5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

Πολλα τα παιχνιδια δεν αντεχει ο κομμανταντε. Βαρυ κορμι . Θα φτυσει κανα πνευμονι ετσι οπως παει το πραγμα.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

Δυστυχώς η ανυπαρξία του κέντρου μας οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και στην κατακόρυφη πτώση του Παυλάρα.Όταν ο Μπόλονι τον έβαζε πάγκο ή δεν τον έπαιρνε Ρωσσία κάτι ήξερε αλλά αυτός διαμαρτυρόταν.Ε..τώρα πληρώνουμε τα σπασμένα.Το καλοκαίρι πρώτο παίκτη που πρέπει να πάρουμε είναι στο κέντρο στη θέση του.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Karelias »

Έχει σπάσει το καλούπι του.
Εκτός κι αν φέρουμε την άλλη Ουρουγουανή παιχτάρα, τον Αρέβαλο Ρίος.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4889
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Τρόμος »

Το αντίθετο Φώτη στην θέση του έχουμε Λαζάρ και Φωτάκη.Κόφτη πρέπει να πάρουμε και δεκάρι ή επιθετικογενή 8άρι!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

Παίκτη που να μπορεί να κάνει τη μισή δουλειά του ΚΑΛΟΥ Γκαρσία και είμαστε ΟΚ.Παίκτη σαν τον Πάμπλο ξεχνάτε το.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

Ο Λαζάρ υπό προύποθέσεις μπορεί να φέρει εις πέρας το έργο του Πάμπλο αλλά κι αυτός δεν είναι σταθερός.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τρόμος έγραψε:Το αντίθετο Φώτη στην θέση του έχουμε Λαζάρ και Φωτάκη.Κόφτη πρέπει να πάρουμε και δεκάρι ή επιθετικογενή 8άρι!
και γω αυτο νομιζω...εχουμε 3 8αρια...Βεβαια στη θεση του χρειαζομαστε(σαν προσωπικοτητα) ειτε 6αρι ειτε 8αρι ειτε 10αρι...φευγει και ο Βλαντο..
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από monopaokre »

Photis έγραψε:Δυστυχώς η ανυπαρξία του κέντρου μας οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και στην κατακόρυφη πτώση του Παυλάρα.Όταν ο Μπόλονι τον έβαζε πάγκο ή δεν τον έπαιρνε Ρωσσία κάτι ήξερε αλλά αυτός διαμαρτυρόταν.Ε..τώρα πληρώνουμε τα σπασμένα.Το καλοκαίρι πρώτο παίκτη που πρέπει να πάρουμε είναι στο κέντρο στη θέση του.
:pano:
Η ανυπαρξία του κέντρου μας οφείλεται στην έλλειψη τρεχαλατζή. Αν είχαμε ένα μηχανακι πιστεύω πως θα μιλούσαμε και πάλι για το καλύτερο δίδυμο στα χαφ. Επομένως η μεταγραφή πρέπει να ναι παίκτης δίπλα του και όχι παίκτης στη θέση του
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

Φίλε μου κάνεις λάθος αλλά οκ απόψεις είναι.36 χρονών θα είναι του χρόνου.Και τρεχαλατζή αν έχεις δίπλα του πρέπει να ξέρει να κάνει κι εκείνος παιχνίδι γιατί διαφορετικά με 2 παίκτες στον Γκαρσία δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε κέντρο.Πάμπλο μεγάλος αλλά ο χρόνος αμείλικτος.
:pano:
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από monopaokre »

Οπως και να χει συμφωνώ ότι πρέπει να βρεθεί μια διάδοχη κατάσταση. Δεν θα παίζει εσαεί
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από stami paoktsis »

monopaokre έγραψε:
Photis έγραψε:Δυστυχώς η ανυπαρξία του κέντρου μας οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και στην κατακόρυφη πτώση του Παυλάρα.Όταν ο Μπόλονι τον έβαζε πάγκο ή δεν τον έπαιρνε Ρωσσία κάτι ήξερε αλλά αυτός διαμαρτυρόταν.Ε..τώρα πληρώνουμε τα σπασμένα.Το καλοκαίρι πρώτο παίκτη που πρέπει να πάρουμε είναι στο κέντρο στη θέση του.
:pano:
Η ανυπαρξία του κέντρου μας οφείλεται στην έλλειψη τρεχαλατζή. Αν είχαμε ένα μηχανακι πιστεύω πως θα μιλούσαμε και πάλι για το καλύτερο δίδυμο στα χαφ. Επομένως η μεταγραφή πρέπει να ναι παίκτης δίπλα του και όχι παίκτης στη θέση του
++++++++++
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

φαινεται η απουσια του βιτολα. Διοτι ο κοντος ενα απο τα καλα που ειχε ειναι οτι εδινε περισσοτερη διαρκεια στο παιχνιδι του γκαρσια..
Dimg4

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οσα κακα και να ειχε ο Βιτολο, ηταν ενα δυνατο στηριγμα στον Παμπλο. Υποτιμησαμε τη βοηθεια που προσφερε αλλα τα λεφτα που επαιρνε ηταν πολλα οποτε μας τελειωσε.

Μια βασικη μεταγραφη ειναι ενα τρεχαντηρι τυπου Καρντοσο (τυπου ειπα οχι τον Καρντοσο)
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Holypaok »

Απο Δεκεμβριο και μετα χονδρικα, αποτελει σκια του εαυτου του.Λαθος μεταβιβασεις, καθολου καθαρο μυαλο κ λιγοτερο ποιοτικη κατοχη μπαλας.Γνωμη μου ειναι οτι μπορει να προσφερει πολλα ακομα στην ομαδα αλλα δε μπορει να ηγηθει (αγωνιστικα εννοω να παρει την ομαδα στις πλατες του) της προσπαθειας.Απαιτειται ποιοτικοτατη προσθηκη.Με ντεφορμε Λαζαρ κ Φωτακη η γυμνια μας φαινεται περισσοτερο.



Sent from my iPad using my own fingers
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από cronos »

Οφ τόπικ


Ευτηχώς που δεν ήταν ο βιτόλο στην θέση του Λαζαρ.
Τέτοια μπαλιά δεν την έχει βγάλει και ούτε θα την βγάλει ποτέ του! :twisted:

Αχχχχχ το είπα....... :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”