Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΟΚ! Κρατήσεις παρακαλώ στο σχετικό topic!
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από nikos123 »

Δεν ξερω κατα ποσο αληθευει....



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συμφώνησε με Σηφάκη ο ΠΑΟΚ!
Ο Σηφάκης είναι ο διακαής πόθος στην θέση του τερματοφύλακα για τους παράγοντες του ΠΑΟΚ...


Ενδεικτικό γεγονός των αποφάσεων που ήδη έχει πάρει ο διεθνής τερματοφύλακας είναι η κατάθεση προσφυγής κατά της ΠΑΕ Άρης με σκοπό να διασφαλίσει τα χρήματα που του οφείλονται και στην οποία προχώρησε ο Μιχάλης Σηφάκης.
Ο διεθνής τερματοφύλακας θέλησε με την κίνησή του να διασφαλίσει τα χρήματα που του οφείλονται και όχι την ελευθερία του. Η προσφυγή του Κρητικού γκολκίπερ ήταν να εκδικαστεί τη Δευτέρα, αλλά τελικά πήρε αναβολή για την επόμενη Δευτέρα (30/01). Στον Σηφάκη οφείλεται ένα ποσό που φθάνει τις 235.000 ευρώ (μαζί με τα περσινά).

Ο τερματοφύλακας του Άρη σύμφωνα με πληροφορίες πάντα του difernews.gr, έχει κάνει περισσότερες από μία συναντήσεις με παράγοντες του ΠΑΟΚ.

Από την πλευρά της, η επίσημη πλευρά της ασπρόμαυρης ΠΑΕ, διαψεύδει κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα περί συμφωνίας των δύο πλευρών, ενώ άγνοια για το θέμα δηλώνουν στον Άρη.

http://www.difernews.gr
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το συνολικό ποσό που μπορεί να διαθέσει ο ΠΑΟΚ είναι 300.000 συμπερολαμβανομένης και της εφορίας, ήτοι αν το διαρέσουμε με το 1,4 προκύπτει καθαρό ποσό συμβολαίου 214 χιλιάρικα!
Όποιος πιστεύει ότι ο Σηφάκης θα ερχόταν με αυτό το ποσό, μπορέι να αποδεχθεί την ειλικρίνεια του δημοσιεύματος!
Επιπλέον αυτή η μεταγραφή ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ κανένα αγωνιστικό πρόβλημα στον ΠΑΟΚ, που εστιάζεται πρωτίστως στις θέσεις των εξτρέμ.
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Εγώ δεν θέλω κανέναν. Αυτά τα 400.000€ που ακούγονται, μόνο λίγα δεν είναι.
Άλλωστε ο Leal είναι χειρότερος και του Σάλπι και του Γεωργιάδη. Το ότι είναι καλύτερος του Robert το ξέρουμε όλοι...
Τα λεφτά αυτά προτιμώ να τα δώσουμε το καλοκαίρι για να αποκτήσουμε έναν παίκτη που πραγματικά να αξίζει (πχ Βλαχοδήμος) και όχι να τα πετάξουμε έτσι.
Σκεφτείτε το διαφορετικά. Ο Robert παίρνει 200 χιλιάρικα. Ο Spadacio είχε συμβόλαιο 300.000€. Πήρε τα μισά. Δηλαδή 150. Πείτε μου τώρα πως δεν θα βρίσκαμε πολύ καλύτερο του Robert με 350 χιλιάρικα;
Είμαι της άποψης, καλύτερα ένας παικταράς, παρά 3 μέτριοι...
Δείτε και τον Ολυμπιακό με παίκτες τύπου Monhe, Abdoun, Costanzo, Ζαραδούκας, Orbaiz κλπ.
Οπότε καλύτερα να μη πάρουμε κανέναν...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ε, όχι και να μην πάρουμε κανέναν! Έχουμε ένα εξτρέμ (Γεωργιάδη) ΜΟΝΟ και έναν που κατ' ανάγκη παίζει ως εξτρέμ, χωρίς να είναι (Σαλπι). Αν κάποιος απ' αυτούς έχει κάρτες ή τραυματιστεί (καλή ώρα τώρα) ή κουραστεί (θα συμβεί άμεσα) ποιος θα τον αντικαταστήσει;
Δεν βγαίνει η σεζόν με ένα εξτρέμ, ιδίως όταν κυνηγάς ακόμη 3 στόχους!
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Και όσο για το άρθρο για τον Σηφάκη, είναι τουλάχιστον γελοίο...
Στον τίτλο γράφει: Συμφώνησε με Σηφάκη ο ΠΑΟΚ
μετά συνεχίζει: Ο Σηφάκης είναι ο διακαής πόθος στην θέση του τερματοφύλακα για τους παράγοντες του ΠΑΟΚ...
και κλείνει: Ο τερματοφύλακας του Άρη σύμφωνα με πληροφορίες πάντα του difernews.gr, έχει κάνει περισσότερες από μία συναντήσεις με παράγοντες του ΠΑΟΚ.
Στο τέλος θα γράψει πως ο Σηφάκης προτάθηκε στον ΠΑΟΚ :opaokara: .
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από desperando »

Agapoulas έγραψε:Ποιος Λεαλ ρε παιδιά θα πάρεις παίχτη αργό και βαρύ που δεν μαρκάρει και δεν σκοράρει και σου κάνει και λιγες ασιστς και έχει ιστορικό με τραυματισμούς είναι και 30χρονών να τον βάλεις πάνω στην γραμμή και πάνω στον ασβέστη? Αποκλείεται.
Δεν νομίζω να υπάρχει καν Λεαλ απλά είναι η γνωστή μέθοδος Βρύζα που ενώ μιλάει με άλλους βγάζει στην δημοσιότητα άλλους για να παραπλανήσει τα ΑΡΔ. Είναι έγκλημα ο Λεάλ στην γραμμή και λίγος για τον ΠΑΟΚ. Όχι πως ο Λεοναρντο είναι κανένας παικταράς. @@μέντολες είναι. Απλά ο Λεονάρντο θα σου κάνει και 6-7 γκολ την χρόνιά και άλλες τόσες ασσιστς και μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς ο παίκτης στην γραμμή. Ο ΠΑΟΚ στην γραμμή φέτος έχει ταχύτητα, αν πάρεις τον Λεαλ γυρνάς σε εποχές Σορλέν στην γραμμή με την διαφορά ότι ο Σορλέν ήταν καλύτερος αμυντικά.

Αν είναι να έχω δύο τεχνικούς διευθυντές για να παίρνω τον Λεάλ στην γραμμή … χρειάζομαι τότε τουλάχιστον άλλους 4 τεχνικούς διευθυντές για να δω xtrem παίχτη εκεί…
επειδη μιλας για κριτικη που κανεις να σου κανω και εγω λιγο, επειδη μιλας οτι ο παικτης δεν ειναι για τον ασβεστη, εχεις δει τους ακραιους μας να παιζουν ασβέστη? ο μπολονι τους θελει ως ακραίους επιθετικους και οχι ως ακραια χαφ γι αυτο και δεν χρησιμοποιει τον ρομπερ, γιατι ο ρομπερ ειναι παικτης που παιζει πανω στον ασβεστι και δεν μπορει να παιξει ως ακραιος επιθετικος
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από desperando »

joshua έγραψε:Δεν νομιζω οτι ειπε κανεις ποτε οτι ο Λεαλ ειναι ο Μεσι, αλλα απο αυτο το σημειο μεχρι και να τον θαβουμε υπαρχει αποσταση.Εχει περισσοτερα γκολ ανα παιχνιδι και απο τον λεοναρντο και απο τον βιερινια στην καριερα του και μπορει να μην ειναι καθαρο εξτρεμ αλλα μην ειστε σιγουροι οτι αποκταται γι'αυτη τη θεση.Ο Μπολονι ψαχνει για παικτη που να μπορει να παιξει σε παραπανω της μιας θεσης, καθως το κενο στον επιτελικο ειναι ισως μεγαλητερο απο αυτο του εξτρεμ και ο Λεαλ ειναι μια χαρα παικτης για αντι-ιβιτς που επιπλεον μπορει να βοηθησει σε παιχνιδια,κυριως μεσα στη τουμπα και στα πλαγια.Εκτος εδρας ο Γεωργιαδης ειναι μια χαρα στον ασβεστη.Να τονισω επισης για αλλη μια φορα οτι το ποσο που διθετουμε δεν ξεπερναει αυτο της αμοιβης του ρομπερ και του παπαζογλου και ειναι μικροτερο αυτης του Φωτακη.Τι ακριβως περιμενετε να βρουν με αυτα τα δεδομενα?
αυτος που εχει μπει στον λογαριασμο του Τζοσουα και γραφει να βγει και να αφησει τον κανονικο τζοσουα να γραψει :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από joshua »

Οχι φιλε μου, εγω ειμαι και δεν εχω αλλαξει αποψεις, απλα καθε φορα προσπαθω να ξερω που παταω και που βρισκομαι.Οταν τα προηγουμενα χρονια με προυπολογισμους ανω των 20μυριων, αντι να κανουμε 2-3 ποιοτικες πινελιες στο ροστερ καθε χρονο,οπως ζητουσε και ο Σαντος, εμεις καναμε 12 μεταγραφες παικτων τυπου φιλομενο,αμπουμπακαρι και μουν τοτε ναι φωναζα και αλλοι μου ελεγαν οτι γεμιζουμε το ροστερ, ασχετα αν μετα παλευαμε να το αδειασουμε διώχνοντας αυτους που μολις ειχαμε παρει.Τωρα που τα οικονομικα μας ειναι τραγικα ειναι καθολα λογικο να κινουμαστε για λιγους,οικονομικους και οσο το δυνατον γνωστους παικτες.Βεβαια τωρα ξαφνικα καποιοι θελουν λιγους και ακριβους... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Agapoulas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 22:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Agapoulas »

desperando έγραψε:
Agapoulas έγραψε:Ποιος Λεαλ ρε παιδιά θα πάρεις παίχτη αργό και βαρύ που δεν μαρκάρει και δεν σκοράρει και σου κάνει και λιγες ασιστς και έχει ιστορικό με τραυματισμούς είναι και 30χρονών να τον βάλεις πάνω στην γραμμή και πάνω στον ασβέστη? Αποκλείεται.
Δεν νομίζω να υπάρχει καν Λεαλ απλά είναι η γνωστή μέθοδος Βρύζα που ενώ μιλάει με άλλους βγάζει στην δημοσιότητα άλλους για να παραπλανήσει τα ΑΡΔ. Είναι έγκλημα ο Λεάλ στην γραμμή και λίγος για τον ΠΑΟΚ. Όχι πως ο Λεοναρντο είναι κανένας παικταράς. @@μέντολες είναι. Απλά ο Λεονάρντο θα σου κάνει και 6-7 γκολ την χρόνιά και άλλες τόσες ασσιστς και μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς ο παίκτης στην γραμμή. Ο ΠΑΟΚ στην γραμμή φέτος έχει ταχύτητα, αν πάρεις τον Λεαλ γυρνάς σε εποχές Σορλέν στην γραμμή με την διαφορά ότι ο Σορλέν ήταν καλύτερος αμυντικά.

Αν είναι να έχω δύο τεχνικούς διευθυντές για να παίρνω τον Λεάλ στην γραμμή … χρειάζομαι τότε τουλάχιστον άλλους 4 τεχνικούς διευθυντές για να δω xtrem παίχτη εκεί…
επειδη μιλας για κριτικη που κανεις να σου κανω και εγω λιγο, επειδη μιλας οτι ο παικτης δεν ειναι για τον ασβεστη, εχεις δει τους ακραιους μας να παιζουν ασβέστη? ο μπολονι τους θελει ως ακραίους επιθετικους και οχι ως ακραια χαφ γι αυτο και δεν χρησιμοποιει τον ρομπερ, γιατι ο ρομπερ ειναι παικτης που παιζει πανω στον ασβεστι και δεν μπορει να παιξει ως ακραιος επιθετικος
Ρε φίλε βάλτον και αμυντικό χαφ και τερματοφύλακα αλλά είναι αργός ο Λεαλ και δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ και ούτε πρόκειται να έρθει. Αν έρθει το συζητάμε αλλά από την στιγμή που η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ είπαν δεν τρέχει τίποτα εμείς γιατί μιλάμε για Λεαλ δεν κατάλαβα. Τεχνίτη και αργό και βαρύ κορμί δεν μου αρέσει να βλέπω πάνω στην γραμμή και ειδικά στον ΠΑΟΚ. Ο Καλύτερος παίχτης στον εργοτέλη αυτή την στιγμή είναι ο Φραγκουλάκης πάρε και αυτόν αφού σου αρέσει ο Λεαλ. Μετά από έξι μήνες θα συζητάτε μετά γιατί κάθετε στο συμβόλαιο του ο Λεαλ και δεν φεύγει από τον ΠΑΟΚ…άσε το είδαμε το έργο…

ΥΓ. Μπράβο Κονδορα τα είπες όλα και ο Τσοσουά δίκιο και εσύ Ντεσπεραντο δεν έχεις και άδικο σαν ιδέα αλλά δεν μου αρέσει ο παικτης εμένα και οποιος καεί φυσάει και το γιαουρτι
arrwstos

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από arrwstos »

joshua έγραψε:Οχι φιλε μου, εγω ειμαι και δεν εχω αλλαξει αποψεις, απλα καθε φορα προσπαθω να ξερω που παταω και που βρισκομαι.Οταν τα προηγουμενα χρονια με προυπολογισμους ανω των 20μυριων, αντι να κανουμε 2-3 ποιοτικες πινελιες στο ροστερ καθε χρονο,οπως ζητουσε και ο Σαντος, εμεις καναμε 12 μεταγραφες παικτων τυπου φιλομενο,αμπουμπακαρι και μουν τοτε ναι φωναζα και αλλοι μου ελεγαν οτι γεμιζουμε το ροστερ, ασχετα αν μετα παλευαμε να το αδειασουμε διώχνοντας αυτους που μολις ειχαμε παρει.Τωρα που τα οικονομικα μας ειναι τραγικα ειναι καθολα λογικο να κινουμαστε για λιγους,οικονομικους και οσο το δυνατον γνωστους παικτες.Βεβαια τωρα ξαφνικα καποιοι θελουν λιγους και ακριβους... :opaokara:
joshua άσε τα σάπια και πες τι παίρνεις τις τελευταίες μέρες. Μήπως άλλαξες το κουτάκι με τις apaisiodox-ines με aisiodox-ines? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Photis »

kondoras έγραψε:Και όσο για το άρθρο για τον Σηφάκη, είναι τουλάχιστον γελοίο...
Στον τίτλο γράφει: Συμφώνησε με Σηφάκη ο ΠΑΟΚ
μετά συνεχίζει: Ο Σηφάκης είναι ο διακαής πόθος στην θέση του τερματοφύλακα για τους παράγοντες του ΠΑΟΚ...
και κλείνει: Ο τερματοφύλακας του Άρη σύμφωνα με πληροφορίες πάντα του difernews.gr, έχει κάνει περισσότερες από μία συναντήσεις με παράγοντες του ΠΑΟΚ.
Στο τέλος θα γράψει πως ο Σηφάκης προτάθηκε στον ΠΑΟΚ :opaokara: .
Χαχαχαχαχαχαχχα....γελοίο άρθρο όντως...
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από joshua »

arrwstos έγραψε:
joshua έγραψε:Οχι φιλε μου, εγω ειμαι και δεν εχω αλλαξει αποψεις, απλα καθε φορα προσπαθω να ξερω που παταω και που βρισκομαι.Οταν τα προηγουμενα χρονια με προυπολογισμους ανω των 20μυριων, αντι να κανουμε 2-3 ποιοτικες πινελιες στο ροστερ καθε χρονο,οπως ζητουσε και ο Σαντος, εμεις καναμε 12 μεταγραφες παικτων τυπου φιλομενο,αμπουμπακαρι και μουν τοτε ναι φωναζα και αλλοι μου ελεγαν οτι γεμιζουμε το ροστερ, ασχετα αν μετα παλευαμε να το αδειασουμε διώχνοντας αυτους που μολις ειχαμε παρει.Τωρα που τα οικονομικα μας ειναι τραγικα ειναι καθολα λογικο να κινουμαστε για λιγους,οικονομικους και οσο το δυνατον γνωστους παικτες.Βεβαια τωρα ξαφνικα καποιοι θελουν λιγους και ακριβους... :opaokara:
joshua άσε τα σάπια και πες τι παίρνεις τις τελευταίες μέρες. Μήπως άλλαξες το κουτάκι με τις apaisiodox-ines με aisiodox-ines? :mrgreen:
Αισιοδοξος οταν τους βλεπω, ενω γνωριζαν απο το καλοκαιρι και ειδικα μετα το φιασκο Φλωριδη, οτι η πωληση Βιερινια τον γεναρη θα ειναι μονοδρομος,να μην εχουν ουσιαστικα κανει την παραμικρη προεργασια για αντικαταστατη και να ψαχνονται τελευταια στιγμη,οχι δεν ειμαι,απλα βρισκομαι σε κατασταση αναμονης.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από lamosas »

Εγώ επιμένω. Να μη γίνει καμία μεταγραφή μέχρι να εξοφληθούν όλοι οι παίχτες.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Photis »

Και εγώ συμφωνώ αδελφέ.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”