Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Τέλος. Τελεία. Φινίτο.
Δεν θα μπω σε άλλη επιχειρηματολογία για τον ΠΑΟΚ, το Ζαγοράκη, το Μπόλονι και τους αδερφούς-συνοπαδούς μου.
Δεν υπάρχει κανένα νόημα, παρατάω τελείως τον ΠΑΟΚ και ότι περιστρέφεται γύρω από αυτόν σε επίπεδο επικοινωνίας.
Είναι πασιφανές πως κάποιοι, εκτός του ότι δεν τολμούν να μιλήσουν κρύβονται και επιδεικτικά πίσω από τα τέσσερα ιερά γράμματα.
Το πέταλο της καταστροφής έκανε πάλι το θαύμα του και ελπίζω να είναι έτοιμο για την επόμενη ημέρα.
Καλή τύχη παοκάκι.
Αφού σε νίκησε τελικά η Μαλαματίνα μπορώ ήσυχος να πάω για ύπνο.
Χάρηκα πολύ για τα όσα είπαμε αυτά τα 4 χρόνια, γνώρισα πραγματικά ωραίους, ξέρω πως πάντα θα υπάρχει η φωνή της λογικής να αντισταθμίζει τον παραλογισμό και την Ροζ Φούσκα που ζούνε κάποια κολλημένα μυαλά.
Κρίμα γιατί σας θεωρούσα και αδέρφια μου κάποιους. Ζαβλακωμένα.
Καλή τύχη σε όλους σας.
Ασιμος - out. Αηδιασμένος.
Δεν θα μπω σε άλλη επιχειρηματολογία για τον ΠΑΟΚ, το Ζαγοράκη, το Μπόλονι και τους αδερφούς-συνοπαδούς μου.
Δεν υπάρχει κανένα νόημα, παρατάω τελείως τον ΠΑΟΚ και ότι περιστρέφεται γύρω από αυτόν σε επίπεδο επικοινωνίας.
Είναι πασιφανές πως κάποιοι, εκτός του ότι δεν τολμούν να μιλήσουν κρύβονται και επιδεικτικά πίσω από τα τέσσερα ιερά γράμματα.
Το πέταλο της καταστροφής έκανε πάλι το θαύμα του και ελπίζω να είναι έτοιμο για την επόμενη ημέρα.
Καλή τύχη παοκάκι.
Αφού σε νίκησε τελικά η Μαλαματίνα μπορώ ήσυχος να πάω για ύπνο.
Χάρηκα πολύ για τα όσα είπαμε αυτά τα 4 χρόνια, γνώρισα πραγματικά ωραίους, ξέρω πως πάντα θα υπάρχει η φωνή της λογικής να αντισταθμίζει τον παραλογισμό και την Ροζ Φούσκα που ζούνε κάποια κολλημένα μυαλά.
Κρίμα γιατί σας θεωρούσα και αδέρφια μου κάποιους. Ζαβλακωμένα.
Καλή τύχη σε όλους σας.
Ασιμος - out. Αηδιασμένος.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Το πέταλο της καταστροφής.........τώρα που θα παίξουμε με γάυρο μάλλον κεκλεισμένων να δω τι θα κάνει.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Το θέμα εδω είναι ο Ζαγοράκης και οχι αυτοι που τα σπάσανε.....ουτε οι σύνδεσμοι.
Σας έσβησα ήδη 2 ποστ.
Κόψτε το.
Σας έσβησα ήδη 2 ποστ.
Κόψτε το.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Tέτοια κλαψομουνι@ από τον λαό μας ομολογουμένως δεν την περίμενα.
ΠΑΟΚ είστε κι όχι Γαρύπα Ηρακλείου.
ΠΑΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ, ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ???
Ο άλλος παράτησε κιόλας τον ΠΑΟΚ.
Σοβαρευτείτε ρε μεγάλοι άνθρωποι. Σας διαβάζουν και παιδάκια και νομίζουν ότι διαλυθήκαμε επειδή θα φύγει(μείνει-φύγει-μείνει-φύγει).
Αμήν και πότε.
ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ.
ΥΓ. Χειρουργήστε άφοβα και πάντα με το γάντι !
Ήρεμα!
Argonaut4
ΠΑΟΚ είστε κι όχι Γαρύπα Ηρακλείου.
ΠΑΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ, ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ???
Ο άλλος παράτησε κιόλας τον ΠΑΟΚ.
Σοβαρευτείτε ρε μεγάλοι άνθρωποι. Σας διαβάζουν και παιδάκια και νομίζουν ότι διαλυθήκαμε επειδή θα φύγει(μείνει-φύγει-μείνει-φύγει).
Αμήν και πότε.
ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ.
ΥΓ. Χειρουργήστε άφοβα και πάντα με το γάντι !
Ήρεμα!
Argonaut4
-
arrwstos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Την καλύτερη δουλειά κάνεις αδερφέ. Γιατί να ασχολιόμαστε με καταστάσεις που μας γ@μάνε την ψυχή δεν μπορώ να το καταλάβω. Εκεί που νομίζεις ότι Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ θα σηκώσει κεφάλι και θα τους πατήσει όλους, δίνουμε μια και τα καταστρέφουμε όλα μόνοι μας. Γιατί να ασχοληθεί κάποιος ξανά με ΑΥΤΟΝ τον ΠΑΟΚ? Για να είμαστε πάλι σε 4 χρόνια στο ίδιο έργο θεατές? Ναι ρε τον αγαπάμε τον ΠΑΟΚ μας αλλά σκεφτείτε, όσο καψούρα και να έχεις με κάτι, όταν σε προδίδει και σου γ@μάει την ψυχή τόσο συχνά και τόσο έντονα δεν θα απομακρυνθείς?Asimos έγραψε:Τέλος. Τελεία. Φινίτο.
Δεν θα μπω σε άλλη επιχειρηματολογία για τον ΠΑΟΚ, το Ζαγοράκη, το Μπόλονι και τους αδερφούς-συνοπαδούς μου.
Δεν υπάρχει κανένα νόημα, παρατάω τελείως τον ΠΑΟΚ και ότι περιστρέφεται γύρω από αυτόν σε επίπεδο επικοινωνίας.
Είναι πασιφανές πως κάποιοι, εκτός του ότι δεν τολμούν να μιλήσουν κρύβονται και επιδεικτικά πίσω από τα τέσσερα ιερά γράμματα.
Το πέταλο της καταστροφής έκανε πάλι το θαύμα του και ελπίζω να είναι έτοιμο για την επόμενη ημέρα.
Καλή τύχη παοκάκι.
Αφού σε νίκησε τελικά η Μαλαματίνα μπορώ ήσυχος να πάω για ύπνο.
Χάρηκα πολύ για τα όσα είπαμε αυτά τα 4 χρόνια, γνώρισα πραγματικά ωραίους, ξέρω πως πάντα θα υπάρχει η φωνή της λογικής να αντισταθμίζει τον παραλογισμό και την Ροζ Φούσκα που ζούνε κάποια κολλημένα μυαλά.
Κρίμα γιατί σας θεωρούσα και αδέρφια μου κάποιους. Ζαβλακωμένα.
Καλή τύχη σε όλους σας.
Ασιμος - out. Αηδιασμένος.
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ποτέ δεν θα μάθουμε. Όχι από αυτά που μας διδάσκουν όσου έρχονται κατά καιρούς και ξέρουν αλλά από τα λάθη μας.
Πρώτη φορά δεν είμαι θυμωμένος.
Αηδιασμένος είμαι από το πέταλο που τους τελευταίους 5 αγώνες τρέμει το φυλοκάρδι μου μη πάει κάτι στραβά και έχουμε μπούκες. Εδω το άλλο το μεθυσμένο πέταξε μπουκάλι στον Γλύκο! Χαμπάρι δεν πήρε πως άλλαξαν οι ομάδες στο ημίχρονο! Δεν είδε και ασπρόμαυρα και κάπου χάθηκε στο γενικό χαμό του.
Κανίβαλοι και βαλκάνιοι είμαστε και μια ζωή θα μας νοιάζει το πρωτάθλημα Θεσσαλονίκης και η καζούρα στον εταίρο κατεστραμένο της πόλης.
Ποτέ δεν θα κάνουμε κάτι περισσότερο από όσα κάναμε ήδη.
Βλέπουμε παντού εχθρούς.
Εγώ το πέταλο.
Το πέταλο την επισήμων.
Οι επίσημοι την πέντε.
Η πέντε την επτά.
Η επτά τον κοντό.
Ο κοντός τη Νεάπολη.
Η Νεάπολη το Ζαγοράκη.
Ο Ζαγοράκης τους ξεκαύλωτους.
Οι ξεκάυλωτοι τους καυλωμένους
και πάει λέγοντας.
Στα @@ μου ο αποκλεισμός. Έχω χορτάσει αποκλεισμούς. Στο διάολο όλα ρε. Αφού είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε το οτιδήποτε.
Άντε να τελειώνουμε να αρχίσουμε από την αρχή. Αλλά μαγκάκια της φακής αυτή τη φορά δεν θα υπάρχει Γούμενος σαν δικαιολογία.
Ηρεμα σε παρακαλώ με τους χαρακτηρισμούς.
Argonaut4
Πρώτη φορά δεν είμαι θυμωμένος.
Αηδιασμένος είμαι από το πέταλο που τους τελευταίους 5 αγώνες τρέμει το φυλοκάρδι μου μη πάει κάτι στραβά και έχουμε μπούκες. Εδω το άλλο το μεθυσμένο πέταξε μπουκάλι στον Γλύκο! Χαμπάρι δεν πήρε πως άλλαξαν οι ομάδες στο ημίχρονο! Δεν είδε και ασπρόμαυρα και κάπου χάθηκε στο γενικό χαμό του.
Κανίβαλοι και βαλκάνιοι είμαστε και μια ζωή θα μας νοιάζει το πρωτάθλημα Θεσσαλονίκης και η καζούρα στον εταίρο κατεστραμένο της πόλης.
Ποτέ δεν θα κάνουμε κάτι περισσότερο από όσα κάναμε ήδη.
Βλέπουμε παντού εχθρούς.
Εγώ το πέταλο.
Το πέταλο την επισήμων.
Οι επίσημοι την πέντε.
Η πέντε την επτά.
Η επτά τον κοντό.
Ο κοντός τη Νεάπολη.
Η Νεάπολη το Ζαγοράκη.
Ο Ζαγοράκης τους ξεκαύλωτους.
Οι ξεκάυλωτοι τους καυλωμένους
και πάει λέγοντας.
Στα @@ μου ο αποκλεισμός. Έχω χορτάσει αποκλεισμούς. Στο διάολο όλα ρε. Αφού είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε το οτιδήποτε.
Άντε να τελειώνουμε να αρχίσουμε από την αρχή. Αλλά μαγκάκια της φακής αυτή τη φορά δεν θα υπάρχει Γούμενος σαν δικαιολογία.
Ηρεμα σε παρακαλώ με τους χαρακτηρισμούς.
Argonaut4
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ρε ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ ΑΠΟΨΕ ή θα τα κλειδώσω όλα και πάμε για νάνι?
Δε μπορείτε να μη βρίζετε ......να μη την λέτε ο ένας στον άλλο και να μείνετε οντόπικ?
Ρε σοβαρευτείτε.
Δε μπορείτε να μη βρίζετε ......να μη την λέτε ο ένας στον άλλο και να μείνετε οντόπικ?
Ρε σοβαρευτείτε.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αν για σας ο ΠΑΟΚ είναι κάτι που σας γαμάει την ψυχή, για μένα είναι η ίδια μου η ψυχή..arrwstos έγραψε:Την καλύτερη δουλειά κάνεις αδερφέ. Γιατί να ασχολιόμαστε με καταστάσεις που μας γ@μάνε την ψυχή δεν μπορώ να το καταλάβω. Εκεί που νομίζεις ότι Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ θα σηκώσει κεφάλι και θα τους πατήσει όλους, δίνουμε μια και τα καταστρέφουμε όλα μόνοι μας. Γιατί να ασχοληθεί κάποιος ξανά με ΑΥΤΟΝ τον ΠΑΟΚ? Για να είμαστε πάλι σε 4 χρόνια στο ίδιο έργο θεατές? Ναι ρε τον αγαπάμε τον ΠΑΟΚ μας αλλά σκεφτείτε, όσο καψούρα και να έχεις με κάτι, όταν σε προδίδει και σου γ@μάει την ψυχή τόσο συχνά και τόσο έντονα δεν θα απομακρυνθείς?Asimos έγραψε:Τέλος. Τελεία. Φινίτο.
Δεν θα μπω σε άλλη επιχειρηματολογία για τον ΠΑΟΚ, το Ζαγοράκη, το Μπόλονι και τους αδερφούς-συνοπαδούς μου.
Δεν υπάρχει κανένα νόημα, παρατάω τελείως τον ΠΑΟΚ και ότι περιστρέφεται γύρω από αυτόν σε επίπεδο επικοινωνίας.
Είναι πασιφανές πως κάποιοι, εκτός του ότι δεν τολμούν να μιλήσουν κρύβονται και επιδεικτικά πίσω από τα τέσσερα ιερά γράμματα.
Το πέταλο της καταστροφής έκανε πάλι το θαύμα του και ελπίζω να είναι έτοιμο για την επόμενη ημέρα.
Καλή τύχη παοκάκι.
Αφού σε νίκησε τελικά η Μαλαματίνα μπορώ ήσυχος να πάω για ύπνο.
Χάρηκα πολύ για τα όσα είπαμε αυτά τα 4 χρόνια, γνώρισα πραγματικά ωραίους, ξέρω πως πάντα θα υπάρχει η φωνή της λογικής να αντισταθμίζει τον παραλογισμό και την Ροζ Φούσκα που ζούνε κάποια κολλημένα μυαλά.
Κρίμα γιατί σας θεωρούσα και αδέρφια μου κάποιους. Ζαβλακωμένα.
Καλή τύχη σε όλους σας.
Ασιμος - out. Αηδιασμένος.
ΑΝΤΙΟ και πολύ κάτσατε μάλιστα..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Επειδη καυτηριαζουν καποια πραγματα που δε σου αρεσουν τους λες οτι κατσανε και πολυ???
Εσυ βεβαια εισαι και πιο ΠΑΟΚ απο αυτους...εεε...????
Εσυ βεβαια εισαι και πιο ΠΑΟΚ απο αυτους...εεε...????
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Γιατί είπε κανείς ότι θα διαλυθούμε?Πρώτος εσύ το ανέφερες..φυσικά και θα υπάρχουμε...θα είμαστε κάτι σαν..να πως είναι ο ΟΦΗ, κάτι τέτοιο...εκτός αν οι καθαρόαιμοι έχουν τον Αμπράμοβιτς stand by και μας το κρύβουν επιμελώςEmprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Tέτοια κλαψομουνι@ από τον λαό μας ομολογουμένως δεν την περίμενα.
ΠΑΟΚ είστε κι όχι Γαρύπα Ηρακλείου.
ΠΑΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ, ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ???![]()
![]()
![]()
Ο άλλος παράτησε κιόλας τον ΠΑΟΚ.
Σοβαρευτείτε ρε μεγάλοι άνθρωποι. Σας διαβάζουν και παιδάκια και νομίζουν ότι διαλυθήκαμε επειδή θα φύγει(μείνει-φύγει-μείνει-φύγει).
Αμήν και πότε.
ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ.
ΥΓ. Χειρουργήστε άφοβα και πάντα με το γάντι !
Ήρεμα!
Argonaut4
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Λόγια στο στόμα μου δε θα βάζεις.
Όποιον τον χαλάει ο ΠΑΟΚ σε σημείο που να τον θεωρεί μια κατάσταση που του πηδάει την ψυχή προφανώς είναι λίγος για να τον καταλάβει και να τον ακολουθήσει.
Τώρα το τι καυτηριάζουν και τι όχι ούτε ξέρω ούτε με απασχολεί να μάθω.
Όποιον τον χαλάει ο ΠΑΟΚ σε σημείο που να τον θεωρεί μια κατάσταση που του πηδάει την ψυχή προφανώς είναι λίγος για να τον καταλάβει και να τον ακολουθήσει.
Τώρα το τι καυτηριάζουν και τι όχι ούτε ξέρω ούτε με απασχολεί να μάθω.
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Δεν μου φταίς εσύ σε κάτι φίλε που με την σειρά σου δεν μπορείς να αντιληφθείς τι προσπαθώ να πω. Ναι ίσως και πολύ να έκατσα αλλά ενδεχομένως κάποιοι συνοπαδοί μου να καθίσαν πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε.Kranatos έγραψε:Λόγια στο στόμα μου δε θα βάζεις.
Όποιον τον χαλάει ο ΠΑΟΚ σε σημείο που να τον θεωρεί μια κατάσταση που του πηδάει την ψυχή προφανώς είναι λίγος για να τον καταλάβει και να τον ακολουθήσει.
Τώρα το τι καυτηριάζουν και τι όχι ούτε ξέρω ούτε με απασχολεί να μάθω.