ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Μήπως αυτό που έχει ο Παπάζογλου είναι κολλητικό;;;; Ρε Σάλπι;;;;;;;

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Μπράβο παλίκαρε...
Μπράβο και στον Φωτάκη (;) που σούταρε στην αρχή..!
Μπράβο και στον Φωτάκη (;) που σούταρε στην αρχή..!
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Το είχε ανάγκη το γκολ ο Γιάννου αλλά και η ομάδα που σήμερα μόνο το Σάλπι είχε για γκολτζή!
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Μ' αρέσει πολύ η ανάπτυξη της ομάδας, κι ειδικά ορισμένες στιγμές που με τριγωνάκια και 1-2 κρύβουν την μπάλα και βγαίνουν πάρα πολύ γρήγορα μπροστά.. Μπράβο Λάζλο...
Παράδειγμα το τελευταίο σουτ του Λίνο..
Παράδειγμα το τελευταίο σουτ του Λίνο..