Ο ΠΑΟΚ πάντα θα καίγεται για τα διοικητικά ας βρουν λύση οι φωστήρες ΠΑΟΚάρχες, οι ραδιοφωνατζήδες και τα 15χρονα που μπήκαν μέσα προχθές.Εγώ δεν ξαναασχολούμαι πλέον.Θα κρατάω τον ΠΑΟΚ που έχω στο μυαλό κ στη καρδιά μου, δεν θα με αρρωστήσουν αυτοί.
Ξέχωρα απ' τα διοικητικά τη λαλακία την έκανε αγωνιστικά η ομάδα και δυο φορές σε λίγους μήνες μέσα στη Τούμπα έχασε 2 πολύ πιθανούς τελικούς, συν τη γκαντεμιά με αέρα,λεπτό κλπ. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ δηλ. μια χαρά- τρεις λύπες...
Στο θέμα μας...αν είναι umbro θα ''τελειώσω''

