Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Εγω ελπιζω να πει και καμια καλη κουβεντα ο Δον φερναντο, να πει και ο Ζησης σας φεραμε 1 .2 εκ ε για εναν παικτη που δεν πιστευατε και τον φτιαξαμε....ας συνεργαστουμε.. δωστε 2 3 νεαρους ή κπς που πλεον δεν ειναι τοσο νεαροι με συνιδιοκτησια κλπ/
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Karelias έγραψε:Δεν το κλειδώνουμε το νήμα σιγά σιγά λέω γω;
μαλλον θα κλειδωσει απο μονο του...... για αρκετο καιρο .........μπορει και για παντα
ποιες μεταγραφες και πρασινα αλογα.....εδω χρωσταμε οποιον φοραει ασπρομαυρα.......και ειμαστε λογο ΟΥΕΦΑ με την θηλεια στο λαιμο, για ποιες μεταγραφες θα μιλαμε τωρα;.....
....ας επιβειωσουμε κατα αρχην,και μετα βλεπουμε.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Κάτι δήθεν συμφωνίες που έχει κάνει ο Βρύζας για συνεργασία με Πόρτο, Ίντερ και άλλες που δεν θυμάμαι τώρα, τι γίνανε; Στην κατάσταση που είμαστε πρέπει δυστυχώς να κοιτάμε και τη λύση των δανεικών από μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες. Αν και ο Μπόλονι έχει πει ότι δεν του αρέσει να παίρνει δανεικούς...
Επίσης, πέρα από όλες τις άλλες κινήσεις που πρέπει να γίνουν (ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στις ακαδημίες, "όλα τα ταλέντα της Μακεδονίας πρέπει να καταλήγουν στον ΠΑΟΚ", τάδε έφη ορθότατα ο προφέσορ πριν καλά-καλά πατήσει το πόδι του στη Θεσσαλονίκη), πρέπει να κοιτάξουμε και κάτι άλλο που είπε ο προφέσορ, γιατί τα δύσκολα χρόνια δεν είναι μόνο φέτος και του χρόνου, θα τραβήξουν για πολύ ακόμα... Να κοιτάξουμε λοιπόν αυτό που είπε, ότι εφόσον δεν έχουμε χρήματα για μεταγραφές από μεγάλα πρωταθλήματα, γιατί να μην παίρνει ο ΠΑΟΚ τον καλύτερο παίχτη των Σκοπίων ή της Βουλγαρίας; Και της Κύπρου και της Αλβανίας και του Μαυροβουνίου και της Σλοβενίας θα πω εγώ, ακόμα και καλά παιχτάκια από Τουρκία, Σλοβακία, Ρουμανία (με τη βοήθεια και του ίδιου). Όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι, κοιτάς να το κάνεις με άλλο τρόπο. Αυτό είναι πλάνο.
Επίσης, πέρα από όλες τις άλλες κινήσεις που πρέπει να γίνουν (ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στις ακαδημίες, "όλα τα ταλέντα της Μακεδονίας πρέπει να καταλήγουν στον ΠΑΟΚ", τάδε έφη ορθότατα ο προφέσορ πριν καλά-καλά πατήσει το πόδι του στη Θεσσαλονίκη), πρέπει να κοιτάξουμε και κάτι άλλο που είπε ο προφέσορ, γιατί τα δύσκολα χρόνια δεν είναι μόνο φέτος και του χρόνου, θα τραβήξουν για πολύ ακόμα... Να κοιτάξουμε λοιπόν αυτό που είπε, ότι εφόσον δεν έχουμε χρήματα για μεταγραφές από μεγάλα πρωταθλήματα, γιατί να μην παίρνει ο ΠΑΟΚ τον καλύτερο παίχτη των Σκοπίων ή της Βουλγαρίας; Και της Κύπρου και της Αλβανίας και του Μαυροβουνίου και της Σλοβενίας θα πω εγώ, ακόμα και καλά παιχτάκια από Τουρκία, Σλοβακία, Ρουμανία (με τη βοήθεια και του ίδιου). Όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι, κοιτάς να το κάνεις με άλλο τρόπο. Αυτό είναι πλάνο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stepas την Τετ 11 Ιαν 2012, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
για Τουρκια ειναι δυσκολα ειναι πολυ πιο πλουσιοοι και πολυ πιο οργανωμενοι απο μας...για τις υπολοιπες χωρες οπωσδηποτε......πρεπει να το διαφημιζουμε οτι εχουμε το Μπολονι και οτι δινουμε ευκαιριες και προοπτικη μεσω ευρωπης..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Έλα να βγαίνουμε οι προπονητάρες,, 4-4-2 με κλαους νιμανι! οοοοολε!
φαση θα εχει να μας βγει ο μαυρουκος παντως
φαση θα εχει να μας βγει ο μαυρουκος παντως
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Η Τσεζένα ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Βαγγέλη Μόρα, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο για τους επόμενους έξι μήνες, από την Σουόνσι.
Ο Έλληνας αμυντικός δεν πήρε τις ευκαιρίες που θα ήθελε στην Πρέμιερ Λιγκ και μετά από ελάχιστα λεπτά συμμετοχής με την Σουόνσι αποφάσισε να επιστρέψει στα... γνώριμα λημέρια της Σέριε Α. Η Τσεζένα ανακοίνωσε την απόκτησή του μέχρι το προσεχές καλοκαίρι, με τον Μόρα να ταξιδέυει αύριο (12/01) στην Ιταλία, προκειμένου να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να κάνει την πρώτη του προπόνηση με τη νέα του ομάδα.
gazela
Για μενα καλο ειναι να τον εχουμε στα υποψιν μας το καλοκαιρι..μιας και ειναι καλος και για διαδοχη λυση του Μαλεζα αν χρειαστει...
Ο Έλληνας αμυντικός δεν πήρε τις ευκαιρίες που θα ήθελε στην Πρέμιερ Λιγκ και μετά από ελάχιστα λεπτά συμμετοχής με την Σουόνσι αποφάσισε να επιστρέψει στα... γνώριμα λημέρια της Σέριε Α. Η Τσεζένα ανακοίνωσε την απόκτησή του μέχρι το προσεχές καλοκαίρι, με τον Μόρα να ταξιδέυει αύριο (12/01) στην Ιταλία, προκειμένου να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να κάνει την πρώτη του προπόνηση με τη νέα του ομάδα.
gazela
Για μενα καλο ειναι να τον εχουμε στα υποψιν μας το καλοκαιρι..μιας και ειναι καλος και για διαδοχη λυση του Μαλεζα αν χρειαστει...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Υπάρχει περίπτωση να ενδιαφέρεται ο Ολυμπιακός για τον Kresic, όπως γράφηκε στο paok24.com;
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
O πρωκταθλητής το έγραψε πρώτα,δεν αποκλείεται να θέλουν να βασιστούν στον Μέγερι και να θέλουν έναν μπακ απ.
Ωστόσο, η περίπτωση του Κροάτη εμφανίζει πολλές ιδιαιτερότητες καθώς είναι αμφίβολο το κατά πόσο η διοίκηση του Ολυμπιακού θα κάνει επίσημη πρόταση στον ΠΑΟΚ, ενώ ακόμα και αν ο Κρέσιτς αποκτηθεί δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Γιουρόπα Λιγκ.
Ωστόσο, η περίπτωση του Κροάτη εμφανίζει πολλές ιδιαιτερότητες καθώς είναι αμφίβολο το κατά πόσο η διοίκηση του Ολυμπιακού θα κάνει επίσημη πρόταση στον ΠΑΟΚ, ενώ ακόμα και αν ο Κρέσιτς αποκτηθεί δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Γιουρόπα Λιγκ.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/super-league/article/item/256633-skepseis-kai-gia-kresitsRe: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Τόσο μ@λ@κες που είναι στον γαύρο ικανοί είναι ... Έχουν μαζέψει 2-3 παίκτες σε κάθε θέση λες και θα παίξουν όλοι μαζί και θα ενωσουν τις δυνάμεις τους αλλά πάουερ ρέιντζερ.
Μέγιερι - Δασκαλάκης - Κρέσιτς μαζί κάνουν έναν πάρα πολύ καλό τερματοφύλακα!
Μέγιερι - Δασκαλάκης - Κρέσιτς μαζί κάνουν έναν πάρα πολύ καλό τερματοφύλακα!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Συμφωνία με Δ. Παπαδόπουλο
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Δημήτρη Παπαδόπουλου βρίσκεται ο Λεβαδειακός.
Ο 30χρονος επιθετικός δεν υπολογίζεται από τον Πάκο Χερέρα, με αποτέλεσμα η Θέλτα να αναζητά ομάδα για να τον παραχωρήσει δανεικό μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού είχε προτάσεις από Παναιτωλικό, Πανιώνιο και ΠΑΣ Γιάννινα, όμως, όλα δείχνουν ότι θα προτιμήσει τον Λεβαδειακό κυρίως για αγωνιστικούς λόγους.
Τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν την Παρασκευή (13/01) όταν ο άλλοτε διεθνής θα αφιχθεί στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιό του με την Θέλτα έχει ισχύ μέχρι το καλοκαίρι του 2013.
kondra
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Δημήτρη Παπαδόπουλου βρίσκεται ο Λεβαδειακός.
Ο 30χρονος επιθετικός δεν υπολογίζεται από τον Πάκο Χερέρα, με αποτέλεσμα η Θέλτα να αναζητά ομάδα για να τον παραχωρήσει δανεικό μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού είχε προτάσεις από Παναιτωλικό, Πανιώνιο και ΠΑΣ Γιάννινα, όμως, όλα δείχνουν ότι θα προτιμήσει τον Λεβαδειακό κυρίως για αγωνιστικούς λόγους.
Τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν την Παρασκευή (13/01) όταν ο άλλοτε διεθνής θα αφιχθεί στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιό του με την Θέλτα έχει ισχύ μέχρι το καλοκαίρι του 2013.
kondra
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Τώρα που δεν είναι ανεπάγγελτος και παίζει στην Colo Colo μήπως μπορεί να πει δυο κουβέντες ο Pablo να τον πάρουμε? Μηδέν εμφανίσεις έχει και δεν τον κόβω για πάνω από 150-200 το χρόνο......ρίσκο ναι, αλλά αν σου κάτσει.......πολύ μπάλα ξέρει ο άνθρωπος.....
http://www.youtube.com/watch?v=RgyzM_uz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=RgyzM_uz ... re=related
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ρε παιδια ας αλλαξει καποιος αυτο το τετοβο ματσεντονιαgeoavr έγραψε:Έβλεπα τις μεταγραφές που έκανε ο Μάγκατ στην Βόλφσμπουργκ οι οποίες είναι οι εξής
1) Petr Jiracek (Viktoria Plzen), 25 χρ.,Τσέχος,Αμυντ. Χαφ € 4 εκατ.
2) Giovanni Sio (FC Sion), 22 χρ., Γαλλοιβοριανός ,Αριστερό Εξτρέμ € 5 εκατ.
3) Vieirinha (PAOK Salonika), 25 χρ., Πορτογάλος, € 4.5 εκατ.
4) Slobodan Medojevic (Novi Sad), 21 χρ., Σέρβος,Αμυντικό Χαφ € 2.5 εκατ.
5) Ferhan Hasani (Tetovo /FYROM), 21 χρ. Σκοπιανός ,Μεσοεπιθετικός-Επιθετικός 700,000 €
6) Felipe Lopes (Nacional), 24,Βραζιλιάνος, Σέντερ Μπακ, € 2.5 εκατ.
7) Ibrahim Sissoko (Academica de Coimbra), 20 χρ, Ιβοριανός, Δεξί Εξτρέμ, € 12 εκατ !!!!!
Αυτό είναι το post του μήνα , του χρόνου , της δεκαετίας.DigitalFan έγραψε:6 ουσιαστικές μεταγραφές με 0 ευρώ σπατάλη:
1. Δημήτρης Πέλκας (επιθετικός μέσος)
2. Δημήτρης Πόποβιτς (αριστερός μέσος)
3. Κώστας Παναγιωτούδης (κεντρικός μέσος)
4. Κώστας Δερμιτζόγλου (α/δ εξτρέμ)
5. Χρήστος Ιντζίδης (κεντρικός αμυντικός)
6. Βασίλης Παπαδόπουλος (κεντρικός επιθετικός)
(+ Κώστας Σταφυλίδης μας κάνουν 7!!!)
Σ΄αυτούς εγώ θα μπορούσα να προσθέσω 2-3 ακόμα αλλά αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης και αν μπορώ να συλλάβω τα μηνύματα που δέχομαι οι διοικούντες κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτά εδώ τα 7 παικτάκια αξίζουν στην πραγματική ποδοσφαιρική χρηματιστηριακή αγορά 2 φορές περισσότερο από ότι αξίζει όλη η τωρινή 25αδα των μεγάλων.
Και μην απορήσετε αν αρχίσουν να έρχονται προσφορές για τα πιτσιρίκια που δεν τα έχουμε δει καν να παίζουν,ενώ κάποιοι θα περίμεναν πχ για τον κοντό ή για τον Κλάους η για κάποιον άλλο.
Υ.Γ. Τον Πόποβιτς μετά τις εμφανίσεις στην Ιταλία έτρεξαν από το αεροπλάνο οι δικοί μας να τον βάλουν να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο.
Υ.Γ. Μανιακέ σε έχω για καλή μπαλαδόφατσα.Ποιος Γιέστε ? Έλεος....![]()
![]()
![]()
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Φτου και από την αρχή για αριστερό μπακ
Ο Αντούνιες "κόβεται" και η αναζήτηση αρχίζει ξανά.
email
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν θα προχωρήσει, εκτός απροόπτου, η περίπτωση του Αντούνιες στον Πανιώνιο.
Ο Πορτογάλος αριστερός μπακ έχει απογοητεύσει τους ιθύνοντες του Ιστορικού με τα αποτελέσματα των εργομετρικών του εξετάσεων και το συμβόλαιό του δεν θα μπει σε ισχύ. Ο Πανιώνιος ήδη οργώνει την αγορά για να βρει αριστερό οπισθοφύλακα είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό.
Παράλληλα συνεχίζεται η αναζήτηση στόπερ αλλά και περιφερειακού επιθετικού με κυριότερο αντίπαλο την οικονομική δυσπραγία.
κονδρα
Γιατι να μην τους δωσουμε σακ.....και να αρθει η ρητρα για λολο να φχαριστηθουμε και μεις>
Ο Αντούνιες "κόβεται" και η αναζήτηση αρχίζει ξανά.
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν θα προχωρήσει, εκτός απροόπτου, η περίπτωση του Αντούνιες στον Πανιώνιο.
Ο Πορτογάλος αριστερός μπακ έχει απογοητεύσει τους ιθύνοντες του Ιστορικού με τα αποτελέσματα των εργομετρικών του εξετάσεων και το συμβόλαιό του δεν θα μπει σε ισχύ. Ο Πανιώνιος ήδη οργώνει την αγορά για να βρει αριστερό οπισθοφύλακα είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό.
Παράλληλα συνεχίζεται η αναζήτηση στόπερ αλλά και περιφερειακού επιθετικού με κυριότερο αντίπαλο την οικονομική δυσπραγία.
κονδρα
Γιατι να μην τους δωσουμε σακ.....και να αρθει η ρητρα για λολο να φχαριστηθουμε και μεις>