Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
ΖΗΣΗ ΦΥΓΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ
Μη κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος με τον Ζαγόρ,
γιατί ο κόσμος δεν αλλάζει μυαλά, πάντα τα ίδια θα κουβαλάει... (ασχέτως ομάδας απ' ότι φάνηκε)
Θάρθει και η μέρα που θα γίνεις και εσύ λίγος, λαμόγιο, κουμπάρος, αποτυχημένος και θα τρέμει η καρδιά σου μη πάρει τη μπάλα ο αέρας και μπούν στα γραφεία να σε φάνε...
Μη κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος με τον Ζαγόρ,
γιατί ο κόσμος δεν αλλάζει μυαλά, πάντα τα ίδια θα κουβαλάει... (ασχέτως ομάδας απ' ότι φάνηκε)
Θάρθει και η μέρα που θα γίνεις και εσύ λίγος, λαμόγιο, κουμπάρος, αποτυχημένος και θα τρέμει η καρδιά σου μη πάρει τη μπάλα ο αέρας και μπούν στα γραφεία να σε φάνε...
Re: Ζήσης Βρύζας
MAzι σου φιλε μου ...απλα....δεν πρεπει να βρεθει τροπος να μην εχουμε τετοια σκηνικα.?..γιατι συσπειρωση εως να ρθουν τα καλοπαιδα και να τον διωξουν θα χουμε..kataramenos5 έγραψε:O (πρώην)Πρόεδρος αποχώρησε.Ζήτω ο (νεος) Πρόεδρος.Αφήστε τους καυγάδες για το ποιος και αν έφταιξε στο παρελθόν και ασχοληθείτε με το παρόν και το μέλλον αυτής της ομάδας.Όσοι πιστέψατε το Ζαγοράκη μη "ροκανίζετε" αυτό που έχτισε μονο και μόνο για να δικαιωθείτε.Όσοι επιθυμούσατε την αλλαγή ίδού η Ρόδος.Τώρα πιά δεν υπάρχουν δικαιολογίες.Αφήστε την εσωστρέφεια και τους τσακωμούς .Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται συσπείρωση των φιλάθλων του και ΤΕΡΑΣΤΙΑ στήριξη στην ομάδα για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο πρόγραμμα.Οι πιο πολλοί εδω μέσα λέτε Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ .Οχι ο Βρύζας,όχι ο Ζαγοράκης. Ο ΠΑΟΚ.Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να το αποδείξετε.
Re: Ζήσης Βρύζας
Η ώρα του Βρύζα! PDF Εκτύπωση E-mail
ΠΑΟΚ
Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2012 11:03
Και επισήμως από χθες το μεσημέρι νέος πρόεδρος στον ΠΑΟΚ είναι ο Ζήσης Βρύζας. Μετά την παραίτηση του Ζαγοράκη, έγιναν αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις των εκπροσώπων του Δικέφαλου, στις οποίες πρωταγωνίστησε ο Ζήσης Βρύζας και ο πρόεδρος του Α.Σ. ΠΑΟΚ Θανάσης Κατσαρής. Αρχικά ο Βρύζας παρουσιάστηκε αντίθετος να αναλάβει πρόεδρος στον ΠΑΟΚ, καθώς με τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, είχαν εκφράσει την άποψη, πως πρέπει να παραιτηθούν μαζί με τον Ζαγοράκη. Όσο περνούσε όμως η ώρα και οι συζητήσεις συνεχίζονταν, ο Βρύζας πείστηκε πως είναι για το συμφέρον του ΠΑΟΚ να αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο.
Ο Θανάσης Κατσαρής επέμεινε και του έλεγε πως αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση για να αναλάβει την προεδρία. Ο πρόεδρος του Α.Σ. ΠΑΟΚ Θανάσης Κατσαρής, ανέλαβε να συντονίσει τις ενέργειες για να μην μείνει ακέφαλος ο ΠΑΟΚ στο ποδόσφαιρο. Με δεδομένη την απόφαση του Ζαγοράκη να παραιτηθεί, ο Κατσαρής επικοινώνησε με τον Ζήση Βρύζα και του ζήτησε να ηγηθεί αυτός στην προσπάθεια. Ο Βρύζας αρχικά ήταν αρνητικός. Όμως άκουσε με προσοχή τα επιχειρήματα που του ανέπτυξε ο Θανάσης Κατσαρής και στο τέλος πείστηκε να βγει μπροστά. Κάτι που παραδέχθηκε ο Βρύζας (όπως θα διαπιστώσετε στο σημερινό ρεπορτάζ) και στις δηλώσεις που έκανε χθες το απόγευμα.
Αμέσως μετά τη συνομιλία Κατσαρή – Βρύζα δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις με τον Βρύζα να συγκαλεί έκτακτο διοικητικό συμβούλιο στην ΠΑΕ. Εκεί θα αποφάσιζαν τα μέλη της διοίκησης μέσα από τη διαδικασία της ψηφοφορίας, τι ακριβώς θα επακολουθούσε.
Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Μέσα από τη διαδικασία του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ που έγινε χθες το μεσημέρι, αναδείχθηκε πρόεδρος ο Ζήσης Βρύζας. Όλοι όσοι ήταν παρόντες (απουσίαζε μόνο ο Στέφανος Σαράτσης) παρακίνησαν τον Βρύζα να αναλάβει τα καθήκοντά του και αυτό έγινε. Λίγο μετά τις 15:30 ξεκίνησε το συμβούλιο στην Τούμπα και ολοκληρώθηκε ύστερα από δύο ώρες. Η απόφαση ήταν οριστική. Ο Βρύζας ανέλαβε καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου και ο Δημήτρης Σαχπατζίδης ανέλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου. Οι υπόλοιποι μένουν ως έχουν, δηλαδή οι Γιώργος Σαχπατζίδης, Μηλιωρίδης, Σαράτσης, Ζιγκερίδης και Κωνσταντινίδης. Αυτή τη στιγμή το Δ.Σ. της ΠΑΕ αποτελείται από επτά άτομα, ενώ υπάρχει διάθεση να αυξηθεί ο αριθμός με δύο ακόμη συμβούλους.
Ο Βρύζας είναι και επίσημα στο τιμόνι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για δεύτερη φορά. Θυμίζουμε πως ο Ζήσης Βρύζας είχε αναλάβει τη προεδρία του ΠΑΟΚ από τον Οκτώβριο του 2009 (είχε παραιτηθεί για πρώτη φορά ο Ζαγοράκης) μέχρι και τον Ιανουάριο του 2010. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για τον σύλλογο, ο Βρύζας, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης, καλούνται να βοηθήσουν στην όλη προσπάθεια για να επιτύχουν στη συσπείρωση που είναι απαραίτητη περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ειδικά μετά τα όσα έγιναν προχθές το βράδυ στην Τούμπα. Ο Βρύζας έχει την αποδοχή και την εκτίμηση των φιλάθλων του ΠΑΟΚ και αυτό είναι πολύ σημαντικό για να πετύχει στο έργο του.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΧΠΑΤΖΙΔΗ
Κατά τη διάρκεια του διοικητικού συμβουλίου που έγινε χθες το μεσημέρι, συζητήθηκε το ενδεχόμενο να αναλάβουν οι αδελφοί Σαχπατζίδη (Δημήτρης και Γιώργος) τις θέσεις του προέδρου και αντιπροέδρου. Και αυτό έγινε, διότι η οικογένεια Σαχπατζίδη έχει διαθέσει ένα σεβαστό ποσό στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό μετοχών. Όμως και οι δύο αρνήθηκαν, λέγοντας πως είναι σημαντικό για τον ΠΑΟΚ να αναλάβει ο Ζησης Βρύζας, όπως και τελικά έγινε. Το σημαντικό είναι πως το κλίμα κατά τη διάρκεια του συμβουλίου ήταν καλό και δόθηκε βαρύτητα στην αναγκαιότητα για συσπείρωση στον ΠΑΟΚ σε όλα τα επίπεδα.
εξτρα
ΠΑΟΚ
Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2012 11:03
Και επισήμως από χθες το μεσημέρι νέος πρόεδρος στον ΠΑΟΚ είναι ο Ζήσης Βρύζας. Μετά την παραίτηση του Ζαγοράκη, έγιναν αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις των εκπροσώπων του Δικέφαλου, στις οποίες πρωταγωνίστησε ο Ζήσης Βρύζας και ο πρόεδρος του Α.Σ. ΠΑΟΚ Θανάσης Κατσαρής. Αρχικά ο Βρύζας παρουσιάστηκε αντίθετος να αναλάβει πρόεδρος στον ΠΑΟΚ, καθώς με τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, είχαν εκφράσει την άποψη, πως πρέπει να παραιτηθούν μαζί με τον Ζαγοράκη. Όσο περνούσε όμως η ώρα και οι συζητήσεις συνεχίζονταν, ο Βρύζας πείστηκε πως είναι για το συμφέρον του ΠΑΟΚ να αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο.
Ο Θανάσης Κατσαρής επέμεινε και του έλεγε πως αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση για να αναλάβει την προεδρία. Ο πρόεδρος του Α.Σ. ΠΑΟΚ Θανάσης Κατσαρής, ανέλαβε να συντονίσει τις ενέργειες για να μην μείνει ακέφαλος ο ΠΑΟΚ στο ποδόσφαιρο. Με δεδομένη την απόφαση του Ζαγοράκη να παραιτηθεί, ο Κατσαρής επικοινώνησε με τον Ζήση Βρύζα και του ζήτησε να ηγηθεί αυτός στην προσπάθεια. Ο Βρύζας αρχικά ήταν αρνητικός. Όμως άκουσε με προσοχή τα επιχειρήματα που του ανέπτυξε ο Θανάσης Κατσαρής και στο τέλος πείστηκε να βγει μπροστά. Κάτι που παραδέχθηκε ο Βρύζας (όπως θα διαπιστώσετε στο σημερινό ρεπορτάζ) και στις δηλώσεις που έκανε χθες το απόγευμα.
Αμέσως μετά τη συνομιλία Κατσαρή – Βρύζα δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις με τον Βρύζα να συγκαλεί έκτακτο διοικητικό συμβούλιο στην ΠΑΕ. Εκεί θα αποφάσιζαν τα μέλη της διοίκησης μέσα από τη διαδικασία της ψηφοφορίας, τι ακριβώς θα επακολουθούσε.
Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Μέσα από τη διαδικασία του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ που έγινε χθες το μεσημέρι, αναδείχθηκε πρόεδρος ο Ζήσης Βρύζας. Όλοι όσοι ήταν παρόντες (απουσίαζε μόνο ο Στέφανος Σαράτσης) παρακίνησαν τον Βρύζα να αναλάβει τα καθήκοντά του και αυτό έγινε. Λίγο μετά τις 15:30 ξεκίνησε το συμβούλιο στην Τούμπα και ολοκληρώθηκε ύστερα από δύο ώρες. Η απόφαση ήταν οριστική. Ο Βρύζας ανέλαβε καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου και ο Δημήτρης Σαχπατζίδης ανέλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου. Οι υπόλοιποι μένουν ως έχουν, δηλαδή οι Γιώργος Σαχπατζίδης, Μηλιωρίδης, Σαράτσης, Ζιγκερίδης και Κωνσταντινίδης. Αυτή τη στιγμή το Δ.Σ. της ΠΑΕ αποτελείται από επτά άτομα, ενώ υπάρχει διάθεση να αυξηθεί ο αριθμός με δύο ακόμη συμβούλους.
Ο Βρύζας είναι και επίσημα στο τιμόνι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για δεύτερη φορά. Θυμίζουμε πως ο Ζήσης Βρύζας είχε αναλάβει τη προεδρία του ΠΑΟΚ από τον Οκτώβριο του 2009 (είχε παραιτηθεί για πρώτη φορά ο Ζαγοράκης) μέχρι και τον Ιανουάριο του 2010. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για τον σύλλογο, ο Βρύζας, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης, καλούνται να βοηθήσουν στην όλη προσπάθεια για να επιτύχουν στη συσπείρωση που είναι απαραίτητη περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ειδικά μετά τα όσα έγιναν προχθές το βράδυ στην Τούμπα. Ο Βρύζας έχει την αποδοχή και την εκτίμηση των φιλάθλων του ΠΑΟΚ και αυτό είναι πολύ σημαντικό για να πετύχει στο έργο του.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΧΠΑΤΖΙΔΗ
Κατά τη διάρκεια του διοικητικού συμβουλίου που έγινε χθες το μεσημέρι, συζητήθηκε το ενδεχόμενο να αναλάβουν οι αδελφοί Σαχπατζίδη (Δημήτρης και Γιώργος) τις θέσεις του προέδρου και αντιπροέδρου. Και αυτό έγινε, διότι η οικογένεια Σαχπατζίδη έχει διαθέσει ένα σεβαστό ποσό στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό μετοχών. Όμως και οι δύο αρνήθηκαν, λέγοντας πως είναι σημαντικό για τον ΠΑΟΚ να αναλάβει ο Ζησης Βρύζας, όπως και τελικά έγινε. Το σημαντικό είναι πως το κλίμα κατά τη διάρκεια του συμβουλίου ήταν καλό και δόθηκε βαρύτητα στην αναγκαιότητα για συσπείρωση στον ΠΑΟΚ σε όλα τα επίπεδα.
εξτρα
Re: Ζήσης Βρύζας
Μοντ τα σούπερ4 και λοιπές λακίεσμα θα τα σβήσετε από τις υπογραφές ορισμένων ή είναι ελέυθερες και μπορώ να γράψω κι εγώ ότι θέλω?
Άντε γιατί από χθες με τρώει να τους απαντήσω καταλλήλως αλλά σέβομαι και τους υπόλοιπους που δεν έδωσαν το παραμικρό δικαίωμα και στην τελική δε φταίνε και σε τίποτα.
Άντε γιατί από χθες με τρώει να τους απαντήσω καταλλήλως αλλά σέβομαι και τους υπόλοιπους που δεν έδωσαν το παραμικρό δικαίωμα και στην τελική δε φταίνε και σε τίποτα.
Re: Ζήσης Βρύζας
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Besuch την Παρ 27 Ιαν 2012, 14:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Απ τη στιγμή που 20.000 κόσμος "σφυράει αδιάφορα" και αφήνουμε 150 να κάνουν αυτά που κάνουν δε νομίζω οτι υπάρχει τρόπος να σταματήσει το φαινόμενο.End of off topic.MANIAKOS έγραψε:MAzι σου φιλε μου ...απλα....δεν πρεπει να βρεθει τροπος να μην εχουμε τετοια σκηνικα.?..γιατι συσπειρωση εως να ρθουν τα καλοπαιδα και να τον διωξουν θα χουμε..kataramenos5 έγραψε:O (πρώην)Πρόεδρος αποχώρησε.Ζήτω ο (νεος) Πρόεδρος.Αφήστε τους καυγάδες για το ποιος και αν έφταιξε στο παρελθόν και ασχοληθείτε με το παρόν και το μέλλον αυτής της ομάδας.Όσοι πιστέψατε το Ζαγοράκη μη "ροκανίζετε" αυτό που έχτισε μονο και μόνο για να δικαιωθείτε.Όσοι επιθυμούσατε την αλλαγή ίδού η Ρόδος.Τώρα πιά δεν υπάρχουν δικαιολογίες.Αφήστε την εσωστρέφεια και τους τσακωμούς .Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται συσπείρωση των φιλάθλων του και ΤΕΡΑΣΤΙΑ στήριξη στην ομάδα για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο πρόγραμμα.Οι πιο πολλοί εδω μέσα λέτε Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ .Οχι ο Βρύζας,όχι ο Ζαγοράκης. Ο ΠΑΟΚ.Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να το αποδείξετε.
Re: Ζήσης Βρύζας
ΑΥτο λεω και γω Καταραμενε..ΚΤ πρεπει να γινει....που για μενα ειναι 2 οι δρομοι...ενας αποδεκτος και ενας απαραδεκτος...
Ο αποδεκτος ειναι να απαιτησουμε απο Βρυζα καμερες συλληψεις κλπ και μετα ας μυξοκλαινε......και ο αλλος ολοι κτλαβαινουμε..
Ο αποδεκτος ειναι να απαιτησουμε απο Βρυζα καμερες συλληψεις κλπ και μετα ας μυξοκλαινε......και ο αλλος ολοι κτλαβαινουμε..
Re: Ζήσης Βρύζας
Kranate....................Επειδη ειμαι και γω ενας απο αυτους που ναι μεν δεν το εχουν βαλει στην υπογραφη τους αλλα υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ πιθανοτητες να το κανω το καλοκαιρι......-φανταζομαι πως καταλαβες-.....θα ηθελα πριν πεις αυτα που θες επειδη κρατιεσαι-και θα ηθελα πολυ να τα μαθω- να απαντησεις σε αυτες τις πολυ απλες ερωτησεις.mpafos4 έγραψε:
Για ποιο λογο μπηκαν μεσα χθες,ειπαμε?.........ή δεν ειπαμε....................?Γιατι συζητουσαν,πισω απο την πλατη του Ζαγορακη με το Βρυζα και τι ειπαν...ειπαμε?......ή δεν ειπαμε?
Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα να ανεβαζουν και να κατεβαζουν διοικησεις στον ΠΑΟΚ,ειπαμε?....ή δεν ειπαμε?.....
Θεωρεις ΠΑΟΚτσηδες αυτους που σηκωνουν χερι να χτυπησουν "συνοπαδους τους"?......ειπαμε?.....ή δεν ειπαμε?...
Re: Ζήσης Βρύζας
mpafos4 έγραψε:Για να τελειωνουμε,πλεον,και με αυτη την ιστορια......ειμαι,πλεον,ΣΙΓΟΥΡΟΣ,πως μερικοι εξ αυτων που ηταν στην καταληψη,ειχαν στην ακρη του μυαλου τους,να βαλουν μπροστα το Ζαγορακη σαν μαριονετα για να κανουν κουμαντο στον ΠΑΟΚ.darklord έγραψε:
Φιλε την εποχη Γουμενου και Μπατατουδη τα ιδια ελεγες;
Ε....δεν τους βγηκε και τον εφαγαν.Who's next?.......Aραγε...........
Kαι,φυσικα,τοτε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ,πιστεψαμε στο αγνο των προθεσεων τους και πηγαμε μαζι τους σαν προβατα!Οπως προβατα ηταν και αυτοι που μπηκαν μεσα χθες.Οι "βοσκοι" ηταν στην κερκιδα!.........
Πραγματικα, μεγαλη υποθεση το ιντερνετ, λεει ο καθενας οτι θελει χωρις να εχει το θαρρος να παει να μιλησει στους ιδιους.
Πανε πεστα αυτα, σε αυτους που καναν την καταληψη με το ονειρο ενος ΠΑΟΚ που δεν θα χρωσταει σε κανεναν, δεν θα δανειζει σε κανενα, δεν θα προσλαμβανει διαολους.
Την ωρα που οι περισσοτεροι πιναν καφεδακι στην αριστοτελους και λεγαν "καλα αυτοι ακομα με τον ΠΑΟΚ ασχολουνται; Καμμενοι"
Ντροπη ρε, ντροπη
Re: Ζήσης Βρύζας
Εγραψεςabg12d34 έγραψε:μονο και μονο που κανεις τετοια συγκριση εισαι εκτος τοπου και χρονουdarklord έγραψε:Φιλε την εποχη Γουμενου και Μπατατουδη τα ιδια ελεγες;abg12d34 έγραψε:ρε για ποιους συνοπαδους μιλας.....
για αυτους που χαρακτηριζουν ατομα που ειναι στην διοικηση του ΠΑΟΚ
παικτες του ΠΑΟΚ
τον ιδιο τον προεδρο της παε ΠΑΟΚ
πατας καλα ρε φιλε;;
ΓΚΙΚΑ δωσε εσυ απαντηση
"για αυτους που χαρακτηριζουν ατομα που ειναι στην διοικηση του ΠΑΟΚ
τον ιδιο τον προεδρο της παε ΠΑΟΚ"
Ο Γιδοπουλος δεν ηταν καποτε στην διοικηση;
Ο Γουμενος και ο Μπατατουδης δεν ηταν προεδροι;
Ασε λοιπον τα θεσμικα και καντο προσωποκεντρικο το ποστ σου
Re: Ζήσης Βρύζας
[quote="Besuch"]delete[/quote]
Για απάντησε ανάλογα ρε.
Να απαντήσεις με στοιχεία όμως και όχι με φρου φρου και τσούτσες.
Γιατί αυτά τα xxxxx μόνο τσούτσες είναι εφόσον δεν συνοδεύονται με τον λόγο και τις αποδείξεις που τον στηρίζουν για τον οποίο κάνεις αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Στον Ζαγοράκη τρικλοποδιές δεν έβαλε κανείς.
Μόνος του μπουρδουκλώθηκε κάπου μετά την πρώτη 3ετία και ύστερα από τα πολλά φεύγω-μένω και πήρε την κάτω βόλτα.
Εκεί που ακολουθούσε πιστά το τρίπτυχο που ο ίδιος θέσπισε και υποσχέθηκε (Εξυγείανση, Διαφάνεια, Συσπείρωση) ξαφνικά δεν υπήρχε τίποτα από όλα αυτά.
Το κυνήγι διαφέρει έτη φωτός από την τρικοποδιά.
Δεν διαφωνώ ότι τον κυνήγησα.
Και ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να διοικήσει και να κάνει τα εγκλήματα που έκανε την τελευταία 2ετία ο Ζαγοράκης θα τον κυνηγήσω.
Και όχι από προσωπικό εγωισμό ή προσωπικές φιλοδοξίες (όπως προφανώς το θέτεις εσύ).
Από απλή αγάπη και αφοσίωση στην ομαλή λειτουργία και στο καλό του ΠΑΟΚ.
Η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ του ΠΑΟΚ πάνω απ'ΟΛΑ.
Για απάντησε ανάλογα ρε.
Να απαντήσεις με στοιχεία όμως και όχι με φρου φρου και τσούτσες.
Γιατί αυτά τα xxxxx μόνο τσούτσες είναι εφόσον δεν συνοδεύονται με τον λόγο και τις αποδείξεις που τον στηρίζουν για τον οποίο κάνεις αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Στον Ζαγοράκη τρικλοποδιές δεν έβαλε κανείς.
Μόνος του μπουρδουκλώθηκε κάπου μετά την πρώτη 3ετία και ύστερα από τα πολλά φεύγω-μένω και πήρε την κάτω βόλτα.
Εκεί που ακολουθούσε πιστά το τρίπτυχο που ο ίδιος θέσπισε και υποσχέθηκε (Εξυγείανση, Διαφάνεια, Συσπείρωση) ξαφνικά δεν υπήρχε τίποτα από όλα αυτά.
Το κυνήγι διαφέρει έτη φωτός από την τρικοποδιά.
Δεν διαφωνώ ότι τον κυνήγησα.
Και ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να διοικήσει και να κάνει τα εγκλήματα που έκανε την τελευταία 2ετία ο Ζαγοράκης θα τον κυνηγήσω.
Και όχι από προσωπικό εγωισμό ή προσωπικές φιλοδοξίες (όπως προφανώς το θέτεις εσύ).
Από απλή αγάπη και αφοσίωση στην ομαλή λειτουργία και στο καλό του ΠΑΟΚ.
Η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ του ΠΑΟΚ πάνω απ'ΟΛΑ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Αλλο η σκληρη κριτικη που επιβαλλεται αλλα αυτο που εγινε........και θα ξαναγινει.....αυτοκριτικη δεν ειδα πουθενα απο κπς συνδεσμους...που για να μην κρυβομαστε...μιλαω για τις δυτικες....Που περιμενανε πως και πως να χασουμε για να μπουνε μεσα αυτοι που μπηκανε..Μεγαλη αγαπη για την ομαδα εχουν....Ειναι τυχεροι που υπαρχει προς το παρον ο Βρυζας μετα το στορυ αλλαζει...
Ζήσης Βρύζας
Όλοι πρέπει να στηρίξουμε τον βρυζα με όλες μας τις δυνάμεις .....
Ο σουπερισμος η πίεση μέσω των 100 που κάνουν ντου οπότε θέλουν αυτα είναι αρρώστιες που πρέπει να πολεμήσουμε μπορούμε ; Η οι 100 θα ξεφτυλιζουν τον σύλλογο οπότε γουσταρουν ;
Ο σουπερισμος η πίεση μέσω των 100 που κάνουν ντου οπότε θέλουν αυτα είναι αρρώστιες που πρέπει να πολεμήσουμε μπορούμε ; Η οι 100 θα ξεφτυλιζουν τον σύλλογο οπότε γουσταρουν ;