9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ειναι σε πτωση παλι αυτη ειναι η αληθεια..οσο ηταν σε καλη κατασταση καλα επαιζε και δεξια....Απλα δυστυχως μεσοεπιθετικα απο αποψη προσωπικης ενεργειας...ειμαστε πολυ κατω ακομα και απο ομαδες που ναι πολυ πιο κατω απο μας στη σουπαλιγγδ..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ronaldo έγραψε:αυτο που μου κανει εντυπωση στον σαλπι ειναι το πως συμαδευει με τοσο ακριβεια τους κωλους τον αντιπαλων
σεντρα θελεις,σουτ θελεις πετυχαινει κωλο με απιστευτη ακριβεια
και τα βαραει και δυνατα..πιστευω οτι ειναι ο φοβος καο ο τρομος για καθε αμυντικο![]()
Δεν φταίει ο Σαλπιγγίδης ρε.
Οι άλλοι είναι κωλόφαρδοι και - θέλει δεν θέλει - πάει η μπάλα πάνω (στον κώλο) τους.
Για να παραφράσω το γνωστό χαζό σύνθημα: Παίκτης-ηγέτης δεν ήταν ποτέ. Αυτό βέβαια κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχε και τόση σημασία᾿ ούτε ο Ζαγοράκης γεννήθηκε ηγέτης, ο Σάντος τον «ανάγκασε» να γίνει. Για τον Σαλπιγγίδη δεν περιμένω τέτοια εξέλιξη, κυρίως λόγω αυτής της «διάστασης απόψεων» στην εξέδρα. Αυτό που έχει είναι φιλότιμο (ίσως επειδή δεν είπε συγνώμη...) και ποδοσφαιρική πονηριά, πάνω σε αυτά στήριξε την καριέρα του και αυτά πρέπει να διαφυλάξει (αφού ρίξει το συμβόλαιό του στα μισά τουλάχιστον).
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
η αποθεωση του οτι ναναιgika έγραψε:Όχι ο Σάλπι δεν είναι ηγέτης. Πολύ παθητικός μέσα στο παιχνίδι, έως κλαψιάρης* κάποιες φορές, όταν για παράδειγμα πέφτει με το μικρό τζαρτζάρισμα ζητώντας φάουλ. Έχει σταματήσει να εμφανίζει τη μαχητικότητα που τον διέκρινε. Ποτέ δεν είχε τεχνική ιδιαίτερη. Εϊχε ταχύτητα, ξεπέταγμα. Τα οποία δεν τα βλέπω τώρα πια. Και ρωτάω τι μένει και τον κάνει βασικό και αναντικατάστατο; Αφ' ενός κάποιες αναλαμπές, το κύρος και η εμπειρία που έχει αποκτήσει και αφ' ετέρου το συμβόλαιο του. Γιατί αν αυτή τη στιγμή έπαιρνε όσα ο Ρομπέρ είμαι σίγουρος πως δεν θα έπαιζε αυτός βασικός. Αλλά δεν μπορείς να αφήσεις το μεγαλύτερο συμβόλαιο σου (για την ακρίβεια διπλάσιο από το αμέσως επόμενο) στον πάγκο.
Από εκεί και πέρα, όμως, έχουμε καλύτερο στην θέση του; Γνώμη μου είναι πως όχι. Οπότε πρέπει η γκρίνια να σταματήσει τουλάχιστον μέχρι την επόμενη μεταγραφική περίοδο. Εκεί η θα δεχτεί καμιά περικοπή της τάξης του 50% (όχι άλλα ψέμματα ότι αυτός θέλει αλλά η διοίκηση δεν του κάνει μείωση..) ή καλύτερα για όλους θα αποχωρήσει.
Μέχρι τότε όμως, σ-τ-η-ρ-ι-ξ-η από εμάς και ελπίζω και αυτός να δώσει όσα μπορεί στην ομάδα.
*Δεν το λέω επειδή θέλω να τον χαρακτηρίσω. Απλά αυτή την εικόνα προβάλει προς τα έξω, ή ακόμα καλύτερα αυτή την εικόνα βλέπουν τα μάτια μου. Και είναι κρίμα και για αυτόν και για την ομάδα. Μέχρι και οι διαιτητές τον έχουν καταλάβει, κι από τη στιγμή που δεν έχεις τις πλάτες του Κόκκαλη μόνο κακό σε εσένα και στους δικους σου κάνει αυτή η συμπεριφορά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
[quote="DeparTeD"]Καλός χρυσός ο κοντός, αλλά όχι και ηγέτης. Ηγέτης σημαίνει να εμπνέει σεβασμό από όλους (συμπαίκτες και Λαο), πράγμα που δεν νομίζω ότι θα καταφέρει ποτέ.
Tι?? Δηλαδη αν ενας παικτης γ@μαει και δερνει αγωνιστικα αλλα υπαρχει κοσμος που δεν τον γουσταρει, δεν ειναι ηγετης της ομαδας????
Tι?? Δηλαδη αν ενας παικτης γ@μαει και δερνει αγωνιστικα αλλα υπαρχει κοσμος που δεν τον γουσταρει, δεν ειναι ηγετης της ομαδας????
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ηγετης ειναι ο Garcia ...ηγετης ηταν o Contreras....Ηγετης ηταν ο Ζαγορακης...Ηγετης ηταν ο Κουδας...
Ηγετης ειναι αυτος που στη στραβη και στη δυσκολη οταν τον κοιταξουν ολοι οι αλλοι συμπαικτες του ηρεμουν γτ ξερουν οτι ειναι εκει αυτος!
Ηγετης ειναι αυτος που στη στραβη και στη δυσκολη οταν τον κοιταξουν ολοι οι αλλοι συμπαικτες του ηρεμουν γτ ξερουν οτι ειναι εκει αυτος!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δηλαδή αγωνιστικά, ο Σάλπι γ@μάει και δέρνει; Αυτή είναι η εικόνα που έχεις από το ματς της Πέμπτης; Αν είναι έτσι φίλε πάω πάσο. Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε.gika έγραψε:Tι?? Δηλαδη αν ενας παικτης γ@μαει και δερνει αγωνιστικα αλλα υπαρχει κοσμος που δεν τον γουσταρει, δεν ειναι ηγετης της ομαδας????
Παρεμπιπτόντως περιμένω να ακούσω και τα επιχειρήματα σου πάνω στην αντίθεση που εξέφρασες για το προηγούμενο ποστ μου στο τόπικ αυτό. Εκτός αν περιορίζεσαι στην φράση "Ότι να ναι", που και πάλι θα μου δείξει πως πρέπει να πάω πάσο καθώς "δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε".
BTW ελπίζω σήμερα να είναι στον πάγκο. Αν υπάρχει έστω και μία ελπίδα να παίξει μπαλάρα την Πέμπτη αυτό προυποθέτει να είναι ξεκούραστος..
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Γκικα αν δεν καταλαβαινεις ενα ποστ φιλε μην το σχολιαζεις... ειλικρινα εκτιθεσαι με την εμπαθεια που εχεις.
Ειπα ΑΝ ενας παικτης γ@μαει και δερνει αγωνιστικα, δε μιλησα για τον Σαλπι.
Χαιρομαι που εχουμε προπονητη καλο που εκτιμαει το τι κανει ο Σαλπι και το ποσο χρησιμος θα ειναι σημερα
Ειπα ΑΝ ενας παικτης γ@μαει και δερνει αγωνιστικα, δε μιλησα για τον Σαλπι.
Χαιρομαι που εχουμε προπονητη καλο που εκτιμαει το τι κανει ο Σαλπι και το ποσο χρησιμος θα ειναι σημερα
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δεν έχει και νόημα η κόντρα αλλά ηγέτης δεν είναι ο καλύτερος παίχτης και το ποιο κλασικό παράδειγμα είναι ο Βιερίνια.Ο Αντελίνο ήταν ο παιχταράς μας αλλά ηγέτες ήταν οι Πάμπλοι ίσως και ο Ίβιτς μέχρι την τελευταία χρονιά του Σάντος.Ο Σάλπι για να γίνει ηγέτης θα πρέπει να αλλάξει 100% χαρακτήρα είναι πολύ καλό παιδι για να επιβληθεί στους άλλους!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Μήπως το όνομα του τόπικ είναι "Δημήτρης Σαλπιγγίδης";δε μιλησα για τον Σαλπι.
Εγώ είμαι εμπαθής που νόμιζα ότι αναφερόσουν σ' αυτόν;
Μήπως τότε είσαι και οφ-τόπικ;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
1. Ο καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του, σεβόμενος όμως και τα δικαιώματα των υπολοίπων.danirifle έγραψε:από τη στιγμή που λέω στον αποστόλη ότι δεν είναι ηγέτης και πετάγεσαι και λες ότι τον μειώνω,
σημαίνει ότι εσύ τον θεωρείς ηγέτη
μη μας τα γυρνάς
και μπλε δε θα γίνω ποτέ
ούτε wannabe είμαι, ούτε γουστάρω εξουσία σε κάποιο φόρουμ, ούτε μου πάνε τα μπλε... μου θυμίζουν τις γριές και τους μπάτσους
2. Μοιάζουμε αρκετά γιατί κι εγώ: "ούτε wannabe είμαι, ούτε γουστάρω εξουσία σε κάποιο φόρουμ".
3. Διαφέρουμε γιατί εμένα το μπλε μου αρέσει.Το Corollάκι μου έχει χρώμα "sapphire blue"
4. Να σταματήσουμε πια να μαλώνουμε γι' αυτό το θέμα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
gika έγραψε:Μήπως το όνομα του τόπικ είναι "Δημήτρης Σαλπιγγίδης";δε μιλησα για τον Σαλπι.
Εγώ είμαι εμπαθής που νόμιζα ότι αναφερόσουν σ' αυτόν;
Μήπως τότε είσαι και οφ-τόπικ;
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
E όχι και ηγέτης ο Σάλπι. Μην τρελαθούμε κιόλας. Εδώ στην Καβάλα δεν ήταν ηγέτης.
Δεν μπορεί να σηκώσει τα δικά του "ψυχολογικά βάρη"(οπαδοί κτλπ),θα σηκώσει και της υπόλοιπης ομάδας ??
Kαλός ποδοσφαριστής(όταν κι αν..) αλλά όχι βαρόμετρο.
Φύγαμε για πεδογή.
Δεν μπορεί να σηκώσει τα δικά του "ψυχολογικά βάρη"(οπαδοί κτλπ),θα σηκώσει και της υπόλοιπης ομάδας ??
Kαλός ποδοσφαριστής(όταν κι αν..) αλλά όχι βαρόμετρο.
Φύγαμε για πεδογή.