μαμημενες εξετασεις
παμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ. η ουντινεζε εχει χοντρο προβλημα στο γκολ χωρις ντι ναταλε. πιστευω αν καταφερουμε να κρατησουμε το 0 πισω θα περασουμε. ενα γκολ κουτσα στραβα θα το βαλουμε.
ΑποστόληςΑ έγραψε:Είναι πιθανό να ανέβω κι εγώ μαζί με έναν συνάδελφό μου που είναι κι αυτός ΠΑΟΚτσάκι! Θα ξέρω αύριο!
kataramenos5 έγραψε:Πόσο ζηλεύω.![]()
![]()
sourmenetes έγραψε:Και γω ειμαι υπο μεγαλη σκεψη για να ανεβω...
Αν δεν ειναι τωρα θα ειναι με αλκμααρ ή αντερλεχτ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bane1980 έγραψε:Εγώ+1 πάντως θα ανέβουμε από Αθήνα για να σκυλιάσουμε μαζί με τους 11-14 στο χόρτο και τους άλλους 30.000 στις κερκίδες!
Αν και τρελαμένα, δεν είναι όλα της Αθήνας..ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε: τρελαμενα ακουγωνται τα Παοκτσακια της Αθηνας![]()
....
Πεμπτη Βραδυ στον ΝΑΟ ....... εμπρος ολης της γης κολασμενα Παοκια.....το πεπρωμενο σας καλει....
Το κολπο ειναι γνωστο...Ξερεις...theoPAOK έγραψε:Τι να πείς..
Σε ένα απο τα μεγαλύτερα ματς της ΠΑΟΚάρας μας..Εγώ καταφέρνω να έχω φροντηστίριο..
Κάντε το 10:05 να πούμε..Γ@μω την γκαντεμιά μου γ@μω...
Να καούν να καούν τα μπ@ρδελα τα φροντιστήρια..
Πάει δεν πάει,εγώ να καούν θέλω..![]()
Τουλάχιστον για την Πέμπτη..![]()
Και δεν έχω και Streaming ... Χάλασε το κινητό....γ@μώτη...![]()
![]()
Εννοειται..Μην περιμενει κανεις κανενα διαστημικο παιχνιδι,γιατι αμα ανοιξει ο ρυθμος την πατησαμε...PAPA TSIBIKOS έγραψε:Νομίζω ότι πρέπει να πάμε τσούκου τσούκου για να κλέψουμε το ματς.
Tι κολπα και μαλακιεσ, πες στον πατερα η στην μανα σου οτι θες να πας στο ματς για μια φορα, δεν παιζει να μην σε αφησουνsourmenetes έγραψε:Το κολπο ειναι γνωστο...Ξερεις...theoPAOK έγραψε:Τι να πείς..
Σε ένα απο τα μεγαλύτερα ματς της ΠΑΟΚάρας μας..Εγώ καταφέρνω να έχω φροντηστίριο..
Κάντε το 10:05 να πούμε..Γ@μω την γκαντεμιά μου γ@μω...
Να καούν να καούν τα μπ@ρδελα τα φροντιστήρια..
Πάει δεν πάει,εγώ να καούν θέλω..![]()
Τουλάχιστον για την Πέμπτη..![]()
Και δεν έχω και Streaming ... Χάλασε το κινητό....γ@μώτη...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Έτσι ακριβώς είναι. Πρωταρχικός και σχεδόν μοναδικός στόχος πρέπει να είναι να κρατήσουμε το μηδέν. Όσο θα είναι μηδέν μηδέν μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι. Θέλει πολύ συντηρητική προσέγγιση. Η Ούντινε θα είναι η πιο ποιοτική ομάδα των τελευταίων ετών που παίζουμε στην Τούμπα. Ανώτερη και από την Tottenham της Τούμπας, πιο έτοιμη από τη Μόσχα της Τούμπας και επίσης καλύτερη της και Ajax και Villareal. Επειδή γενικά φέτος εναντια σε καλές ομάδες έχουμε δυστοκία στην Τούμπα (ακόμη και επί εποχής Adelino) θέλει πολύ σφιχτό και πειθαρχημένο παιχνίδι. Αντί ποδόσφαιρο μέχρι εκεί που δεν πάει, απόλυτη συγκέντρωση στη μιση ευκαιρία που θα μας προκύψει και λίγη τύχη. Και αφού δεν έχουμε παιχνίδι το σαββατοκύριακο ας το πάμε έτσι και μέχρι την παράταση και στα πέναλτι. Στα ισα δε βλέπω με τίποτε να τη χτυπάμε την Ούντινε. Κλεφτοπόλεμος και ότι βγει. Είναι ιστόρικη ευκαιρία.PAPA TSIBIKOS έγραψε:Νομίζω ότι πρέπει να πάμε τσούκου τσούκου για να κλέψουμε το ματς.
Νομίζω το bullshit είναι ταμάμ....ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:ρε Σουηδε...αυτο το ....paparies....πως μεταφραζεται;![]()
...δεν το το καταλαβαινει ο μεταφραστης στο Google;
dimitris1408 έγραψε:Tι κολπα και μαλακιεσ, πες στον πατερα η στην μανα σου οτι θες να πας στο ματς για μια φορα, δεν παιζει να μην σε αφησουνsourmenetes έγραψε:Το κολπο ειναι γνωστο...Ξερεις...theoPAOK έγραψε:Τι να πείς..
Σε ένα απο τα μεγαλύτερα ματς της ΠΑΟΚάρας μας..Εγώ καταφέρνω να έχω φροντηστίριο..
Κάντε το 10:05 να πούμε..Γ@μω την γκαντεμιά μου γ@μω...
Να καούν να καούν τα μπ@ρδελα τα φροντιστήρια..
Πάει δεν πάει,εγώ να καούν θέλω..![]()
Τουλάχιστον για την Πέμπτη..![]()
Και δεν έχω και Streaming ... Χάλασε το κινητό....γ@μώτη...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
90 min before re! So that the udinese players shit them selves and that our players go in with a hard on!!!nico4 έγραψε:180 λεπτά; Δηλαδή εκτός από παράταση θα βαραμε και για μια ώρα πεναλντι;