18. Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από shark4 »

Κανει για την Ευρωπη , οχι για την Ελλαδα ... :lol: :lol: :lol: :lol:


Συνεχισε ετσι ρε Γιωργο...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Boksic4 »

παρα πολυ καλο παιχνιδι... αν ειχε βαλει και το γκολ εκει θα ηταν το καλυτερο παιχνιδι στην καριερα του
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από monopaokre »

Παίχτης ομάδας
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Βρε ο Γιωργάρας φέτος δε πιάνετε.....θα σκοράρει και στα Γιαννενα!!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από lamosas »

Falegkos έγραψε:2,000,000 δικος σας.
Ευρο παρακάτω.
Συγνώμη που το λέω, έτσι μετά τα μέλια και τα πανηγύρια, αλλά μάλλον για κορόιδα ψάχνουμε, έ;
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Argonaut4 έγραψε:
Steenage έγραψε:χειροτερος παικτης ΜΑΚΡΑΝ φετος του ΠΑΟΚ ..παικτης για ομαδα β εθνικης


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Εχεις δίκιο......μετά από τοση ποδοσφαιρική ανάλυση.....δε φταις εσύ. :lol: :lol:
Dimg4

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Dimg4 »

με μια καλη προταση ας κανει το ονειρο του πραγματικοτητα. Δεν ερχεται καθε μερα ευκαιρια να παιξεις Πρεμιερ Λιγκ. Και θα ειναι προς τιμην του Ζαγορακη να μην του φραξει το δρομο για ενα σταθμο στην καριερα που θα ηθελε καθε ποδοσφαιριστης. Φυσικα με το αναλογο αντιτιμο...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν είναι να παίξει Αγγλία και είναι καλό το αντίτιμο ας πάει! Δεν θα σταθούμε εμπόδιο στην όποια εξέλιξη του ποδοσφαιριστή. Αρκει μετά να επιστρέψει πάλι στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Fulham express interest in signing Spanish legend Raul in the summer

By Sportsmail Reporter

Last updated at 11:33 PM on 2nd December 2011

Comments (0)
Share

Fulham are leading the chase for Spain's all-time leading goalscorer Raul.

The striker's contract with Schalke expires at the end of the season but he is unlikely to stay in Germany, having only been offered a one-year deal.
Hit man: Schalke and former Real Madrid striker Raul, left,

Hit man: Schalke and former Real Madrid striker Raul, left,

Fulham have already been in contact with his representatives but have not made an offer.

Blackburn also retain an interest in the former Real Madrid star, 34, but are unlikely to be able to afford him.


Meanwhile, Steve Kean wants to move for Greek midfielder Georgios Fotakis.

Sportsmail revealed Rovers' interest and they sent scouts to watch the £1m-rated 30-year-old in PAOK Salonika's Europa League win over Spurs this week.

Kean intends to ask the club to sanction a move at a board meeting on Monday.

The Blackburn manager wants three players in January, including a striker and a defender

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z1fSmpQCvv

ποσο ειναι ενα μυρριο λιρες?
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Τρόμος »

1.161.42.47Ο Γιούρα.
http://el.coinmill.com/EUR_GBP.html
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Θενκς Τρομε

και γω τοσο πιστευα 1 μυρριο το πολυ ταβανι ...αληθεια σε δραχμες ποσο ειναι? :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από cristiano4 »

Προσωπικα θα γουσταρα να πηγαινε παιχτης του ΠΑΟΚ στην Πρέμιερ,ανοιγεις πορτα στην αγορά που ειναι απο τις ελαχιστες πλεον που δινουν φράγκα,εννοειται ο παιχτης θα θελει να πάει και ποιος δεν θα ηθελε. Απο την μια θα χάσουμε ενα εργαλειο αλλα απο την άλλη εγω βλέπω και μελλοντικά θα εχουμε κερδος,ο ΠΑΟΚ μονο ετσι θα μπορει να ειναι κινητρο για ¨Ελληνες παιχτες μικρους αλλιως θα πηγαινουν στους γαυροβαζελους και θα σκουπιζουν πάγκους... Αυτη ειναι η λυση ουτε να περιμενουμε μεσσιες ουτε τπτ,παραγωγη παιχτών με ταυτοχρονη ανταγωνιστικη ομαδα εδω που θεωρω οτι ειναι εφικτο,τπτ άλλο.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Να αγιάσει το ...πληκτολόγιο σου cristiano4.Βαλκανική Πόρτο πρέπει να είναι ο στόχος μας.Α και να θυμόμαστε όταν κράζουμε για την εθνική ότι οι παίκτες/περιουσιακά στοιχεία ανεβάζουν την αξία τους.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

χαλι μαυρο σημερα....δικαιολογημενο ή μη.////ο λαζαρ ξεχωρισε παντως..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”