Τρόμος έγραψε:Ένα πόντο πήρα και μου τον φάγατε και αυτόν,να πάω στους 29 παρακαλώ!
Από εδώ ?
Δημοσίευσηαπό Τρόμος » Δευτ Ιαν 16, 2012 4:35 pm
Π.Α.Ο.Κ.-κούλα 44
2-1
Κλάους στο 31'
Ρε δεν αφήνετε τα π^^^κα..?από alp920 » Πέμ Ιαν 19, 2012 3:04 pm
3-1 με σάλπι στο 11
o πόντος μου που είναι? ΚΛΕΦΤΕΣ....
Στους βαθμούς σας και πολύ σας είναι...από alp920 » Τετ Ιαν 18, 2012 4:48 pm
moican4 έγραψε::shock:
alp920, δεν μπορώ να πω, κάλη η έμπνευση και μακάρι να βγει, θα χει πλάκα, αλλά σκόρερ του πρώτου γκολ στο συγκεκριμένο παιχνίδι, θέλουμε κάποιον παίκτη του ΠΑΟΚ..
Το 1-0 ,μένει βάλε αν θέλεις τον σκόρερ και το λεπτό του γκολ...
o καφές πιάνει δικός μας?
anyway,αθανασιάδης στο 63,σκορ 1-0 όπως είπα πριν.
