33. Στέφανος Αθανασιάδης
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ούτε εγώ θυμάμαι να έχασε μαλλί.. Ίσα ίσα γκολ οπως αυτά με πανιώνιο και γιάννενα(ή λάρισα πέρισυ) ο μούσλι ΔΕΝ μπορούσε καν.Χρειαζόταν 3 κόντρολ.
Κι αν χάσει έτσι γκολ μελλοντικά,είναι επειδή πάει πρώτα στην εκτέλεση με την μπάλα στην κίνηση κι όχι να κάνει κοντρόλ όπως οι προκάτοχοι.Οι πιθανότητες δυσκολίας επίτευξης πολλαπλασιάζονται αυτόματα όταν πας για το "ξερό".
Ο Σάκης απτην άλλη 50-50 να βρισκε εστία.
Κι αν χάσει έτσι γκολ μελλοντικά,είναι επειδή πάει πρώτα στην εκτέλεση με την μπάλα στην κίνηση κι όχι να κάνει κοντρόλ όπως οι προκάτοχοι.Οι πιθανότητες δυσκολίας επίτευξης πολλαπλασιάζονται αυτόματα όταν πας για το "ξερό".
Ο Σάκης απτην άλλη 50-50 να βρισκε εστία.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μην ξανακάνεις τέτοιο παιχνίδι γιατί θα την ακούσεις στέρεο...Ήσουν ΤΡΑΓΙΚΟΣ!!!

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μην τα γκρεμιζουμε ολα...ηταν κουρασμενος και φανηκε...
Συνεχιζουμε Στεφανε...μην τους ακους...
Συνεχιζουμε Στεφανε...μην τους ακους...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
την ευκαιρια του γιαννου ο κλαους θα την εκανε γκολ ομως τοσο απλα.MANIAKOS έγραψε:παρα πολυ κακος ο γιαννου σημερα ηταν π καλυτερος//
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
η πιο "περίεργη" φάση ήταν στο πρώτο ημίχρονο που βγήκε τετ-α-τετ από ελεγχόμενη θέση και δεν εκτέλεσε με τη μία χάνοντας την ευκαιρία. Το γκολ θα μετρούσε αφού επόπτης διαιτητής έδειξαν παίζεται.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ορίστε τον φάγατε ότι δε χάνει γκολ
Ολοι δικαιούνται μια κακή εμφάνιση πιστολέρο. Την αλλη φορά θα είσαι καλύτερος
Ολοι δικαιούνται μια κακή εμφάνιση πιστολέρο. Την αλλη φορά θα είσαι καλύτερος
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μολις ειδα η διαφημιση με τη νιβεα...ηταν και ο σηφακας κια ο Μακος
ψιλοβλακεια..
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ΤΟ χρήμα να πέφτει και τι τον ενδιαφέρει τώρα αν είναι βλακεία ή όχι!!!

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Χρόνια πολλά ρε πουλενάρα!! Πάντα γερός και πολλές επιτυχίες με την ΠΑΟΚΑΡΑ!!! 
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Να τα εκατοστήσεις ρε παικταρά, γερός και δυνατός και πάντα επιτυχίες προσωπικές και για την ομάδα μας..
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
χρόνια πολλά στο παλληκάρι μας,πολύχρονος και σου εύχομαι να κάνεις την καριέρα που ονειρεύεσαι.....επίσης υγεία και μακρυά από τραυματισμους!!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Χρόνια πολλά τσακάλι!!Σε ευχαριστούμε για ότι μας έχεις προσφέρει και ελπίζουμε σε ακόμα περισσότερα!
Πολύχρονος και πάντα υγιής!
Πολύχρονος και πάντα υγιής!