Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Πέραν του ότι ο Λόλο είναι προβληματικός χαρακτήρας για αριστερά έχει Γεωργιάδη, Robert(λογικά θα πάρει κάποιο χρόνο συμμετοχής έως ότου επανέλθει ο Γεωργιάδης, τουλάχιστον αυτό άφησε να εννοηθεί ο Βoloni απο τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα με την Ξάνθη) και ανέβασε ήδη στην πρώτη ομάδα τον Πόποβιτς.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
φίλε μου δεν υπάρχει παικταρας που να μην ειναι προβληματικος χαρακτηρας.
καλα παιδια ειναι ο χαραλαμπους, ο σαλμον, ο κνολ κι ο φρουντζα.
οι παικταραδες ειναι προβληματικοι χαρακτηρες
καλα παιδια ειναι ο χαραλαμπους, ο σαλμον, ο κνολ κι ο φρουντζα.
οι παικταραδες ειναι προβληματικοι χαρακτηρες
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ο βιειρινια,ο κοντρερας,ο γκαρσια,ο σαλπιγγιδης τοτε ειναι ή προβληματικοι χαρακτηρες ή δεν ειναι παιχταραδες.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
απλα στον ΠΑΟΚ ολοι εχουν τα κουμπια τους (εκτος του σαλπι που ναι , χωρις να τον ξερω φαινεται καλο παιδι)
ο γκαρσια κι ο κοντρερας αν ηταν σε γαβροβαζελους θα τους ειχαμε στοχο και θα πετουσαμε βελακια πανω
στα μουτρα τους.
ο γκαρσια κι ο κοντρερας αν ηταν σε γαβροβαζελους θα τους ειχαμε στοχο και θα πετουσαμε βελακια πανω
στα μουτρα τους.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
τον κοντρερας δε νομιζω..αλλα αυτο που μετραει ειναι να μην δημιουργει προβληματα στην ομαδα του..ας τους αντιπαθουν οσο θελουν οι αντιπαλοι.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Μάλλον γρήγορα ξέχασες τον Vieirinha. Έμενα προσωπικά δεν μου αρέσει ο Λόλο. Tον θεωρώ λίγο υπερεκτιμημένο. Καλός παίκτης δεν λέω, αλλά όχι ο παικταράς που θα κάνει την τρελή διαφορά. Επίσης πιστεύω ότι θα μας βγεί ο κούκος αηδόνι για τον Λόλο σε μια εποχή λιτότητας, ενώ κάλλιστα μπορούμε να βρούμε κάποιον στην ίδια ποδοσφαιρκή αξία του Fabian με λιγότερα χρήματα. Προσωπική άποψη βέβαια.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
οχι ρε συ,δεν τον ξεχασα ακομα!απλα διαφωνησα στο οτι οι παικταραδεσ ειναι και προβληματικοι χαρακτηρες..ουτε εγω θελω λολο.κ αυτη ειναι η ουσια..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Το σχόλιο μου δεν ήταν για εσένα αλλά για τον Iznogoud που έκανε αναφορά για τους προβληματικούς χαρακτήρες και τους παικταράδες. απλά δεν ήμουν τόσο γρήγορος στο πληκτρολόγιο όσο εσύ και το άλλο το παληκάρι!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Το σκέφτονται για Νιμανί
14 Ιαν 2012 20:29, Από PAOK24
Το σκέφτονται για Νιμανί
Ο Φρεντερίκ Νιμανί δοκιμάζεται εδώ και αρκετές ημέρες στον ΠΑΟΚ, όμως ακόμη δεν έχει γίνει η τελική σύσκεψη για το τι μέλλει γενέσθαι με τον Γάλλο επιθετικό.
Στον ΠΑΟΚ, η τάση είναι πως ο παίκτης έχει κάποια στοιχεία, πως υπάρχει περιθώρια σημαντικής βελτίωσης, αλλά πως αυτή τη στιγμή χρειάζονται προσθήκες που θα δώσουν άμεσα λύσεις στο αγωνιστικό τμήμα.
Επίσης, αυτό που δεν έχει συζητηθεί με τον παίκτη είναι οι απαιτήσεις του, αν και ο ΠΑΟΚ σκοπεύει αν τον κρατήσει να δώσει ένα πολύ συγκεκριμένο ποσό που δεν θα πονέσει και αν ο παίκτης βοηθήσει να πάρει κάποια χρήματα μέσω μπόνους.
Το θέμα Νιμανί θα ξεκαθαρίσει μέσα στις επόμενες ημέρες και κανένας δεν είναι ακόμη σίγουρος για τη τελική απόφαση.
14 Ιαν 2012 20:29, Από PAOK24
Το σκέφτονται για Νιμανί
Ο Φρεντερίκ Νιμανί δοκιμάζεται εδώ και αρκετές ημέρες στον ΠΑΟΚ, όμως ακόμη δεν έχει γίνει η τελική σύσκεψη για το τι μέλλει γενέσθαι με τον Γάλλο επιθετικό.
Στον ΠΑΟΚ, η τάση είναι πως ο παίκτης έχει κάποια στοιχεία, πως υπάρχει περιθώρια σημαντικής βελτίωσης, αλλά πως αυτή τη στιγμή χρειάζονται προσθήκες που θα δώσουν άμεσα λύσεις στο αγωνιστικό τμήμα.
Επίσης, αυτό που δεν έχει συζητηθεί με τον παίκτη είναι οι απαιτήσεις του, αν και ο ΠΑΟΚ σκοπεύει αν τον κρατήσει να δώσει ένα πολύ συγκεκριμένο ποσό που δεν θα πονέσει και αν ο παίκτης βοηθήσει να πάρει κάποια χρήματα μέσω μπόνους.
Το θέμα Νιμανί θα ξεκαθαρίσει μέσα στις επόμενες ημέρες και κανένας δεν είναι ακόμη σίγουρος για τη τελική απόφαση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
φερτε εναν ποιοτικο μπροστα ..να μπορει να κανει μια πασα ενα σουτ κλπ...δεν εχουμε καθολου ποιοτητα..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Βλέπω πως ανοίγει ο δρόμος για πιθανή μεταγραφή Leal, από την πλευρά του παίκτη. Δεν ξέρω όμως αν κάνει για τον ΠΑΟΚ.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ή ο ΓκαρσιΑ θα παει στον τελη
Απ την πορτο περιμενω κανενα και το μοχ ζινταν απο τ ο καλοκαιρι
Απ την πορτο περιμενω κανενα και το μοχ ζινταν απο τ ο καλοκαιρι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Κάτι βλέπουν στη Βέροια!
Πηγή: παοκ 24
Ζήσης Βρύζας και Παντελής Κωνσταντινίδης βρίσκονται αυτή την ώρα στην Βέροια και παρακολουθούν τον αγώνα της Futbol League μεταξύ Βέροιας και Πανθρακικού.
Το γεγονός ότι και οι δύο υπεύθυνοι του ποδοσφαιρικού τμήματος βρίσκονται στο συγκεκριμένο γήπεδο για να δουν τον αγώνα δύο καλών ομάδων της κατηγορίας, δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
Από την πλευρά τους διαψεύδεται η πληροφορία ότι βρίσκονται στο γήπεδο για να παρακολουθήσουν τον 22χρονο Νίκο Καλτσά που αγωνίζεται στην Βέροια. Πρόκειται για ποδοσφαιριστή ο οποίος τα τελευταία πέντε χρόνια παίζει στην ομάδα της Ημαθίας, έναν μέσο που όλο αυτό το διάστημα είχε 79 συμμετοχές και 16 γκολ.
Πριν λίγη ώρα ο Καλτσάς βραβεύτηκε για δεύτερη φορά σε δύο χρόνια, ως ο καλύτερος νέος παίκτης της κατηγορίας του στην ετήσια βράβευση του ΠΣΑΠ!
Σε κάθε περίπτωση οι δύο άνθρωποι του ΠΑΟΚ αποκτούν εικόνα για παίκτες της κατηγορίας που μπορεί και να ενδιαφέρουν τον ΠΑΟΚ. Τώρα ή μελλοντικά...
Πηγή: παοκ 24
Ζήσης Βρύζας και Παντελής Κωνσταντινίδης βρίσκονται αυτή την ώρα στην Βέροια και παρακολουθούν τον αγώνα της Futbol League μεταξύ Βέροιας και Πανθρακικού.
Το γεγονός ότι και οι δύο υπεύθυνοι του ποδοσφαιρικού τμήματος βρίσκονται στο συγκεκριμένο γήπεδο για να δουν τον αγώνα δύο καλών ομάδων της κατηγορίας, δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
Από την πλευρά τους διαψεύδεται η πληροφορία ότι βρίσκονται στο γήπεδο για να παρακολουθήσουν τον 22χρονο Νίκο Καλτσά που αγωνίζεται στην Βέροια. Πρόκειται για ποδοσφαιριστή ο οποίος τα τελευταία πέντε χρόνια παίζει στην ομάδα της Ημαθίας, έναν μέσο που όλο αυτό το διάστημα είχε 79 συμμετοχές και 16 γκολ.
Πριν λίγη ώρα ο Καλτσάς βραβεύτηκε για δεύτερη φορά σε δύο χρόνια, ως ο καλύτερος νέος παίκτης της κατηγορίας του στην ετήσια βράβευση του ΠΣΑΠ!
Σε κάθε περίπτωση οι δύο άνθρωποι του ΠΑΟΚ αποκτούν εικόνα για παίκτες της κατηγορίας που μπορεί και να ενδιαφέρουν τον ΠΑΟΚ. Τώρα ή μελλοντικά...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
''Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής ο Καλτσάς''
Τιμητική διάκριση για τον 21 ετών μέσο της Βέροιας
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) με έγγραφό του που απέστειλε στην ΠΑΕ έκανει γνωστό ότι ο 21χρονος ποδοσφαιριστής της Βέροιας Νίκος Καλτσάς αναδείχτηκε ως Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής της Β΄Εθνικής Κατηγορίας για την αγωνιστική περίοδο 2010-11. Κατόπιν τούτου τον καλεί στην Αθήνα για να βραβευθεί στην Γιορτή του Ποδοσφαιστή που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012.
Όπως ανέφερε η διοίκηση των «κυανέρυθρων»: «Ασφαλώς η διάκριση αυτή επιβραβεύει τις προσπάθειες του παίκτη και τιμά τόσο τον ίδιο όσο και την Βέροια στην οποία αγωνιζόταν και αγωνίζεται».
Σημειώνεται ότι ο Καλτσάς αγωνίζεται από το 2007 στη Βέροια και την περσινή σεζόν σε 26 συμμετοχές σκόραρε 6 φορές. Φέτος μετρά 10 παιχνίδια και 2 γκολ στο πρωτάθλημα, ενώ στο Κύπελλο σκόραρε μία φορά σε δύο συμμετοχές. Είναι μία φορά διεθνής με την Εθνική Ελπίδων.
Ο Νίκος Καλτσάς γεννήθηκε στην Βέροια και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις ακαδημίες της Βέροιας. Οι άνθρωποι της ομάδας διέκριναν το ταλέντο του και τον προώθησαν στην επαγγελματική ομάδα από το 2007.

Καλές είναι οι ακαδημίες μας αλλά αν μπορούμε να ''σκουπίσουμε'' και ότι καλό υπάρχει στην Β.Ελλάδα θα ήταν το ιδανικό.
Κανείς από Βέροια να μας πει την γνώμη του για τον παίκτη ?

Τιμητική διάκριση για τον 21 ετών μέσο της Βέροιας
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) με έγγραφό του που απέστειλε στην ΠΑΕ έκανει γνωστό ότι ο 21χρονος ποδοσφαιριστής της Βέροιας Νίκος Καλτσάς αναδείχτηκε ως Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής της Β΄Εθνικής Κατηγορίας για την αγωνιστική περίοδο 2010-11. Κατόπιν τούτου τον καλεί στην Αθήνα για να βραβευθεί στην Γιορτή του Ποδοσφαιστή που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012.
Όπως ανέφερε η διοίκηση των «κυανέρυθρων»: «Ασφαλώς η διάκριση αυτή επιβραβεύει τις προσπάθειες του παίκτη και τιμά τόσο τον ίδιο όσο και την Βέροια στην οποία αγωνιζόταν και αγωνίζεται».
Σημειώνεται ότι ο Καλτσάς αγωνίζεται από το 2007 στη Βέροια και την περσινή σεζόν σε 26 συμμετοχές σκόραρε 6 φορές. Φέτος μετρά 10 παιχνίδια και 2 γκολ στο πρωτάθλημα, ενώ στο Κύπελλο σκόραρε μία φορά σε δύο συμμετοχές. Είναι μία φορά διεθνής με την Εθνική Ελπίδων.
Ο Νίκος Καλτσάς γεννήθηκε στην Βέροια και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις ακαδημίες της Βέροιας. Οι άνθρωποι της ομάδας διέκριναν το ταλέντο του και τον προώθησαν στην επαγγελματική ομάδα από το 2007.

Καλές είναι οι ακαδημίες μας αλλά αν μπορούμε να ''σκουπίσουμε'' και ότι καλό υπάρχει στην Β.Ελλάδα θα ήταν το ιδανικό.
Κανείς από Βέροια να μας πει την γνώμη του για τον παίκτη ?