ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από sourmenetes »

Παμε σιγα σιγα...Κοντευει το Σαββατο και πρεπει να μπαινουμε στο κλιμα...
Γιαννου και Νιμανι βλεπουν χτυπανε την πορτα της 11αδας...

Για να δουμε τι λεει και ο γιαννου σαν καθαρος φορ και ο Νιμανι σαν αριστερο χαφ-εξτρεμ...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Aintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kresic

Snau Cirilo Malezas Staf

Garcia Fotakis

Georgiadis

Salpi Nimani

Gianou
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από Maedhros »

Ε οχι και Τσιριλο!Μπαλαφας με τα 1000.Ο αλλος ας παει για συνεντευξεις στη Μενεγακη.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από xristos14 »

Εκείνος ο Στάμου που είναι? Ξέρει κανείς ή ν αρχίσουμε να τον λέμε Φαντομά?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στη β παιζει βασικα ή ουτε κει?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από eorptol »

0-1 με Γιαννου μια χαρα 3 βαθμοί ....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μην ξεχναμε οτι με ηττα μας φτανει ο οφις// πολυ κρισιμος αγωνας και επειδη παιζουμε και στας ευρωπας ακομα πιο επικινδυνα τα πραματα..
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από vasilis.A »

αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η ομαδα μετα την ηττα της κυριακης...χρειαζεται απολυτη συγκεντρωση,ιδιως στην αρχη...πρεπει να δειξουμε ποιος ειναι το αφεντικο του αγωνα...αριστερα με ΣΤΑΦ-ΝΙΜΑΝΙ ΙΣΩς ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ δημιουργησουμε πληγματα γιατι δεξια με Σναου-Σαλπι δεν το βλεπω...ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Άντε να πάει 6 να κατηφορίσουμε σιγά σιγά... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
roume
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 08 Ιαν 2010, 23:13

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από roume »

kanena link dwste karntasia kai emeis edw sta makrua na doume to paixnidi..... :-D
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Πάνε τα παλιά καλά απογεύματα στο Γεντί ανεπιστρεπτί.
Πρώτα Πόντιος ρετσίνες μέχρι αηδίας και μετά Καμίνια,σουβλάκια,κι άλλες ρετσίνες και πολύ φωνή.
Απο τις καλύτερες Κυριακές.
Αυτά με τις λυκοφιλίες τα ακούω βερεσέ βέβαια ,γιατί το κοτρώνι που τρώγαμε μέχρι το 06' δεν λέγεται.Σε κάποια ματς. Σε άλλα πηγαίναμε μαζί. Αναλόγως τις ορέξεις και την Φα.Βα. ;)
Anyway,μακάρι να χουμε την κλασσική 400άρα οπαδών μαζί μας.

Στα αγωνιστικά.
ΕΞΩ τον λίνο ,δεν αντέχω άλλο.Θέλω επιτέλους να δω πάσα !
Θα γουστάριζα Ίβιτς για τα πρώτα 60' και Τσιρίλο αντί Μπαλάφα. Πιστεύω,ότι το γήπεδο του ΟΦΗ ενδείκνυται για δυνατό παιχνίδι,πολλές προσωπικές μονομαχίες που ίσως ο Φίνιο δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει καθότι ποιοτικότερος :o :shock: :o :oops: :geek: :roll: .
Νιμανί δεν ξέρω αν θέλω να δω τόσο γρήγορα,εμπιστεύομαι όμως σχεδόν απόλυτα τον Μπόλονι σε αυτά.
Προβλέπω Σάλπι MVP μιας και σκοράρει(σκόραρε) κατά ριπάς στην Κρήτη και ειδικά με ΟΦΗ.


ΥΓ. Το πανί θα είναι εκεί... ΕΜΠΡΟΣ ΡΕ.
roume
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 08 Ιαν 2010, 23:13

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από roume »

kamia akri de bgalame e????
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΜΕ ΛΙΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΕΚΤΟΣ Ο ΝΙΜΑΝΙ

Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αναμέτρηση με τους: Κρέσιτς, Σταφυλίδη, Σνάουτσνερ, Μαλεζά, Τσιρίλο, Γκαρσία, Φωτάκη, Ίβιτς, Σαλπιγγίδη, Λίνο, Γιάννου

Ο ΟΦΗ παίζει με: Βεζυρίδη, Γαλανόπουλο, Μπούρμπο, Βάντο, Ταυλαρίδη, Γεωργίου, Κάλαϊτζιτς, Λόπεζ, Παπουλή, Σίσιτς, Καπάνταη

www.paok24.com

Μαλλον τον κραταμε για μετα το Νιμανι...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από danirifle »

sourmenetes έγραψε:ΜΕ ΛΙΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΕΚΤΟΣ Ο ΝΙΜΑΝΙ

Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αναμέτρηση με τους: Κρέσιτς, Σταφυλίδη, Σνάουτσνερ, Μαλεζά, Τσιρίλο, Γκαρσία, Φωτάκη, Ίβιτς, Σαλπιγγίδη, Λίνο, Γιάννου

Ο ΟΦΗ παίζει με: Βεζυρίδη, Γαλανόπουλο, Μπούρμπο, Βάντο, Ταυλαρίδη, Γεωργίου, Κάλαϊτζιτς, Λόπεζ, Παπουλή, Σίσιτς, Καπάνταη

http://www.paok24.com

Μαλλον τον κραταμε για μετα το Νιμανι...
4-4-2??
η πάλι σαλπι εξτρέμ?
ελπίζω το πρώτο
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: ΟΦΗ-Π.Α.Ο.Κ. 11/2 19:30 Novasports

Δημοσίευση από Τρόμος »

Μπα τι 4-4-2 :Θα πρέπει να παίξει δ. χαφ ο Φωτάκης και στο κέντρο Γκαρσία και Ίβιτς μόνο.4-3-3 κλασικά με το Λίνο εξτρέμ και Σταφ μπακ θα δούμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”