σημερα η ομαδα εαν εχει ακομη στοχους για φετος, θελει παιχτη-ες ετοιμους. Καλες οι επενδυσεις για το μελλον, αλλα παν μετρον αριστον. Εαν ο Λεαλ ηταν ελληνας, θα ουρλιαζαμε εδω μεσα φερτε τον κλπ. Ειναι παιχτης που μπορει να δωσει λυσεις αμεσα.
Εαν η χρονια δεν εχει τελειωσει, να τον φερουν. Εαν σχεδιαζουμε ηδη για του χρονου, ας μην παρουν κανενα.
για το πρωταθλημα: προτιμω να το παρει ο παο και ας μην ειναι στις δυνατοτητες μας για τα πλευ οφ ο γαυρος με πληρες ροστερ (μπορει να ειναι αν εχουν λαικα δικαστηρια κλπ). Εαν το παρει ο παο, θα γλιτωσει τη διαλυση αλλα και παλι δεν θα κανει κατι θεαματικο. Εαν το παρει ο γαυρος, του χρονου ο παο θα ειναι στα ιδια με μας η λιγο καλυτερα αλλα ο γαυρος δεν θα εχει σχεση με το ελληνικο πρωταθλημα. Θα ειναι καποια σκαλοπατια πανω απ ολους τους αλλους.