
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 23:08
Τοποθεσία: Moscow

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Vladimir Lenin »

Kalyspera my brothers! Sas evxomai prokrisi kai dynata! opos symera i CSKA! Filia kai xairetismoys from very hot tonight Moscow.
P.S. an den kano lathos symera sta proastia mas akousa pos patisan ena skouliki
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”