επισης γιατι ρε τρελε ξηλωσες τις πινακιδες γι α να κανεις κορνερ?
5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
οποτε ηθελε τους εκανε πλακα..εκανε κανα 2 λαθακια....αλλα κλαση μεγαλη...καθε φορα τα ιδια λεμε...
επισης γιατι ρε τρελε ξηλωσες τις πινακιδες γι α να κανεις κορνερ?

επισης γιατι ρε τρελε ξηλωσες τις πινακιδες γι α να κανεις κορνερ?
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ναι,ναι,το είδα!!
τις κλώτσησε κανα2 φορες,δεν τον χωρούσε καλά για κόρνερ και πήγε ο άλλος κ τις τράβηξε πίσω!!
πάντως σήμερα ξεκίνησε λίγο μέτρια για τα δικά του στάνταρ,με κανα2-3 πουλήματα μπάλας..μετά ισορρόπησε την απόδοσή του!
πάντως σήμερα ξεκίνησε λίγο μέτρια για τα δικά του στάνταρ,με κανα2-3 πουλήματα μπάλας..μετά ισορρόπησε την απόδοσή του!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
οντος εκανε κανα 2-3 λαθακια και μερικες λαθος πασες (λαθος στο αποτελεσμα, αν περνουσαν.....)
αλλα ειναι ΠΑΜΠΛΟ.
αλλα ειναι ΠΑΜΠΛΟ.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Είναι Πάμπλο αλλά κανείς δεν είναι πάνω από τον προπονητή.Ο Πάμπλο δεν μπορεί και παιχνίδι μεσοβδόμαδα γιατί μεγάλωσε.Μακάρι να μπορούσε αλλά εγώ προτιμώ τον Πάμπλο να έχει 70-80 ποιοτικά λεπτά παρά 70-80 λεπτά και 70-80 κακά σε 2ο παιχνίδι καπάκι.

- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Σωστος ο φωτης...Για ενα 70 λεπτο ειναι καλα γιατι δεν μπορει να παιζει 3 ματς σε μια εβδομαδα...
Πρεπει να βρεθει μια χημεια στα χαφ να βοηθανε ολοι ωστε να μην κουραζονται οι παμπλο και ιβιτς που δινουν το κατι παραπανω στις τελικες πασες...
Πρεπει να βρεθει μια χημεια στα χαφ να βοηθανε ολοι ωστε να μην κουραζονται οι παμπλο και ιβιτς που δινουν το κατι παραπανω στις τελικες πασες...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
πλεον εισαι και με τη βουλα η σημαια αυτου του ΠΑΟΚ. ανανεωσε για αλλον ενα χρονο(και 2, και οσο θες βασικα) και παρε την ομαδα στις πλατες σου οσο αντεχεις. νομιζω πρεπει να του δοθει το περιβραχιονιο του πρωτου αρχηγου χωρις δευτερη σκεψη.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
του πρωτου,του δευτερου,του τελευταιου,του παντοτινου..ενταξει δεν υπαρχουν λογια για αυτον τον ανθρωπο.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Και εσύ Παυλάρα σιγά σιγά ετοιμασου να δώσεις την θέση σου στην σαρδέλα νο6.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Pablo, μην ακούς τους απο πάνω, ότι θα μείνεις μόνος σου και τέτοια.
Επέστρεψε ο Ντιόγκο για να βγάλεις το άχτι σου!
Επέστρεψε ο Ντιόγκο για να βγάλεις το άχτι σου!
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Κι αφού σε είδαμε(πάλι) να δημιουργείς υπαρξιακά προβλήματα σε 3-4 αντιπάλους μαζί , κάνω μία παράκληση:
Σφήνωσε κι ένα κόρνερ (αφού μπορείς) να τρελαθούμε τελείως. Προσκυνώ..
Σφήνωσε κι ένα κόρνερ (αφού μπορείς) να τρελαθούμε τελείως. Προσκυνώ..
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
τι να πεις τωρα γι αυτον? σ αυτο το πρωταθλημα και μεχρι τα 70 του να παιζει ολους χαβαλε θα τους κανει.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Τα σέβη μου...
Εκείνοι οι πολιορκημένοι από τους άραβες ισπανοί στον μεσαίωνα τι τον είχαν κάνει τον Ελ Σιντ ?
Κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουμε και με σένα.
Δεν γίνεται αλλιώς...

Εκείνοι οι πολιορκημένοι από τους άραβες ισπανοί στον μεσαίωνα τι τον είχαν κάνει τον Ελ Σιντ ?
Κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουμε και με σένα.
Δεν γίνεται αλλιώς...