Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ειναι αλλη μια μερα ντροπης για το συλλογο και δεν αναφερομαι στον αποκλεισμο....Μπραβο τα καταφεραν τα μπερδεμενα που θελουν να κανουν κουμαντο..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Επιτελους φευγει ο "καρκινος"! Ηρθε τωρα και η ωρα να :
α. αναλαβουν ΕΕΠΙΤΕΕΕΕΛΟΥΥΥΣΣΣ τις ΕΥΘΥΝΕΣ τους κανοντας την αυτοκριτικη αυτοι που τον εφεραν!!!!!!Δεν ξεχνω!!!!
β. μην ξαναμπλεξουν με τα διοικητικα του ΠΑΟΚ μιας που η πρωτη επιλογη τους κριθηκε (απο τους ιδιους) αποτυχημενη!!!! θα τους ξαναδωθει ευκαιρια;;;;
γ. αναλαβουν τις ευθυνες για την επομενη μερα που θα ξημερωσει στον ΠΑΟΚ και να απολογηθουν στην πορεια για αυτη τα επομενα χρονια αφου αυτοι αποφασιασν να βαλουν τελος στην τωρινη!
Περιμενουμε τα επομενα 4 χρονια να ξεπεραστει ο πηχυς που εβαλαν οι ΖΖ:
-διεκδικηση πρωταθληματος (ξεπερνιεται ΜΟΝΟ με ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ πρωταθληματος..."Βρειτε Τροπο, δεν λετε; Ε, βρειτε τον εσεις!!!!)
-προπονητηριο (ξεπερνιεται με κατασκευη Νεας Τουμπας 45.000 και οχι λιγοτερο στην Τουμπα κ οχι αλλου οπως απαιτουνταν)
-ακαδημιες (να συνεχισει το παιδομαζωμα σε ολη τη β.ελλαδα)
-ευρωπαικες πορειες (Απαιτειται τουλαχιστον η συχενεις παρουσια στους 32 του ουεφα και αφου δεν μας καλυπτει αυτο ως στοχος οτι καλυτερο ευπροσδεκτο...αλλα τουλαχιστον στους 32, ειπαμε)
-Η στελεχωση του ποδοσφαιρικου τμημματος με ονοματα αντιστοιχα των Γκαρσια-Κοντρερας-Βιερινια-Μουσλι. (Απαιτουμε δηλ μεταγραφες αεροδρομιου οι οποιες απαγορευεται να πωληθουν στην πορεια εφοσον αυτο θεωρηθηκε οχι μονο εφικτο αλλα και μονοδρομος)
Αιντε μαγκες.........τα σκυλια δεμενα!
ΥΓ Α...ναι...απαιτω τελος και την αποκατασταση του οπαδικου ονοματος του ΠΑΟΚτση που με κοπο κ ιδρωτα εχτισε η γενια του 70 και του 80.........
Τοτε που περιπολουσαμε εξω απο Χαριλαου για γαυρους στα ματς Αρης-Ολυμπιακος με μπλουζες ΠΑΟΚ, τοτε που δεν μας ενοιαζε αν θα παιρναμε εισητηρια για να παμε Καραισκακη παρα μονο για τα δρομολογια του ηλεκτρικου, τοτε που τα ντου μεσα στην πολη δεν γινονταν ξημερωματα και σε αδεια ντουβαρια, τοτε που ο γαυρος ηξερε τη θερμοκρασια των νερων του θερμαικου και ΠΟΤΕ ο ΠΑΟΚτσης τη θερμοκρασια του Σαρωνικου, τοτε που γαυροι δεν κοβαν βολτες σε Ποσειδωνια, τοτε που.....................που.............................που............................
Εχετε πολυ δουλεια απο αυριο! Στρωθειτε!
α. αναλαβουν ΕΕΠΙΤΕΕΕΕΛΟΥΥΥΣΣΣ τις ΕΥΘΥΝΕΣ τους κανοντας την αυτοκριτικη αυτοι που τον εφεραν!!!!!!Δεν ξεχνω!!!!
β. μην ξαναμπλεξουν με τα διοικητικα του ΠΑΟΚ μιας που η πρωτη επιλογη τους κριθηκε (απο τους ιδιους) αποτυχημενη!!!! θα τους ξαναδωθει ευκαιρια;;;;
γ. αναλαβουν τις ευθυνες για την επομενη μερα που θα ξημερωσει στον ΠΑΟΚ και να απολογηθουν στην πορεια για αυτη τα επομενα χρονια αφου αυτοι αποφασιασν να βαλουν τελος στην τωρινη!
Περιμενουμε τα επομενα 4 χρονια να ξεπεραστει ο πηχυς που εβαλαν οι ΖΖ:
-διεκδικηση πρωταθληματος (ξεπερνιεται ΜΟΝΟ με ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ πρωταθληματος..."Βρειτε Τροπο, δεν λετε; Ε, βρειτε τον εσεις!!!!)
-προπονητηριο (ξεπερνιεται με κατασκευη Νεας Τουμπας 45.000 και οχι λιγοτερο στην Τουμπα κ οχι αλλου οπως απαιτουνταν)
-ακαδημιες (να συνεχισει το παιδομαζωμα σε ολη τη β.ελλαδα)
-ευρωπαικες πορειες (Απαιτειται τουλαχιστον η συχενεις παρουσια στους 32 του ουεφα και αφου δεν μας καλυπτει αυτο ως στοχος οτι καλυτερο ευπροσδεκτο...αλλα τουλαχιστον στους 32, ειπαμε)
-Η στελεχωση του ποδοσφαιρικου τμημματος με ονοματα αντιστοιχα των Γκαρσια-Κοντρερας-Βιερινια-Μουσλι. (Απαιτουμε δηλ μεταγραφες αεροδρομιου οι οποιες απαγορευεται να πωληθουν στην πορεια εφοσον αυτο θεωρηθηκε οχι μονο εφικτο αλλα και μονοδρομος)
Αιντε μαγκες.........τα σκυλια δεμενα!
ΥΓ Α...ναι...απαιτω τελος και την αποκατασταση του οπαδικου ονοματος του ΠΑΟΚτση που με κοπο κ ιδρωτα εχτισε η γενια του 70 και του 80.........
Τοτε που περιπολουσαμε εξω απο Χαριλαου για γαυρους στα ματς Αρης-Ολυμπιακος με μπλουζες ΠΑΟΚ, τοτε που δεν μας ενοιαζε αν θα παιρναμε εισητηρια για να παμε Καραισκακη παρα μονο για τα δρομολογια του ηλεκτρικου, τοτε που τα ντου μεσα στην πολη δεν γινονταν ξημερωματα και σε αδεια ντουβαρια, τοτε που ο γαυρος ηξερε τη θερμοκρασια των νερων του θερμαικου και ΠΟΤΕ ο ΠΑΟΚτσης τη θερμοκρασια του Σαρωνικου, τοτε που γαυροι δεν κοβαν βολτες σε Ποσειδωνια, τοτε που.....................που.............................που............................
Εχετε πολυ δουλεια απο αυριο! Στρωθειτε!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Besuch την Τετ 25 Ιαν 2012, 22:40, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Φταιμε ολοι μας.
Που ειμασταν εμεις οταν αυτοι οι 100, 200, 300 εμπαιναν περυσι με την ΑΕΚ.
Ποτε οι φωνες μας καλυψαν τις δικες τους.
Φταιμε και εμεις που με την χαλαροτητα και την αδρανεια μας αφησαμε τα πραγματα να φτασουν ως εδω.
Καληνυχτα ΠΑΟΚ.
Που ειμασταν εμεις οταν αυτοι οι 100, 200, 300 εμπαιναν περυσι με την ΑΕΚ.
Ποτε οι φωνες μας καλυψαν τις δικες τους.
Φταιμε και εμεις που με την χαλαροτητα και την αδρανεια μας αφησαμε τα πραγματα να φτασουν ως εδω.
Καληνυχτα ΠΑΟΚ.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μπορείς να υποθέσεις και ότι είναι μεσημεράκι τώρα.moican4 έγραψε:Να υποθέσω ότι είσαι και εξτασιασμένος απόψε δηλ..!!
Δια της ατόπου θα απογοητευτείς.
Η υπογραφή υπάρχει περίπου 3 μήνες και αποτελεί σαρκαστική παραποιήση του μότο της Nike πρωτίστως και δευτερευόντως έχει ως "στόχο" τα πολιτικά δρώμενα και την Βουλή.
Εξού και το "Επίκαιρη όσο ποτέ."
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Emprostisghsoitrelamenoi την Τετ 25 Ιαν 2012, 22:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
+1000stelyk έγραψε:Μαγκες με τον Ζαγορ ειμαι και θα ειμαι να κανω υπομονη και τον πιστευω γιατι απλα δεν τπαρχει αλλη λυση κατα την αποψη μου.
ΟΜΩΣ εαν τυχον αναγκαστει απο τους λιγους να φυγει η ανοχη μου απεναντι σας θα εξαντληθει με την πρωτη στραβη που θα κανετε.
ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΤΡΑΒΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Φατε τωρα και μια ξεσυγηρισμενη τιμωρια απο τισ μαλ@κιες που κανατε μετα το τελοσ του αγωνα.
Ζαγόρ και Βρύζας έχουν να προσφέρουν πολλά ακόμα.
Έλεος με την καταστροφολογία! Χάσαμε ματς μετά από 2 μήνες αήτηττοι.
Παίξαμε χειρότερα από τον αντίπαλο , τόσο απλά!
έχει υπογράψει πουθενά συμβόλαιο ο Ζαγοράκης ότι θα κερδίζει όλα τα ματς?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ΣΗμερα απλα δωθηκε η αφορμη ...δεν ηταν σημερα θα ταν σε μια βδομαδα...Συγχαρητηρια στους συντελεστες του εργου..προβλεψιμοι μεν αλλα αποτελεσματικοι....Αντε και εις ανωτερα...Καληνυχτα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Την ειρωνεία την χρησιμοποιείς διαρκώς βλέπω..Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Μπορείς να υποθέσεις και ότι είναι μεσημεράκι τώρα.moican4 έγραψε:Να υποθέσω ότι είσαι και εξτασιασμένος απόψε δηλ..!!
Δια της ατόπου θα απογοητευτείς.
Η υπογραφή υπάρχει περίπου 3 μήνες και αποτελεί σαρκαστική παραποιήση του μότο της Nike πρωτίστως και δευτερευόντως έχει ως "στόχο" τα πολιτικά δρώμενα και την Βουλή.
No problem.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
δεν χρειαζεται ζαγορακης στην προεδια για να εχεις παιχτες σαν τους μπαλαφα σναου ρομπερ και πολλους αλλους......
απο τα περσυνα του λαθη δεν εμαθε, αντιθετως τα αυξησε...
πολυ κοσμο ειχε σημερα ζαγορακη στην τουμπα σε ενα τοσο κρισιμο ματσ!!!!!!
γιατι αραγε???
απο τα περσυνα του λαθη δεν εμαθε, αντιθετως τα αυξησε...
πολυ κοσμο ειχε σημερα ζαγορακη στην τουμπα σε ενα τοσο κρισιμο ματσ!!!!!!
γιατι αραγε???
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μέχρι πρίν μερικές ώρες διαλυόταν η κούλα και κινδύνευε με λιντσάρισμα ο Αγαμίδης. Τώρα διαλυόμαστε εμείς; Τώρα κινδυνεύει ο Ζαγόρ με λιντσάρισμα; Ούτε στη "ζωή της άλλης" τόσες συγκλονιστικές ανατροπές...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
RoMaN
8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.
8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.
- rouxlas1926
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ειναι αυτο που λενε η γλωσσα κοκαλα δν εχει κ κοκαλα τσακιζει,συνχαρητηρια για οσα εγραψες πραγματικα χαιρομαι που σκεφτεσε ετσι κ μακαρι ολο αυτο το κειμενο να βγει στην αρχικη,μπραβο ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥBesuch έγραψε:Επιτελους φευγει ο "καρκινος"! Ηρθε τωρα και η ωρα να :
α. αναλαβουν ΕΕΠΙΤΕΕΕΕΛΟΥΥΥΣΣΣ τις ΕΥΘΥΝΕΣ τους κανοντας την αυτοκριτικη αυτοι που τον εφεραν!!!!!!Δεν ξεχνω!!!!
β. μην ξαναμπλεξουν με τα διοικητικα του ΠΑΟΚ μιας που η πρωτη επιλογη τους κριθηκε (απο τους ιδιους) αποτυχημενη!!!! θα τους ξαναδωθει ευκαιρια;;;;
γ. αναλαβουν τις ευθυνες για την επομενη μερα που θα ξημερωσει στον ΠΑΟΚ και να απολογηθουν στην πορεια για αυτη τα επομενα χρονια αφου αυτοι αποφασιασν να βαλουν τελος στην τωρινη!
Περιμενουμε τα επομενα 4 χρονια να ξεπεραστει ο πηχυς που εβαλαν οι ΖΖ:
-διεκδικηση πρωταθληματος (ξεπερνιεται ΜΟΝΟ με ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ πρωταθληματος..."Βρειτε Τροπο, δεν λετε; Ε, βρειτε τον εσεις!!!!)
-προπονητηριο (ξεπερνιεται με κατασκευη Νεας Τουμπας 45.000 και οχι λιγοτερο στην Τουμπα κ οχι αλλου οπως απαιτουνταν)
-ακαδημιες (να συνεχισει το παιδομαζωμα σε ολη τη β.ελλαδα)
-ευρωπαικες πορειες (Απαιτειται τουλαχιστον η συχενεις παρουσια στους 32 του ουεφα και αφου δεν μας καλυπτει αυτο ως στοχος οτι καλυτερο ευπροσδεκτο...αλλα τουλαχιστον στους 32, ειπαμε)
-Η στελεχωση του ποδοσφαιρικου τμημματος με ονοματα αντιστοιχα των Γκαρσια-Κοντρερας-Βιερινια-Μουσλι. (Απαιτουμε δηλ μεταγραφες αεροδρομιου οι οποιες απαγορευεται να πωληθουν στην πορεια εφοσον αυτο θεωρηθηκε οχι μονο εφικτο αλλα και μονοδρομος)
Αιντε μαγκες.........τα σκυλια δεμενα!
ΥΓ Α...ναι...απαιτω τελος και την αποκατασταση του οπαδικου ονοματος του ΠΑΟΚτση που με κοπο κ ιδρωτα εχτισε η γενια του 70 και του 80.........
Τοτε που περιπολουσαμε εξω απο Χαριλαου για γαυρους στα ματς Αρης-Ολυμπιακος με μπλουζες ΠΑΟΚ, τοτε που δεν μας ενοιαζε αν θα παιρναμε εισητηρια για να παμε Καραισκακη παρα μονο για τα δρομολογια του ηλεκτρικου, τοτε που τα ντου μεσα στην πολη δεν γινονταν ξημερωματα και σε αδεια ντουβαρια, τοτε που ο γαυρος ηξερε τη θερμοκρασια των νερων του θερμαικου και ΠΟΤΕ ο ΠΑΟΚτσης τη θερμοκρασια του Σαρωνικου, τοτε που γαυροι δεν κοβαν βολτες σε Ποσειδωνια, τοτε που.....................που.............................που............................
Εχετε πολυ δουλεια απο αυριο! Στρωθειτε!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
η κουλα εβγαλε παπα οτι ταχα ερχονται ελληνες επενδυτες (τελειωσαν οι αραβες και οι εβραιοι) για να κρατησουν τους παικτες μακρυα απο τις προσφυγες (οποιος το φαει το παραμυθι ειναι πολυ χαιβανι)..
και τωρα στα του οικου μας..
απευθυνομαι στα φυτα που απο το πιωμα εχουν καταστρεψει και το τελευταιο εγκεφαλικο τους κυτταρο..
με τα προστιμα που εχουμε φαει στα 4 χρονια του ζαγορ ανετα παιρναμε 2-3 παικτες απο αυτους που εχασε το καλοκαιρι η κουλα, να μη πω οτι θα ψωνιζαμε οτι θελαμε σημερα απο τους αστεγους..
δεν θα υπηρχε λογος αμεσος να φυγουν οι βιερινια-κοντρερας ή ο βιτολο το καλοκαιρι
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΦΜ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Η ΒΙΣΑΛΤΙΑΚΟ
συνεχιστε να γκρεμιζετε τα ονειρα μας μπερδεμενα χασικλακια
ΠΑΟΚ δεν εγινα γιατι κερδιζω συνεχεια
και σιγουρα οχι για να βαζω ο ιδιος τρικλοποδιες στην καψουρα μου
ποσο αχρηστος,καμενος πρεπει να εισαι για να πετας αντικειμενα με σκοπο να χτυπησεις παικτη η διαιτητη!!
ποσο αξια εχει η ζωη για σας ρε καλοπαιδα;
ποσο στοκος πρεπει να εισαι με τοσα προβληματα που μας ταλανιζουν καθε μερα να μπαινεις μεσα στο γηπεδο και να κανεις μαγκιες;
ποσο κατευθυνομενος πρεπει να εισαι για να βριζεις τους ανθρωπους που μας εφεραν εδω τα τελευταια χρονια;που μας καναν περηφανους για ενα σωρο λογους;
λετε οτι φυγαν παικταραδες, εκατσε και σας εξηγησε οτι ειναι προσωρινο γιατι θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι αν τρωγαμε αποκλεισμο απο το ματς με ουντινεζε, αυτος τους εφερε αυτος θα ξαναφερει και καλυτερους στην τελικη!!!
και τωρα στα του οικου μας..
απευθυνομαι στα φυτα που απο το πιωμα εχουν καταστρεψει και το τελευταιο εγκεφαλικο τους κυτταρο..
με τα προστιμα που εχουμε φαει στα 4 χρονια του ζαγορ ανετα παιρναμε 2-3 παικτες απο αυτους που εχασε το καλοκαιρι η κουλα, να μη πω οτι θα ψωνιζαμε οτι θελαμε σημερα απο τους αστεγους..
δεν θα υπηρχε λογος αμεσος να φυγουν οι βιερινια-κοντρερας ή ο βιτολο το καλοκαιρι
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΦΜ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Η ΒΙΣΑΛΤΙΑΚΟ
συνεχιστε να γκρεμιζετε τα ονειρα μας μπερδεμενα χασικλακια
ΠΑΟΚ δεν εγινα γιατι κερδιζω συνεχεια
και σιγουρα οχι για να βαζω ο ιδιος τρικλοποδιες στην καψουρα μου
ποσο αχρηστος,καμενος πρεπει να εισαι για να πετας αντικειμενα με σκοπο να χτυπησεις παικτη η διαιτητη!!
ποσο αξια εχει η ζωη για σας ρε καλοπαιδα;
ποσο στοκος πρεπει να εισαι με τοσα προβληματα που μας ταλανιζουν καθε μερα να μπαινεις μεσα στο γηπεδο και να κανεις μαγκιες;
ποσο κατευθυνομενος πρεπει να εισαι για να βριζεις τους ανθρωπους που μας εφεραν εδω τα τελευταια χρονια;που μας καναν περηφανους για ενα σωρο λογους;
λετε οτι φυγαν παικταραδες, εκατσε και σας εξηγησε οτι ειναι προσωρινο γιατι θα γελουσε και το παρδαλο κατσικι αν τρωγαμε αποκλεισμο απο το ματς με ουντινεζε, αυτος τους εφερε αυτος θα ξαναφερει και καλυτερους στην τελικη!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Θοδωρή επειδή θεωρώ ότι είσαι μάγκας , ζήτα από το Δ.Σ. που προεδεύεις τιις παραιτήσεις όλων των μελών και με μια απλη ανακοίνωση γνωστοποίησε το τέλος της θητείας στην προεδρία του ΠΑΟΚ. Ας έρθουν μετά αυτοί οι 300, 400,500 οι δεν ξέρω πόσοι είναι , ψευτόμαγκες της σούπερ 4 να φέρουν για πρόεδρο κάποιο Γούμενο ή κάποιο Μπατατούδη.
Είναι πραγματικό καταντημα να αποκαλείται ο Ζαγοράκης " καρκίνος" του ΠΑΟΚ. ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ. Ας ξαναγυρίσουμε στην εποχή τοΥ 92 μετά τον αγώνα με την Παρί.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας μας είναι αποκλειστικά και μόνο αυτοί οι ψευτόμαγκες του σουπερ 4 . Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια να μην έχει βρεθεί επενδυτής να βάλει τα λεφτά του στην ομάδα μας. Ομως ο φόβος ενός μιας αποτυχίας θα σημάνει για αυτόν καταστροφή.
Ο Ζαγοράκης ηγήθηκε μιας πρόσπάθειας που βρήκε σύμμαχο τον αγνό λαο της ομάδας μας για εξαγιάνση και αλλαγή ωστόσο βρήκε εχθρούς κάποιους ψευτόμαγκες που θέλουν να έχουν λόγο σε όλα , που θεωρούν την ομάδα μας τσιφλίκι .
Η κριτικη σαφώς και θα γίνει , κανείς δεν είναι στο απυρόβλυτο , αλλά θα γίνει αφού σταθμιστούν τα δεδομένα και οι στιγμές .
Ζαγοράκη σε ευχαριστώ για την προσπάθεια που έκανεσ όλα αυτά τα χρόνια και σε παρακαλώ , παραιτήσου για να τους αποδήξεις ότι είναι τουλάχιστον βλάκες.
Είναι πραγματικό καταντημα να αποκαλείται ο Ζαγοράκης " καρκίνος" του ΠΑΟΚ. ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ. Ας ξαναγυρίσουμε στην εποχή τοΥ 92 μετά τον αγώνα με την Παρί.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας μας είναι αποκλειστικά και μόνο αυτοί οι ψευτόμαγκες του σουπερ 4 . Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια να μην έχει βρεθεί επενδυτής να βάλει τα λεφτά του στην ομάδα μας. Ομως ο φόβος ενός μιας αποτυχίας θα σημάνει για αυτόν καταστροφή.
Ο Ζαγοράκης ηγήθηκε μιας πρόσπάθειας που βρήκε σύμμαχο τον αγνό λαο της ομάδας μας για εξαγιάνση και αλλαγή ωστόσο βρήκε εχθρούς κάποιους ψευτόμαγκες που θέλουν να έχουν λόγο σε όλα , που θεωρούν την ομάδα μας τσιφλίκι .
Η κριτικη σαφώς και θα γίνει , κανείς δεν είναι στο απυρόβλυτο , αλλά θα γίνει αφού σταθμιστούν τα δεδομένα και οι στιγμές .
Ζαγοράκη σε ευχαριστώ για την προσπάθεια που έκανεσ όλα αυτά τα χρόνια και σε παρακαλώ , παραιτήσου για να τους αποδήξεις ότι είναι τουλάχιστον βλάκες.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
+1926john71 έγραψε:Θοδωρή επειδή θεωρώ ότι είσαι μάγκας , ζήτα από το Δ.Σ. που προεδεύεις τιις παραιτήσεις όλων των μελών και με μια απλη ανακοίνωση γνωστοποίησε το τέλος της θητείας στην προεδρία του ΠΑΟΚ. Ας έρθουν μετά αυτοί οι 300, 400,500 οι δεν ξέρω πόσοι είναι , ψευτόμαγκες της σούπερ 4 να φέρουν για πρόεδρο κάποιο Γούμενο ή κάποιο Μπατατούδη.
Είναι πραγματικό καταντημα να αποκαλείται ο Ζαγοράκης " καρκίνος" του ΠΑΟΚ. ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ. Ας ξαναγυρίσουμε στην εποχή τοΥ 92 μετά τον αγώνα με την Παρί.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας μας είναι αποκλειστικά και μόνο αυτοί οι ψευτόμαγκες του σουπερ 4 . Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια να μην έχει βρεθεί επενδυτής να βάλει τα λεφτά του στην ομάδα μας. Ομως ο φόβος ενός μιας αποτυχίας θα σημάνει για αυτόν καταστροφή.
Ο Ζαγοράκης ηγήθηκε μιας πρόσπάθειας που βρήκε σύμμαχο τον αγνό λαο της ομάδας μας για εξαγιάνση και αλλαγή ωστόσο βρήκε εχθρούς κάποιους ψευτόμαγκες που θέλουν να έχουν λόγο σε όλα , που θεωρούν την ομάδα μας τσιφλίκι .
Η κριτικη σαφώς και θα γίνει , κανείς δεν είναι στο απυρόβλυτο , αλλά θα γίνει αφού σταθμιστούν τα δεδομένα και οι στιγμές .
Ζαγοράκη σε ευχαριστώ για την προσπάθεια που έκανεσ όλα αυτά τα χρόνια και σε παρακαλώ , παραιτήσου για να τους αποδήξεις ότι είναι τουλάχιστον βλάκες.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αυτά τα "μυστικά" Δ.Σ. σε '"άγνωστες" τοποθεσίες μου εξάπτουν την φαντασία. Εγω νομίζω πως κάτω απο το χορτάρι της Τούμπας υπάρχει πυρηνικό καταφύγιο απο την εποχή του ψυχρού πολέμου. Ξέρετε, σαν αυτά του Στάλιν. Εκεί γίνονται οι "μυστικές" συνεδριάσεις. Στο υπόγειο αρχηγείο του Ζαγόρ.john71 έγραψε:Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Θόδωρος Ζαγοράκης.
Μετά τον αποκλεισμό σοκ του ΠΑΟΚ από τον Ατρόμητο για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας (2-1) και τις αποδοκιμασίες από μερίδα φιλάθλων κατά ποδοσφαιριστών και διοίκησης το κλίμα στον σύλλογο είναι πιο βαρύ από ποτέ.
Αυτή την στιγμή διεξάγεται Διοικητικό Συμβούλιο μακριά από τα γραφεία της Τούμπας όπου θα κριθεί ουσιαστικά το μέλλον του Θοδωρή Ζαγοράκη στον «Δικέφαλο του Βορρά».
Ο ισχυρός άντρας της ΠΑΕ μετά τις αποχωρήσεις των Πάμπλο Κοντρέρας και Αντελίνο Βιεϊρίνια, όπως και τη μη μεταγραφική ενίσχυση μέχρι στιγμής βρέθηκε για μία ακόμη φορά στο στόχαστρο των φιλάθλων, κάτι που αφήνει ορατό το ενδεχόμενο αποχώρησης του από τον ΠΑΟΚ.