ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Σκόντα-ΠΑΟΚ 0-1
Βιειρ ... ώπα, λάθος.
Λάζαρ 72'.
PS: Στα χασομέρια με τον κομπότη ρε π@στη μου έχασα το σκορ;;;;; Στα χασομέρια;
Βιειρ ... ώπα, λάθος.
Λάζαρ 72'.
PS: Στα χασομέρια με τον κομπότη ρε π@στη μου έχασα το σκορ;;;;; Στα χασομέρια;
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
ΞΑΝΘΗ ΠΑΟΚ
1-2 (3η σερί νίκη στα πηγάδια θα κάνουμε)
Θα έβαζα Βιερίνια αλλά επειδή μας "τελείωσε"
βάζω τον αντικαταστάτη του...
Γεωργιάδης 40΄
υγ.Τρόμε,δεν ξέρεις ότι λεφτά υπάρχουν..?

edit. λόγ τραυματισμού ΚΑΙ του αντικαταστάτη
, αλλάζω τον Γεωργιάδη με τον Φωτακη 40'
1-2 (3η σερί νίκη στα πηγάδια θα κάνουμε)
Θα έβαζα Βιερίνια αλλά επειδή μας "τελείωσε"
Γεωργιάδης 40΄
υγ.Τρόμε,δεν ξέρεις ότι λεφτά υπάρχουν..?
edit. λόγ τραυματισμού ΚΑΙ του αντικαταστάτη
ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Octavia-ΠΑΟΚ 1-1
4' μαρκοβσκι
Sent from my mind using boobs power
4' μαρκοβσκι
Sent from my mind using boobs power
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Δυστυχώς όσοι είχαμε προβλέψει νίκη πήραμε τα παπάκια μας..
Από 1 βαθμό Thanix και Gelas...οι υπόλοιποι στα ίδια...
Να πάρουμε μια ανάσα και μέσα στην εβδομάδα πάμε για την συνέχεια..
Από 1 βαθμό Thanix και Gelas...οι υπόλοιποι στα ίδια...
Να πάρουμε μια ανάσα και μέσα στην εβδομάδα πάμε για την συνέχεια..
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Σωστή διαφορά γκολ δεν πετύχαμε εγώ και ο Thanix ? Γιατί μόνο 1 βαθμό?
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Μα δεν υπήρχαν γκολ στο παιχνίδι..γι αυτό.
Κάνω λάθος ?
Κάνω λάθος ?
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Πρέπει να τους δώσεις 3 βαθμούς(βέβαια αν μετά τους μπανάρεις για αντιΠΑΟΚτσήδικο ποντάρισμα είναι δικό σου θέμαmoican4 έγραψε:Όλοι θα στοιχηματίζουμε ως εξής:
Σωστο σημειο (1 βαθμος )
Σωστη διαφορα γκολ ( 2 βαθμοι)http://www.superleague.gr ) (10 βαθμοι)
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
0 - 0 = 0
1 - 1 = 0
Αρα πετύχαμε την σωστή διαφορά...
αν είχε λήξει 2-1 και το είχαμε πάιξει 1-0 δεν θα είχαμε πιάσει την διαφορά? Δεν βλέπω λόγο να μην μετρήσει τώρα που βγήκε 0-0 ...
1 - 1 = 0
Αρα πετύχαμε την σωστή διαφορά...
αν είχε λήξει 2-1 και το είχαμε πάιξει 1-0 δεν θα είχαμε πιάσει την διαφορά? Δεν βλέπω λόγο να μην μετρήσει τώρα που βγήκε 0-0 ...
Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Προς στεπα : Ενστάσεις γίνονται δεκτές μέχρι 24 ώρες μετά την κατοχύρωση της βαθμολογίας

Re: ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΑΟΚ-ΣΤΟΙΧΗΜΑ (ΣΚΟΡ,ΣΚΟΡΕΡ,ΛΕΠΤΟ)
Τετάρτη σήμερα ότι πρέπει για να βάλουμε μπρος το επόμενο...
ΠΑΟΚ-ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
ΠΑΟΚ-ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
Όλοι θα στοιχηματίζουμε ως εξής:
Ακριβες σκορ (3 βαθμοι)
Σωστο σημειο (1 βαθμος )
Σωστη διαφορα γκολ ( 2 βαθμοι)
Σωστη προβλεψη σκορερ του πρωτου γκολ του ΠΑΟΚ (3 βαθμοι)
Σωστη προβλεψη λεπτου που θα μπει το πρωτο γκολ του ΠΑΟΚ + - 1 λεπτο (με βαση αυτο που θα αναφερεται στο http://www.superleague.gr ) (10 βαθμοι)
