Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από paokmono »

η αεκ παραπαιει και αν τελικα παρει το πρωταθλημα ο γκει ο παο δεν θα ειναι κατι το οποιο δεν μπορουμε να χτυπησουμε στα πλευ οφ, συνυπολογιζοντας και το ασχημο κλιμα που θα δημιουργηθει (εκτος και αν ο τσακας φερει τελικα τους αραβες :shock: )
σημερα η ομαδα εαν εχει ακομη στοχους για φετος, θελει παιχτη-ες ετοιμους. Καλες οι επενδυσεις για το μελλον, αλλα παν μετρον αριστον. Εαν ο Λεαλ ηταν ελληνας, θα ουρλιαζαμε εδω μεσα φερτε τον κλπ. Ειναι παιχτης που μπορει να δωσει λυσεις αμεσα.
Εαν η χρονια δεν εχει τελειωσει, να τον φερουν. Εαν σχεδιαζουμε ηδη για του χρονου, ας μην παρουν κανενα.

για το πρωταθλημα: προτιμω να το παρει ο παο και ας μην ειναι στις δυνατοτητες μας για τα πλευ οφ ο γαυρος με πληρες ροστερ (μπορει να ειναι αν εχουν λαικα δικαστηρια κλπ). Εαν το παρει ο παο, θα γλιτωσει τη διαλυση αλλα και παλι δεν θα κανει κατι θεαματικο. Εαν το παρει ο γαυρος, του χρονου ο παο θα ειναι στα ιδια με μας η λιγο καλυτερα αλλα ο γαυρος δεν θα εχει σχεση με το ελληνικο πρωταθλημα. Θα ειναι καποια σκαλοπατια πανω απ ολους τους αλλους.
Άβαταρ μέλους
MacTiger
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 20 Μαρ 2008, 02:51
Τοποθεσία: St Paul, Salonica
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MacTiger »

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΣΙΠ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ:

http://www.transfermarkt.co.uk/en/ricar ... _9413.html

http://www.transfermarkt.co.uk/en/vicen ... _7582.html

Και οι δυο καλοί παίκτες.Το συμβόλαιο τους λήγει το καλοκαίρι.Βέβαια δεν ξέρω τι μισθό παίρνουν!
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από paokmono »

επισης: προϋπόθεση για τη δημιουργια μεγαλης υπεραξιας ειναι οχι απλα η συμμετοχη αλλα και η αξιοπρεπης - καλη πορεια στην ευρωπη.
οσο καλος και να ειναι ενας παιχτης, αν παιζει στη βαλερεγκα η στον ατρομητο που μπορει να παιξει ενα - δυο προκριματικους, ποτε δεν θα εχει τη υπεραξια που θελουμε.
για να κανεις ομως πορεια στην ευρωπη του χρονου, δεν φτανουν μονο οι ελπιδοφορες επενδυσεις. Θελεις και καποιους για να βγαζουν τα καστανα απο τη φωτια.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από bane1980 »

paokmono έγραψε: Εαν το παρει ο γαυρος, του χρονου ο παο θα ειναι στα ιδια με μας η λιγο καλυτερα αλλα ο γαυρος δεν θα εχει σχεση με το ελληνικο πρωταθλημα. Θα ειναι καποια σκαλοπατια πανω απ ολους τους αλλους.
Αν και πάει στους στόχους...ας ξεφύγει ο γαύρος, έτσι κι αλλιώς πρωτάθλημα δεν χτυπάμε, ούτε πρόκειται ποτέ. Εγώ θέλω να έχω αποδυναμωμένους αντίπαλους για τη 2η θέση, οπότε μακριά ο ζέλος από τα 20 χαρτιά. Η ΔΕΚΟ θα ενισχυθεί πάρει δεν πάρει πρωτάθλημα, ακριβώς για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις στα πρόβατά του, οπότε θα έχεις δύο ενισχυμένους βρυκόλακες.

Η 2η θέση είναι ο στόχος μας, οπότε από το να κυνηγάω ένα δυναμωμένο ζέλο και ένα ελικοπτεράκια γαύρο, καλύτερα ένα ζέλο κατά διαόλου (αν και φοβάμαι οτι δεν χάνεται αυτός...εδώ ολόκληρους νόμους αλλάζουν για πάρτυ του...άνετα βρίσκεται επενδυτής μόλις περάσει ο νόμος)
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από PAOKhead »

Γινεται να το αφησετε ανοιχτο μεχρι τελους?
Για τον αρχικο του σκοπο ειναι αχρηστο, αλλα μπορει να χρησιμευσει ανετα σαν μετρητης βλακειας απο δω και περα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αντε σαχπα να σε δω εκανες γιο αντιπροεδρο εφυγε και ο κακος Ζαγορακης...
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Μεταγραφή δεν πρόκειται να κάνουμε. Ξεχάστε το...
Αυτό το topic, όπως φαίνεται, αφορά δικές μας επιθυμίες παικτών που θα θέλαμε στην ομάδα μας ή προγραμματισμό για την ομάδα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου...
Άβαταρ μέλους
Iznogoud
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 11:54

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Iznogoud »

PAOKhead έγραψε:Γινεται να το αφησετε ανοιχτο μεχρι τελους?
Για τον αρχικο του σκοπο ειναι αχρηστο, αλλα μπορει να χρησιμευσει ανετα σαν μετρητης βλακειας απο δω και περα.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Γράφουν για Λούκας και ΠΑΟΚ…

Μόνο αυτό μας έλειπε… Στην Ουκρανία προέκυψε δημοσίευμα που αναφέρει ότι ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται να αποκτήσει τον Ισπανό Λούκας που παίζει στην Καρπάτι Λβιβ…


Οι περισσότεροι θα θυμούνται τον ποδοσφαιριστή που δημιούργησε πολλά προβλήματα στην άμυνα του ΠΑΟΚ κατά τον πρώτο αγώνα των πλέι οφ του Europa League παίζοντας από τα δεξιά, αυτόν που σκόραρε με πέναλτι στην δεύτερη αναμέτρηση της Ουκρανίας…

Γι’ αυτόν σήμερα το galsports.com αναφέρει ότι βρίσκεται στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ: «Το ενδιαφέρον των Ελλήνων βασίζεται στην καλή του εμφάνιση στις μεταξύ τους αναμετρήσει…». Οι Ουκρανοί Θυμούνται μάλιστα ότι στην Θεσσαλονίκη του ακυρώθηκε και κανονικό γκολ…

Το όλο θέμα μάλλον καταρρίπτεται, όταν στο κείμενο αναφέρεται ότι: «Η πρόταση του ΠΑΟΚ φθάνει στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ…». Αυτό είναι και το… ανέκδοτο της υπόθεσης. Οι Ουκρανοί αναφέρουν ότι βάσει και Ισπανικών δημοσιευμάτων, για τον ποδοσφαιριστή ενδιαφέρεται και η Ντιναμό Κιέβου…

Αυτό που γενικά πρέπει να τονιστεί όσον αφορά τα μεταγραφικά του ΠΑΟΚ είναι ότι λόγω της τιμωρίας που αναμένεται από τα χθεσινά επεισόδια και του προστίμου που θα επιβληθεί, η οποιαδήποτε κίνηση ενίσχυσης φαντάζει πλέον απίθανη
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=15604

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Το ακούσαμε κι αυτό...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από che4 »

ο ζησης εχει κλεισει σηφακη και δεκαρι και αριστερο χαφ και σεντερ μπακ....θα τριβετε τα ματια σας....υπομονη
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Santana4 »

che4 έγραψε:ο ζησης εχει κλεισει σηφακη και δεκαρι και αριστερο χαφ και σεντερ μπακ....θα τριβετε τα ματια σας....υπομονη
Με 300 χιλιαρικα προστιμο... μη σου πω θα αλλαξει και ολη την εντακδα... :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από che4 »

Santana4 έγραψε:
che4 έγραψε:ο ζησης εχει κλεισει σηφακη και δεκαρι και αριστερο χαφ και σεντερ μπακ....θα τριβετε τα ματια σας....υπομονη
Με 300 χιλιαρικα προστιμο... μη σου πω θα αλλαξει και ολη την εντακδα... :shock: :shock: :shock:

αυτα με ζαγορ μας εφταιγαν και οι επιτυχιες και οι αποτυχιες...περνουσαμε δεν ειχαμε λεφτα λογω πριμ...αποκλειομασταν δεν ειχαμε λογω επεισοδιων...μιλαμε εχει βγαλει πολυ γελιο τα δυο τελευταια χρονια....σαχπα δε μασαει απαυτα μεταγραφες τωρα και το καλοκαιρι

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Santana4 »

οτι πεις..
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Maximus »

Καλα, αν αρχίσει και πεφτει χρήμα και γινονται μεταγραφες, ετοιμασου να κράζεις μετά απο 2-3 χρόνια, όταν και διαπιστωσουμε ολοι ότι η ΠΑΕ έχει πήξει στα χρεη!

Ας είμαστε σοβαροί...

Κανείς δεν προκειται να βαλει (πολλα) λεφτά απο την τσέπη του... Περιμένω να δω σφιχτή οικονομικη πολιτική, όπως έχει χαρακτεί από την αρχή της χρονιάς. Αλλιώς κάτι θα βρωμάει...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από che4 »

Ε ναι κάτι βρωμάει όταν οΠΑΟΚ έχει χειρότερους παίχτες από Ατρόμητους και Πανοπουλους...χωρίς τη φανέλα θα είμασταν λίγο πάνω απ το λικι κάτι βρωμάει όταν έχεις 30000 και πάντα μπαίνεις μέσα γιατί παει καλά η ομάδα ή μπαίνεις μέσα γιατί δεν παει καλά...για γέλια και για κλάματα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”