25. Costin Lazăr
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: 25. Costin Lazăr
υπήρχαν στιγμές που ξεχώριζε σαν την μύγα μέσα στο γάλα μέσα στο γήπεδο...
μπράβο Λαζάρ συνέχισε έτσι...
μπράβο Λαζάρ συνέχισε έτσι...
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 25. Costin Lazăr
Αν το κατεχεις το γ@μημενο το τοπι.......τι να λεμε τωρα.....μπαλλαδορος...και μπαλλαδοφατσα
Βλεπεις εναν παικτη να μην φοβατε να παρει την μπαλλα ,να κανει ντριπλα, προσποιηση,να μαρκαρει κιολας,τι αλλο να ζητησεις.....
Πιστευω οτι οσο παιρναει ο καιρος, και '''δενεται''' με την ομαδα και τους παικτες,τοσο καλυτερο Λαζαρ θα βλεπουμε.
Βλεπεις εναν παικτη να μην φοβατε να παρει την μπαλλα ,να κανει ντριπλα, προσποιηση,να μαρκαρει κιολας,τι αλλο να ζητησεις.....
Πιστευω οτι οσο παιρναει ο καιρος, και '''δενεται''' με την ομαδα και τους παικτες,τοσο καλυτερο Λαζαρ θα βλεπουμε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 25. Costin Lazăr
προσυπογράφω με τα 2 χέρια.
Τουλάχιστον οι μισές μεταγραφές μας έτσι πρέπει να είναι. Παίχτες που αντί να μας μαγεύουν από τα βιντεάκια γίνονται 11αδάτοι μέσα στο πρώτο εξάμηνο.
Τουλάχιστον οι μισές μεταγραφές μας έτσι πρέπει να είναι. Παίχτες που αντί να μας μαγεύουν από τα βιντεάκια γίνονται 11αδάτοι μέσα στο πρώτο εξάμηνο.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 25. Costin Lazăr
Παικτης αθορυβος αλλα με ουσια στο παιχνιδι του. Φανηκε απο το πρωτο παιχνιδι με τη Βαλερεγκα. Αν και πηγε να μας βγει Μουσλιμοβιτς στην αρχη οσον αφορα τους τραυματισμους.
Re: 25. Costin Lazăr
αρχισε ασχημα-ανεβηκε- μετα δοκιμαστηκε ως μονο 6αρι λογω αναχωρησης του διεθνου κολομβιανου ασσου../
Re: 25. Costin Lazăr
Ήσουν πολύ κακός σήμερα...Με αρκετό παρακράτημα της μπάλας και ενέργειες εξεζητημένες..

Re: 25. Costin Lazăr
μόλις διάβασα στο παοκ 24 τον τσορμπατζόγλου που έλεγε οτι φεύγουν Αρίας και Λαζάρ!!!!! Ξέρουμε κάτι; λάθος τυπογραφικό που λεγανε παλιά; πονηριές δημοσιογραφίστικες ωστε να γίνει κλίμα; τί απ'΄λα αυτά;
Re: 25. Costin Lazăr
Σπαντάτσιο εννοούσε προφανώς...Σιγά μην φύγει και ο Λαζάρ???Στο τέλος θα μείνουμε εγώ κι εσύ???

Re: 25. Costin Lazăr
Δεν μπορω να διαννοηθω οτι αυτος ο παικτης μπορει να ξεκιναει πισω ιεραρχικα απο τον Φωτακη στην εντεκαδα.Ειναι απλα πολλες κλασεις ανωτερος,ειδικα ως 8ρι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)