Μπράβο ρε!!!
Πραγματικά μπράβο, κι ας έχω πει ότι δεν κάνεις για τον ΠΑΟΚ.
Κάνε με να κάνω κολοτούμπα..
++++++gika έγραψε:Μ' αρέσει πολύ η ανάπτυξη της ομάδας, κι ειδικά ορισμένες στιγμές που με τριγωνάκια και 1-2 κρύβουν την μπάλα και βγαίνουν πάρα πολύ γρήγορα μπροστά.. Μπράβο Λάζλο...
Παράδειγμα το τελευταίο σουτ του Λίνο..