Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Η αίσθηση που μου δίνει ο Ζαγοράκης τα τελευταία χρόνια ότι ψάχνει αφορμή για να φύγει με χαλάει πάρα πολύ. Και όχι τώρα που έχουμε φτάσει στο απροχώρητο και η αμφισβήτηση στο πρόσωπό του είναι όντως μεγάλη, αλλά κι όταν ήμαστε καλά από ρόστερ, συσπείρωση κλπ. Αυτά τα "με βρίζουν, φεύγω" ή το να διαρρέεται στα ΜΜΕ μετά από κάθε σημαντική ήττα "ο Ζαγοράκης στην πόρτα της εξόδου, δεν αντέχει άλλο" είναι μυξοκλάματα που μόνο σε ηγέτη δεν αρμόζουν. Είναι τύπου "ο Κωστάκης με είπε χαζό γι'αυτό κι εγώ φεύγω".
Ζαγοράκη έχεις κάνει λάθη και σου ασκείται κριτική. Αυτό είναι θεμιτό. Και τέλεια να τα είχες κάνει όλα, στον ΠΑΟΚ είσαι και το ξέρεις καλύτερα απ'όλους μας (ελπίζω δηλ, αρχηγός ήσουνα στην ομάδα, δεν πιστεύω να μην το ήξερες) ότι θα είχες να αντιμετωπίσεις σκληρές καταστάσεις. Στον ΠΑΟΚ είσαι! Πρόεδρος! Επικεφαλής μια κίνησης του Λαού του ΠΑΟΚ! Οφείλεις να προστατεύεις την ομάδα, οφείλεις να συνεχίσεις να ΗΓΕΙΣΑΙ για όσο καιρό έχεις την πλειοψηφία του Λαού με το μέρος σου. Αυτά τα "δεν ήρθα για να διχάσω" μετά από κάθε ροχάλα που πέφτει στο χορτάρι είναι αστεία πράγματα. Δικαιολογίες της πλάκας δεν αρμόζουν σε Ηγέτη. Οφείλεις να βγαίνεις μπροστά, να μιλάς.
Το να κάνεις λάθη είναι θεμιτό. Θα σε κρίνει ο Λαός που σε ανέβασε για το αν ήταν όντως λάθη ή εγκλήματα. Το να αφήνεις όμως 200-300-500 (θες να σου πω 1000; 2000; και πάλι τεράστια μειοψηφία θα'ναι...) να επιβάλουν τη γνώμη τους στη μεγάλη πλειοψηφία, ξέρεις τι είναι; Πραξικόπημα! Είναι αλλοίωση της επιθυμίας του Λαού του ΠΑΟΚ που σε έβαλε εκεί για κρατήσεις τα ηνία του Συλλόγου. Δεν είναι διχασμός να μπαίνουν 200 άτομα στο γήπεδο και οι υπόλοιπες δεκάδες χιλιάδες οπαδών να ξενερώνουν με αυτό κι εσύ να λες "κούρασα, δίχασα, φεύγω". Δεν είναι διχασμός αυτό, είναι επιβολή! Γιατί κι εγώ είχα την αίσθηση ότι ο Λαός δεν σε θέλει πια, αλλά μπαίνω εδώ μέσα και 2 στα 3 ποστ δεν συμφωνούν με τις μπούκες και τη βία. Σου κάνουν κριτική (οι περισσότεροι πλέον και σωστά) αλλά δεν συμφωνούν με αυτά που είδαμε χτες και που σιγοβράζουν εδώ και καιρό. Ο Ηγέτης βγαίνει μπροστά, αναλαμβάνει ευθύνες, ξηγιέται στα ίσα με αυτούς που τον βάλανε εκεί, υπερασπίζεται την επιθυμία της πλειοψηφίας και όχι της μειοψηφίας. Άμα ο Λαός δεν σε θέλει, στο καλό να πας και να μας γράφεις. Δεν βλέπω όμως την πλειοψηφία να λέει κάτι τέτοιο...
Ζαγοράκη έχεις κάνει λάθη και σου ασκείται κριτική. Αυτό είναι θεμιτό. Και τέλεια να τα είχες κάνει όλα, στον ΠΑΟΚ είσαι και το ξέρεις καλύτερα απ'όλους μας (ελπίζω δηλ, αρχηγός ήσουνα στην ομάδα, δεν πιστεύω να μην το ήξερες) ότι θα είχες να αντιμετωπίσεις σκληρές καταστάσεις. Στον ΠΑΟΚ είσαι! Πρόεδρος! Επικεφαλής μια κίνησης του Λαού του ΠΑΟΚ! Οφείλεις να προστατεύεις την ομάδα, οφείλεις να συνεχίσεις να ΗΓΕΙΣΑΙ για όσο καιρό έχεις την πλειοψηφία του Λαού με το μέρος σου. Αυτά τα "δεν ήρθα για να διχάσω" μετά από κάθε ροχάλα που πέφτει στο χορτάρι είναι αστεία πράγματα. Δικαιολογίες της πλάκας δεν αρμόζουν σε Ηγέτη. Οφείλεις να βγαίνεις μπροστά, να μιλάς.
Το να κάνεις λάθη είναι θεμιτό. Θα σε κρίνει ο Λαός που σε ανέβασε για το αν ήταν όντως λάθη ή εγκλήματα. Το να αφήνεις όμως 200-300-500 (θες να σου πω 1000; 2000; και πάλι τεράστια μειοψηφία θα'ναι...) να επιβάλουν τη γνώμη τους στη μεγάλη πλειοψηφία, ξέρεις τι είναι; Πραξικόπημα! Είναι αλλοίωση της επιθυμίας του Λαού του ΠΑΟΚ που σε έβαλε εκεί για κρατήσεις τα ηνία του Συλλόγου. Δεν είναι διχασμός να μπαίνουν 200 άτομα στο γήπεδο και οι υπόλοιπες δεκάδες χιλιάδες οπαδών να ξενερώνουν με αυτό κι εσύ να λες "κούρασα, δίχασα, φεύγω". Δεν είναι διχασμός αυτό, είναι επιβολή! Γιατί κι εγώ είχα την αίσθηση ότι ο Λαός δεν σε θέλει πια, αλλά μπαίνω εδώ μέσα και 2 στα 3 ποστ δεν συμφωνούν με τις μπούκες και τη βία. Σου κάνουν κριτική (οι περισσότεροι πλέον και σωστά) αλλά δεν συμφωνούν με αυτά που είδαμε χτες και που σιγοβράζουν εδώ και καιρό. Ο Ηγέτης βγαίνει μπροστά, αναλαμβάνει ευθύνες, ξηγιέται στα ίσα με αυτούς που τον βάλανε εκεί, υπερασπίζεται την επιθυμία της πλειοψηφίας και όχι της μειοψηφίας. Άμα ο Λαός δεν σε θέλει, στο καλό να πας και να μας γράφεις. Δεν βλέπω όμως την πλειοψηφία να λέει κάτι τέτοιο...
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μακάρι το διάδοχο σχήμα να ειναι καλλιτερο μακάρι φεύγει επιτυχημένος ο ζαγορ το μόνο ανησυχητικό ειναι ότι άρχισαν κάποιοι να περιλαβάινουν και τον βρυζα και το ότι υπάρχει εντύπωση πλεον ότι οι 100 κάνουν πολιτική στον ΠΑΟΚ με τα ντου τους και επιβάλλουν την γνώμη τους στην πλειοψηφεια
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Τα πρώτα δύο χρόνια έκανες πολλά καλά και λίγα λάθη.
Τα τελευταία 3 χρόνια έκανες πολλά λάθη και λίγα καλά.
Το κλίμα αντιστράφηκε. Από τη στιγμή που φτάνεις να εξαρτάσαι από τα αποτελέσματα, είναι λογικό να μετράς αντίστροφα.
Ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην ομάδα μας.
Δεν ήσουν τέλειος, αλλά ήσουν ένας από τους καλύτερους προέδρους που πέρασαν.
Κατάφερες να ξανακάνεις τον ΠΑΟΚ ομάδα.
Αλλά απέτυχες να τον πας μέχρι την κορυφή. Και είχες πολλές ευκαιρίες.
Λογικό το διαζύγιο. Αν θέλουμε να πάμε κι άλλα βήματα πιο ψηλά η διοίκηση πρέπει να αλλάξει. Πιάσατε ταβάνι και φάνηκε.
Πάντα με το ρίσκο όμως ότι ο διάδοχος μπορεί να αποδειχθεί καλύτερος ή χειρότερος.
Άντε να δούμε.
ΥΓ: Ομόνοια μεταξύ των ΖΖ. Για αυτό το καλοκαίρι είχαμε τον Ζαγόρ με τους δικούς του εναντίον του Βρύζα με τους δικούς του. Τελικά "κέρδισαν" ο Βρύζας με τον Σάχπα, όπως φαίνεται. Λέτε τώρα να βάλει και κανά φράγκο ο Σάχπας; Και τόσο καιρό να μην έβαζε για να "φύγουν" τον Ζαγοράκη; Ποιος ξέρει; Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθουμε.. Ελπίζω ο ΠΑΟΚ να βγει κερδισμένος. Τίποτα άλλο..

Τα τελευταία 3 χρόνια έκανες πολλά λάθη και λίγα καλά.
Το κλίμα αντιστράφηκε. Από τη στιγμή που φτάνεις να εξαρτάσαι από τα αποτελέσματα, είναι λογικό να μετράς αντίστροφα.
Ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην ομάδα μας.
Δεν ήσουν τέλειος, αλλά ήσουν ένας από τους καλύτερους προέδρους που πέρασαν.
Κατάφερες να ξανακάνεις τον ΠΑΟΚ ομάδα.
Αλλά απέτυχες να τον πας μέχρι την κορυφή. Και είχες πολλές ευκαιρίες.
Λογικό το διαζύγιο. Αν θέλουμε να πάμε κι άλλα βήματα πιο ψηλά η διοίκηση πρέπει να αλλάξει. Πιάσατε ταβάνι και φάνηκε.
Πάντα με το ρίσκο όμως ότι ο διάδοχος μπορεί να αποδειχθεί καλύτερος ή χειρότερος.
Άντε να δούμε.
ΥΓ: Ομόνοια μεταξύ των ΖΖ. Για αυτό το καλοκαίρι είχαμε τον Ζαγόρ με τους δικούς του εναντίον του Βρύζα με τους δικούς του. Τελικά "κέρδισαν" ο Βρύζας με τον Σάχπα, όπως φαίνεται. Λέτε τώρα να βάλει και κανά φράγκο ο Σάχπας; Και τόσο καιρό να μην έβαζε για να "φύγουν" τον Ζαγοράκη; Ποιος ξέρει; Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθουμε.. Ελπίζω ο ΠΑΟΚ να βγει κερδισμένος. Τίποτα άλλο..
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
φίλε εορπολ καλό θα ήταν να άλλες την υπογραφή σου από.άλλη χούντα κινδυνεύουμε εμείς.
ζαγοράκη αγόρι μου το ήξερες αλλά δεν ήθελες να το πιστέψεις ότι κάποια μέρα θα έφευγες κυνηγημένος και αν αποτυχημένος από αυτή την ομάδα. θέλω να ξέρεις ότι ο λαός του ΠΑΟΚ δεν είναι αγνώμων σε ευχαριστούμε για όλα και θα είσαι πάντα στην καρδιά μας, δυστυχώς η πλατιά μάζα των οπαδών φανηκαμε ανίκανοι να προστατέψουμε την ομάδα και σου εύχομαι πότε στη ζωή σου να μην ξανασυναντήσεις τέτοια αχαριστία.
ζαγοράκη αγόρι μου το ήξερες αλλά δεν ήθελες να το πιστέψεις ότι κάποια μέρα θα έφευγες κυνηγημένος και αν αποτυχημένος από αυτή την ομάδα. θέλω να ξέρεις ότι ο λαός του ΠΑΟΚ δεν είναι αγνώμων σε ευχαριστούμε για όλα και θα είσαι πάντα στην καρδιά μας, δυστυχώς η πλατιά μάζα των οπαδών φανηκαμε ανίκανοι να προστατέψουμε την ομάδα και σου εύχομαι πότε στη ζωή σου να μην ξανασυναντήσεις τέτοια αχαριστία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106581
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Το πρόβλημα δεν είναι να φύγει ο Ζαγοράκης, αλλά το ποιός θα έρθει. Ο Ζαγοράκης είναι άνθρωπος και σαν τέτοιος κάνει λάθη. Τα έκανε από την αρχή, δεν άλλαξε τώρα, ξαφνικά. Απλά ήταν εγγύηση ότι δεν θα μας καθόντουσαν στο σβέρκο τα λαμόγια που λυμαίνονται το χώρο.
Τώρα που φεύγει, φοβάμαι ότι κάτι τέτοιοι θα έρθουν. Και οι ίδιοι πάλι επαναστάτες-οπαδοί, που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τι ωφελεί την ομάδα, αλλά το μόνο που θέλουν είναι νίκες (ό,τι συμβαίνει και με τους οπαδούς των άλλων ομάδων), σε λίγο καιρό, με την πρώτη χασούρα της ομάδας θα αρχίσουν να κυνηγούν και αυτούς.
Δεν νοιάζεται κανείς που η Ελλάδα καταρρέει οικονομικά και σε λίγο καιρό θα πτωχεύσει ΚΑΙ τυπικά. Ενδιαφέρονται μόνο να μην φύγει κανείς παίκτης και να πάρουμε καινούριους παικταράδες. Και φυσικά αν δεν παίξει καλά η ομάδα και χάσει, μπουκάρουν μέσα, γιατί να πούμε εγώ αγαπώ την ομάδα και δεν γουστάρω να πούμε να χάνει.
Πρώτα απ' όλα μας λείπει η παιδεία.
Αν είχαμε σωστή παιδεία θα είχαμε καλύτερους οπαδούς και περισσότερο κόσμο στο γήπεδο. ΚΥΡΙΩΣ θα ξέραμε πώς να αντιμετωπίσουμε τις άσχημες καταστάσεις, γιατί εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν θα μας λύγιζαν οι αποτυχίες, αλλά θα μας πείσμωναν περισσότερο. Θα αναλύαμε τα λάθη μας και θα μαθαίναμε από αυτά, ώστε να μην επαναληφθούν.
Το εξαμαρτείν είναι φυσιολογικό
Το δις εξαμαρτείν όμως "ουκ ανδρός σοφού" κι αυτό μας περιλαμβάνει όλους.
Γειά σου Θοδωρή! Είχες καλές προθέσεις, προσπάθησες, αλλά ήταν αδύνατον να τα βγάλεις πέρα με τα φίδια που κυριαρχούν ολόγυρα! Σ' ευχαριστούμε για όσα μας έδωσες και για το δικαίωμα να ονειρευόμαστε!
Τώρα που φεύγει, φοβάμαι ότι κάτι τέτοιοι θα έρθουν. Και οι ίδιοι πάλι επαναστάτες-οπαδοί, που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τι ωφελεί την ομάδα, αλλά το μόνο που θέλουν είναι νίκες (ό,τι συμβαίνει και με τους οπαδούς των άλλων ομάδων), σε λίγο καιρό, με την πρώτη χασούρα της ομάδας θα αρχίσουν να κυνηγούν και αυτούς.
Δεν νοιάζεται κανείς που η Ελλάδα καταρρέει οικονομικά και σε λίγο καιρό θα πτωχεύσει ΚΑΙ τυπικά. Ενδιαφέρονται μόνο να μην φύγει κανείς παίκτης και να πάρουμε καινούριους παικταράδες. Και φυσικά αν δεν παίξει καλά η ομάδα και χάσει, μπουκάρουν μέσα, γιατί να πούμε εγώ αγαπώ την ομάδα και δεν γουστάρω να πούμε να χάνει.
Πρώτα απ' όλα μας λείπει η παιδεία.
Αν είχαμε σωστή παιδεία θα είχαμε καλύτερους οπαδούς και περισσότερο κόσμο στο γήπεδο. ΚΥΡΙΩΣ θα ξέραμε πώς να αντιμετωπίσουμε τις άσχημες καταστάσεις, γιατί εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν θα μας λύγιζαν οι αποτυχίες, αλλά θα μας πείσμωναν περισσότερο. Θα αναλύαμε τα λάθη μας και θα μαθαίναμε από αυτά, ώστε να μην επαναληφθούν.
Το εξαμαρτείν είναι φυσιολογικό
Το δις εξαμαρτείν όμως "ουκ ανδρός σοφού" κι αυτό μας περιλαμβάνει όλους.
Γειά σου Θοδωρή! Είχες καλές προθέσεις, προσπάθησες, αλλά ήταν αδύνατον να τα βγάλεις πέρα με τα φίδια που κυριαρχούν ολόγυρα! Σ' ευχαριστούμε για όσα μας έδωσες και για το δικαίωμα να ονειρευόμαστε!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αυτό είμαστε λοιπόν.
Φυσάει λίγο αέρας και παίρνει μαζί του τα πάντα.
Και δεν εννοώ την παραίτηση του Ζαγοράκη, ο ΠΑΟΚ δεν χάνεται αν φύγει ο Ζαγοράκης, ούτε τελειώνει.
Απλά, ότι χτίστηκε με πολλά λάθη αλλά και πολύ κόπο τα τελευταία χρόνια κινδυνεύει να γκρεμιστεί με αφορμή ένα γκολ του αέρα.
Κρίμα για όλους μας.
Φυσάει λίγο αέρας και παίρνει μαζί του τα πάντα.
Και δεν εννοώ την παραίτηση του Ζαγοράκη, ο ΠΑΟΚ δεν χάνεται αν φύγει ο Ζαγοράκης, ούτε τελειώνει.
Απλά, ότι χτίστηκε με πολλά λάθη αλλά και πολύ κόπο τα τελευταία χρόνια κινδυνεύει να γκρεμιστεί με αφορμή ένα γκολ του αέρα.
Κρίμα για όλους μας.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
kos έγραψε:μου προκαλει εντυπωση ο συνδιασμος αποχωρησης απο το γηπεδο στο 91 με την πρωτοφανη απουσια τοσο της εταιρειας σεκιουριτι οσο και της ελληνικης αστυνομιας απο τον περιβαλλον χωρο των γραφειων του γηπεδου της τουμπας. εαν δεν με απατα η μνημη μου στο προσφατο παρελθον εχουμε ζησει και συλληψεις και χρηση χημικων οταν το τελος αγωνων εχει συνδιαστει με συγκεντρωση οπαδων για διαμαρτυρια εξω απο τα γραφεια. αντιθετα χθες ηταν τοσο ανυπαρκτοι που λιγοτεροι απο 50 μπουκαραν στα γραφεια. περιεργα πραγματα...
"παίζει" δηλαδή να το'στησε ωσάν άλλος μπέος το χθεσινό ο θεόδωρος;;για να αρπάξει την ευκαιρία και να την ξανακάνει;;
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ότι και αν λέμε είναι πλήγμα... θα δικαιωθεί κάποτε... εύχομαι να είναι εν ζωή όταν γίνει αυτό...
Who's next? ...
Who's next? ...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Σύμφωνα με το in.gr Παραιτήθηκε ο Ζαγοράκης από την προεδρία του ΠΑΟΚ
http://sports.in.gr/football/superleagu ... 1231147288
http://sports.in.gr/football/superleagu ... 1231147288
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Καρέλια.. Το ότι το γκολ μπήκε από τον αέρα δεν είναι το θέμα.Karelias έγραψε:ένα γκολ του αέρα.
Το ότι η ομάδα παρ' ότι προηγήθηκε έπαιξε τόσο άσχημα που κατάφερε να χάσει και να αποκλειστεί είναι απλά άλλη μια αφορμή.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν πιστεύει πια ότι μπορούμε να αγγίξουμε την κορυφή.
Χάθηκε το όραμα. Πως να μην χαθεί και ο οραματιστής;
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ωραία αφού έδιωξαν τον "καρκίνο" ελπίζω να φέρουν - τοποθετήσουν κάποιον που να τους αρέσει ελπίζωντας ότι σε 2-3-4-5 χρόνια να μην καρκινοποιηθεί και αυτός αλλά και να γίνει θα τον ξαναδιώξουν κοκ.... κουμάντο στον ΠΑΟΚ είναι αυτοί
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ελπίζω να μην ξεκινήσει μια μακρά περίοδος διοικητικής αστάθειας. Πρέπει να βρεθεί γρήγορα διάδοχη κατάσταση την οποία βέβαια πρέπει να τη στηρίξουμε έμπρακτα και όχι στα λόγια.