Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ OFF TOPIC QUIZ( ή όχι)
Σ ένα αγώνα ράλλυ το αυτοκίνητο βρίσκεται στη 4η θέση .Λόγω μιας στραβοτιμονιάς βγαίνει απ το
δρόμο χωρίς ευτυχώς να πάθει ζημιά και το πλήρωμα αρχίζει να τσακώνετε για το ποιος φταίει.Την ίδια στιγμή μαθαίνει απ τον ασύρματο οτι ο 3ος έχει σπασμένο κινητήρα,ενώ ο 2ος κοντεύει να μείνει απο βενζίνη.Το πλήρωμα θα πρέπει:
α) Να σταματήσει τον αγώνα και να συνεχίσει τον τσακωμό μέχρι να τελικής πτώσης.
β) Να συνεχίσει συγκεντρωμένο τον αγώνα προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα των 2 προπορευομένων και να κερδίσει τη 2η θέση και το χρηματικό έπαθλο που τη συνοδεύει, αφήνοντας το ξεκαθάρισμα για μετά τον αγώνα.
γ) Να ασχοληθεί με το θέμα Σαλπιγγίδη.
Εσεις τι θα διαλέγατε?
Σ ένα αγώνα ράλλυ το αυτοκίνητο βρίσκεται στη 4η θέση .Λόγω μιας στραβοτιμονιάς βγαίνει απ το
δρόμο χωρίς ευτυχώς να πάθει ζημιά και το πλήρωμα αρχίζει να τσακώνετε για το ποιος φταίει.Την ίδια στιγμή μαθαίνει απ τον ασύρματο οτι ο 3ος έχει σπασμένο κινητήρα,ενώ ο 2ος κοντεύει να μείνει απο βενζίνη.Το πλήρωμα θα πρέπει:
α) Να σταματήσει τον αγώνα και να συνεχίσει τον τσακωμό μέχρι να τελικής πτώσης.
β) Να συνεχίσει συγκεντρωμένο τον αγώνα προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα των 2 προπορευομένων και να κερδίσει τη 2η θέση και το χρηματικό έπαθλο που τη συνοδεύει, αφήνοντας το ξεκαθάρισμα για μετά τον αγώνα.
γ) Να ασχοληθεί με το θέμα Σαλπιγγίδη.
Εσεις τι θα διαλέγατε?
-
thanasisk79
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
- Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
η στραβοτιμονια οφειλεται στο γεγονος οτι ο ενας την ειπε στον αλλον για το σαλπι εξου και ο τσακωμος , βεβαια επειδη ΠΑΟΚ εισαι συνεχιζουν να καυγαδιζουν τερματιζοντας δευτεροι .......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ΩΡΑΙΟ...kataramenos5 έγραψε:ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ OFF TOPIC QUIZ( ή όχι)
Σ ένα αγώνα ράλλυ το αυτοκίνητο βρίσκεται στη 4η θέση .Λόγω μιας στραβοτιμονιάς βγαίνει απ το
δρόμο χωρίς ευτυχώς να πάθει ζημιά και το πλήρωμα αρχίζει να τσακώνετε για το ποιος φταίει.Την ίδια στιγμή μαθαίνει απ τον ασύρματο οτι ο 3ος έχει σπασμένο κινητήρα,ενώ ο 2ος κοντεύει να μείνει απο βενζίνη.Το πλήρωμα θα πρέπει:
α) Να σταματήσει τον αγώνα και να συνεχίσει τον τσακωμό μέχρι να τελικής πτώσης.
β) Να συνεχίσει συγκεντρωμένο τον αγώνα προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα των 2 προπορευομένων και να κερδίσει τη 2η θέση και το χρηματικό έπαθλο που τη συνοδεύει, αφήνοντας το ξεκαθάρισμα για μετά τον αγώνα.
γ) Να ασχοληθεί με το θέμα Σαλπιγγίδη.
Εσεις τι θα διαλέγατε?
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Εγω λέω να κοιτάξουμε τους τύπους που δεν υπολογίζουν συνδέσμιτες κόσμο διοκηση και πέτανε ότι έχουν στα χέρια ακόμη και στον γλύκο με σκοπό το κακο του ΠΑΟΚ και όχι του ζαγορακη αυτο πρέπει να μας προβληματίζει απο το ματς της Τετάρτης .....
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
αυτός που θα πάρει το τιμόνι πρέπει να εχει πτυχίο Χάρβαρντ δεν χρειαζετε να εχει δίπλωμα οδηγού αυτοκινήτου....Maximus έγραψε:δ) Να αλλάξει ο οδηγός του αυτοκινήτου...!![]()
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
κατα τη διαρκεια της κουρσας? δυσκολo... μεχρι να αλλαξουν θεσεις θα τους περασουν και οι απο πισω τους.Maximus έγραψε:δ) Να αλλάξει ο οδηγός του αυτοκινήτου...!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trel@menos την Παρ 20 Ιαν 2012, 15:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
-
toumpiotis35
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 10:18
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Φανταζομαι εννοεις τον ιδιο οδηγο που ειχε ξεκινησει την κουρσα με v6 κινητηρα για να κερδισει σε κουρσα που αλλοι δυο ρεχουν με v24 και ενω η τσεπη του αντεχε χιλιοτετρακοσαρακι.Για να μην μεινει λοιπον απο βενζινα πουλησε τον v και αφησε ελευθερο τον 6 ........
Και του χρονου μπορει να συντηρησει μονο χιλιαρακι.....
Αν ησουν η subaru θα τον κραταγες?
Και του χρονου μπορει να συντηρησει μονο χιλιαρακι.....
Αν ησουν η subaru θα τον κραταγες?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
καλυψε τα χρεη που δημιουργησες μονος χωρις ομως πωλησεις!,ρυθμισε τα χρεη βρες επενδυτη με χρημα και τον πουλο...
Όλοι είμαστε εκνευρισμένοι αδελφέ μου.Ότι και να λες έχεις δίκαιο αλλά τώρα σε ήττες θέλει υποστήριξη η ομάδα.Έχεις δίκαιο σε ότι λες..Φώτης
Όλοι είμαστε εκνευρισμένοι αδελφέ μου.Ότι και να λες έχεις δίκαιο αλλά τώρα σε ήττες θέλει υποστήριξη η ομάδα.Έχεις δίκαιο σε ότι λες..Φώτης
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
μάλιστα.η επίδειξη αχαριστίας κατάντησε και στην περίπτωση του ... θοδωράκη να εξισούται με απόδοση δικαίου στον ανώνυμο πικραμένο οπαδό ελέω ενός ακόμα αποκλεισμού.