Έχει εκτελεστικότητα (μέγα προσόν για σέντερ φορ)
Έχει τρομερές τοποθετήσεις μέσα στην περιοχή με αποτέλεσμα τα γκολ του να φαίνονται "εύκολα"
Τρέχει και βοηθά και οταν αμυνόμαστε ( δεν πάει δηλαδή τυπικά στο μπακ μονο και μονο για να δείξω οτι κάνει άμυνα)
Στον αέρα είναι καλός ( μάλιστα όταν πάτα για να κάνει το άλμα του, το κάνει στο σωστό χρόνο)
Είναι προσγειωμένος (σπάνιο επίσης φαινόμενο για Έλληνα και μάλιστα παίκτη μεγάλης ομάδος)
Έχει πολύ καλή ψυχολογία (και αφού έχει σκοράρει πανηγυρίζει σαν να έκανε το πιο απλό πράγμα, εγώ για παράδειγμα εάν έβαζα το 2ο γκολ θα ανέβαινα στην κερκίδα)
Να πω επίσης οτι όλα αυτά αν είχε οποιοσδήποτε άλλος (ξένος) παίκτης , τα λεφτά που θα χρειάζονταν για να έρθει στην ομάδα μας θα ήταν πολλαπλάσια του Σαλπι
Για αυτό πριν από κάθε ματς να το Σταυρώνουμε το παλικάρι μην μας το ματιάξουν.
Σε λίγο καιρό θα σφάζονται για τον μικρό αυτόν.
Εγώ του λέω συγχαρητήρια και να είναι γερός και πάλι μπράβο του.