ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Παμε σιγα σιγα...Κοντευει το Σαββατο και πρεπει να μπαινουμε στο κλιμα...
Γιαννου και Νιμανι βλεπουν χτυπανε την πορτα της 11αδας...
Για να δουμε τι λεει και ο γιαννου σαν καθαρος φορ και ο Νιμανι σαν αριστερο χαφ-εξτρεμ...
Γιαννου και Νιμανι βλεπουν χτυπανε την πορτα της 11αδας...
Για να δουμε τι λεει και ο γιαννου σαν καθαρος φορ και ο Νιμανι σαν αριστερο χαφ-εξτρεμ...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Aintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kresic
Snau Cirilo Malezas Staf
Garcia Fotakis
Georgiadis
Salpi Nimani
Gianou
Kresic
Snau Cirilo Malezas Staf
Garcia Fotakis
Georgiadis
Salpi Nimani
Gianou
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Ε οχι και Τσιριλο!Μπαλαφας με τα 1000.Ο αλλος ας παει για συνεντευξεις στη Μενεγακη.
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Εκείνος ο Στάμου που είναι? Ξέρει κανείς ή ν αρχίσουμε να τον λέμε Φαντομά?
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Μην ξεχναμε οτι με ηττα μας φτανει ο οφις// πολυ κρισιμος αγωνας και επειδη παιζουμε και στας ευρωπας ακομα πιο επικινδυνα τα πραματα..
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η ομαδα μετα την ηττα της κυριακης...χρειαζεται απολυτη συγκεντρωση,ιδιως στην αρχη...πρεπει να δειξουμε ποιος ειναι το αφεντικο του αγωνα...αριστερα με ΣΤΑΦ-ΝΙΜΑΝΙ ΙΣΩς ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ δημιουργησουμε πληγματα γιατι δεξια με Σναου-Σαλπι δεν το βλεπω...ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
kanena link dwste karntasia kai emeis edw sta makrua na doume to paixnidi..... 
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Πάνε τα παλιά καλά απογεύματα στο Γεντί ανεπιστρεπτί.
Πρώτα Πόντιος ρετσίνες μέχρι αηδίας και μετά Καμίνια,σουβλάκια,κι άλλες ρετσίνες και πολύ φωνή.
Απο τις καλύτερες Κυριακές.
Αυτά με τις λυκοφιλίες τα ακούω βερεσέ βέβαια ,γιατί το κοτρώνι που τρώγαμε μέχρι το 06' δεν λέγεται.Σε κάποια ματς. Σε άλλα πηγαίναμε μαζί. Αναλόγως τις ορέξεις και την Φα.Βα.
Anyway,μακάρι να χουμε την κλασσική 400άρα οπαδών μαζί μας.
Στα αγωνιστικά.
ΕΞΩ τον λίνο ,δεν αντέχω άλλο.Θέλω επιτέλους να δω πάσα !
Θα γουστάριζα Ίβιτς για τα πρώτα 60' και Τσιρίλο αντί Μπαλάφα. Πιστεύω,ότι το γήπεδο του ΟΦΗ ενδείκνυται για δυνατό παιχνίδι,πολλές προσωπικές μονομαχίες που ίσως ο Φίνιο δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει καθότι ποιοτικότερος
.
Νιμανί δεν ξέρω αν θέλω να δω τόσο γρήγορα,εμπιστεύομαι όμως σχεδόν απόλυτα τον Μπόλονι σε αυτά.
Προβλέπω Σάλπι MVP μιας και σκοράρει(σκόραρε) κατά ριπάς στην Κρήτη και ειδικά με ΟΦΗ.
ΥΓ. Το πανί θα είναι εκεί... ΕΜΠΡΟΣ ΡΕ.
Πρώτα Πόντιος ρετσίνες μέχρι αηδίας και μετά Καμίνια,σουβλάκια,κι άλλες ρετσίνες και πολύ φωνή.
Απο τις καλύτερες Κυριακές.
Αυτά με τις λυκοφιλίες τα ακούω βερεσέ βέβαια ,γιατί το κοτρώνι που τρώγαμε μέχρι το 06' δεν λέγεται.Σε κάποια ματς. Σε άλλα πηγαίναμε μαζί. Αναλόγως τις ορέξεις και την Φα.Βα.
Anyway,μακάρι να χουμε την κλασσική 400άρα οπαδών μαζί μας.
Στα αγωνιστικά.
ΕΞΩ τον λίνο ,δεν αντέχω άλλο.Θέλω επιτέλους να δω πάσα !
Θα γουστάριζα Ίβιτς για τα πρώτα 60' και Τσιρίλο αντί Μπαλάφα. Πιστεύω,ότι το γήπεδο του ΟΦΗ ενδείκνυται για δυνατό παιχνίδι,πολλές προσωπικές μονομαχίες που ίσως ο Φίνιο δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει καθότι ποιοτικότερος
Νιμανί δεν ξέρω αν θέλω να δω τόσο γρήγορα,εμπιστεύομαι όμως σχεδόν απόλυτα τον Μπόλονι σε αυτά.
Προβλέπω Σάλπι MVP μιας και σκοράρει(σκόραρε) κατά ριπάς στην Κρήτη και ειδικά με ΟΦΗ.
ΥΓ. Το πανί θα είναι εκεί... ΕΜΠΡΟΣ ΡΕ.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
ΜΕ ΛΙΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΕΚΤΟΣ Ο ΝΙΜΑΝΙ
Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αναμέτρηση με τους: Κρέσιτς, Σταφυλίδη, Σνάουτσνερ, Μαλεζά, Τσιρίλο, Γκαρσία, Φωτάκη, Ίβιτς, Σαλπιγγίδη, Λίνο, Γιάννου
Ο ΟΦΗ παίζει με: Βεζυρίδη, Γαλανόπουλο, Μπούρμπο, Βάντο, Ταυλαρίδη, Γεωργίου, Κάλαϊτζιτς, Λόπεζ, Παπουλή, Σίσιτς, Καπάνταη
www.paok24.com
Μαλλον τον κραταμε για μετα το Νιμανι...
Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αναμέτρηση με τους: Κρέσιτς, Σταφυλίδη, Σνάουτσνερ, Μαλεζά, Τσιρίλο, Γκαρσία, Φωτάκη, Ίβιτς, Σαλπιγγίδη, Λίνο, Γιάννου
Ο ΟΦΗ παίζει με: Βεζυρίδη, Γαλανόπουλο, Μπούρμπο, Βάντο, Ταυλαρίδη, Γεωργίου, Κάλαϊτζιτς, Λόπεζ, Παπουλή, Σίσιτς, Καπάνταη
www.paok24.com
Μαλλον τον κραταμε για μετα το Νιμανι...
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
4-4-2??sourmenetes έγραψε:ΜΕ ΛΙΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΕΚΤΟΣ Ο ΝΙΜΑΝΙ
Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αναμέτρηση με τους: Κρέσιτς, Σταφυλίδη, Σνάουτσνερ, Μαλεζά, Τσιρίλο, Γκαρσία, Φωτάκη, Ίβιτς, Σαλπιγγίδη, Λίνο, Γιάννου
Ο ΟΦΗ παίζει με: Βεζυρίδη, Γαλανόπουλο, Μπούρμπο, Βάντο, Ταυλαρίδη, Γεωργίου, Κάλαϊτζιτς, Λόπεζ, Παπουλή, Σίσιτς, Καπάνταη
http://www.paok24.com
Μαλλον τον κραταμε για μετα το Νιμανι...
η πάλι σαλπι εξτρέμ?
ελπίζω το πρώτο
Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports
Μπα τι 4-4-2 :Θα πρέπει να παίξει δ. χαφ ο Φωτάκης και στο κέντρο Γκαρσία και Ίβιτς μόνο.4-3-3 κλασικά με το Λίνο εξτρέμ και Σταφ μπακ θα δούμε!