9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
αρκετα καλος και παραλιγο να το χωσει στο τελος... δεν πειραζει, ειμαστε περηφανοι για ολους πατηστε την ουντινεζε!!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
μπράβο για σήμερα
ειδικά στο πρώτο ημίχρονο δημιούργησε πολλές καταστάσεις και έκανε μπούκες
ειδικά στο πρώτο ημίχρονο δημιούργησε πολλές καταστάσεις και έκανε μπούκες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Κυρ 19 Φεβ 2012, 22:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Διεγράφησαν αρκετά απο τα τελευταία ποστ. Αν μπείτε στη διαδικασία να ρωτήσετε και το λόγο, απλά δεν θα λάβετε απάντηση όσοι συμμετείχατε. Κοινή νοημοσύνη χρειάζεται. PM Στάλθηκε όπου χρειάζεται.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Γιατί όποτε μπαίνω σε αυτό το τόπικ υπάρχει ένταση;; Δεν βαρεθήκατε ορισμένοι να κράζετε;;
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Τι εγινε παλι?? Ποιος ο λογος μαλωματος παλι? Τοσο χαλια ηταν ο σαλπι για να βρεθει αφορμη να αρχισετε παλι???rainmaker έγραψε:Διεγράφησαν αρκετά απο τα τελευταία ποστ. Αν μπείτε στη διαδικασία να ρωτήσετε και το λόγο, απλά δεν θα λάβετε απάντηση όσοι συμμετείχατε. Κοινή νοημοσύνη χρειάζεται. PM Στάλθηκε όπου χρειάζεται.
Ελεος πια, ελεος ειλικρινα... τον κραζουμε που ζηταει σφυριγματα? ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ. Τον ψοφησε στα κλωτσιδια το τσεκουρι ο ξανθος ο καγκουρας του σκουληκιου
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δυστυχώς ο Σαλπι ηταν και αυτός "θύμα" τις κακής λειτουργίας του κέντρου, οπου εκτός του Γκαρσία κανένας άλλος δεν τον έπαιζε σωστά με αποτέλεσμα μέσα σε 5 αμυντικούς να μην εχει χώρο για κούρσες, όταν αρχίσαμε προς το τέλος του πρώτου ημιχρόνου να παίζουμε σωστά από τα πλάγια έγιναν μερικές φάσεις για γκόλ.
Πάντως ήταν μαχητικός- μέτριος κατα την προσωπική μου άποψη εχθές, γιατί απο τέτοιους παίκτες θέλουμε να κάνουν την διαφορά και οχι απο τον Γιάννου και τον κάθε πιτσιρικά.
Πάντως ήταν μαχητικός- μέτριος κατα την προσωπική μου άποψη εχθές, γιατί απο τέτοιους παίκτες θέλουμε να κάνουν την διαφορά και οχι απο τον Γιάννου και τον κάθε πιτσιρικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δημήτρη συγνώμη αλλά ή μείωση με τα μισά λεφτά το καλοκάιρι ή αντίο.
Δεν γίνεται να είσαι άλλο στην ομάδα με αυτά τα λεφτά και με αυτήν την συνολικά πενιχρή αγωνιστικά συμπεριφορά.
Δεν γίνεται να είσαι άλλο στην ομάδα με αυτά τα λεφτά και με αυτήν την συνολικά πενιχρή αγωνιστικά συμπεριφορά.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
10.000 μαξιμουμ.
χαλαρωστε ρε παιδια. λες και μονο ο σαλπι εχει ευθυνη για οτι γινεται στην ομαδα.
σημερα παντως εμενα μ αρεσε. τουλαχιστον απο τους 4 μπροστα ηταν ο καλυτερος και αυτος που δημιουργησε τα περισσοτερα ρηγματα.
σε λαθος θεση παιζει. τι περιμενετε δηλαδη? να βγαζει ματια συνεχεια?
δεν ειναι ωρα μετα απο ηττες συνεχεια να στοχοποιειται ο σαλπι.
ουτε ειναι δυνατον την ωρα του αγωνα μετα το 0-3 να του βριζουν τη μανα καποιοι για να ξεχαρμανιασουν. ευτυχως ηταν πολλοι λιγοι.
χαλαρωστε ρε παιδια. λες και μονο ο σαλπι εχει ευθυνη για οτι γινεται στην ομαδα.
σημερα παντως εμενα μ αρεσε. τουλαχιστον απο τους 4 μπροστα ηταν ο καλυτερος και αυτος που δημιουργησε τα περισσοτερα ρηγματα.
σε λαθος θεση παιζει. τι περιμενετε δηλαδη? να βγαζει ματια συνεχεια?
δεν ειναι ωρα μετα απο ηττες συνεχεια να στοχοποιειται ο σαλπι.
ουτε ειναι δυνατον την ωρα του αγωνα μετα το 0-3 να του βριζουν τη μανα καποιοι για να ξεχαρμανιασουν. ευτυχως ηταν πολλοι λιγοι.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Το ότι έχει μεγάλο συμβόλαιο για τα δεδομενα της εποχής, αλλα και για τον ΠΑΟΚ ειδικότερα, είναι αυτονόητο και το ξέρει και ο ίδιος...
Θα δείξει το καλοκαιράκι... Και εγώ πιστευω ότι η μείωση είναι απαραίτητη.
Θα δείξει το καλοκαιράκι... Και εγώ πιστευω ότι η μείωση είναι απαραίτητη.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ένα θεόρατο μηδενικό ( 0 ) για εχθές.
Από την πρώτη (άστοχη άκαιρη τραβηγμένη από το μαλλί) προσπάθειά σου εχθές στο 3'.
Μείωση αποδοχών ασκαρδαμυκτί.
Από την πρώτη (άστοχη άκαιρη τραβηγμένη από το μαλλί) προσπάθειά σου εχθές στο 3'.
Μείωση αποδοχών ασκαρδαμυκτί.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
9 games without scoring. You dont have to shoot from the corner, try to play football, if we dont have a player inside the box, start from the back again until we find a open chanse to shoot!
You play in PAOK now not little vazeline were you have the referee in all games except against gay, here the referee will never give you something for free. You and all the other players have to work 200% in every training and give your heart and soul as our fans do!PAOK is the biggest team, PAOK need players that are best in SELFCONFIDENSE and GIVING HEART IN EVERY GAME! If the players cannot it is better that 18-20 year olds like Stafylidis and Apostolopoulos plays.
You play in PAOK now not little vazeline were you have the referee in all games except against gay, here the referee will never give you something for free. You and all the other players have to work 200% in every training and give your heart and soul as our fans do!PAOK is the biggest team, PAOK need players that are best in SELFCONFIDENSE and GIVING HEART IN EVERY GAME! If the players cannot it is better that 18-20 year olds like Stafylidis and Apostolopoulos plays.