Και συ Βοναπάρτη βράσε στη μιζέρια σου.Vonapartis έγραψε:Και εσύ Παυλάρα σιγά σιγά ετοιμασου να δώσεις την θέση σου στην σαρδέλα νο6.
Μήπως χαλάστηκες και με την νίκη ?
Και συ Βοναπάρτη βράσε στη μιζέρια σου.Vonapartis έγραψε:Και εσύ Παυλάρα σιγά σιγά ετοιμασου να δώσεις την θέση σου στην σαρδέλα νο6.
ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ.MANIAKOS έγραψε:οντως...στα κορνερ παιζει να μαστε οι χειροτεροι της σουπαλιγκ...η χαρα των τερματαδων ειμαστε