18. Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
στο δεύτερο που η ομάδα έπαιζε τις κουμπάρες ήταν ο πιο σοβαρός και ουσιαστικός. Ειδικά μετά την έξοδο του Γκαρσία, ο Ίβιτς δεν, ο Λαζάρ κρυμμένος και ο Φωτάκης σταθερός.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Είδες ρε τα γεννητούρια τι τύχη σου φέρνουν?
Άντε κάρφωσε ένα την Τετάρτη τώρα να σου φέρουμε το δώρο για την μικρή..
Πολύ καλός με αρκετά λάθη όμως και εσύ..
Άντε κάρφωσε ένα την Τετάρτη τώρα να σου φέρουμε το δώρο για την μικρή..
Πολύ καλός με αρκετά λάθη όμως και εσύ..
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν ήταν απλά κακός,αλλά δεν έπαιζε καν στην θέση που τον έβαλε ο Λάζλο..όλο στο κέντρο ήταν.Κρίμα ρε Γιώργαρε,άντε επέστρεψε στις σοβαρές εμφανίσεις.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
το ειχα γραψει πριν κανα 3 μηνο και εξακολουθω να το πιστευω... δεν μπορει να δωσει το κατι παραπανω...Boksic4 έγραψε:τα ιδια με περσι... κανει 5 πολυ καλα σερι παιχνιδια και μετα εξαφανισμενος ΟΛΗ τη χρονια...
αμα δεν εχεις διαρκεια εισαι λιγος
μονο για αλλαγη ειναι... σουτ ειχε και ποτε δεν σουταρει τελικα
ας παιζει ο λαζαρ η ο γεροιβιτς στη θεση του, τουλαχιστον θα παρουν καποιες πρωτοβουλιες γιατι εχουν μαγκια
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν τον βαζει αδικα! μπορει να μην ειναι ο δημιουργικος μεσος των ονειρων μας για τον ΠΑΟΚ αλλα ειναι ενας μεσος με συνεχη τρεξιματα επι 90' ! αν επαιζε χθες και στο 2ο, για μενα ΔΕΝ χαναμε...