Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από che4 »

βρυζας μεσα σε τρεις ωρες προεδριας

παει μονος του στη σουπερλιγκ και παιρνει πισω τη μπουτικ αυτα ειναι οργανωτικα και τον τεο τον ειχαν κουρασει
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από niks »

Καλή Τύχη Ζήση


Εμεις δεν αποσυσπειρωθήκαμε ποτέ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Οψόμεθα!!
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από stathis73 »

niks έγραψε:Καλή Τύχη Ζήση


Εμεις δεν αποσυσπειρωθήκαμε ποτέ
Για να ευθυμήσουμε λίγο ;)

[youtube]aJUKrqQP2mk[/youtube]
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από mpafos4 »

che4 έγραψε:βρυζας μεσα σε τρεις ωρες προεδριας

παει μονος του στη σουπερλιγκ και παιρνει πισω τη μπουτικ αυτα ειναι οργανωτικα και τον τεο τον ειχαν κουρασει
Μεχρι την 31-5-2012,δεν μπορει να παρει καμμια μπουτικ...........Απο την 1-6-2012,θα την παρει,θελει δεν θελει.

Μην γραφετε ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ!Αν δεν εχετε να πειτε κατι,καλυτερα να μην γραφετε τιποτα!
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Χωρικός »

Kranatos έγραψε:
nikolasf έγραψε:Απλά βλέπω με επιφύλαξη την ιστορία του "αποδοπομπηέου τράγου" . Δλδ δεν πείθομαι πως ο ζαγορ έφταιγε για όλα και ο τρόπος εκδίωξής του είναι αυτό που με ψιλιάζει για την επόμενη μέρα.
Αλλά είναι και το τί τελικά θέλουμε!
Ενα ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή με τύπους στιλ Αγαπόυλα από πίσω .... 'η ένα ΠΑΟΚ υγειή και έστω δευτεραγωνιστή! ΟέΟοο!
Προσωπικά αν είχα μόνο αυτές τις επιλογές και επειδή αυτό πιστεύω γιατί τα παραμύθεια τα ξεπέρασα πριν 40 χρόνια θα προτιμούσα το δεύτερο. Αυτό και τίποτα άλλο !
Αδερφέ μου δεν είναι μόνο αυτά τα 2 που αναφέρεις τα ενδεχόμενα για τον ΠΑΟΚ.
Δηλαδή είναι ουτοπικό το να έχεις μια ομάδα που μέσα από πλάνο εξυγίανσης θα πρωταγωνιστεί παράλληλα?
Εγώ πιστεύω πως όχι.
Και θα σου παραθέσω σαν παράδειγμα τα πρώτα 3 χρόνια του Ζαγοράκη όταν και λειτουργούσες με πλάνο τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά.
Τα υπόλοιπα χρόνια άγγιξαν το άλλο άκρο.
Ανοργανωσιά στο αγωνιστικό και παράλληλη σπατάλη και κακοδιαχείρηση στο οικονομικό.
Αν λοιπόν ο Βρύζας καταφέρει να συνδυάσει υγεία σε αγωνιστικό και οικονομικό επίπεδο ακολουθώντας πιστά ένα πλάνο ο ΠΑΟΚ θα ζήσει λίαν συντόμως και πάλι ένδοξες στιγμές.
Αν όχι?
Ας περάσει ο επόμενος.
Το μοναστήρι να'ναι καλά που λέει και ο λαός.
Ούτε Ζαγοράκης είμαστε, ούτε Βρύζας.
Αγαπάμε τον ΠΑΟΚ και τους ανθρώπους που σέβονται την ιστορία του και τον λαό του.
αναφέρουμε όλοι τα πρώτα χρόνια της διοίκησης Ζαγοράκη, και ξεχνάμε πως με το καλημέρα πουλήσαμε ότι καλύτερο, θεωρητικά, είχαμε. Μελίση , οικοδόμο, Φερνάντες, και μαλιστα πήραμε και τρελα λεφτά. Σήμερα για να τα πάρεις πρέπει να πουλήσεις ολόκληρη την δεκαεξάδα!Με αυτά τα λεφτά έγινε η ομάδα που υπάρχει εν πολλοίς ακόμα και σήμερα. Αυτά όμως είναι...ψιλά γράμματα ε;;
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Το επιχείρημα σου χωρικέ είναι άτοπο αφού όταν έγιναν εκείνες οι πωλήσεις ο Ζαγόρ είχε συσπείρωση 99,9% και σε φρέσκο ξεκίνημα χωρίς λανθασμένες επιλογές(με περιθώριο λάθους), ενώ οι πωλήσεις και αποδεσμεύσεις του μήνα που τρέχει έγιναν κάτω απο πίεση,σωρεία εξακολουθούμενων λαθών και με συσπείρωση κατα πολύ μικρότερη του 90% .
Δεν είναι όλα ίσα κι όμοια.
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Maedhros »

Δεν χρειαζονται και πολλα ρε Ζηση.Απλα βρες την καυλα που εχασε ο προκατοχος.Τα αλλα θα γινουν.

emprostisghsoitrelamenoi αν και οχι συνδεσμιτης μ'αρεσουν οι αποψεις σου φιλαρακι.Βλεπεις τα πραγματα πιο καθαρα
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Ευχαριστώ αδερφέ ,απλά προσπαθώ να μην είμαι κακεντρεχής και ισοπεδοτικός είτε για τα της ΠΑΕ είτε περί συνδέσμων είτε περι απλών φιλάθλων.
Όλοι μας συμμετείχαμε ενεργά στον ενθουσιασμό του ξεκινήματος Ζαγοράκη ,όλοι βάλαμε το χεράκι μας να ξεφύγει κι αυτός από το αρχικό πλάνο,όλοι κάναμε λάθη και σωστά ,απλά το γαμημένο το λάθος είναι αυτό που κάνει το μεγαλύτερο μπαμ,ειδικά στον ΠΑΟΚ,που οι απαιτήσεις είναι μεγάλες .Κι έτσι πρέπει να είναι,αφού μιλάμε για το μεγαλύτερο σωματείο.
Είμαι σίγουρος ,ότι σε 1-2 βδομάδες που θα καθαρίσει το μυαλό πολλών (και εμού) ,θα δούμε τα λάθη μας εκατέρωθεν με άλλο μάτι και θα βάλουμε τον ΠΑΟΚ στη σωστή κατεύθυνση πάνω και στο όραμα που ,ομολογουμένως, ο Ζαγοράκης μας ενέπνευσε.
Διαφάνεια,στήριξη,σωστή κρίση και αποβολή παρωπίδων,αυλοκολάκων και δημοσιογραφίσκων από τους κόλπους της ομάδας μας(που μας απομυζούν δεκαετίες) κι όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tad »

Δυστηχώς προλάβατε και κλειδώσατε το τόπικ του Ζαγόρ ... Τον λόγο δεν μπορώ να τον καταλάβω ... ελπίζω να συνεχίσει ανοιχτό κάποια στιγμή ...

Για τον Ζήση ως πρόεδρο τα έχουμε ξαναπεί ... το πιθανότερο είναι να είναι καλύτερος ως διαχειριστής ή ως πρόεδρος της εταιρείας ΠΑΟΚ από ότι ο Τέο. Είναι συνηδειτά ένας δικός μας άνθρωπος ... Έχει τρέλα αλλά συγχρόνως είναι ορθολογιστής και τεχνοκράτης πολύ περισσότερο από ότι ο Θόδωρος.

Έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα ... έφυγε ο Θόδωρος και δεν μπορεί να έχει από αυτόν την στήριξη που ο ίδιος παρείχε στον Ζαγοράκη.

Και όπως καταλαβαίνετε η στήριξη κάποιων Σαχπαζίδηδων ή άλλων αντίστοιχων δεν συγκρίνεται ... εκτός και αν οι Σαχπαζίδηδες βάζουν εκατομμύρια. Αλλά δεν το πιστεύω.

Το μεγάλο μειονέκτημα ο Ζήσης θα το υπερκεράσει με την πολύ και καλή δουλειά και διορθώνοντας τα λάθη του Ζαγόρ στο επίπεδο της οργάνωσης της ΠΑΕ.

Εγώ θα στηρίξη με όλες μου τις δυνάμεις γιατί στηρίζωντας τον Ζήση στηρίζω τον ΠΑΟΚ πάνω από όλα ...

υποσ.
έχω πληγωθεί απεριόριστα από την αχαριστία που επιδεικνύουν κάποιο συνοπαδοί ... όπως επίσης και κάποιες εφημερίδες και δημοσιογράφοι ...
το λέω αχαριστία για να μην το ονομάσω λαμογιά ή άγνοια ή βλακεία ...

όσοι έχετε το θράσος να βάζετε σε ζυγαριά λάθη του Ζαγοράκη με τα καλά είστε πολύ λίγοι ... είστε άσχετοι και επικίνδυνοι για το παρόν και το μέλλον του συλλόγου που λέτε πως αγαπάτε ...

ήταν μακράν ότι καλύτερο έχουμε ζήσει η νεότερη γενιά ... !!! την αξία του θα την καταλάβετε άμεσα από όσα θα ακολουθήσουν ...

Ελπίζω ο Βρύζας να αποδειχτεί ακόμα καλύτερος από τον Ζαγόρ για να αναχαιτήσει τα πάντα και να συγκρουστεί ...
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Maedhros »

emprostisghsoitrelamenoi το οτι ο Ζαγορακης μας ενεπνευσε ειναι το μονο σιγουρο,και οποιος λεει το αντιθετο ειναι το λιγοτερο αχαριστος και καραγκιοζης.Εγω τετοια συσπειρωση στην ομαδα θυμαμαι μονο στο μπασκετ αρχες '90.
Το κακο ομως ηταν οτι ο Ζαγορακης απο την 1η μερα μου εδινε την εντυπωση οτι ειναι μονο ο μπροσταρης.Μια ωραια βιτρινα που συσπειρωσε τον κοσμο,ενα λαικο δικο μας παιδι που μιλουσε οπως ο μεσος ΠΑΟΚτσης και οχι αυτος που ουσιαστικα διοικουσε.Αυτο νομιζω το εκαναν ολοι οι γυρω.Και δεν το λεω για κακο γιατι δεν ειχα απαιτηση απο εναν πρωην παικτη ασχετο με οποιαδηποτε μορφη διοικησης να αναλαβει μονος την κυβερνηση μιας τοσο ιδιομορφης ΠΑΕ οπως ο ΠΑΟΚ.
Αυτο που τον εφαγε ηταν οτι δεν πηρε τιτλο.Καλες οι Ευρωπες,δεν θα τα ξεχασουμε ποτε καποια παιχνιδια,αλλα ο ΠΑΟΚτσης θελει μαστραπα.Ειδικα απο τον προεδρο με την μεγαλυτερη στηριξη στην Ελλαδα,περισσοτερη και απο τον Κοκκαλη(Και μην πει κανεις για Σπαθα γιατι το πρωταθλημα χαθηκε στην κοκκινη του Βιτολο με την γρια και οχι στην σκουλικοτρυπα).
Την μεγαλη ξενερα μαζι του δεν την εφαγα ουτε με Γκαγκατση,ουτε με Σαλπιγγιδη,ουτε με ψηφο σε Μαρινακη.Το καλο του ΠΑΟΚ ηθελε και προσπαθησε να το παλαιψει με οποιοδηποτε τροπο,εστω και δια της πλαγιου οδου.
Την εφαγα οταν πηδηξε απο το καραβι και ξαναγυρισε πανω στο αλογο οταν ολα ηταν μελι-γαλα.Οχι ρε φιλε.Εκει μου δειχνεις οτι δεν αντεχεις σε πιεση και βαρια κριτικη.Ο Σαλπιγγιδης δεν ειναι 15χρονο να το νταντευουμε ειπες πολυ σωστα.Ποσο μαλον εσυ.
Εκεινη την περιοδο ο Ζησης μπηκε μπροστα και τα πηγε και περιφημα.Εμενα τουλαχιστον μου εδειξε οτι στο καθαρα διοικητικο κομματι ειναι καλυτερος απο τον Ζαγορακη.Ζηση αφησες μια δουλεια στη μεση,τωρα ειναι η ωρα να την ολοκληρωσεις.Μονο μην πεσεις σε λαθη του παρελθοντος.Ετσι οπως εγιναν τα πραγματα με οσα ειδαμε τελευταια για αρχη μας χρειαζεται μονο η ειλικρινια σου.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ.Ευχαριστουμε τον Τεο για ολα και συγχωρουμε οσα λαθη δεν εγιναν ηθελημενα.Ανθρωπος ειναι.
Το ισοζυγιο της προεδριας του για εμενα ειναι θετικο.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Maximus »

guardian4 έγραψε:
Να μη δανειζει επιταγες απο τα λεφτα του ΛΑΟΥ, να μη φερει τον γκαγκατση, να μη πωλησει διωξει βασικους ποδοσφαιρστες τσαμπα, να εκμεταλευτει την μπουτικ. ΝΑ λεει παντα την αληθεια και να μη κριβετε, να εχει συχνη επικοινωνια με τον κοσμο, να μη πληρωνουμε το καθε παλτο με χρυσες λιρες, να λεει τα προβληματα που αντιμετωπιζει ο ΠΑΟΚ στο λαου του, στην ωρα τους, να μη πουλαει ηθος (πληρωνω τον ταυματια σαβινι αντι να τον αποδεσμευσω τον γεναρι) με λεφτα που δεν ειναι δικα του, νΑ μην κανει δακρισεις ποτε του(οποιος καταλαβε καταλαβε), να μιλαει συχνα με τον κοσμο, να μην αφηνει τον καθε ΑΡΔ να εχει προσβαση στην τουμπα, να μην τουμπεκιαζει σε αποφασεις κατα του συλλογου, και τα λοιπα.

Αν θες κι αλλα πες.
Λοιπόν Ζήση,

Αυτές είναι οι "Δέκα Εντολές" που πρέπει να προσέξεις για να μην έχεις σύντομα ντου εντός γηπέδου και γραφείων.

Ου δανείσεις λεφτά λαού
Ου φέρεις μαυρα πρόβατα
Ου διώξεις βασικους ποδοσφαιριστάς (με μία εξαίρεση)
Ου αφήσεις μπουτικ στη μοιρα της
Ου ψευδομαρτυρησεις
Ου εσωστρεφήσεις
Ου νομίσεις δικα σου λεφτά τα λεφτά άλλων
Ου λάθη σε μεταγραφές
Ου κάνεις διακρίσεις
Ου τακιμιάσεις με ΑΡΔ
Ου τα πας καλά με ΕΠΟ,Λιγκα, Επιτροπές

(οι εντολές είναι 11 - η 11η δώρο :lol: )

Αν θες και άλλες εντολές, μην διστάσεις να μας πεις... Ανέβα στο ιερό βουνό του πετάλου και σαν άλλος Μωυσής ανέμενε τις επόμενες εντολές.

ΥΓ.

Ζαγοράκη, σε ευχαριστούμε. Ήσουν προφήτης, αλλά όχι και ο Υιος του Θεού... Τώρα εξετάζουμε άλλον υποψήφιο. Θα δικασουμε και αυτόν και θα αποφανθούμε για το αν είναι αυτός ο Υιος του Θεού ή απλά παραμένει και αυτός ένας προφήτης.

'Κατά ΠΑΟΚτσήδες επιστολής το ανάγνωσμα, κεφάλαιο 5, στίχοι 10-45 "
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Besuch »

Φιλε ξωτικε, αν περιμενεις ομως να κρινεις τον εκαστοτε προεδρο του ΠΑΟΚ απο το ΜΑΣΤΡΑΠΑ πολυ φοβαμαι οτι ηδη εχουμε καταδικασει και το Ζηση. Πρωταθλημα σ'αυτη τη χωρα δεν θα δουμε ποτε και καλο θα ταν να το εχουμε αποδεχτει αυτο. (Οχι το να μην προσπαθησουμε..αλλα το να μην μας κανουμε ανω-κατω οποτε μας το κλεβουν) Πολλοι ξεχναν στην κριτικη τους να αναφερουν οτι ο Γκαγκατσης ηρθε μετα απο πιεσεις δικες μας για ΜΑΣΤΡΑΠΑ και νικης και επι του παρασκηνιου μετα απο Σπαθα. Αν το μονο που θα ζητουσαν καποιοι ηταν απλα ενα μεγαλο ΠΑΟΚ που θα παιζει μπαλα στην ευρωπη και θα ξεβρακωνει τη γυμνια του ελληνικου πρωταθληματος κ του καθε Σπαθα, δε νομιζω ο Ζαγορακης να εμπαινε σε σκεψεις για Γκαγκα. Δε λεω οτι του ειπαμε να μας τον φερει εμεις, αλλα σιγουρα του ζητησαμε "προστασια απο το παρασκηνιο" με αφελεια νομιζοντας οτι αυτο γινεται και με καθαρα μεσα η φωνες στα γραφεια (xaxaxaa) και ο ποδοσφαιρανθρωπος Ζαγορ που ξερει πως δουλευει το συστημα εκανε την λαθος κινηση που εκανε.
Παρεπιπτοντως και την κοκκινη στο Βιτολο ο Σπαθας την εβγαλε στο Καυτατζογλειο.

Το μεγαλο προβλημα που δεν αντιλαμβανεστε μερικοι ειναι οτι μετα την "αποπομπη Ζαγορακη" γιατι αυτο ηταν και οχι αποχωρηση, θα ειναι δυσκολο εως αδυνατο οχι να ξανασυσπειρωσεις τον κοσμο (αυτο μπορει να το κανει ο Ζησης) αλλα να ξαναζεστανεις ενα τεραστιο κομματι του κοσμου που παγωσε απο αυτα που ειδε απο περσυ την ανοιξη και μετα. Προσωπικα στηριζω 1000% το Βρυζα αλλα κουραγιο για να ξαναπατησω Τουμπα και να στηριξω ετσι και οικονομικα δεν ξερω ποτε θα ξαναβρω. Με τιποτα φετος παντως. Και εγω ισως ειμαι και μετριοπαθης σε σχεση με αλλους που δεν ακουν κουβεντα.



ΑRMY: Αλλαξε το τελευταιο μερος απο την υπογραφή σου.
Άβαταρ μέλους
rouxlas1926
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από rouxlas1926 »

Besuch μπαβο αγορι μου για την υπογραφη σου πολυ εξυπνο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Οι αλητες φυλακη και να κλαινε μετα....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”