9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Ακομα και με τα δεδομενα μας, η δικη μου τουλαχιστον λογικη, λεει οτι το με διαφορα υψηλοτερο συμβολαιο της ομαδας, οσο κουραστικη και αν εχει γινει αυτη η κουβεντα, πρεπει με τεραστια προσπαθεια και αναζητηση να δωθει σε παικτη, προφανως μεσοεπιθετικα, ο οποιος να μπορει να κανει το κατι παραπανω.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Πλακα κανεις ετσι??? Δεν ειδες με τι πασουλες εφτανε ο γαυρος στην αμυνα μας??? Ειχαμε κατοχη αλλα απο ουσια μηδεν! Σεντρες στο θεο και καθετες που κατεληγαν στον μεγερι. Παλι ο σαλπι φταιει?
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από tigon4 »

κακα τα ψεματα σαν δεξι μπακ μπορει να βοηθησει περισσοτερο
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από shark4 »

Μια ομαδα συνολικα κερδιζει και συνολικα χανει . Για να τον τοποθετει ο Λαζλο στην θεση αυτη , μαλλον κατι περισσοτερο ξερει ... Ασχετως οτι οι επιλογες για την συγκεκριμενη θεση ειναι απο περιορισμενες εως ελαχιστες...

Η συζητηση καθε φορα περι συμβολαιου κλπ ειναι ανουσια κατα τη γνωμη μου...

Υ.Γ. Μην το κανουμε οπως το παιχνιδι με τον Αγιαξ στην Τουμπα ... Που φαγαμε 3 γκολ σε 16 λεπτα και τα χωναμε αποκλειστικα και μονο στον Τσιριλο ..... 8-)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

tigon4 έγραψε:κακα τα ψεματα σαν δεξι μπακ μπορει να βοηθησει περισσοτερο
συμφωνώ και πάλι
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από theoPAOK »

Πάλι αυτός φταίει?? :shock:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Οταν περιμενεις απο τον σαλπι .. να σου κανει παιχνιδι απο τα πλαγια ειναι σαν να περιμενεις να χιονισει στην ερημο.

Δεν εχει τεχνικη.

Με το "βαζω το κεφαλι κατω" και γιουρια μπροστα δεν γινετε δουλεια.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

theoPAOK
ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε τέτοιο πράγμα...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ναι οκ, λάθος μου που το έγραψα έτσι..
Αλλα όποτε μπαίνω στο τόπικ αυτό, γίνεται της κακομοίρας..
Ακόμα και καλά να παίξει, θα βρεθούν ορισμένοι που κάτι θα βρουν να πουν..
Πάντα όμως....
Τώρα για το συμβόλαιο θα λένε, δεν γουστάρει θα λένε, έκλ@σε ένω έτρεχε..δεν ξέρω τι, αλλα θα το πούνε..
Οπότε λεω δεν χρειάζεται να διαβάζω τι ειπώθηκε.... :D
έχει γίνει ρουτίνα πλέον... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

το τόπικ, με το κουτάκι της τελευταίας δημοσίευσης μόνιμα πορτοκαλί :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από theoPAOK »

Μάλλον κόκκινο....
Προς τα εκεί φέρνει έτσι όπως το καταντήσαμε... :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mauros hmer »

Το γράφω εδώ, πριν κλειδωθεί και αυτό, γιατί για κάποιον απροσδιόριστο λόγο κλειδώθηκε το τόπικ του αγώνα.
άλλωστε τα παρακάτω κολλάνε σχεδόν παντού:
Εγώ ένα δεν μπορώ να καταλάβω :
Πώς γίνεται μετά από ματσάρες (π.χ. Τότεναμ)
Να πήζω στη δουλεία και να μην μπορώ να μπω στο νετ για τουλάχιστον 10 μέρες
Και πώς γίνεται
μετά από κλαρίνα
Να πάιζω όλη μέρα το πουλί μου
και να διαβάζω τις π@παριές (με το συμπάθειο) που γράφονται εδω μέσα???????
Πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
Στα του φόρουμ τώρα...
Το παρακολουθώ χρόνια. Έχει (όπως όλα τα πράγματα στη ζωή)
καλές και κακές στιγμές.
Μια λύση ώστε να μαστε όλοι πιο χαλαροί, είναι να φαίνεται στο άβαταρ υποχρεωτικά η ηλικία και το επάγγελμα του καθενός.
Δεν το λέω ρατσιστικά. Ούτε πιστεύω πως όσο πιο μεγάλος τόσο πιο έξυπνος.
(Αυτό θα σήμαινε πως αν ένας 90χρονος ψήφιζε χρυσαυγή, θα ήταν πιο σωστός από μένα, π.χ.)
Το λέω από την πλευρά του ότι η ηλικία και η επ. απασχόληση δείχνει (σ' ένα βαθμό) τα βιώματα του καθενός.
Για να μην παρεξηγηθώ, ένα παράδειγμα:
ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
Άλλη βαρύτητα έχει αν το πει (και το κάνει) ένας 20άρης φοιτητής στο ΕΜΠ
Άλλη αν το πει (και το κάνει) ένας 30άρης εργαζόμενος
Και άλλη αν το πει (και το κάνει) ένας 45άρης εργαζόμενος με δύο παιδιά και άνεργη γυναίκα.
Αυτά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Εγώ θα το γούσταρα αυτό..
Όπως και το να γράφουμε με ονοματεπώνυμο και όχι με nickname. ;)
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stephanos »

Εγώ λέω να βάζουμε και φωτογραφία, σαν τους δημοσιογράφους.
Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχουν δημοσιογράφοι που ούτε όνομα βάζουν, ούτε φωτογραφία. Και ορισμένοι είναι και αντμίν σε οπαδικά φόρουμ.... :lol:

ΥΓ: Μαύρε Χμερ, no offence.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από DC »

mauros hmer έγραψε:Μια λύση ώστε να μαστε όλοι πιο χαλαροί, είναι να φαίνεται στο άβαταρ υποχρεωτικά η ηλικία και το επάγγελμα του καθενός.
Συμφωνώ για την ηλικία. Έτσι θα έχει ο καθένας την αντιμετώπιση που του αξίζει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”